Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Puuraketti

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 16 Tammi 2020, 17:13

Sven Poletka kirjoitti:
16 Tammi 2020, 17:09
Kännijutut kännijuttuina ja eiköhän kaikilla ole omat naivit voimafantasiansa, mut Pingun pankkiryöstöyritys olis varmaan aika surkuhupaisa tapaus.
Pingviini laittaisi sukkikset jalkaan pankkia ryöstäessään ja ihmettelisi, miten ihmeessä hänet tunnistettiin niin helposti ja nopeasti?

Putkassa selvittyään valo syttyisi: sukkikset olisi pitänyt laittaa päähän.

Offtopic loppukoon omalta osaltani tähän enkä saastuta Sharkien blogia tältä osaa enempää. Pingiinille myös voimia arjen kohtaamisen kunhan selviät. Selvinpäin kuitenkin grindaus sujuu hyvin. Onnea matkaan.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Tammi 2020, 17:22

Puuraketti kirjoitti:
16 Tammi 2020, 17:05
Pingviinillä on enter-näppäin hajonnut näppäimistöstä? Silmät syttyy tuleen kun tuollaista pötköä yrittää lukea. Ei ehkä viestin sisältöön mitenkään olennaisesti liittyvä asia, mutta viestin luettavuuteen hyvinkin olennaisesti liittyvä asia.

Yritän antaa siis rakentavaa palautetta, joten ei mitään hv ja hirtä itsesi vastausta. Kiitos.
Mä en ole koskaan antanut sulle "hirtä itsesi" -tyylistä vastausta. Vai olenko? En anna vieläkään koska pidän sua asiallisena kommentoijana vaikkakin hieman naiivina, mutta uskon sen johtuvan siitä, että olet vielä melko nuori ja... niin... nimenomaan naiivi. Oletko koskaan yrittänyt kirjoittaa vain sitä kännistä ajatuksen juoksua? Oletko koskaan lukenut blogiani? Voisin väittää hallitsevani lukemista helpottavan kappalejaon käytön normaalisti, mutta tällä kertaa kyse oli vain random ajatuksenvirrasta. Ja minä kyllä hieman loukkaannuin siitä, että kommentoit, että "ei mitään hv vastauksia". Ei minulla ole mitään sinua vastaan eikä syytä kirjoittaa niin. Yleisesti ottaen uskoisin olevani melkoisen pätevä tuottamaan kieliopillisesti ja muodollisesti ihan luettavaa tekstiä...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 16 Tammi 2020, 17:29

KarhuPingviini kirjoitti:
16 Tammi 2020, 17:22
Puuraketti kirjoitti:
16 Tammi 2020, 17:05
Pingviinillä on enter-näppäin hajonnut näppäimistöstä? Silmät syttyy tuleen kun tuollaista pötköä yrittää lukea. Ei ehkä viestin sisältöön mitenkään olennaisesti liittyvä asia, mutta viestin luettavuuteen hyvinkin olennaisesti liittyvä asia.

Yritän antaa siis rakentavaa palautetta, joten ei mitään hv ja hirtä itsesi vastausta. Kiitos.
Mä en ole koskaan antanut sulle "hirtä itsesi" -tyylistä vastausta. Vai olenko? En anna vieläkään koska pidän sua asiallisena kommentoijana vaikkakin hieman naiivina, mutta uskon sen johtuvan siitä, että olet vielä melko nuori ja... niin... nimenomaan naiivi. Oletko koskaan yrittänyt kirjoittaa vain sitä kännistä ajatuksen juoksua? Oletko koskaan lukenut blogiani? Voisin väittää hallitsevani lukemista helpottavan kappalejaon käytön normaalisti, mutta tällä kertaa kyse oli vain random ajatuksenvirrasta. Ja minä kyllä hieman loukkaannuin siitä, että kommentoit, että "ei mitään hv vastauksia". Ei minulla ole mitään sinua vastaan eikä syytä kirjoittaa niin. Yleisesti ottaen uskoisin olevani melkoisen pätevä tuottamaan kieliopillisesti ja muodollisesti ihan luettavaa tekstiä...
Et toki ole antanut minulle tuontyyppistä vastausta. Tuollainen tyyli vastata kuuluu kuitenkin repertuaariisi, joten esitin vain kainon toiveen, ettet tuota kaivaisi arsenaalistasi.

Olen lukenut blogiasi ja olen kommentoinutkin muutaman kerran. Lienet eittämättä kyvykäs kaveri, joka valitettavasti astuu itse itselleen rakentamiinsa miinoihin satunnaisen säännöllisesti. Kuten blogissasi olet kirjoittanutkin, tiedostat kyllä ongelma-alueesi varsin mainiosti sekä tiedät mitä teoriassa pitåisi tehdä. Se on kuitenkin eri asia kuin niin toimiminen. Hankala tilanne kaikin puolin kannaltasi.

Ikäkysymyksen suhteen menit pahasti metsään. Naiivi? Enpä sanoisi näin olevan, mutta hyväksyn toki eriävän näkemyksesi asian suhteen.

Jatkot sitten sinun blogissasi, ettei tätä kidnapata enempää.
Viimeksi muokannut Puuraketti, 16 Tammi 2020, 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 16 Tammi 2020, 18:04

sharkie kirjoitti:
16 Tammi 2020, 13:28
Pokrec kirjoitti:
16 Tammi 2020, 13:23
Jos oot n. 11k itse sääsätnyt tohon, ja loput on tuottoa, niin nostaessa menee sit ihan hitosti veroa...että osaat varautua.

Itse nostelin pienemmän summan OP-eläkevakuutuksesta viime vuonna ja otettiin ansiotuloverotuksen mukaan, plus sit vielä pääomaverotuksen mukaan...en selitä enempää kun en jaksa enkä osaa, mutta kuluja menee.
Enhän mä siis käytännössä tienaa mitään siihen johonkin rajaan saakka mistä sitä alkaa vasta kertyy mitä se on joku 15k ja sittenkin se on joku läppä summa,ei kerry eläkettä mutta jos tosiaan menee ansiotuloverotuksen mukaan ni ei se montaa euroa ole

Oletan että voitto osuudesta menis pääomaveron mukanen 33%

Mutta en ole siis ottamassa sitä nyt ulos missään olosuhteissa
Hohhoijaa! Olet kyllä nyt ostanut sian säkissä eli et ole kovin tarkkaan tutustunut noihin vakuutusehtoihin. :(
Oletko muuten vähentänyt veroilmoituksessa vakuutusmaksut pääomatuloista?

Jos teet tuon vakuutuksen takaisinoston, niin koko summasta menee pääomavero (30% tai 33% )

Seuraavassa eläkevakuutusten verotusohjeet:
https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohj ... arjestelm/

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 16 Tammi 2020, 18:13

En oo osannut kyl aikoinaan vähentää. Kai mä oon luullut että niistä menee tieto jotenkin automaattisesti tai jotain

Kaverit sanos että se oli sitä sekavaa aikaa..
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

NovelleHonor

Viesti Kirjoittaja NovelleHonor » 16 Tammi 2020, 18:38

Pingun pankkiryöstö? Lol tää paisti kävis matkalla pankkiin sukkahousut päässä ''yhellä rohkasevalla'' ni se on viikon putki päällä.

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 16 Tammi 2020, 18:58

Mikäs Särjen (ja miksei muidenkin) näkemys NHL:sta ja UCL:sta joukkueiden osalta? Mitkä
menee pitkälle päätyyn, mitkä hyytyy matkalle?

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 16 Tammi 2020, 20:10

Erotic Razz kirjoitti:
16 Tammi 2020, 18:58
Mikäs Särjen (ja miksei muidenkin) näkemys NHL:sta ja UCL:sta joukkueiden osalta? Mitkä
menee pitkälle päätyyn, mitkä hyytyy matkalle?
NHL voittaja tulee idästä. Kausibetsit on lyöty ennen kautta Tampalle. Yski alkukauden toivottavasti se johtui jotenkin valmistautumisesta tähän kauteen kun runkosarja meni ensin kiimassa ja playoffs tuli noutaja. Toivottavasti oppivat jotain ja kunto ajoitetaan nyt playoffs. Itselle vakuuttavin mestarisuosikki on kuitenkin Boston jolla tuntuu olevan kaikki palaset kohdallaan. Ohipeliin Toronto,laskee liikaa omiin että toi vois kestää playoffs joten eiköhän ne tipu viimestään toisella kierroksella.

UCL toki vain yksi suosikki,Liverpool. Loput on haastajia. Itseluottamus kohdillaan,kyky venyä ja historia opettanut että tommonen paras kahdesta systeemi on sopinut vaikkei olis niin tikissä ja nyt on. Paineitakaan ei pitäis olla kun kaikki on jo voitettu(paitsi Valioliiga joka kuitenkin käytännön saleteissa). Suurin haaste voi olla jo heti avaus vihu Atletico. Simeone historia osoittaa että saa myös joukkueen tikkiin tän tyylisiin skaboihin. Pelityyli ja strategia ei kauheen viihdyttävää mutta tehokasta ja ne 1-0/jatkoaika voitot jne riittää usein pitkälle.

Kumpaakaan en ole seurannut yhtä aktiivisesti tänä vuonna kuin aikaisemmin

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 17 Tammi 2020, 03:53

Tänään oli koutsaus. Käytiin taas samat perusasiat läpi eli softaan ois hyvä saada fold buttoni niin voittas enemmän

Sen lisäks pelasin muutaman jaon. Tosi väsynyt koko ajan ja ei tää pelaaminen nyt oo optimaalista. Pitäs saada mahdollisimman pian muutettua rytmit takasin siihen 09-17 mut helpommin sanottu kuin tehty.

Kuva

Nii se video mikä mun piti tehdä on sit tässä alla. Emännän suosituksesta kokeilin tollasta TRE tekniikkaa. Joku hämärä muistikuva että joku olis sitä aikasemmin jo suositellut mulle mutta en oo ottanut onkeeni. Mut äkkiseltään aika hämmentävä kokemus alkaa täristä ilman että siihen pystyy ite vaikuttaan. Yleensä mä tärisen vaan kun vihu tulee pöydässä 4bettiä ja oon jollain paskalla mennyt lyömään kolmanteen. Ekan päivän aikana huomasin että hengitin paljon vapautuneemmin ja ennen kaikkea se tuli enemmän pallealla. Lisäks lantiosta vapautu joku nivellukko vaikken edes tiennyt sellaisen olemassa olosta.

Joten omalla vastuulla suosittelen edes kerran kokeilemaan ihan vaan et saa kokea ton tärinän.
Aika metka tunne :-D Jos joku tehnyt aikasemmin niin kerro ihmeessä onko ollut pidempi aikasempia vaikutuksia

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 17 Tammi 2020, 07:21

Sharks siellä muuten slouvailee, tekee viime kauden Bluesit. :rant:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 17 Tammi 2020, 08:57

Vkl nousut edessä. Tänään paukkuu 9k rikki ja ti 03 oltaneen lähellä jo 10k rajaa

Yks sukulainen lupas lainaa 35ke jahka saa yhdet metsäkaupat päätökseen mutta mennee viekä 6-8vk. Pitää siinä vaiheessa katsoa mihin saakka raketti kerennyt kun downsidekin voi olla sitten jo iso

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 17 Tammi 2020, 09:33

Kauris84 kirjoitti:
17 Tammi 2020, 07:21
Sharks siellä muuten slouvailee, tekee viime kauden Bluesit. :rant:
Tulee slowplay kohta kalliiks kun muckkaa käden ja ei pääse playoffs :-D

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 17 Tammi 2020, 12:50

Sisko tuota TREtä hypettää. Kuulemma loistava rentoutuskeino, henkisesti ja fyysisesti. Itsekin kokeilin jonkin aikaa muttei oikein tehnyt mulle mitään, vaikka sainkin tärinät päälle aika helposti.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 17 Tammi 2020, 23:32

Illalla alaselkä,pakarat ja jalat hieronta pitkästä aikaa. Normi tulee vaan hoidettua niskahartia joten otin nyt näin kun kävelly ja juossut. Ens kuussa sitten taas niskahartia. Jossain vaiheessa pitäs ottaa sitten olkapää/rinta jne jotka kans jää usein pois ja ainakin kiekonheitosta saa ihan jumiin.

Pokeriakin pelasin mutten jaksa enää odotella kello yhteen että saa kädet ladattua. Vähän taisin jäädä voitolle kun vedin taas vastoin koutsin ohjeita. Bbstä painoin utg1 kylkeen AA. Cbettasin KQxr. Turn avas fd jonka blockkeria mulla ei ollut. Löin uudestaan ja vihu tuuppas kaiket enkä mä tietenkään kippiä osannut tehdä. Nyt paskuus palkittiin,vihu kääns KQs ja river oli A.

Nyt vaan väsyttää liikaa että jaksais jatkaa vaikka pelit pitäs olla tänään täynnä särkiä. Huomenna onneks ei tartte herätä kelloon ja saa ehkä nukuttua viikon tauon jälkeen ehkä yli 4h putkeen. Vähän pitäis saada rytmejä eteenpäin että jaksais katella sunnuntaina isät vs pojat fudismatsin ja kainalopalloa. Mietinnässä vielä pari seiftibetsi triplaa tyyliin McGregor-Pool-4-Titans pytty ja McGregor-Pool-4 -69ers pytty mut katellaan vielä huomenna mihin päädytään

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 18 Tammi 2020, 14:15

Tässä vielä eilinen graafi

Kuva

Nukuin 02-07 ja nukuin tosi sikeästi kyllä kun oli aivan hiljaista koko ajan eikä tarvinnut kuunnella korvanapeista sateen ropinaa. En tiedä mihin heräsin loppupeleissä mutta about noin se aina menee kun lähtee rytmi vaihtuun että 4h sijaan saat nukuttua 5h ja sitten 6h jne. Olin pari tuntia hereillä ja sitten nukahdin uudestaan vielä 3 tunniks. Nopee aamukahvi naamariin ja nyt tavoitteena saada käsiä sisään. Ongelma taas vaan sama kuin aikaisemmin eli Partylla ei ole juuri pöytiä auki ellei halua vetää sitten fastia ja nyt naimisissa tuohon mestaan kun projektikassa siellä. En tiiä pitääkö tässä vetää sitten jotain turneita kylkeen kunnes illalla sitten vilkastuu.

Liikunta ollut tän insomnian aikana taas olematonta kun tuntuu että kaikki energia menee siihen että koittaa pysyä yli 3h hereillä. Kuitenkin syöminen ollut koko ajan laadukasta eikä herkkuja tai edes alkoholia ole enää tehnyt mieli vitutukseen kun keksi ton tärinän joka tuntuu vievän suurimman ahdistuksen kyllä pois. Tänään varmaan sitten pelin ohessa sitten kävelymattoa ja voisin laittaa sykemittarin päiväks ja kattoo vähän mitä dataa sieltä tulee ulos.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”