Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Mikan & Brunon matkablogi Las vegas 2019!

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 7:55

Olipas ne pelit, varmaa helpointa fieldii mitä on ittelle tullut vastaan mutta kädet ei pidä eikä osu. Aina voi kippaa jos tulee raisee, koskaa ei oo huonompia. Yks vanhempi pappa oli kyl hassu. En kiinnittänyt siihen huomioo ennenku se hävis eka all-init ja seuraavaa kätee se päätti lähtee mun 3b vastaa 4bet all-in (47d) JT offilla vs mun AK, floppan naulan ni se jouksee runrun värin. No standard, ei ihmeellistä. 20min myöhemmin täl papalla oli +400d stacki. Siitä 20min myöhemmin se meni boikki. Any2 any position pelas, vikaan kätee se makso 17d lyönnin, joku löi lisää ja välimaksu. Pappa miettii hetken ja maksaa 60~d all-in 94:lla, tällä kertaa ei osu ja pelit loppu siihen.

Sit oli yks hassu jako missä edellises kädes olin menny pf sisää em. pappaa vastaa QQ vs A7, toki hävisin. Jäi 9d jotka pistin seuraavaa pottii K7s, potissa oli jo 32d ennen mua niin ajattelin gamblaa. 4 way flopille ja flopilla oli 4d sivari. Floppi oli Kxx, raisettaja cbettaa ja kaikki kippaa. Jakaja ojentaa sille sivupotin ja mamma sit kippaa kortit heittäen ne keskelle ja antaa tippiä. Sit jakaja huomauttaa et tääl on all-in pelaaja, imo tää pitäs olla sille selvä foldi, mut en mä jaksa alkaa mitää selittää. No boardi runnaa multa ohi ja mamma kääntää naulat. No mikä täst teki hauskan oli se, että seuraavan jaon aikana mamma puhu jonku toisen papan kanssa ja pappa alko syyttää mua, kun ei nähny mun kortteja. Mietin vaa et miten tilanne ois mun vika, kun jakaja ojentaa pelaajalle sivarin ja oli suoraa menos jakaa lisää korttei, mut mamma ajatteli siin sit jo heittää kortit pois. Jaksanut tähänkää enempää alkaa jauhaa mitää, totesin vaa että ei oo mun vika jakaja kerto et tääl on all-in pelaaja.

Muuten ilta oli iha perus, perselihaksille vähä treeniä ja suurin osa käsistä tuli kipattua, ei huomennakaa tarvii strategiaa muuttaa, paskat pakkaa ja hyvillä pelataa. Toivotaa et tän iltaset runit tasottuis huomenna ja kädet pitäis ;)

Jaa no yks käsi viel pitää mainita, missä vaan flättään JJ:llä semi hyvää pelaajaa vastaa, 8korkeesee floppii checkaan ja se sanoo "I should go all-in here... if I go all-in and win, can I get your hat too?" mulla oli uus FVRB lippis päässä ja instant vastaus "NO" :) Se ei sit menny all-in ja voitin potin lopulta.

Ja nyt zetaa...

(d)
Mika.H

ViestiKirjoittaja shi0ne » 08.06.2019 9:12

"Sit oli yks hassu jako missä edellises kädes olin menny pf sisää em. pappaa vastaa QQ vs A7, toki hävisin. Jäi 9d jotka pistin seuraavaa pottii K7s, potissa oli jo 32d ennen mua niin ajattelin gamblaa. 4 way flopille ja flopilla oli 4d sivari. Floppi oli Kxx, raisettaja cbettaa ja kaikki kippaa. Jakaja ojentaa sille sivupotin ja mamma sit kippaa kortit heittäen ne keskelle ja antaa tippiä. Sit jakaja huomauttaa et tääl on all-in pelaaja, imo tää pitäs olla sille selvä foldi, mut en mä jaksa alkaa mitää selittää."

Minusta tässä tilanteessa pitää olla aika mulkku jos alkaa vaatia toisen kättä kuolleeksi.

Ja pics of lippis!
shi0ne

ViestiKirjoittaja PelleSnuslos » 08.06.2019 12:55

Oiskohan lippis-tinkaaja ollu niin hurja live pro että ottaa tellit vastauksesta.. Jos on hyvät niin uhri ei suostu antamaan lippistä koska aikoo maksaa. Siitä jatketaan siihen että onko huonotapaista sanoa että "joo, saat" mutta sitten ei annakaan lippistä. Mun mielestä niin että kesken käden saa valehdella ummet ja lammet -mielenkiintoinen tilanne vois ainakin kehkeytyä.
PelleSnuslos

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 16:08

shi0ne kirjoitti:Minusta tässä tilanteessa pitää olla aika mulkku jos alkaa vaatia toisen kättä kuolleeksi.

Ja pics of lippis!

Toki olis real dick move alkaa vaatia, meinasinki tällä just sitä että mä en tilanteessa sanonut yhtää mitää. Jälkee päi vasta ajattelin ku ne alko mua sättimään siitä, että se kippas kortit. En käsitä miten se vois olla mun vika millään tavala missään universumissa. Pidin kortteja vasemmalla kädellä kiinni, pelaajat istu mun oikealla puolella, en koittanut peitellä niitä. Jakaja ilmotti että täällä on pelaaja all-in, teki sivupotin preflop, jakaja anto sille sivarin flopilla ja oli jatkamssa flopin jakamista, mutta ei ehtinyt. Tuli vaa paska fiilis tommosest wammailusta, imo jos sä heität missää tilantees kortit keskelle, se on kippi? eikö?

[url]https://shopandrewneeme.com/collections/headwear/products/fvrbl-snapback]Lippis[/url] on tällänen, just ny ei oo mitää omaa kuvaa ja oon liian laiska laittaakseen :P

PelleSnuslos kirjoitti:Oiskohan lippis-tinkaaja ollu niin hurja live pro että ottaa tellit vastauksesta.. Jos on hyvät niin uhri ei suostu antamaan lippistä koska aikoo maksaa. Siitä jatketaan siihen että onko huonotapaista sanoa että "joo, saat" mutta sitten ei annakaan lippistä. Mun mielestä niin että kesken käden saa valehdella ummet ja lammet -mielenkiintoinen tilanne vois ainakin kehkeytyä.

Oli vaa Neeme fani niinku minäki, olin just päivällä tavannut Neemen ja saanut siltä lippiksen, juteltii diipa daapa hänestä sekä Owenista siinä. Eli en usko että haki mitää riidejä, mut toisaalta oisha se voinu hakee ja jäi mulle vaa mysteeriksi ja se ownas mut :) En mä siinä kuitenkaa lähtis valehtelee että joo saat, mut en antais, ei oo minusta tollaseen.

Nyt tosiaa tunti liian aikasin tuli herättyä mut uni ei tuu enää. Selvästi on lievää jännitystä ilmassa, tästä taitaa olla 4v ku edellisen rannekeventin on pelannut. Se o jännä vaikka täs on yli 10v pelannu tätä pokeria niin tää voi silti olla kutkuttavaa. Noi käkkypelithä on välil niin perus kauraa, tylsää, ei mitää intohimoa niihin vaikka itse laji onkin lähellä sydäntä. Täällä vegasissa ravattu niin monen kertaa, mut silti toi Rion pokerialue on aina sellanne sydäntä salpaava näkymä, ne pöydät siellä täynnä pelaajia, main stage, ainaku näkee jonku pro pelaajan... Tulee sellanen pikku poika -fiilis.
Mika.H

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 19:20

Pelipaikalle päästy, pari min myöhässä kun motari oli suljettu ja sit tultiin pikku teitä. 14min turnausta menny niin mun viereisessä pöydässä kuulu "allin and a call" :p

Jatketaan tästä.

(d)

Edit:30min pelattu ja 55pelaajaa jo tippunut... Hmmm
Mika.H

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 21:22

Eka tauko, turnauksen alku stack oli 25k ja mulla on 22k ish. Ei mitää ihmeellistä oikeen oo tapahtunut. Ei oo dramaattisia käsihistorioita vielä. Brunolla on 27k ja tästä jatketaan.
Mika.H

ViestiKirjoittaja Mika.H » 08.06.2019 23:38

Ja taas 2leveliä mennyt eikä mitää raportoitavaa, koittanut pitää pään kylmänä ja kippaa roskat ja semi kädet. Taisin pelaa ehkä 5 kättä näiden 2h aikana. Stack 20.5k, Brunolla 30.7k eli vähä paremmin. Seuraava taso 200-400 +400 bb ante.
Mika.H

ViestiKirjoittaja rereissumies » 09.06.2019 3:25

Bruno out ennen ruokataukoa.

Taso 250/500, pino 38k. (Lähtö 25k, avg 30k ish)

Meillä 99 ja avaan utg 1200, utg+1 maksaa. Seuraavasta 4,3k ja seuraava maksaa (iha sairas äksöni). Kipataa mulle. Otan ja tää viiminen ottaa.

Flopille siis 4way ja keskel jo joku 18k.

Floppi QQ9.

Sökötetään 3bettaajalle. Se jatkaa 6,5k. Takaa kippi. Mä c-raise to 15k, seuraava kippaa ja tää snaphovee. Noh yhtä nopeesti otan kii ja se on vaa ”o shieet”.

85k~ potti.

Vihu TT.

Turn A.

River Q.

I’m done
rereissumies

ViestiKirjoittaja Mika.H » 09.06.2019 7:05

Otetaan vielä pika päivitys tähän, ulos toka vikalla tasolla. About 6h kippasin kortteja ja tyylii kerran tunnissa sain lisää merkkejä. Missään vaiheessa ei koskaa päässy kunnolla pelaamaan ku kortit oli kirjaimellisesti niin poop. Mun ois varmaa pitäny tippuu jo monta tuntia sitten, mut koska kauhee nitti niin sinnittelin.

Vikaan kätee 15isj bb puskin utg jotain, tulee villevälimaksu ja sit blindista iso allin. Välimaksu miettii pitkää ja kippaa, AJo vs QQ ja ei naulaa. Välimies sano et sekin ois voittanut.

Seuraava sukellus on venetianiin 600$ ja sit on pelit taputeltu. Niin harvoin ku pelaan näitä turnauksia niin ottaa sit toki tippuminen raskaasti. Eipä tossa päässy edes virheitä tekemään ku peli montaa floppia ei nähnyt rivereistä puhumattakaan.

Katotaa pidempi päivitys huomenna, nyt mietin lähtiskö boulderii ottaa vähä coronaa?

(d)
Mika.H

ViestiKirjoittaja sharkie » 10.06.2019 3:09

Mika.H kirjoitti:Vikaan kätee 15isj bb puskin utg jotain, tulee villevälimaksu ja sit blindista iso allin. Välimaksu miettii pitkää ja kippaa, AJo vs QQ ja ei naulaa. Välimies sano et sekin ois voittanut.

Mun kokemuksen mukaan voi helposti minraise foldaa viel etkä kippaa ikinä parasta kättä. Parempia voit täl puskul kyl saada paljonkin kippaan mutta maksun tullessa aina kuollut. Jos struktuurit ja vihut ei oo kauheesti muuttuneet niin 10bbkin on vielä aivan helvetisti noihin peleihin.
sharkie

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 10.06.2019 8:23

Mika.H kirjoitti:
Vikaan kätee 15isj bb puskin utg jotain, tulee villevälimaksu ja sit blindista iso allin. Välimaksu miettii pitkää ja kippaa, AJo vs QQ ja ei naulaa. Välimies sano et sekin ois voittanut.

(d)

Mielestäni AJ pusku 15BB UTG:sta on kyllä virhe. Miksi et voi minraisee? Et saa tyyliin koskaan huonommilta maksua. Ehkä joskus saat 88-TT maksun ja flippaat. Mutta se on paras skenaario. Jos tulee call niin olet useimmiten huonoissa ja joskus harvoin flipissä.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tangamash » 10.06.2019 9:27

Toi on ihan normi pusku harrastepelaajalle kuka kattoo ennemmin kuun asennon kun pio solveria. Ei tota tarvii yhtään hävetä
tangamash

ViestiKirjoittaja nikkipe » 10.06.2019 11:46

Eräs huippu ammattilainen sanoi kerran. Jos turnauksia pelaajat, hanki Snapsove ja opettele ranget ulkoa.

Screenshot_20190610-123219.png

Pelattiinko 9 vai 10 kätisenä? En tiedä mutta yksi laskuri pitää puskua oikeana 9 kätisessä.

Toki adjustaminen fieldeihin, joissa 6bb on "iso" pino on aina mahdollista.

Mielenkiintoinen pyörittelyn aihe on myös BB ante. Nyt jos avataan ja foldataan. Jää taakse 13 bb ja seuraavaan käteen joudutaan laittamaan 2bb ja ollaankin 11 bb syvänä.

Melko dramaattinen stäkkokoon muutos on edessä välittämättä miten pelaa ton AJo. Toki turnauselämä saadaan säilytettyä avaamalla ja foldaamalla.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja Mika.H » 10.06.2019 14:53

Kiitos kommenteista ja kyllä mä myönnän iha rehellisesti että en mä tiedä mikä absoluuttinen pelitapa pitäs tohon olla. Tossa varmaa piti lukea 15bb ish, mutta kännyllä niin typo. Anyway videolta voi sit tarkistaa paljo stack oli oikeesti, mun mielest se oli lähemmäs 14bb ja oli tosiaan just tulossa tauko ja blindit nousee joten sen jälkeen ois ollu vielä vähemmän stack. Toki myös ku blindit tulee just eteen niin siinäki menee. Niin kortti kuollut ollu koko loppu illan niin näytti juhlalta.

Eilen oli kunnon rokuli päivä, tänää taas jatkuu normimenot. Just herätty, katellaa aamupalaa ja suihkua ja sit taas liikenteesee. Pidempi päivitys vähä myöhemmin.
Mika.H

ViestiKirjoittaja Farseer » 10.06.2019 15:14

Shoveisin ilman riidejä tai jos olisi aggroja pöydässä. Jos on särkimäiset riidit että ei ole aggroja pöydässä vaan vain pappaa papan perään jotka ei 3-bet survoisi missään tilanteessa kuin maksivaluekädet niin sit minbet(-fold) parempi.
Farseer

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit