Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

ViestiKirjoittaja Mika.H » 04.06.2019 21:09

Hejsan allihopa!

Laitetaas tällänen pieni matkablogi pystyyn iha erillisenä ketjuna. Näistä on ainakin toistaiseksi niin positiivistä palautetta ja kommentteja saanut niin eikai tätä välistäkään voisi jättää :roll:

Miten on vuos jo vierähtänyt viime vuodesta :-k No odotukset on kuitenkin olleet sen verran kovat että taas se palkitaan. Huomenna pitäisi lennon lähtä 09:15 ja kohteena mikäs muukaa kuin Las Vegas!

Suurin osa jo varmaa tunnistaa kuka täällä kirjoittelee, mutta tuntemattomille esittäydyn, mä oon Mika vaa. Harrastanut pokeria +10v, joskus on tullut voittoja ja usein on tullut tappiota! Tärkeintä on pitää hauskaa. Tällä kertaa matka kestää 12 päivää sin cityssä. Majoitus on otettu Airbnb kautta muutama maili stripistä öö... itäänpäin. Auto vuokrattu koko ajalle, se on vaivatonta ja helppoa.

Mun listalla ois Event 19 varmaan 1B päivään, eipä oo tullu viel yhtäkää rahastusta wsop turnauksissa, lähellä ollu muutamaan otteeseen! Venetianista löytyy kans hyvä turnaussarja niin käyn lätkäsee sieltä jonku 600$, en oo viel päättänyt minkä mutta jonku.

Koitetaa taas matkalta saada videomateriaalia juutuupiin vlogien muodossa, mutta pahoin pelkään että vasta matkan jälkeen. Koitetaa postailla joka päivä tänne mikä meno milläkin päivällä.

Mutta hei, otsikossa lukee kaks nimee? Kuka on Bruno? Antaa hänen itse kirjoitella itsestään! Floor is yours... my man (no homo).
Mika.H

Re: Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

ViestiKirjoittaja nikkipe » 04.06.2019 21:37

Isosti sitten.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja rereissumies » 04.06.2019 23:21

Retkikunnan nuorempi, lyhyempi, likinäköisempi sekä parrakkaampi puolikas ilmoittautuu komennukselle!

Vuoden 1992 helmikuussa maailmaan saapuneena yksilönä suoritin ensimmäisen Vegasin matkani jo saman vuoden kesällä. Matkasta kipinän pokerimaailmaan saaneena lähdinkin toistamiseen heti perään 2015. Tästä reissusta mieleen jäivät in'n'outin burgerit sekä 3x avg preflop arvonta silloisen matkan ainoasta ranneke-eventistä JJ vs 99. Flopin ovi-Janne rentoutti olon siksi aikaa, kunnes flopin täydentänyt sekä riverin perille tuoneet ysit lähettivät takaisin Suomeen harkitsemaan harrastusvalintoja.

Sain mahdollisuuden lähteä kostoretkelle tänä kesänä, so let's do it! Lähtöstrategiana on valvoa matkaa edeltävä yö (tämä yö). Tukholma-LA välisellä etapilla toivon toteuttavani Kalevi Keihäsen 'Keihäsmatkojen' mainoslauseen: "Istutte koneeseen, otatte pienet ja olette perillä (fi.wikipedia.org/wiki/Keihäsmatkat). Tosin, Kihniön kipakan sijasta kiskaisen parit melatoniinit ja rukoilen herääväni Amerikan länsipuolella.

Mun Main Eventti tulee olemaan myös tuo sama $1500 Million Maker, muuten pysytellään menestyksestä riippuen taalan juomissa, parin sadan turnauksissa sekä pienissä käteispeleissä.

Mika tulee todennäköisesti kirjoittelemaan enemmän, koitan itsekin paikan sattuessa täydentää blogia omalta osalta. Vamos!
rereissumies

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 05.06.2019 5:02

\:D/
Kuuleri

ViestiKirjoittaja Mika.H » 05.06.2019 7:41

Ja hyvää huomenta, valvottu tyyliin puol 5 aamulla ja sit veto veks. Herätys oli 07:20 puhelimessa niin Bruno soittelee 07:13 pelko perseen alla et nukun pommiin :D

Kentälle päästy, lento pitäs lähteä 37minuutin päästä ja lentokone tuli gatelle minuutti sitten. Kiirettä saa pitää, varsinkin ku Tukholmassa ei toi vaihtoaika oo maailman pisin... Noh samalla yhtiöllä mennää ni eikai tässä hätä ja vielä sama terminaali josta lento lähtee. Toivotaan ettei nyt tuu myöhästymisiä kuten viime vuonna, 28h matka :o

Nyt lentoja, nähdään perillä!

Kuva
Mika.H

ViestiKirjoittaja Mika.H » 06.06.2019 4:23

Kuva

Nämä pojat on nyt saapuneet vegasiin. Lennot oli miellyttävät, 11½h lennon sain istua yksin 4 penkin rivillä, oli makoisaa. Brunolla oli yksin ikkunapaikka, ei voinu valittaa. Ainut "miinus" tulee LA - LV lennosta jossa noin vika puoltuntii oli aivan JÄRJETÖNTÄ turpulenssia, kone veti ylös alas oikeelle vasemmalle 360 ympyrää. Ei se heiluminen haitannut, mut voi luoja et tuli huono olo. Piti skarpata oikee huolella ettei laatta lentänyt.

Kuva

Losin kentällä kyl meni hermot, ei mitää järkee vittu koko kentässä. Oonhä mä sielt monesti mennyt, mut eka kerta kyl ku meinas palaa käämit. Eka jonotettii joku 200m (no joke) jono et pääs kentältä ulos. Sit jonotetaa joku 100m jono turvatarkastukseen et päästää takas kentälle ja gatella. No onneks oli sopiva 2h30min vaihtoaika, kun gatelle päästiin pääski suoraa koneeseen.

Tukholmassa meinas kans tulla draamaa, ihmettelin jo ku sai boarding passit vaa hki - tukholma välille. Siellä oli vaihtoaika 50min, mikä iha jees ku sama terminaali vaikka vähä joutuki kävellä. No päästii sit sinne gatelle niin ne pisti meiät kävelee terminaalin toisee päähän hakee ne boarding passit. Siellä sitten täti tokas jotain "ne on noi Suomalaiset, ei osaa" tai vastaavaa ku ei aikasemmi saanut tälle lennolle boardingia. Noh kaikki lopulta hyvin, tuli vähä ravattua vaa :)

T-mobilesta käytii hakee mobiilisimmi, 50$ unlimited, hinta tippunut 25$ edellisestä vuodesta. Sitten gepsillä kämpille ja iha mukava loossi täällä onkin. Nyt on suihkussa käyty, kuteet päälle ja SYÖMÄÄN! Sit lähetääki ettii kaverii Rioosta onko vielä turnauksessa mukana.

Kuva

Se sanoki meille siijaleiterpitses! Huomenna jatkuu!
Mika.H

ViestiKirjoittaja rereissumies » 07.06.2019 8:57

Ensimmäinen täys päivä kirjoissa. Eilen ei ollut ohjelmassa oikeestaan muuta kun löytää kämppä ja päästä (taas) tän ilmastoshokin yli - note to self - täällä vieläkin tarkenee.

Tänään päivä alko jääkaapintäyttöreissulla ja bokserien metsästyksellä. Huomasin aamusuihkun jälkeen, että pino oli jäänyt varmaan sängyn reunalle matkalaukun sulkemisen jälkeen [-X .

Siitä sitten hoitamaan Riioon bisneksiä, eli pelaajakortin hankkiminen ja samalla ostettiin arpaliput lauantain Million Makerin 1B päivään. Mä pelasin tänään myös Rion 250$ päivittäisen deepstackin mistä jäi vaan parannettavaa loppureissulle. Pelaajamäärät näköjään kasvussa ($500 Big50 juhlaturnaus teki jo WSOP ennätyksen reilulla 28k entryllä), kun tähän tuli 1608 pelaajaa mikä on ainakin 400 enemmän kun minään päivänä neljä vuotta sitten samassa päiväarvonnassa kun näitä viimeksi pelasin.

Vajaan 4h pelin jälkeen tuplasin pienemmän kun saatiin sisään AQs vs 22. KJ7 flopin jälkeen huusin jakajalle seiskaa, sain seiskan. Turnin jälkeen huusin jätkää, sain ysin.

Siitä jäi reilu 11k ja hetken päästä 500/1000 levelillä buttonissa istui lähes sokea nainen, joka pystyi nenän eteen nostamalla näkemään omat korttinsa ja merkkinsä, mutta pöydän kortit jakaja joutui lukemaan hänelle ääneen. Puoliblindi limppasi, puolikas blindi täydensi, ja mä sökötin isosta blindistä 42o.

Floppi 3 (d) 5 (s) Q (s) . Menee sökönä.
Turni A (d) . SB sökö, mä 2,5k, BTN ottaa, SB kippi.
River 2 (s) . En tykkää, mutta takana 7300 ja 2 minuutin päästä 20min tauko ja BB 1500. Liikahdan ja puoliblindi pyytää ekaa kertaa jakajaa lukemaan koko pöydän tarkasti väreineen, maineen ja karvoineen.. olen kusessa. KT pataa tuli maaliin ja out.

Mika tuli noukkimaan Riiosta, käytiin syömässä ja siitä tutustumaan molemmille ennalta tuntemattomaan Flamingoon. Pokerihuone täynnä. Nimi listaan kahden taalan teksuun ja taalan omahaan. Samalla tilaa oli molemmille eri pöydissä 3$/6$ limitti teksussa, no why not. Parilla tripseillä pienet upit ja sain paikan pikkuteksuun. Sieltä vielä päivän turnausmonttu umpeen ja kämpälle nukkumaan.

Vahva suositus Flamingolle, tykkäsin. Huomenna taas saman päiväloton kimppuun!
rereissumies

ViestiKirjoittaja Mika.H » 07.06.2019 18:20

Se ois taas yks aamu, perjantai 09:00, aamupalat on safkattu. Oli hienoa paistaa pekonia josta alko savunousemaan pannulta tyylii hetkessä, palohälytin alko piipattaa. Siinä sitten eka Bruno vähä lyhyempänä koitti saada sitä sammumaa, mä kävelin pannun kanssa ulko-ovelle että saatais savut pois. Bruno ei saa sitä häkytintä hiljaseks, vaihdetaa pannukantajaa ja meen kattelee hälytintä. Siinä sit pari kertaa nappia pohjaa 10sekuntia niin sammu, crisis averted.

Teen leivät valmiiks ja kaadan ittelleni kahvia, alan safkaa siinä reagoin kyllä ku kuulen paloauton äänet jostai kaukaa, mutta en sillee yhdistä sitä mihinkään. Sit menee joku minuutti kaks ja alkaa lähestyä ja koventua ääni, Bruno tokasee "no sielt on palokunta tulossa" ja molemmilla välähtää hehkulamppu päässä... "eiiikä, ei voi" :D Mentii sit viel ulos kattelee ja odottelemaan... ja ... ja ... ei tullu onneks meiän kämpille :P Siin oiski ollu episoodi.

Tänään on täys chillipäivä, ei mitää pelejä. Ei oikee noit käkkyjä jaksa, kävin eile Southpointissa pelailee ku siel päin ajeli. 1-2 teksua, oli joku Salama McQueen peli. Pelasin joku 1h20min ja 6 orbitia ehti mennä, jokainen päätös tehtii alle viidessä sekunnissa. Tylsää peliä, perus pappamenoa, jos löivät niillä oli aina ja jos niitä päin löit ja ne makso niin aina olit perässä. Jos niil ei ollu niin kippas, sit tuli joku... en viitsi edes yrittää arvata maata, pöytää ja alko pelaa heti agroa, ekaa kätee 3bet ja sai potin. Tais olla eka 3b koko pöydässäs sinä aikana ku istuin. No sain sit sitä vastaa shortstakkini AKc vs JJ ja riverin naula toi potin kotii, classic. Ei oike mitää ihmeellistä tapahtunut koko aikana, lähdin sit menee joku parikymppii tappiolla.

Käytin myös illalla vielä Flamingossa pelaamassa, etittii lowstakes pelejä Bravosta, sano että Flamingossa on 1-1 omppua ja 1-2 teksua, eikä jonoa? Mentii sinne niin oli 21 ja 15 ihmist jonossa. En ehkä osaa käyttää appsia. Oli sit tosiaa paikat 3-6 limit teksussa ja mentii molemmat pelaa. Tässä taas iha eri meno ku SP:ssä. Any2 pelattii ja mistää ei päästetty irti ja jos flopilla oli mikä tahansa takaveto ni sitä jahtasivat. Tunnissa valuin huntin alas, mikää veto ei tullu kertaakaa ittelle perille ja mikää ei pitäny (until). Hauska käsi missä flopin A-korkee vv juos maaliin naula rattailla ja not good. Kerran QQ vs KK, mut tajusin ottaa vaa maksuja pre actionin jälken, boardikaa ei ollu mikää hyvä joku 765,4,7 väri pöydässä kolmella kortilla, meni riveri checkillä läpi ja melkein teki mieli muckaa suoraa ees odottamatta muiden kääntävän kortteja. No tällä kertaa ei ollu pöydässä keneltäkää mitää mut 3lla oli yliparit TT, KK ja mun QQ, imo hävisin minimit, olinko weak? En tiedä..

Mut sit tuli yks käsi mistä ny enää en tarkemmi muista, nauhottelin kameralle actionit, mutta päästii 5way cap pre ku painelin kalkkua sisää. Flopilla Q72 joku joku menee 5d all-in mut saadaa siihe kolmen muun kanssa viel cappi. Turniin tulee A ja nyt en kyl muista menikö yhdellä betsillä jonka tein vai raisetinko tohon, anyway 3way viel riverille joka on 7. Tais turni mennä yhdellä betsillä, mut riverii joku donkkas ja mä raisetin siihe sit kongeilla, kaks muuta makso vieläki. Käännän auki KK ja molemmat maksajista näyttää QJ ja all-in pelaajalla TT. Limittiä nyt yhtää osaa pelaa, mut olin nyt päättäny ajaa maxit inee KK:lla. Käden jälkee joku ikämamma tokas "That was the pot of the whole week" ja toinen ihmetteli miten "you had balls" lyödä ässäpöytään.

Vedin pöydässä Pyysingiä varmaa puoltuntia, taisin jopa kirjaimellisesti nukahtaaki jossai vaiheessa. Sit vaa toteen Brunolle että nyt lähen, ei pysy enää hereillä, mitähä kello ois ollu jotain kympin jälkee? Bruno sit päättää lähtee mukaa ja ajellaa kämpille päin.

Hyvät unet tuli taas saatua, kasilta heränny ja all good! Ens yönä pitäs viel saada yhtä hyvät unet että jaksaa sit pelaa koko päivän Million Maker 1B päivää. Siitä muutama vuos menny ku ranneke eventtiä pelannu, tuntuu taas pikkupojalta ja vaikka en sitä täällä ehkä ulkoisesti näytä niin oon iha täpäreissään. Brunolla huoli siitä että oon masentunut, mut johtuu vaa siit etten mä oikeesti jaksa käkkyjä pelailla. My man pitää musta huolta (h) (still no homo). Vaikka reissulla onki nyt agendana pari turnausta ja jos tänä vuonna pääsis Neemen MUGS pelejä pelaamaan, niin enemmän tai vähemmän mä täällä lomalla olen. Nautin eri asioista eikä toi pokeri oo enää niin tulinen passio mulle, enemmä hauska pelata ottaen coronaa juoden, selvinpäin ei vaa jaksa.

Tänää viedää Bruce taas pelaamana 1pm 250d päiväturnausta jos sellanen ylipäätä on ku alkaa toi millioni joka saattaa ottaa aika runsana määrän pöytiä. Itse lähden viel shoppaa lisää, pitäs viel uudet kengät, reppu ja joku huppari löytää.

Tullu aika vähä toistaiseksi nauhoteltua mitää, mut toivotaa et se muuttuu. Jotenki itseä pienesti ahdistaa se että joku toinen on vieressä kuntelemassa mitä mä höpöttelen enkä tiedä miksi. Läppänä Brunolle sanoin et se voi ottaa mun toisen Gopron ja nauhotella sillä turnauksen tauoilla jotain ja se oli vaa "no c'mon, en mä viitti" ja mä olin vaa et mikset? Samaan aikaa itse ajattelen asiaa niin näin, niin eihä tässä logiikkaa ole? :D Noh kyllä me muutamat videot reissulta saadaa, ei siitä huolta.

Tulipas nyt kirjoiteltua turhan pitkää, jatketaan taas illalla/huomenna.

(d)
Mika.H

ViestiKirjoittaja Mika.H » 07.06.2019 18:50

Tosta vielä muutama kuva mukaan,

Kuva

Suomi turisti ihailemassa Teslaa, mutta kenen tesla?

Kuva

Mikä ois vegas reissu ilman tätä herkkua?

Kuva

Suomen onnekkain päässy kaverien kanssa kuvaan!
Mika.H

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 08.06.2019 2:33

Ihan pikku vinkki kaikille. Tässä on esimerkki miten vegasista tehdään plokia. Kiitos.
Kuuleri

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 08.06.2019 2:38

BTW luulen että tuo punainen on Danielin :)
Kuuleri

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.06.2019 2:42

Mika.H kirjoitti:
Kuva

Suomen onnekkain päässy kaverien kanssa kuvaan!

ReportAasi ja Maikkihan se siellä myös!
sharkie

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 3:33

Kuuleri kirjoitti:BTW luulen että tuo punainen on Danielin :)

Kuva

Jep, tää oli hauska ku piti Brunoa viedä Rioon, tultii jostai eri suunnasta ja käännyin väärälle parkkipaikalle niin löyty tuo auto. Heti ku Bruno näki sen niin "KATO! Toi o dnegsin tesla... venaa, mä käyn ottaa kuvan" :lol:

Kello nyt 18:30, itsellä ollu chilli päivä, kuteita löyty, kävin leffassa kattoo uuden X-men Dark Phoenix (poop). Brunolla meni taas turnaus päin p, kai sielt jotai postausta tulee myöhemmin. Nyt tultii käymää kämpillä nopskaa ja koht lähetää Boulder Stationiin kattoo pikkupelejä. Tänää pitää mennä ajoissa nukkuu, ennen puolta yötä koska huomenna alkaa Miljoona Meikker, one time!

sharkie kirjoitti:ReportAasi ja Maikkihan se siellä myös!

Hahaha :D
Mika.H

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 08.06.2019 3:36

Ronskisti heittää juttuu vaa sinne tauolla, se tekee wsop vlogeja niin ehkä pääsette siihen :) no game no shame! Do it bruh!
Kuuleri

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 3:39

Kuva

Taas on Juupuut julkkis tavattu, jummi jammi että mukava heppu.
Mika.H

Seuraava

Palaa alueelle Blogit