No onpa yks jako herättäny paljon hälinää. Kiva että joku lukee näitä
Mikalla oli tänää täys ”vapaa” pelitön päivä. Mä aion tanssia noita daily deeppejä Riiossa niin kauan ku mielenkiinto kestää - ja miksei kestä, ei tänne niin usein pääse.
Eli vuorossa oli taas toi 1pm 250$ setti. Yllättävästi vaan 776 pelaajaa kun aiemmin ollaan oltu helposti tuhannen toisella puolella. Ei siellä tänään isomman fieldin eventtinä alkanut kuin 600$ ranneke PLO, oisko sitten syöny pelaajia, who knows.
Ensimmäinen vähän isompi potti heti ekalla levelillä 100/100 kun UTG avaa 300, keskeltä maksu. Mä maksan CO JJ, blindit kippaa.
Floppi J32, sökönä mulle, lyön 600. Avaaja ottaa, keskeltä kippi.
Turn Q, sökö, mä 1500, maksu
River J, sökö, mä 3500, maksu. Hyvä startti.
Tuntia myöhemmin 100/300 (300) taas UTG avaa 800, sama pappa keskeltä ottaa. Meillä naulat isossa, 3100, molemmat maksaa.
Floppi J88, jatkan 5k, UTG liikahtaa, pappa kippaa ja mä saan käytännön tuplat KJ:tä vastaan. Jes jes.
Ekalle tauolle 45k pinolla. Tauon jälkeen 200/400 levelillä edellisten jakojen sama pappa limppaa keskeltä 7k pinolla. Löydetään buttonista taas naulat, avaus 1700, SB ajaa 22k nippunsa sisään (!!), pappa tulee myös messiin.
Me: AA
Pappa: AK
SB: 78s ......
Boordi rakentuu 59T, 6, x ja 52k potti ihan väärään suuntaan.
Pääsen takas 55k pinolle ilman showdowneja (kolmansilla nauloilla ihan hyvä potti kahta vastaan) ja sit tapahtu jotain mitä mä en oo ennen nähnyt.
Avaan keskeltä A9, co ottaa ja tää 78s sankari ottaa buttonista. Floppi A35, jatkan, co kippaa ja button maksaa. Sit jakajalta tippuu pakka kädestä niin että siitä kääntyy joku 8 korttia näkyviin. Floor paikalle setvimään. Tuomio on, että jako mitätöidään ja kaikki saa merkkinsä takas ketkä jakoon on millään tapaa osallistunut. Button käy kuumana ja näyttää rapusetin. Työnnän hiljaisuudessa kortit takaisin jakajalle.
1000/1500 levelin lopulla kipataan buttonille kuka open shovee 16,5k, sb kippaa. Pihistän AT, maksu. Buttonilla JT. Jätkä vilahtaa ovikorttina ja meille jää 42k.
Siihen loppu ihan seinään pelattavat kädet ja kippailen pari leveliä niin että lopulta meitä on noin 175/776 jäljellä kun 117 saa rahaa. Taso on 1500/3000 ja ollaan valuttu jo 20,5k pinolle. Vihdoin löydän AJ millä mennään, paitsi että UTG avaa 7k ja vielä kerran löydän kipin seuraavasta positiosta.
Blindit ja ante pyyhkäisee yli kun kipataan isosta J8o ja pienestä 63o. Meille jää 13k ja kierros ilmasia jakoja.
Sit löytyykin AT millä mennään, ei maksuja ja 44 millä mennään taas, ei maksuja. 30min tauolle 28k pinolla ja ollaan tauon jälkeen BB (4k). Pelaajia jäljellä 153/776 ja hendonmerkintä on lähellä, mutta ihan mahdottoman kaukana.
Tauon jälkeen pakkaan menee BB 54o ja SB J5o. Sit ollaan taas buttonissa 18k (4,5bb) vesipyssyllä pelottelemassa muita.
Lopulta löytyy keskeltä A4o ja laitetaan sormet ristiin. Button ja BB maksaa ja sököttelee 56JQQ pöydän. Iso blindi huutaa kinghigh ja buttonin A8 pelaa ja pudottaa meidät. Lopullinen sijotus jossain 145 paikkeilla.
Mika tuli noukkimaan ja käytiin pyörähtää stripillä, syötiin jossain tosi hyvät setit ja nyt kämpällä menossa jo nukkumaan
Huomenna taas jahtiin ja keskiviikoks ehdotin jos mentäis Topgolf rangelle lyömään kuulia ja syömään/ alottelemaan minkä jälkeen 15.00 kattomaan johonkin kun Tuukka nostaa Stanley Maljaa!