Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja sharkie » 23 Syys 2019, 03:47

Pahimman luokan terveysepidemia muhii nytten Janakkalassa. Ensimmäistä kertaa miesflunssa on tarttunut naispuoliseen jäseneen. Jos tätä leviää pidemmälle niin miten meidän miesten käy?

Sen seurauksen heron 1830 UCOP aloitus siirtyi lasten kanssa puuhailuun ja emäntä oli vuoteen omana. Sain sitten 2030 alkaviin jo luvan mennä peleihin. Ei parantunut runit maxi karmeissa turnaussarjoissa maineventeissäkään. Omaan peliin olin kerrankin tyytyväinen kunnes katoin sitten evbb100 joka näytti trackatyillä -45bb100. Meniköhän se sittenkään niinkuin piti? 320d KO meni perinteisesti AQJ jotain paska ottaen 3b kii ja Qxx mun fd painettiin re-raise ai päin nauloja ja ei edistytty. Wcoop ei lähtenyt missään vaiheessa.

Pokerihuoneen freerollissa tuli ikävä spotti finussa kun bbstä täydensin paskalla mukaan multiway pottiin halpaan hintaan kun nielijä avannut eestä.

Kuva

tuli pieni lyönti nielijältä ja siihen sitten rereissu. Aika instana tuon kippasin. Mietin lähinnä millä tuossa sitten mennään. Varmaan jotain lisää tai vaikuttavia blockkereita olis hyvä olla kuten J niin lisääntys vissiin vedot rangeissa.

Tänään 5.5h peliä ja 2.5h jäi varastoon peliaikaa. En isommin opiskele enää tänä aamuna ehkä katon jonkun videon taas et nukahdan. Tän aamun video olikin parasta sit mitä nähnyt pitkään aikaan.

Nyt olis tarkoitus siivota autotalli et saa sinne auton mahtumaan. Alkaa oleen yöpakkasia niin joutunut raappaan ikkunat joka aamu kun ei oo saanut autoo yöks lämpöseen. Vitunmoinen duuni vaan taas kun kerännyt sen vuoden aikana täyteen kaikkee rojuu. Vähän nihkeetä myös että siellä on mun kävelymatto mikä pitäis nyt siirtää työhuoneeseen eikä tässä työhuoneessakaan oo tilaa ellei tätä järjestä ensin jotenkin toisin.

Sain muuten Partyn tilin vihdoista viimein auki eilen aamuna kun ni vihdoin tavoitti mut säkällä puhelimen päästä.Nyt se 2FA todennus tms. Mitään muuta ne ei sit kertonutkaan lupasivat olla yhteydessä jos selviää jotain jos ne on saanut tilin rahojen dumppaajasta jotain infoo tms. Mut Moonraker pitäs olla kyl parempi pelinick kuin läskitero. Ainut et mulla on bwin 500 bonari joka pitäis cleeraa pois 1.11 mennessä ja turneilla on saanut vasta 10% kasaan. Saatan testaa sen pelaamista kyllä käkkypöydissä jos nyt sais vähän aikaan käteispuolella kun turnauspaskat ohi.

Huomenna koitan sit opiskella taas ja striimailen turneita todennäköisesti torstaina kun pojat striimailee alkuviikon.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Syys 2019, 03:21

Katellut nyt aika paljon kaikkea motivation,mindfullness ja opiskelun tehokkuus yms videoo ja saanut uusia ideoita elämään ja pokeriopiskelun tehokkuutteen jne.

Päällimmäinen ja ensimmäinen asia kuitenkin jonka haluan hoitaa altapois on anteeksipyyntö. Oon striimeissä käyttäytynyt viime aikoina agressiivisesti ja käyttänyt sopimatonta kieltä eikä se välttämättä edusta sitä mitä multa sopisi odottaa tai mitä itse odottaisin. Erityisesti haluan pyytää anteeksi Inflaatiolta jota olen pariin otteeseen haukkunut paskavalaaksi plo turnauksissa. Samoin olen haukkunut paskavalaiksi varmasti monia muitakin pelaajia jotka katellut peliä striimien toisilla puolilla.

Itselle pokeripelit ja nickit ollut lähinnä aina jotain konsolipelin tyylisiä jossa valitaan vain eri tason vastustajia jne. Unohtuu aina se että siellä on todellinen ihminen nikin toisella puolella. Samoin unohtuu se ettei kukaan enkä minä itsekkään olla täydellisiä botteja joka asiassa ja hallita elämän joka osa-alueita täydellisesti. Pitäisi kunnioittaa jokaisen matkaa pokeriammattilaisena ja harrastajana ja näitä kriteereitä en ole täyttänyt kun olen nyt tässä miettinyt asioita kun ollut aikaa. Harrastelijalle voi "elämys" päästä pelaamaan ammattilaisen kanssa samaan pöytään ja haukkumalla pelaaja striimissä paskavalaaksi pelaaja miettii kyllä toisen kerran käyttääkö aikansa muuhun. Samalla petän siinä yhteisön ja teen omalle bisnekselle kun heikot pelaajat jättää pelit väliin.

Joten koitan kiinnittää tähän jatkossa enemmän huomiota striimeissäni. Ei tähän nyt mitään yhtä pilleriä oteta ja muututa yhdessä yössä joten saatan edelleen tunteiden noustessa pintaan sanoa jotain vastaavaa mutta yritän kiinnittää siihen jatkossa parempaa huomiota. Samoin yritän vähentää kiroilua varsinkin ennen kello 22 niin JBMoosenkin lapset on jo nukkumassa.

Toki kaikki negatiivisius kumpuaa monesta asiasta kuin siitä että olen boikki ja varsinkin tän päivän jälkeen kun raketit tuli tonttiin. Tänään olin pitämässä emännälle esitelmää siitä minkälaisen suunnitelman nousuun mä olen nyt keksinyt ja kun ei tullut vastakaikua niin sanoin sitten että haluan eron kun ei kerta saa yhtään tukea. Joka johti sitten lopulta 4 tuntiseen keskusteluun siitä kuinka hän kokee olevansa kauhean yksin ja kuinka minä vien kaiken hapen tilasta negatiivisyydelläni ja huudan lapsillekkin esim. vesilaskun suuruudesta kun ne pesi naapurin tyttöjen kanssa kiviä vessassa. Tunnistan kyllä ongelmat itsessäni silleen että valitan rahan menosta ja kun nään "väärää toimintatapaa" niin korotan herkästi ääntä sen sijaan että keskustelisin asiasta asiallisesti kuten sen ikäiselle pitää keskustella. Kuten esim meidän nuorin 2v on nyt alkanut rämppäämään jokaista mahdollista valonkatkaisijaa mistä vaan saa valot päälle ja pois ja olen sillekkin huutanut muutaman kerran kun ärsyttänyt sähkökulutus.

Mut lähinnä kun on boikki niin tulee huoli ja stressi ja negatiivisius joka vaikuttaa sit kaikkeen ja mieleen ja biitit saa aikaan lähinnä hyperventiloimisen. Koitan petrata tolla saralla nyt elämässä(en tarkalleen tiedä miten,saa neuvoa) esim kokeilemalla sitä meditaatiota.

Paljon olis kaikkee muutakin suunnitelmaa itse pokerista kirjoitettavana mut nyt semi masentunut tilanteesta mut sain ainakin tärkeimmän asian sanottua.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 03:37

Taloudellinen paine ja muut huolet saa monesti äkkipikaseks ja käyttäytymään sillai miten normaalisti ei käyttäytyisi. Ei kannata silti soimata itseänsä liikaa kukaan ei ole robotti.Mä en ruvennut eriksee sulta anteeksi pyytämään yhtä purkaustani ku olen saanu niitä purkauksia sulta kuulla viimese pari vuoden aikana vaikka kuinka paljon plus julkiset vittuilut päälle ja ei oo pahemmi anteekspyyntöjä tullut. Oon huomannu sun käytökses muutokse edellisestä kryptoseikkailusta asti. Mut en jaksa ite noista herneitä nenää vetää ku ymmärrän paremmin ku hyvin taloudellisen ahdingon ja siihen liittyvät paineet, koko ajan ne edelleen itelläki päällä vaikka ei ny samas mittakaavas ku sulla,en tarkoita vertailla vaan sanoa et ymmärrän ku huomannu samoja asioita itestäni.

Ymmärrän myös ton paremmi ku hyvin kun oma nainen ei tue, ainut että se mitä mä oon ymmärtäny sun nainen on tukenu sua kyllä aika hienosti(tämä siis mitä meidä keskusteluista käynyt ilmi,en väitä että näin on,jos tunnet ite että ei tue ni sit se on niin)
Neuvoja en rupee antaa ku jokase pitää ite käydä ittensä kans se keskustelu miten haluaa käyttäytyä ja mitä haluaa tehdä.

Mutta kaikkeen tekemisee tsemppiä ja onnea haluan toivottaa niin raketteihi ku pokereihinkin Gl

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Syys 2019, 03:59

Anteeksi nyt ainakin tosta Fattero nikistä. Se on mauton. Muuten en kyl tunnista vittuiluja mitä ois aihetta pyytää anteeks mut sori niistäkin mitä en tunnistanut

Meen peiton alle takas kuuntelee juhatapioo :wink:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 04:19

sharkie kirjoitti:Anteeksi nyt ainakin tosta Fattero nikistä. Se on mauton. Muuten en kyl tunnista vittuiluja mitä ois aihetta pyytää anteeks mut sori niistäkin mitä en tunnistanut

Meen peiton alle takas kuuntelee juhatapioo :wink:
All good (h)

Mul on yks uus mikä soi viimeviikol peito alla, jonne aaron yksin lol

Edit.Niin ja anteeks myös mun avautumiset, kyl ne aina sitä oman pahanolon purkua myös täältäpäin on suurimmaks osaks ollut.

Edit.Fattero on kieltämättä välillä vituttanu mutta iha hauska oli se et mä en tajunnu sitä enneku näin striimissäs sen et pelaat sillä nikillä :-D En siis lukenu sitä pelitilantees oikein enneku näin sun pelaavan sillä lol Joten ei se iha paska nikki ollu

Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki » 25 Syys 2019, 05:20

Kivaa hempeilyä täällä. (h) Yksin on kyllä kova tyynyn halaus biisi , Kari Tapiosta puhumattakaan. :-D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 05:34

Maikki kirjoitti:Kivaa hempeilyä täällä. (h) Yksin on kyllä kova tyynyn halaus biisi , Kari Tapiosta puhumattakaan. :-D
Mä jouduin ostaan pingviinin ku et oo tullu halailee lol

Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki » 25 Syys 2019, 05:49

Pokerman82 kirjoitti:
Maikki kirjoitti:Kivaa hempeilyä täällä. (h) Yksin on kyllä kova tyynyn halaus biisi , Kari Tapiosta puhumattakaan. :-D

Kohtalaista! (h)
Ehkä mä pienissä hömpsyissä vaapun kun pingviini. :roll:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 05:53

Maikki kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:

Kohtalaista! (h)
Ehkä mä pienissä hömpsyissä vaapun kun pingviini. :roll:
Jään odottaan hömpsyjä, hyvää kuulemma kannattaa odottaa (h)

ardentti

Viesti Kirjoittaja ardentti » 25 Syys 2019, 06:44

On nämä niin ihania, kovasti duunia tekeviä ja osaavia, syy palata pokerisivuille päivittäin on herrojen blogit.

Mutta älytön Respect molempien rouville, ex tai nykyisille.
Itse olen älyttömän pedantisti kasvattanut kaksi lasta (24 vuoden välein) aikaa ja resursseja vievää hommaa. Niin ja viimeksi kun tarkistin, olen mies.

Molemmat jatkakoon valitsemillaan teillä, mutta nyt naisille, ex -tai nykyisille ruusupuska kouraan, lapsille vielä enemmän huomiota ( jep, varmasti molemmat huomioivat), sillä aika menee sairaan nopeasti. Mitä tekee mammonalla jos huomaat olevasi yksinäinen katkera vanhus, jota lapset jouluisin tapaavat.

Pokermanille hyviä reissuja, ehkä jopa Manu joskus voittaa :-D

Inflaatio

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 25 Syys 2019, 12:52

Sul on kyl raskaimman kuuloinen elämän tilanne menossa tällä hetkellä et toivottavasti lähtee helpottaan any time soon. Tsempit!

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 25 Syys 2019, 13:45

...,

..., Urheilu, Liikunta, Ulkonaolo = HAPPI / PÄÄ / KEHO kuntoon, ...

..., urheilun / &, samalla ravinto asiat, &, palkinto tulee itsestään, ...

..., Voimia Isännälle !, ...

..., Sä nouset sieltä kuin Golden Chocobo, ...

...,

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 26 Syys 2019, 00:01

Tänään paluu peleille turnaussarjojen jälkeen kun sain kohtuulliset unet nukuttua päivällä ennen settiä. Aamu eskari viennit kyllä verottaa noita unia ainakin niin että nukun iltapv helposti kyllä pidempää jos herää välissä aamu 8 ja nukahtaa sitten uudestaan joskus 9-12.

Yks pikkufinu tuli vaan ja siitä jämärahat vaikka finuun lähdettiin ylivoimasessa chipliidissä.

Vetorintamalle otettiin tilttibetsi lyömällä Ilves voittoon kilolla 1,84 kertoimella Coolbetilla. Toisinkuin Gnal ajattelin että uusi pelaaja kokoonpanossa tuo lisävirtaa ja tavallaan tuohon peliin kaikki focus joukkueella kun 5 tappioo alla ja kaikki haluaa sarjan poikki kun seuraava peli on paha sitten Kärppiä vastaan. Lähinnä sitten kysytään henkistä kanttia kun menee johtoon ettei rupea kuvittelemaan että peli on ohi kuten helposti käy. Niinhän siinä kävi että nopea 2-0 johto suli 2-2 tilanteeseen mutta saivat kammettua lopulta 7-4 voiton.

Opiskelu on siinä vaiheessa että opiskellaan opiskelua :-D

Se mihin emäntä tilttas eilen ja miks uhkasin jo tyyliin erolla oli se että kun ei jaksanut kuunnella mun uutta suunnitelmaa. Onhan se tukenut mutta nyt ei kuulemma enää jaksa sitä että tulee taas uusi suunnitelma kun
edellinen on jäänyt kesken jne. Kuulemma pitäis vain mennä ja voittaa rahaa. Yhtä hyvä neuvo kuin se että oisit lopettanut silloin kun olit voitolla.

On totta että mun blogihistoriassa on suunnitelmaa toisen perään joka ei ole toteutunut ja jäänyt kesken tms. Toisaalta sekin on merkki jostain ettei ole luovutettu vaan keksitty jokin uusi plani vaan kaatumisen jälkeen noustu ylös ja jatkettu taistelua. Toisaalta sanotaan tyhmäksi kun tekee samat virheet aina uudestaan eikä opi niistä mitään [-X

Mutta se mitä nyt miettinyt niin miksi jokainen suunnitelma jää kesken tai kusee?

Omasta mielestä käy 2 skenaariota:

1. tämä ensimmäinen oli omaa pohdintaa eli käy niin että teen töitä just sen verran että pääsen joka
edesauttaa elämässä saavuttamaan vain sen minimin että selviää eteenpäin taas siihen kohtaan kun seuraavan kerran törmää seinään. Eli kehitys loppuu tyytyväisyyteen

2. tää toinen on sitten viime aikaisista videoista opittua. Eli asetetaan tavoite ja tehdään suunnitelma toteuttaa se. Sen jälkeen aletaan toteuttamaan suunnitelmaa. Kun suunnitelman kuluessa esim 6viikkoa ei tapahdukkaan haluttua tavoitetta niin annetaan henkisesti periksi ja valitaan tekemisen sijaan joku muu asia kuten esim opetusvideon sijaan katsotaan änäriä. Suunnitelma ei etene->fail.

Jos ajattelen jälkikäteen kohtaa 2 niin tämä voisi selittää esim aikasemmassa historiassa paskat tulokset heinä/elokuussa. Kun olen alkuvuoden tehnyt töitä esim wsop rannekkeen eteen ja kun se ei ole kesällä toteutunut niin sen jälkeen on lyöty lekkeriksi ja tulos on ollut sen jälkeiset kuukaudet paskaa ennenkuin tehty joku uusi suunnitelma kurssin kääntämiseksi. Tai lähihistoriassa kun opiskelin että pärjäisin hyvin plo turnaussarjoissa. Tulos oli että tuli iso kuoppa ja olin viime yön masentuneena sängyssä kuuntelemassa juhatapiota.

Ne vinkit mitä sain tälläisen ajattelumallin muuttamiseksi oli tyyliin seuraavat. Ei aseta mitään ranneke,voita x määrä rahaa,voita x määrä pyttyjä,pelaa x määrä käsiä,x määrä bb/100 tavoitteita ensinkään. Seuraavana päivänä on aina turnaus ja sitten on uusi kuukaus ja kuitenkin ei aina voiteta tai päästä tavoitteeseen ja sitten petytään ja alkaa vituttaa.

Kun muutetaan tämä malli siihen että tavoitteisiin isommassa kuvassa päästään sillä että ajatellaan sitä matkana tai prosessina. Pelaan pokeria koska rakastan sen pelaamista,rakastan oppia uusia asioita,rakastat pokeriyhteisöä,rakastat tulla paremmaksi. Sen takia pelaat ja sen takia luot prosessin jotta maksimoit nuo elämykset.

Prosessi sitten luodaan siten että tavoite jaetaan osiin ja ne vielä pilkotaan aina vain pienempiin tehtäviin

esim 1 tavoite voi olla terveys joka voi sisältää esim unen,kuntoilun,ravinnon tms tai apuohjelmat joka sisältää solverit,hemit,opetussivustot tms. Sitten otetaan tuolta vaikka apuohjelmista hem ja jaetaan se osiin ja tutkitaan voiko siitä ohjelmasta löyty ominaisuuksia mitä ei ole käyttänyt tai kysyy kavereilta miten ne sitä käyttää tai hyödyntää tms ja sitten alkaa tutkia niitä löydettyjä omainaisuuksia tai jakaa niitäkin vielä pienempii osiin jos mahdollista

Sitten siihen tekemiseen ei ole mitään white magiciä. Pidemmän ajan tavoitteen sijaan keskittyy sitten siihen hetkeen ja kun tulee joku downswing tms takapakki niin on tärkeää vain kysyä itseltä että mikä on sulle tärkeintä juuri nyt? Onko se bbn calling rangen muodostaminen vai kaapokakon avauspeli änärissä. Moment->do or not do.

Ja se mistä pitäisi tulla sitten se tyytyväisyyden tunne on se että tietää että tänään oli tehtävä jonka eteen teki töitä ja se tuli tehtyä. Sitten on valmis pelaamaan ja jos tulee biittii tai joku pelaa sua paremmin niin so be it. Olet tehnyt kuitenkin parhaasi. Sitten vain jatketaan töitä ja ollaan taas hieman parempia seuraavana päivänä ja luotetaan siihen että siellä lopussa jos se motivaatio vaihtuu johonkin toiseen asiaan elämässä ollaan paljon parempia kuin oltiin sen matkan alussa. Ja siinä välissä on nautittu siitä matkasta.

Eli tämmöisen parissa nyt teen töitä. Jakanut tapoja kehittyä pienempiin ja pienempiin palasiin. Katotaan mikä soppa tästä lopulta syntyy.

edit-> huomenna todennäköisesti striimaan pikkupelejä Pokerihuoneella pääasiassa(muualla pääosin boikki). Toki riippuen miten saan nukuttua eli haarukka on aamu 9-pe aamuyö :-D . Ilmoittelen täällä lähemmin.

Kuva

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 26 Syys 2019, 15:05

Alustava suunnitelma kiekolle 1630 ja sieltä suihkun kautta peleille niin aloittelen 1930-2000. Mrmoon ilmoitti piipahtavansa striimissä jossain vaiheessa joten pelaillaan varmaan vähemmän pöytiä

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 26 Syys 2019, 22:57

Sillä tais mennä striimajien kärkisijoille!

Kuva

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”