Kuulemani mukaan jossain striimissä oli naureskeltu Särjen raketeille ja hyppimiselle raketista toiseen. Mä kun olen itse ollut siinä käsityksessä että pärjännyt ihan ok.
Kaveri mulle selitti että tää kuulemma johtuu siitä että kerron aina että se toinen raketti sitten lähti kuuhun. Joten lupasin sit laittaa vähän kontekstia myös. Toki mua nyt aina vituttaa suuresti missaa joku nousu tai olla jossain raketissa mukana kun se tulee tonttiin kuten tänään (Kehitys tänään▼−9,30% −1 853 EUR). Siihen saa sitten tehdä taas 10,5% nousua että pääsee samaan pisteeseen. Tän päivän kuopastakin toki iso osa oli kuluja ja jenkkiosakkeiden pyörittämiseen pitäis kyl löytää joku halvempi vaihtoehto.
Mutta overall kuitenkin mennyt ihan hyvin. Alla kuvat osakesalkusta ja osakesäästötili tää vuos,5v ja sitten lasten 5v joka varmaan joku vertailu indeksiin samalta ajalta kun nordnetin suomirahasto pelkästään
tää vuos osakesalkku

- nordnet ytd.png (6.78 KiB) Katsottu 3345 kertaa
tää vuos osakesäästötili

- nordnet osakesäästötili.png (7.23 KiB) Katsottu 3345 kertaa
5v

- nordnet 5v.png (5.26 KiB) Katsottu 3345 kertaa
suomirahasto 5v

- nordnet suomirahasto.png (4.98 KiB) Katsottu 3345 kertaa
Jos nyt joku on pahoittanut mielensä kun peesannut jonkun raketin niin laitetaan nyt sama kuin mitä noille videoilla kerrotaan:
En ole sijoitusammattilainen tai sijoitusneuvoja
Rakettini ovat omia pohdintoja tai ostopäätöksiäni. Tee aina omat tutkimuksesi osakkeista mitä ostat jne
Mulle on btw aivan
SAMA mitä ostatte. Tai aivan
SAMA mitä ajattelette mun raketeista. Tässä kappaleessa saattoi olla vihje särjen seuraavasta raketista mikä mulle tipsattu
Mut joo. Tänään ei tosissaan lähtenyt