Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Raketilla kuuhun

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.09.2019 4:27

ihan vitun zombie tai masentunut ollut tän viikon. Tyyliin 4 päivään en tiiä oonko nukkunut vai oonko ollut hereillä. Aivan varmasti oon nukkunut tyyliin joka aamu 2 tuntia jostain 04-06 ja valvonut ja kattonut Deadwoodia jakson. Sitten vienyt tytön eskariin ja tullut 9 aikaan takasin sänkyyn. Sleepbudit päähän ja maannut sängyssä jonnekkin iltapäivään kunnes ehkä nukahtanut jossain 15-17 välissä ja noussut ylös sitten illalla joskus 20-21 ja ollut lasten kanssa iltapalalla ja lukenut niille iltasadun. Pelannut muutaman käden zoomia kun sauna ollut lämmite ja kattonut emännän kans töllöö sit muutaman tunnin ja mennyt "nukkumaan" sitten joskus 03 ja sama toistunut murmelina 4 päivää. Paitsi et yks ilta katoin Suomen pelin ja Suomi menossa upeasti kisoihin mut kai sekin oli unta.

Emännän kanssa katottiin Motley Cruesta kertova The Dirt (erinomainen voin suositella) ja se totes ettei mun tän viikko eroa kyllä millään tavoin noista huumehörhöihistä sekopäistä. En pystynyt väittää vastaan. Jos mulla oli tällänen puoliso kuin olen nyt ite ollut niin en kattelis kyl pitkään. Väsyttää mut ei nukahda millään. Ei hetkeään ole olo että olis "pirteä". Vitamiini kuuri on menossa et vähän piristys mut ei. Melatoonia etin tänään mut en löytänyt mistään. Siitäkin on kyl huonot kokemukset(auttaa nukahtaan mut herää parin tunnin päästä). Liikunta kai vois auttaa mut kun ei vittu jaksa liikkuu ees vessaan kuselle. Energiat tuntuu että ihan finito ja ajatukset ei mitään positiivisia.

Tänään sentäs ripustelin yöllä pyykkiä (korjaaja ei tullut käymään,pyys laittaa whatapissa videokuvaa koneesta/äänestä lol) ja sen perusteella totes et joku rumpu irti moottorista tms ja korjausarvio 500€ ilmoita vakuutusyhtiöön. En jaksanut.

Partylta on soitettu 5 kertaa päivässä. En oo jaksanut vastata. Muutenkaan mua ei kyl saa normaalisti puhelimesta kiinni kun pidän harvoin ääniä päällä. Ne harvat kaverit saa whatapin/skypen kautta kyl yhteyttä. En tajua miksei ne voi vaan laittaa mailia. Sen huomasin tapaukseen liittyen et mun maililla oli avattu tili vissiin johonkin venäläiseen pokerok.com pokerisaitille kun sieltä tuli mailiin pyyntö vahvistaa tili. edit->tää saattoikin liittyy yhteen tiliin jonka availin aikasemmin

Sleepbudit nro 3 nyt sitten käytössä. Se eka pari joka läks huoltoon kävi Hollannissa jossa ne totes ettei näitä kannata yrittää korjata ja sain täysin uudet sitten tilalle. No koitin verrata niitä siihen kakkospariin jossa epäilin ettei se vastamelu systeemi toimi kunnolla. Ei mitään eroa. Sitten aloin miettiä miten toi vastamelutoiminto tuossa "luodaan". Siinä on sellaisia erikokoisia kumijuttuja jolla saadaan sopimaan korvaan. Siinä on sellanen pien uloke. Vaihdoin sen toisesta parista pienempään kun tuntui liian isolta korvaan mutta en tiedä voisiko se olla että se pienempi ei täysin peitä kaikkia aukkoja sitten korvaan ja jää väliin tilaa äänille ja se isompi "uloke" jotenkin blockkais ääniä paremmin? En tiedä kun muista alkoiko tuo ongelma sen jälkeen kun vaihdoin sen koon pienempää. Mun piti se toinen pari palauttaa kun epäilin et siinä ei se vastamelu systeemi toimi kunnolla mutta koska täs uudessa parissa sama niin en tiedä sitten. Varmaan vaan tulos hulluks jos en jo oo. Pitää kai koittaa viel vaihtaa siihen se isompi "uloke" tilalle jos jaksan.

Nyt koitan vaan valvoo niin pitkään kun mahdollista. Ketään ei tartte lähtee viemään eskariin niin saan periaattees valvoo niin pitkään kuin mahdollista. Jos saan nukuttua edes 7h putkeen niin uskon että fiilis paranee ja saan turnaukset ja striimit jo auki koneelle. Jokatapauksessa huomenna pitäs vissii siivoo taas koko kämppä et saa teoriassa sit turnaussarjat pelaa häiriöittä.

Tän viikon pelit:

Kuva
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 07.09.2019 8:56

Turha tässä on kenenkään sulle mitään vinkkejä antaa, etköhän sä ja vaimosi ainakin periaatteessa tiedä mitä pitäisi tehdä. Liikunta auttaisi ihan varmasti niin kuin itsekin sanoit. Auttaa sekä mielenterveyteen että nukahtamiseen. 4 lasta ja pokerinpelaajan epäsäännöllinen elämä on haastava combo, tsemppiä sinne ja toivottavasti löytyy joku tapa nukkua. Monenlaista sitä ihminen kestää, mutta piktä univaje on kyllä ihan karmeeta.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja penaaz » 07.09.2019 10:45

En ole mikään lääkäri, mutta ihan maalaisjärjellä jotain radikaaleja muutoksia pitäisi tehdä.
Syö, liiku, nuku. Jos uni ei tule, mene lääkäriin. Lääkäriltä saa kunnon unilääkkeet, millä luulisi unen tulevan.

Niitä ei varmaankaan montaa vkoa saa syödä, mutta jo parin viikon unilla luulisi saavan parannusta. Unohda melatoniinit ja vitamiinit niillä ei kuuhun mennä. Läsnäolo on myös tärkeää. Pidä huolta itsestäsi
niin jaksat pitää myös läheisistä. Lapset eivät kauaan ole lapsia, nauti siitä ajasta.

Oma elämänlaatu myös parani huomattavasti kun lopetin kaikki rahapelit. Tsemppiä!
penaaz

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.09.2019 11:09

Jaksoin valvoo aamukasiin kunnes nukahdin. Heräsin parin tunnin jälkeen joten ei täs varmaan tänään pelailla turneita. Jos jaksas lähtee heittää kiekkoo ja yrittää sit nukkuu.
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja GRAND » 07.09.2019 12:16

Moi! Kerro epäilysi tosta Pokerok:sta. Mulle oli tullut samanlainen ”vahvista tilisi”-linkki jota en tientenkään klikannut. En osaa yhdistää sitä mihinkään viimeaikaiseen saittiini.
GRAND

ViestiKirjoittaja n4su » 07.09.2019 14:50

Voimia ja tsemppiä sulle jaksamiseen! Ootko koskaan kokeillut minkäänlaisia rentoutumisharjoituksia? Oma kohtasia kokemuksia noista sen verran, kun elämäntilanne ollut joskus semmonen, jossa stressitasot ja muut liian kohollaan, että ne oli kyllä lifesaver. Omaan tyyliin ja omalla tavalla. Hengitysharjotuksia ja samalla kevyitä venytyksiä, sen verran mitä kroppa antaa myöten. Pääpointti siinä, että hengittelee syvään ja pyrkii rentouttamaan kroppaa osanen kerrallaan. Sitä kautta oppii kontrolloimaan omaa kroppaa ja ennen kaikkea omaa päätä. 15-30 minsaa riittää ihan hyvin, kun löytää sen oman tyylin millä tehdä. Vaikutukset päivän vireystilaan ja illalla unen saantiin tosi isot. Siitä jää hyvä aamu ja iltarutiini myös sitte ku olo alkaa helpottamaan, jota voi muokata miten tykkää jos tarvis. Siihen sit pientä jumppaa lisäksi, ennen rentoutumista, kun olo antaa myöten. Tohon ei oo mitään taikaiskua paranee, vaan vaatii aikaa ja työtä.

Ei oo tarkoitus leikkiä lääkäriä tai tietäjää, mutta suosittelen kokeilemaan. Ei voi haittakaan olla. Netistä löytyy hyvin tietoa ja harjotuksia, ellet oo jo aiheeseen tutustunut. =)

Paranemisia!
n4su

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.09.2019 14:54

GRAND kirjoitti:Moi! Kerro epäilysi tosta Pokerok:sta. Mulle oli tullut samanlainen ”vahvista tilisi”-linkki jota en tientenkään klikannut. En osaa yhdistää sitä mihinkään viimeaikaiseen saittiini.

En oikeestaan haluu tässä avaa enempää :unsure:

Kävin heittää kiekkoo ja nyt nukuttaa ihan vitusti mut emäntä ilmoitti että nyt on hänen vuoro ottaa päikkärit kun lapset oli jerännyt aikasin tappeleen ja pienin herännyt ennenaikojaan. Se nukahti tulles jo autoon.

Tilasin meille hierojan huomiseks kello 16 kotiin. Toi on ainakin aikasemmin saanut tressiä pois ja hyvät unet seuraavana yönä.
Huomen käyn hakee valerianaa? luontaistuote kaupasta. Unilääkkeitä koitan kyl välttää viimeseen asti.

Kun emäntä herää niin koitan ite nukkuu. Herään varmaan jotain 21-01 ja otan jonkun näköisen pyttyjahdin striimin kanssa.
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.09.2019 17:05

n4su kirjoitti:Ootko koskaan kokeillut minkäänlaisia rentoutumisharjoituksia?

Pikapanoja vaan
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.09.2019 2:15

sharkie kirjoitti:
n4su kirjoitti:Ootko koskaan kokeillut minkäänlaisia rentoutumisharjoituksia?

Pikapanoja vaan

Itseasiassa piikkimattoa olen myös käyttänyt
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.09.2019 2:16

sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.09.2019 6:49

Paskaa runia overall mutta peli auki

Kuva

Kuva
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja nikkipe » 08.09.2019 8:55

Alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Kuula » 08.09.2019 10:35

LarsLuzak kirjoitti:

Meditointi pitäisi olla pakollista kaikille ihmisille. Ensin pitää mainita, että en oo missään tapauksessa mikään asiantuntija. Tutustuin meditointiin ensimmäistä kertaa varmaan reilu viisi vuotta sitten. Olin heti vakuuttunut hyötyvaikutuksista ja oon lähestynyt asiaa niin, että mitä vaikeempaa se on, sen suurempi tarve siihen on. Mutta koska se oli niin vastenmielistä pitkään, meditointi oli tosi epäsäännöllistä ja oon saanu siitä päivittäisen tavan vasta tässä joitakin kuukausia sitten. En enimmäkseen vieläkään kovin syviin tiloihin pääse, mutta oon nyt omasta mielestäni saavuttanut ensimmäisen levelin – eli se ei oo enää vastenmielistä. Pahin levottomuus on kadonnut ja viihdyn jo kohtuullisesti paikallaan tekemättä mitään. Tuntuu, että melkeen kaikki smoothit veturit nykyään meditoi ja/tai joogaa. Ei se ihmeitä välttämättä tee, mutta hyötyvaikutukset kuitenkin aika kiistattomat: verenpaine laskee, unenlaatu paranee, vireystila nousee, stressi laskee, luovuus paranee, keskittymiskysy paranee. Vaikuttaa olevan ihan suosittua tietyissä pokeripiireissä, lähinnä varmaan Saksa/USA liveproihmisrobotit. Itellä ensisijanen tavote kuitenkin yleisessä hyvinvoinnissa, mutta toki se auttaa pokeriin ja kaikkeen muuhunkin.

Tätä kokeillut jonkin aikaa. Jo muutaman viikon jälkeen huomasin erittäin suuren positiivisen vaikutuksen keskittymiskykyyn ja monien negatiivisten tunteiden "hallintaan". Myös helpottanut nukahtamista ja uudelleennukahtamista kun herää yöllä. Lyhyen kokemuksen jälkeen myös vahva suositus tälle. Vaatii 10-15 min päivässä, vaikutukset erittäin positiiviset.
Kuula

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.09.2019 10:54

Kai sille voi antaa mahdollisuuden uudestaan vaikka en tiedä onko tässä huushollissa yli 2min hiljaista hetkeä

Onko nää pätevät ohjeet? http://zenhance.fi/miten-meditoida-aloi ... itaatioon/

Ekat googlella vastaan

Näyttää siltä että jää turneesarjan alku ainakin väliin enkä ota siitä stressiä. Normi se 5-8pv mennyt kun rytmit kääntynyt. Nyt joku pv5 menossa. Nukuin 21-02. Näin jopa unta joka tuntuu vitun hyvältä kun tietää et pää jollain tasolla levännyt. Annoin emännän nukkuu tänään pitkään ja tein lapsille aamupalan ja nyt luettu kirjoja. Aamul striimin jälkeen Ryttylässä kierros ja olin ennätysvauhdissa tokavikalle saakka ja siihen +3 kaatu. Kaverilta betseistä pitkästä aikaa kuitenkin rahaa tähänkin suuntaan. Taidan kehystää ja laittaa seinälle sen verran harvinaista.

4 tuntii niin tulis hieroja. Jos meinais pelaa niin sitä ennen tai sen jälkeen pitäs kyl nukkuu. Just nyt ei edes väsytä. Kaveri lupas tuoda illal kalakisoista saalista niin pitää nekin fileroida ja pussittaa pakkaseen.

Ehkä koitan pakottaa itteni valvoon väkisin mahdollisimman pitkälle ja kädet ristiin sit et nukkuu sit yli 7h. Tänään olis Suomen pelikin vissiin. Jos kannustas siitä ryöstöpisteen!
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Kuula » 08.09.2019 11:28

Ite oon käyttänyt headspace -sovellusta. Bencb sitä aikanaan suositteli enkä ole sen enempää vertaillut. Sovellus pyörimään ja vastameluluurit päähän.
Viimeksi muokannut Kuula päivämäärä 08.09.2019 11:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuula

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit