Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Maalis 2020, 01:14

Joo jos DonDraperin historiaa kun kattoo niin 95% viesteistä tulee vain heron blogiin ja pääasiassa vittuilua niin ylläpito voi Pokerman82 tavoin laittaa kyseisen kaverin estolistalle tähän blogiin jos niitä kirjoittajia saa kerta valita nykyään

Vähän lupailin vähentää koronakeskustelua mutta kestin vähän yli 2h :drunk:

Tuli vain vastaan erinomainen kirjoitus Suomen Turusta:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =642431932

Jotka ei jaksa lukea linkkiä niin lyhyesti kaveri ollut ulkomailla ja liikkunut sen jälkeen missä sattuu. Ouran älysormus näyttänyt aamulla asteen enempi lämpöä kuin normaalisti ja ottanut lääkäriin yhteyttä että pitäiskö huolestua. Testattu ja todettu korona ja karanteeniin. Ei mitään muita oireita.

Eli aivan "sattumalta" huomattu hyvin pienin oirein ja sairastaa tuota tautia. Hyvä esimerkki minusta siitä kuinka paljon tässä maassa näitä on ollut jo ajat sitten ja oireettomana tälläkin hetkellä tuolla levittää tautia eteenpäin. Me kaikki voidaan olla levittäjiä vaikkei mikään antas sitä syytä olettaa. Ei mulla muuta tästä.

Tänään(kään) ei lähtenyt
Results.png
Tässä koko projekti:
projekti.png
Kassaa jäljellä 1289€ joka on yhtä kuin projektin voitot marraskuun alusta. Sen jaat kahteen pekkaan 5kk niin eihän tämä hääppöseltä näytä. Varsinkin suunta on vain alaspäin. Pitää kysellä mitä tehdään. Lasketaanko tasoa vai tuhotaanko kassa lopullisesti tälle tasolle ja otetaan reload vai lopetetaan koko projekti.

Itellä halua jatkaa ja pysyä tällä tasolla vähintään meni syteen tai saveen

edit->tuosta puuttuu siis vielä Tallinnan keikka -750e tms joka vedettiin projektikassasta
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

esskung

Viesti Kirjoittaja esskung » 15 Maalis 2020, 01:28

Tulee luettuu näit blogei silloin tällöin.

Aika rasittava toi robertkepper vai mikä se nyt oli

Särjen jututkin on aika sekavii mut hei tää on särjen blogi.

Jos tosta Rogan videosta jotain saa kiinni, niin nukkuminen on aika perkeeleen tärkeetä. Yöunet kuntoon ja kaikki muu seuraa perässä. Ite oon luullu että nukun liikaa ja elämä menee ohi mut ehkä se ei sittenkään mee näin

scorpio78

Viesti Kirjoittaja scorpio78 » 15 Maalis 2020, 06:28

Jotenkin tän koronan ympärillä käydyn keskustelun taso on aika heikkoa. Kai sen ymmärtääkin kun menee nopeasti tunteisiin. Monet on joko riskiryhmässä itse tai tuntee sellaisen. Itsekin toki tunnen näitä ja olen huolissani.

Mutta jos joku koettaa sanoa että ehkä maailma ei tähän pysähdy niin hyvä jos ei bannikortti heilu ja leimataan empatiakyvyttömäksi. Toki tapa millä asioita esittää on syytä olla rakentava. Siis kiistatta tän taudin vaikutukset tulee olemaan isoja mutta uskon itse että kuolleisuus jää jonnekin 2x influenssan tasolle kun myöhemmin lasketaan arvioita myös lievien tapausten osalta. Mutta jotenkin toivoisi että kaikkien mielipiteitä kunnioitettaisiin ja toisaalta toki myös tulisi asiallista ulosantia.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Maalis 2020, 06:46

Joo. Pääasiassahan tää on ollut imo asiallista

Samaa mieltä siitä että jos tartunnan saaneita on kerta noin paljon että niitä lähes mahdoton laskea niin fatality on vain hiukan kausiflunssia suurempi suurella todennäköisyydellä

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Maalis 2020, 06:50

Vituiks meni taas rytmit. Pelasin ja nauhotin vielä aamusta. Peliin kuoppaa taas ja nauhotuskin pieleen ja pöydät näytti replayerissä puristettuna yhteen ja sit tekniikkakätenä pähkäilin obs mistä se johtuu eikä siitä nyt selvyyttä oikein tullut vieläkään

Keskiyön nukkuminen menee taas aamukasiin kun syö ja käy suihkus ja heräillään joskus iltapäiväl. Huoh

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Maalis 2020, 07:17

Tajusin just kui vitun sekasin oon ollut noissa laskuissa kiitos pastan. Vähänkö mua hävettää #-o

Huomenna pyydän anteeksi, nyt liian väsynyt ajattelemaan

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 15 Maalis 2020, 08:36

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 15 Maalis 2020, 10:14

Italian ja Suomen ikäjakauma on hyvin lähellä toisiaan, 65+ ikäisiä vajaa 25% kun Kiinassa 10%.
Uhreja lienee sen takia suhteessa enemmän italiassa ja meillä kuin muualla.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 15 Maalis 2020, 10:48

Basisti kirjoitti:
15 Maalis 2020, 10:14
Italian ja Suomen ikäjakauma on hyvin lähellä toisiaan, 65+ ikäisiä vajaa 25% kun Kiinassa 10%.
Uhreja lienee sen takia suhteessa enemmän italiassa ja meillä kuin muualla.
Juuri näin itsekin olen ajatellut. Tosin Italiassa eletään aika paljon tiiviimmin, koko suku voi asua yhden katon alla. Ja muutenkin väki asuu tiheämmin kun Suomessa, joka varmaankin laittaa taudin leviämään nopeammin.

Sitä en ymmärrä, että miksi Suomessa thl ja Saksan Merkel sanovat että 35%-70% tulee saamaan taudin. Ja se hyväksytään.. Ja nämä luvut tulevat melkein varmasti täysin romuttamaan terveydenhuollon. Eli lääkärit ja hoitajat joutuvat päättämään kuka kuolee ja kuka ei. Koska suuri osa tarvitsee hengitysavustusta tai he kuolevat kun keuhkot eivät enää toimi kunnolla. Jokainen voi miettiä miten kiva niin on lähteä.

Samaan aikaan Kiinassa uudet tapaukset ovat laskussa ja melkein pysähtynyt. Kiinalaisista taudin on saanut 0,00006%. Pieni ero siihen mihin länsimaissa pyritään ja pidetään hyväksyttävänä.

Pahoittelen jokaista joka mun viesteistä saa näppylöitä. Selkeästi tyyli on provoava, siihen en pyri. Kakkia ei voi miellyttää.

rraketti

Viesti Kirjoittaja rraketti » 15 Maalis 2020, 10:51

"Italian korkeaa kuolleisuusastetta voi selittää se, että maan terveydenhoitojärjestelmä on romahtamispisteessä. Tartuntoja tuli liikaa liian nopeasti, eikä kaikille pystytä tarjoamaan niin hyvää hoitoa kuin normaalioloissa pystyttäisiin.

Italia on myös väestörakenteeltaan maailman toiseksi vanhin maa Japanin jälkeen. Hyvin suuri osa menehtyneistä on ollut iäkkäämpiä ihmisiä."

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 15 Maalis 2020, 10:55

Jos laittaisi pienessä määrin oman lusikkansa soppaan. Itse olen lukenut helmikuun alusta lähtien todella paljon Korona-viruksesta eri tietolähteistä. Olen jo 20+ vuotta seilannut isossa määrin internetissä ja aika hyvä käsitys on sen aikana syntynyt siitä, minkätyyppisiin lähteisiin kannattaa luottaa ja millaisiin ei. Sen perusteella mitä itse olen aiheesta lukenut ja tehdyt omaa "suodatusta", on Särki erittäin hyvin kartalla siitä mikä on tilanne Koronan osalta ja miten homma tulee etenemään täällä(kin). Samaa ei voi sanoa kaikista muista blogiin kirjoittaneista.

Korona-epidemia tulee olemaan Suomessakin aikakautemme ylivoimaisesti traagisin tapahtumasarja. Seuraukset tulevat olemaan niin massiiviset, ettei niitä haluaisi edes ajatella. Minutkin voidaan siis huoletta liittää näiden "panikoijien" joukkoon. "If you panic, panic first". Kyllä se paniikki tulee pikkuhiljaa siirtymään myös näihin DonDrapereihin ja kumppaneihin. Eikä sitä tarvitse edes kovin kauaa odotella.

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 15 Maalis 2020, 11:06

GNAGL kirjoitti:
15 Maalis 2020, 10:55
Jos laittaisi pienessä määrin oman lusikkansa soppaan. Itse olen lukenut helmikuun alusta lähtien todella paljon Korona-viruksesta eri tietolähteistä. Olen jo 20+ vuotta seilannut isossa määrin internetissä ja aika hyvä käsitys on sen aikana syntynyt siitä, minkätyyppisiin lähteisiin kannattaa luottaa ja millaisiin ei. Sen perusteella mitä itse olen aiheesta lukenut ja tehdyt omaa "suodatusta", on Särki erittäin hyvin kartalla siitä mikä on tilanne Koronan osalta ja miten homma tulee etenemään täällä(kin). Samaa ei voi sanoa kaikista muista blogiin kirjoittaneista.

Korona-epidemia tulee olemaan Suomessakin aikakautemme ylivoimaisesti traagisin tapahtumasarja. Seuraukset tulevat olemaan niin massiiviset, ettei niitä haluaisi edes ajatella. Minutkin voidaan siis huoletta liittää näiden "panikoijien" joukkoon. "If you panic, panic first". Kyllä se paniikki tulee pikkuhiljaa siirtymään myös näihin DonDrapereihin ja kumppaneihin. Eikä sitä tarvitse edes kovin kauaa odotella.
Itsellä sama tilanne ja täysin samaa mieltä kaikesta.

rraketti

Viesti Kirjoittaja rraketti » 15 Maalis 2020, 11:14

Itse en taas usko ollenkaan. Jos Kiinassakin ollaan jo voiton puolella(?) ja siellä tilanne oli pahimpia?

Sekä olen livenä seurannut tartuntoja youtube sta, niin 140k-150k kantturoilla ollut kokonaistartunnat jo 3-4 päivää. Luulin aluksi, että ne räjähtäisi aivan käsiin(tyyliin päivässä 2x kokonaistartunnat nousisi), mutta eihän nuo nouse juurikaan enää.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 15 Maalis 2020, 11:31

rraketti kirjoitti:
15 Maalis 2020, 11:14
Itse en taas usko ollenkaan. Jos Kiinassakin ollaan jo voiton puolella(?) ja siellä tilanne oli pahimpia?

Sekä olen livenä seurannut tartuntoja youtube sta, niin 140k-150k kantturoilla ollut kokonaistartunnat jo 3-4 päivää. Luulin aluksi, että ne räjähtäisi aivan käsiin(tyyliin päivässä 2x kokonaistartunnat nousisi), mutta eihän nuo nouse juurikaan enää.
Huomasit varmaan kuinka äärimmäisiä toimia Kiina teki, että ne tartunnat saatiin laskuun? Täällä ei ole tehty vielä lähimainkaan samanlaisia. Sitä laskua tuskin saadaankaan aikaan ennen kuin mennään Kiinan linjalle toimissa.

Virallisiin lukuihin kannattaa suhtautua erittäin suurella varauksella. Ne ovat vain todettuja tapauksia. Kun epidemia leviää Euroopassa niin maiden pääpaino ei ole testaamisessa vaan hoitamisessa. Lisäksi paljon on lieväoireisia jotka eivät edes pyri testeihin. Suomenkin viralliset luvut voi huoletta kertoa jollain vaikeasti arvioitavalla numerolla.

rraketti

Viesti Kirjoittaja rraketti » 15 Maalis 2020, 11:48

Joo täysin samaa mieltä gnagl. Mutta minun piti sanoa, etten ole huolestunut tästä kuolemamäärien takia, vaikka puhuinkin kokonaistartunnoista.

"In total, the CDC estimates that up to 42.9 million people got sick during the 2018-2019 flu season, 647,000 people were hospitalized and 61,200 died."

Oma (täysin oikea) arvioni on, että jäädään aika samoihin lukuihin (60k) kuolemissa. Ehkä jopa alle, koska ollaan tehty todella vahvoja ja järeitä toimenpiteitä ympäri maailmaa.

Todennäköisesti olen aivan väärässä. Mutta oma kutina on, että ei tässä miljoonia/satoja miljoonia ihmisiä kuole.

Edit. Tällä hetkellä siis 5800 ihmistä menehtynyt.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”