Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

ViestiKirjoittaja BigTonza » 21.06.2019 1:43

Taidan olla ainut ihminen koko maailmassa jota tää superkoukku jäi vaivaamaa, nii PERKELEEN BRUUUNO HERÄÄ JO KRAPULAJETLAGEISTÄ JA KERRO MITEN TURNAUKSESSA KÄVI?? :-k :shock: :shock: 8-[
No money No Funny...
BigTonza

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 21.06.2019 2:00

BigTonza kirjoitti:Taidan olla ainut ihminen koko maailmassa jota tää superkoukku jäi vaivaamaa, nii PERKELEEN BRUUUNO HERÄÄ JO KRAPULAJETLAGEISTÄ JA KERRO MITEN TURNAUKSESSA KÄVI?? :-k :shock: :shock: 8-[

Tiedän, mutta en spoilaa [-X :-' :-D
Kuuleri

ViestiKirjoittaja Mika.H » 21.06.2019 10:18

BigTonza kirjoitti:Taidan olla ainut ihminen koko maailmassa jota tää superkoukku jäi vaivaamaa, nii PERKELEEN BRUUUNO HERÄÄ JO KRAPULAJETLAGEISTÄ JA KERRO MITEN TURNAUKSESSA KÄVI?? :-k :shock: :shock: 8-[

Tällä on jo Suomeen totuteltu, pari päivää meni jetlagissa, menin suoraa keskiviikkona töihin neljäks tuntii, mut pää iha jumissa ettei pystynyt olee koko päivää :)

Brunolla oli varmaa niin ihanat krapulat ja liskolennot ettei se oo jaksanut kirjoitella mitää, mä en halunnut "steal your thunder" Brunolta ja antaa sen kirjotella itse, ku vika turnaus meni lopulta "hyvin". Ehkä se kirjottelee tapahtumista myöhemmin jos jaksaa, mut tosiaa ajeli finaalii asti ja lopulta sit 9. sijalla ulos. Tapahtumat jotka johti tänne asti pääsyn juoksi vaa niin hyvin :) Ei ny ihan saanut turnausrahoja takas, mut kyllähä toi vähä mieltä helpotti ku kaikki turnaukset tähä asti oli niin analrapee.

On a another note, vähä mä olin laiska. Matkalla siirsin gopro -> kannettava kaikki videot, nyt ku tulin Suomee ni en kotona jaksanut siirtää videoita omalle koneelle vaa vein koneen suoraa duunii josta sit uploadasin videot g.driveen ja nyt lataan ne sieltä himaan, hohhoh :D

Meikäläiseltä videoita seuraavaksi... jossain välissä. Viel kerra, thanks kaikille!

(d)
Mika.H

ViestiKirjoittaja maukkis9 » 22.06.2019 23:00

Kiva lueskella teidän blogia, videoita odotellessa. Aiemmat taltioinnit ja Antti Tiaisen mainio viime vuotinen Youtube blogi sai mut lähtemään 10 v tauon jälkeen ristiretkelle Vegasiin ja WSOP:hen. Herraa en nähnyt mutta Brunon pikaisesti Flamingossa, ennen kuin hän siirtyi 1-1 ompusta kyseisen pokerihuoneen päiväturnaukseen.
maukkis9

ViestiKirjoittaja WackoMaza1 » 26.06.2019 22:09

Mika.H kirjoitti:Oli jännä ku kuvasin goprolla siellä niin TD tuli sanoo etten saa kuvata, aloin vähä miettii että miksen? Eikö esim sellanne pieni nimi ku Negreanu tee joka päivä vlogia? Päätin sitten ihan kohteliaasti kysyä että mikä juttu on ja sain selitysen, btw lopetin kuvaamisen siihen paikkaan. Joku yksityisyydensuoja pitää olla, jos mä osotan kameralla ylöspäin niin turvakamerat menee sekasin? Ja Nevadan Gaming Commission kieltää kuvaukset muutenkin. No miksi se Nege saa kuvata? Se on hakenut luvat kuvaamiselle ja ne on myönnetty muutamille pelaajille, mutta lupaa pitää hakea erikseen NVG. Selitys oli järkevä ja hyväksyin mukisematta. Kuvata yleisesti ottaen saa jos esim itseään kuvaat ja höpiset, mutta ei saa mennä pöytien viereen ja kuvata tiettyä kohdetta tai jotai vastaavaa.

No tuo kyl selittää sit paljon miks meillekkin sanottiin aika nopeasti et "no filming" [-X
WackoMaza1

Edellinen

Palaa alueelle Blogit