Tällä on jo Suomeen totuteltu, pari päivää meni jetlagissa, menin suoraa keskiviikkona töihin neljäks tuntii, mut pää iha jumissa ettei pystynyt olee koko päivää
Brunolla oli varmaa niin ihanat krapulat ja liskolennot ettei se oo jaksanut kirjoitella mitää, mä en halunnut "steal your thunder" Brunolta ja antaa sen kirjotella itse, ku vika turnaus meni lopulta "hyvin". Ehkä se kirjottelee tapahtumista myöhemmin jos jaksaa, mut tosiaa ajeli finaalii asti ja lopulta sit 9. sijalla ulos. Tapahtumat jotka johti tänne asti pääsyn juoksi vaa niin hyvin

Ei ny ihan saanut turnausrahoja takas, mut kyllähä toi vähä mieltä helpotti ku kaikki turnaukset tähä asti oli niin analrapee.
On a another note, vähä mä olin laiska. Matkalla siirsin gopro -> kannettava kaikki videot, nyt ku tulin Suomee ni en kotona jaksanut siirtää videoita omalle koneelle vaa vein koneen suoraa duunii josta sit uploadasin videot g.driveen ja nyt lataan ne sieltä himaan, hohhoh
Meikäläiseltä videoita seuraavaksi... jossain välissä. Viel kerra, thanks kaikille!