Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Tammi 2020, 00:45

Jos aamulla runattiin hanuriin niin iltasessiossa sitten osuttiin aivan kaikkeen ja vedettiin ohi. Ev wise tunne että pelasin ehkä break even peliä mutta voitin joku 5biniä enemmän kun kuului. Yhden ainoan jaon muistan hävinneeni kun maksoin 4betin TTllä ja ja KTx oop check callasin flopin turnin ja riveriin A ja check call loput nauloja päin. Mut happens

Samalla kuuntelin ilmasta mindset webinaria. En tiedä onko se kaikille ilmainen vai onko vaan niille jotka on tuolta maksanut jotain matskua https://www.raiseyouredge.com/mindset-webinar
sharkie kirjoitti:
07 Tammi 2020, 07:48

Menin vielä lämmöissä avaamaan suuren suuni ja olen nyt aloittamassa 5viikon kuntokuuria emännän kanssa. Siitä lisää toiste koska nyt täytyy käydä taas herättämässä tyttö ja lähtee viemään eskariin jonka jälkeen nukkumaan ja murmelina paluu normi arkeen..
Tämähän siis lähti liikkeelle oikeestaan niin että emäntä on jahkaillut kuntoilun aloittamisen kanssa ja perusjojoilijana odottanut sitä vuoden alkua ja sysäystä sinne salille. Asiasta pikanen kukkaruukku ennenkuin unohdan ni sil oli se facesta voitettu ilmainen 3kk salikortti Tervakoskelle loka-joulukuu jota ei käyttänyt kertaakaan ja se ois pitänyt käydä paikanpäällä irtisanoa ja nyt sieltä tuli uuden kk aloitusmaksu 65€ jota ei pysty enää perumaan kuulemma :rant: . No se kävi sen irtisanoo tänään siellä ettei sieltä nyt tuu enää uusia mutta saa nyt luvan siellä käydä kk.

Mut anyways viimeyönä kateltiin selviytyjiä ja se sit sano ääneen et

Hän: "Pitäskö hakee taas tohon eteiseen taas matto ja alkaa tekeen siinä kahvakuulaa ni sais tän painon tippuun"

Mä: "Mitään kahvakuulaa kun meet tonne spinningpyörän selkään ni alkaa läskit palaa"

Sit se ottaa tähän väliin kamalan vihaisen ilmeen. Ei sen takia että sanoin että siinä on läskiä kun tietää sen itsekkin kun vikan synnytyksen jälkeen tullut 10kg lisää. Mua se ei häiritse mut sitä tuntuu kyl välillä. Vaan se suuttu siitä että väitin ettei kahvakuulalla kilot tipu. Sitten se alkaa valistaa mua kahvakuulan oikeista tekniikoista ja kuinka se kanssa tiputtaa painoa ihan yhtä tehokkaasti kuin aerobisempi liikunta. Mä toki laitan lisää vettä myllyyn sanomalla että oon kyllä sellasia lihaksikkaita isomahasia ylipainoisia kavereita nähnyt vaikka kuinka paljon mut en liikaa sellasia jotka juoksee tuolla ulkona reippaasti eteenpäin.

Reaktio on melkein sama kuin Pokermanilla eli päällehän se meinaa käydä eikä hyvässä mielessä :P .

Hän: "Tekis mieli näyttää sulle..."

Mä: "No voidaan ottaa veto #-o "

No alkaa valitus siitä kuinka just hän oli aloittamassa myös aerobisen treenauksen myös meidän viimesen päälle olevalla spinningpyörällä joka on 2v toiminut lähinnä mun vaatetelineenä.

Mä: "Kai toi pyörä voi tos olla vielä hetken käyttämättä"

Hierotaan vedon aikaa 4-6 viikon väliltä ja lopulta päädytään 5 viikkoon.

Tässä ollaan sitten tänään ja eilen lämmitelty toisiamme leikkimielisesti( kuten nää meidän jutut aina,ehkä näitä lukiessa voi saada väärän kuvan välillä)

Mä: "Mä lähen lenkille ni sä voit katsoa lapsia"

Hän: "Saat tehdä sit ite ruokas ja salaattis" :-D

Vedon ehdot on siis seuraavat:

Hän tekee pelkkää lihasvoimaa eikä saa lisätä aerobista siihen mitä se on tähän asti eli kävelee hakee tyttöö koulusta ja käy kerran päivässä tekee koiran kanssa lenkin.

Mä en saa nostella kahvakuulia tai painoja ja saan tehdä vain kävelyä,juoksua,kuntopyörän tyylistä enemmän aerobista treeniä

Molemmilta otettiin tänään alkuarvot ja voittaja on se kumman rasva% tippuu prosentuaalisesti enemmän 5viikon aikana

Mun aamupaino ja arvot:

Weight: 88,3kg
Fat%: 33,0%
Visceralfat arvo 11
BMI: 27,3
Muscle: 30,0%

Aikasamanlaisia noi arvot on ollut aikaisemminkin:

search.php?keywords=muscle&t=22696&sf=msgonly

Emännän rasva% näytti enemmän kuin herolla mut kai se naisilla kuuluu ollakkin koska tissit

Kuva

Anyways se aloitti nyt tosissaan jo hinkkaa ja oon jo varmaan tappiolla.

Nii joo oli meillä panoskin:

Jos mä häviän niin joudun menemään ohjatulle kahvakuulatunnille tai sen ohjaamana 45min kahvakuulailu
Jos hän häviää ni se joutuu juoksemaan 5km lenkin. Se vihaa juoksemista ylikaiken ja kuulemma sattuu polviin jne. Joten siis ehdottomasti tähdätään että pääsen pyörällä polkee vieres ja ottaa videolle \:D/
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Tammi 2020, 03:12

Vituttaa. Ihmettelin illalla kun autotalli ihan vitun kuuma. Sisältä tulikuumaa vettä vaikkei normaalisti tuu kun säädetty sopivaan en jäänyt sen enempää miettii. Nyt sit tullessa autotalliin tajusin kattoo maalämpöpumpun ni sulake mennyt eikä nyt ainakaan mennyt putkia pitkin sisälle lämmintä vettä eikä lähtenyt enää päälle. Nyt sit pelaamisen sijaan etsin korjaajaa huoh

Ja kattelen kun bitcoin nous taas tässäkin välissä 7800->8500

MAXIVITUNVITUTUS

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Tammi 2020, 04:11

Nyt en myöskään saa käsiä ladattua tuolta Partyltä tuosta aamun kuoppasessiosta että olis nähnyt kädet ja evt. Kirjanpito hem ei nyt myöskään pidä paikkansa. Ei voi myöskään sanoa että siellä partyllä olis jotain vikaa kun sitten toi tän illan iltasession kädet sieltä pysty lataan onnistuneesti. Partyn transactions näkyy kyllä sitten noi session rahasiirrot pöytiin ja pois muttei saa tota hh.

Mut kuten arvelin yli evn runattiin ilta tosin se ev ei ollut myöskään breikissä. Mut ei noihin nyt voi sit luottaa kun kädet tulee taas miten sattuu

Kuva

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Tammi 2020, 05:51

300 kuoppa tais tulla tähänkin aamuun. Alkoi vituttaa liikaa ni suljin pöydät. Pitäsköhän sitä lähtee lenkille viel

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2020, 08:18

Tänään ei tullut kuoppaa!

En tosin pelannut jakoakaan pokeria vaikka istuin koneella 20-08. Kaiken maailman biittiä ja tilausta. Verottajalta tuli muistutus maksamatta jääneistä veroista ja sitten tilasin uudestaan korjaajan maalämpöpumpulle kun sama vika palas vaikka tänään kävi sitä kattomassa. Sen päälle koitin tilata kuvista julisteita ja hirveen muokkaamisen jälkeen jotenkin sain ne "turvarajoihin" ettei niistä leikata ylimäärästä pois ja sit kun painoin tilaus nappia ni samaan aikaan kello soi herättään tyttöä eskariin. 5 aikaan kattelin viel pellon toiselle puolelle että olisko valot syttynyt jos lähtis lenkille mut ei kerennyt

Emännän kahvakuula treenit 2
Särjen aerobiset 0

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 09 Tammi 2020, 12:10

sharkie kirjoitti:
09 Tammi 2020, 08:18
Tänään ei tullut kuoppaa!

Emännän kahvakuula treenit 2
Särjen aerobiset 0
Hyvä, ettei tullut kuoppaa eikä kuppaakaan. Molemmat positiivisia asioita.

En tiedä millainen ruokavaliosi on, mutta vedon voittamista auttaa huomattavasti ruokavalion kuntoon laittaminen, mikäli siinä siis on korjattavaa. Vedät jotkut irstaat paastot vielä loppuun, niin huijaamalla voitat vedon ja bragging rightsit taloudessa.

HIIT ei liene kiellettyä? Teillähän oli ymmärtääkseni joku laadukas spinningpyörä kotona? Sen kanssa vedät päivittäin rajut HIIT-sessiot, niin alkaa silava sulamaan eikä aikaakaan mene paljoa. Tosin jos kunto on oikeasti ns. "paska", niin tuo on aluksi aivan helvetillistä toimintaa. No pain, no gain.

Onnea vedonlyöntiin!

Teme_

Viesti Kirjoittaja Teme_ » 09 Tammi 2020, 18:14

En tiedä miten onko Sharkiella ollut aiemmin jotain osaavaa PT:tä auttamassa asioissa? Kantsisi melkein miettiä sellaista. Olen vuosia seurannut blogia ja vuosien varrella näitä vähän kyseenalaisia prokkisia on tuntunut olevan useitakin ja sehän on ihmisillä täysin normaalia, mutta järkevästi asioita tekemällä saisi pysyvämpiä tuloksia aikaan. Ruokavalion osuus painonpudotuksessa on noin 80% ja loput sitten liikunnasta. Huonolla kunnolla ei ole alkuun järkeä välttämättä HIIT treenejä vetää, tai jos tekee niin sit max. 1 kerta viikkoon ihan palautumisenkin kannalta. Ja HIIT treenit ei polta rasvaa sen kummemmin kuin tasasykkeinen, tämä on jännä vähän vanha uskomus vaan rasvan palamiseen vaikuttaa vain kalorimäärät ja oma energiaaineenvaihdunta pitkällä aikavälillä. Peruskuntosykkeillä liikuntaa pääosin ja arkiliikuntaa (kävelyä kauppaan, pyöräilyä, lasten kanssa leikkimistä jne.) ja siihen päälle lihaskuntoa vaikkapa pari kertaa viikkoon. Ihmedieetit romukoppaan. Ketokin on vähän niin ja näin pysyvien tulosten aikaansaamiseen vaikka toimiva onkin (niinkuin kaikki miinuskaloridietit on). Yleisesti ottaen unohtaisin nuo 5 viikon kuntokuurit (vaikka veto onkin) ja lähtisin vähän pidemmän päälle suunnittelemaan asioita pysyvien tulosten saamiseksi ja ihan terveydenkin kannalta. Noissa ei hirveästi nimittäin järkeä ole.

Tän tiedät itsekkin, että uni pitäisi saada paremmaksi. Välillä katsonut sinun unenmääriä hirvityksellä. :oops: Painonpudotuksenkin kannalta olennaista olisi heti alkuun panostaa siihen että saisit unenmäärän kuntoon, että keho toimisi paremmin ja ihan terveydenkin kannalta. En oo varma oletko käynyt terveysalan ammattilaisella asian suhteen, mutta unen merkitys terveydelle on usein oletettua paljon suurempi. Tarkoitus ei ollut tulla tuomitsee ollenkaan vaan perusvinkkejä muistutuksena pitkäaikaiselta Sharkien seuraajalta O:)

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2020, 21:50

Jos on vuosia seurannut blogia ni sitä olis hyvä myös lukea välillä :wink:

Mulla on siis ollut useita PT ja kaverikin on PT. Emännällä on ravintoneuvojan koulutus. Siltä kuulee paljon ravinnon merkityksestä ja olen paljon vuosien varrella lukenut itekkin. Mulla on vanhoja saliohjelmia ja osaan kyllä sellasen itekkin helposti tehdä. Osaan myös tekniikat jne oikein.

Mulle osaava PT olis sellanen joka hakis mut kotoa lenkille ja vahtis 24h mitä suuhun laitan. Mistä päästään siihen asian ytimeen. Vaikka sä kuinka tietäisit mitä asiat pitäis tehdä ja mikä on terveellistä ja mikä ei niin kukaan ei tuu tekemään asioita sun puolestas. Se kaikki lähtee ittestäs. Meillä siis syödään maxi terveellistä ruokaa ja oltais kunnon possuja varmaan jos vedettäs sekin päin persettä. Epäterveellistä mättöä kuten pikaruokaa jotain mac/hese tyylistä,kebabbia tai pizzaa tms syön 2-4x vuodessa kun joku poikien pokeri-ilta. Sen lisäks epäterveellisin on toi tacopelti mihin ihastuttiin viime Outlanders kaudella niin että aina kun yleltä tuli uus jakso niin katottiin sitä syöden tacopeltiä. Emäntä eilen sanoikin että oli jo hyvissä raskauden jälkeen 2-3kg päässä siitä ennen synnytystä painosta ja sitten alkoi toi tacopeltikuuri ja voi syyttää Jamieta liikakiloista :-D . Me sovittiin marraskuussa epäterveellisen ruuan päivä(käytännössä siis la/selviytyjät) ja päivällä silloinkin terveellinen ruoka ja se iltaruoka 23-00 kanasalaatin sijaan saa olla jotain muuta (tacopelti,hornetit+dippi,salaatti+chickenbites käytännössä noi vaihtoehdot) ja tohon päivään kuuluu 1-2 drinkkiä eli käytännössä iso määrä vaaleetarommia+lantrinki joista toinen saunassa ja toinen ton safkan kanssa). Se mistä mun paino on sitten kertynyt on lähinnä se herkkujen mussuttelu+lonkerot siihen kaiken terveellisen ruuan päälle. Turnaussessio ohi niin sauna lämmite ja kun emäntä lähti nukkuun niin joku hyvä sarja tulille ja karkkipussi kaapista tai jos joku jäätelöpaketti oli pakastimessa joku erehdyksessä tuohon ni ei se siellä parasta ennen pv nähnyt.

Mutta siis nyt ollut ilman marraskuun alusta käytännössä ainut oli jouluna kun söin suklaata. Enkä tässä nyt tartte oikeesti mitään vinkkejä mihinkään. En oo aloittamassa mitään uutta jatkan siitä minkä olen jo aloittanut ja koitan pitää sen. Mun mielestä nois jojo ohjelmissa ei oo mitään järkee. Joo joku läski voi ketoosilla saada hetkeks jotain pois ja sit palataan vanhaan kuvioon oottamaan uutta kuvioo. Mitään pysyvää ei suurin osa noilla saa aikaseks. Onnee niille jotka saa ja joutuu miettii sit jotain roikkuvan ihon poistoleikkauksia.

Emäntä sanoi myös että voittas mut helposti aloittamalla vaan ketoosin ja panostamalla ruokavalioon 100%. Mut tarkoitus meidän leikkimielisellä vedolla ei ollut just toi huijaaminen vaan se että syödään normaalisti ja hän uhkas tiputtaa sitä painoa kahvakuulatreenillä alkuun. Hän aikoi jatkaa siitä kesään kohti sitten myös tekemällä aerobista. Tosin kun kysyin eilen milloin on seuraava herkkupv ni se katto mua hölmistyneenä ja sanoi ettei hän ainakaan pidä seuraavan 5viikon aikana yhtään eikä ota alkoholia. Ite en kyl ajatellut pitää tipatonta :beer2:

Mul on paino ollut varmaan vuoden tossa 89k korvilla. Sinällään ei olis mitään huolestuttavaa mutta se on kaikki ylimääränen tossa vatsan ympärillä ja se sisäelinten ympärillä oleva ylimääränen tuo erinäisiä uhkakuvia. Mun tapauksessa suurin uhka ehkä rasvamaksa kun mun maksa-arvot on muutenkin jossain 600-900 kun ne rajat oli jossain tyyliin 50-90. Vaikka se on perinnöllistä niin ei ole olemassa mitään tutkimusta tulosta miten maksa toimii tällä pienellä % joilla on luonnostaan korkeat maksa-arvot yhdistettynä ylipainoon/alkoholin käyttöön jne. Ainut on oma suku ja kun se on täynnä ylipainoisia ja alkoholisteja ja viereltä kaatuu kaveria mutta sitten ihmetellään miten pahaa ei tapa mikään :-D ja kaikki elää sinne 80v+. Joten en sinällään ole huolissaan.

Ja mitä uneen tulee niin olen myös siitä tietoinen ja oikeasti huolissani ja olen lukenut paljon senkin vaikutuksesta terveyteen ja yhteyksistä eri sairauksiin jne. Samoin oikeastaan luen tosi paljon just kaikkeen terveyteen ja sairauksiin liittyvää juttuu vapaa-ajalla. En tiedä mistä se johtuu mut jostain syystä kiinnostaa esim jonkun hampaidenhoidon yhteydet erisairauksiin ja suolistobakteerien toiminta jne. Varmaan kun toi emäntä niistä puhuu koko ajan.

HIIT on joo nimenomaan se mitä oon spinning pyörällä tehnyt tässä kun sillä ottanut 15-30min settejä kun tää käkkyprokkis alkoi. Youtubessa on valmiita ohjelmia siihenkin. Emännän oli tarkoitus ton 5vk jälkeen sitten aloittaa myös spinning. Mä en nyt aio hirveesti muuttaa sitä mitä olen jo tehnyt tässä. Mitään extreme ketooseja tai kuntosysteemejä en ole aloittamassa vaan tällä mennään loppuelämä. Ainut mitä olen tässä miettinyt millä pystyy vähän lisäämään liikuntaa on toi mun kävelymatto. Siinä on nyt vaan 1 iso ongelma. Millä vitulla mä saan ton sähköpöydän nyt ylös :-'

Tossa mun tekemässä seinässä on nyt ylhäällä x määrä senttejä liikaa ja sitä pitäs jolla tavoin saada alemmaks ja ainut mitä keksin on moottorisaha ja en tiedä kuka täällä on hengissä sen jälkeen kun sillä alan leikkii :-D . Mut tolla sais jonkun käkkysession kyljessä helposti 1h kävelyä esim lisää päivään aika huomaamatta. Tosin samalla ei voi vetää mitään 8 pöytää samaan aikaan ettei hiirellä misclickkaile liikaa.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 09 Tammi 2020, 22:19

Sä ny viimeks ku kokeilit omalla mutullas karpata ni kärsit sivuoireista(päänsärky) etkä ees tajunnu mistä johtuu. Jos oisit tajunnut et olis kärsiny. Sanoin omas blogis tästä jo mutta ketogeeninen ruokavalio on ruokavalio jolla moni vetää koko elämänsä tai muuttaa sen vähähiilariseksi ruokavalioksi kun pääsee tavotepainoon. Voiha sitä joku läski käyttää pelkästään painonpudotukseen tiettynä aikana jolloin lopputulos on mainitsemasi tulos(kuten mulla 2017 syksyllä kun olin tietyn ajan ja pudotin 25 mut siirtymä oli paska ruokaa takas) . Mut jos omaksuu kokonaisvaltaiseksi ruokavalioksi elämäänsä ja pystyy siihen ni lopputulos on hiukan eri. Näin ainaki uskon.

Mut ittestäs se kaikki on kiinni kuten sanoit.

Teme_

Viesti Kirjoittaja Teme_ » 09 Tammi 2020, 23:59

sharkie kirjoitti:
09 Tammi 2020, 21:50
Noh ymmärrät varmaan, että vaikka viikottain tätä luenkin niin en kaikkea voi muistaa enkä nyt sentään muistiinpanoja sun touhuista tee vaikka lukea tykkäänkin :wink:

Niinkuin viestistäsi jäikin se kuva niin kokonaisuudesta ja isosta kuvista se muutos lähtee. Ihan hyvässä hengessä kirjoittelin. Niin ketoosi on ihan hyvä, mutta painonpudotus onnistuu helposti suunnitelmallisuudella normaalillakin sekaruokavaliolla ja sen jälkeen painonhallinta on helpompaa ihan normaalilla ruokavaliolla johon kuuluu hiilaritkin. Jaksaa tutkitusti urheillakkin sitten paremmin jos urheileminen kiinnostaa :boxing: HIIT kuluttaa enemmän palautumiskapasiteettia joten siksi sitä alkuun kerran viikkoon suosittelisinkin ja sitten loput peruskunto sykkeillä peruskuntoa ylöspäin, jonka kehittyessä pystyy myös harjoittelemaan noilla vauhtikestävyys/maksimikestävyys sykealueilla useammin mihin HIIT normaalisti menee.

Netti on täynnä virheellistä tietoa, Esim. tältä kuuluisimmilta karppaus lääkäriltä joka kirjoittaa jatkuvasti virheellistä soopaa ja ei ota kantaa mihinkään kysymyksiin jotka kyseenalaistaa hänen juttujaan. Että lähdekritiikkiin pitää panostaa hitosti.

Mut joo, täysin totta että kaikki lähtee itsestäsi ja sanoit että et tarvii vinkkejä. Tsemppiä jatkoon :fishing:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 10 Tammi 2020, 00:38

Teme_ kirjoitti:
09 Tammi 2020, 23:59
sharkie kirjoitti:
09 Tammi 2020, 21:50
Noh ymmärrät varmaan, että vaikka viikottain tätä luenkin niin en kaikkea voi muistaa enkä nyt sentään muistiinpanoja sun touhuista tee vaikka lukea tykkäänkin :wink:
Kyllä mä odotan että jokainen lukija ottaa notesit Särjen blogista tärkeimmistä kohdista ja vessassa runkkaa niiden tahtiin

Samaa mieltä että pitää olla myös mahdollisimman kriittinen mitä lukee ja etsiä tietoa mahdollisimman monesta paikasta

Ja nielijältä en obv ala ottamaan mitään vinkkejä varsinkaan painonpudotukseen tai ruokavalioon liittyen. Kyl mä tiedän mistä ne päänsäryt johtu ja sä olit iso osa sitä :-D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 10 Tammi 2020, 00:48

En ollut neuvomassa mutta sulla oli selvästi harhainen käsitys mistä on ketossa kyse.
Joo et tiennyt mutta kiitos samoin :tease:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 10 Tammi 2020, 00:53

Asiathan selvis kun otti selvää ni onneks ei oo enää. Ei kaikkea voi tietää kertaistumalta

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 10 Tammi 2020, 01:04

sharkie kirjoitti:
10 Tammi 2020, 00:38
[quote=Teme_ post_id=476368

Kyllä mä odotan että jokainen lukija ottaa notesit Särjen blogista tärkeimmistä kohdista ja vessassa runkkaa niiden tahtiin

Ei onnistunu vaikka kuinka yritti.
nikkipe

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 10 Tammi 2020, 01:37

nikkipe kirjoitti:
10 Tammi 2020, 01:04
sharkie kirjoitti:
10 Tammi 2020, 00:38
[quote=Teme_ post_id=476368

Ei onnistunu vaikka kuinka yritti.
No kokeile nielijän blogil ja jos ei auta ni mietitään mikä mättää

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”