Jaksaisko täs ny jotain...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Jaksaisko täs ny jotain...

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 03.08.2019 22:58

Toi koko projekti nyt oli kuolleena syntynyt idea. Ei viitsinyt jinxata, mutta olihan tämä tiedossa. Se on eri jos ei käy töissä ja aikaa grindata joka päivä se 8+ tuntia. Mutta toivon todella että löydät vapaa-ajallesi jotain järkevämpää tekemistä kun senttipelien ja frollien hakkaamisen.

Tai sitten depoot itsellesi kunnon Rollin ja pelaat hiukan isompaa.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.08.2019 22:59

No kyllähän minä tuon edellisen itsekin tiesin. En ollu vaan grindannu muutamaan kuukauteen niin tuntu ihan kivalta idealta alkaa välillä hieman näpertelemään jotain pokeria iltaisin. Enpä mä paria iltaa lukuunottamatta ole pahemmin tähän aikaani käyttäny.

Hitto kun tää Pokerihuoneen "lepopäivän freeroll" etenee hitaasti. Ei muuten, mut mulla on herätys klo 4:50 ja työpaikalla pitää olla kuudelta. Vielä en oo deponnu tän "haasteen" alettua ja nyt ois tämmösessä menossa ft. Jos voitan tän niin ehkä ny ei mikään pakko oo depotakaan kun ei oo taas kohta varaa. Avaudun myöhemmin lisää paskasta ilmastointiteiden puhdistuksesta josta tuli 400 euron lasku ja koko työ oli täys vitsi, mut ens viikolla täytyy ostaa myös uus pyykkikone. En ala tuota 8 vuotta vanhaa korjauttamaan enkä edes viitsi yrittää ottaa selvää, että miten iso tai pieni vika siinä on. Annan sen ilmaseks pois kun linkous lakkas toimimasta ja käyn vaan suosiolla ostamassa uuden. Muistinkohan mä mainita tosta pesukonejutusta muuten jo aiemmin. En yhtään muista mitä mä kirjottelen tänne...

Niin joo tää turnaus. Oon ollu viimeset pari tuntia aina välillä ylivoimasessa chipleadissa ja sit oon joutunu flippaan nauloilla tai kalleilla jotain heikompaa kättä vastaan ja hävinny joka kerta, mut pysyny silti top-5 stackeissa ja sit taas grindannu itteni aina uudestaan chipleadiin. Vittu nyt alko taas tauko. Haluan jo nukkumaan. Voin hyvin kertoo täälläkin, että mä olen toi "Leon" kun vaihdan taas huomenna nickiä tällä saitilla. Mut oon aina joku Paolo tai Fabio tai Leon tai jotain mahdollisimman paistikkaalta, mut ei liian läpinäkyvästi siltä kuulostavaa ja sit pelaan nittiä niin saa just kivasti äksöniä hyville.

Nyt mä oon sijalla 2/8 tässä ja ekalle ois reilu 127 egee. Tää on ihan kiva frolli kun tänäänkin vain 77 pelaajaa. Mut silti kohta alkais olla nukkuminen ykkössijalla kun tosiaan kuudeks töihin ja töistä suoraan toisen paikan työhaastatteluun.

Kattelen muuten tässä samalla ekaa kertaa Netflixiltä tota Umbrella Academya. Vaikuttaa oikein lupaavalta kun tykkään tämmösistä hieman lapsellisista superheroiluista.. Ja oon taas kerran chipleadissa tässä turneessa. Kohta varmaan saan naulat ja joku ottaa pf-allineillä tuplat mua vastaan jollain A6o:lla... No sieltä tulikin heti aika iso K7 < T3 finaalipöydän toista selkeästi osaavaa pelaajaa vastaan bvb. En tiedä kuka on kingslayerr, mut selkeesti voittava turnauspelaaja. Vetäny olosuhteiden pakosta melko tiukkaa mun oikealla puolella, mut käyttää just oikein hyvät stealien paikat ja teki hyvän isolate-shoven semiheikoilla tilanteessa jossa joku 97% tän tason turnauksen pelaajista ei ois sitä tehny. Pakko olla joku suomalainen. Jos luet tämän kingslayerr Pokerihuoneelta niin ilmianna itsesi ja vaihda sen jälkeen nickiä niin ei jää haittaamaan. Huomasin, että pelaat erittäin hyvin. Ikävä juttu sinulle, että sait finaalipöydässä oikealle puolellesi minut koska minäkin pelaan tämän nyt ihan tosissani :D Annoin sulle taas tuplat kun olit tosi shorttina A3s < K5o muistaakseni.

Hei btw! Maininnan arvoinen asia. Minä olen nyt ollut viikon juomatta tippaakaan alkoholia. Olen aivan oikeasti täysin varma, että olen myös seuraavan viikon. Ja sitä seuraavan. Koska mun on tavallaan pakko kun ei nuo viunakset minulle kerran ollenkaan sovi. Tuo on toki fakta jonka olen tiennyt jo kohta 15 vuotta. Sitä ennen en tiennyt koska ne oikeastaan sopi mulle ihan hyvin siinä mielessä, että ei tullu ylilyöntejä ja osasin käyttää alkoholia ns. "oikein".

edit: Äh... Ois päässy jo kingslayerria vastaan huppiin, mut flippasin KJ < QJ shorteimpana roikkuvaa semipaistikasta kaveria vastaan. Mä kirjottelin noita edellisiä kun oli joku 6-8 jäljellä, mut eipä yllätä, että mukana toi slayerr ja minä... Ja just nyt... No vittu niin... En mä vaan voittanu flippejä kun nyt se sit tiputti mut A7 < QJ bvb. Joka kerta pääsin flippaamaan pikkasen edeltä enkä voittanu koko ft:ssä yhtään noista isommista. Siihen nähden 3. sija ja 65 euroa kai ihan ok suoritus. Pelasin tänään hyvin. En vaan osannut voittaa flippejä. Opin vielä joskus. Öit.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 07.08.2019 17:00

Kuolleena syntyny projekti on itse asiassa edelleenkin hengissä. Töissä oon tauoilla grindaillu pikkupelejä ja tehny hyvää tulosta ja iltasin kotona semmosia parin tunnin sessioita. Nyt sai Unibetiltäkin jo kotiuttaa 60 euroa ja jakaa sitä tasasemmin eri saiteille. On kai se rolli jo jossain 200 euron paikkeilla enkä ole vieläkään deponnu missään vaiheessa lisää muista rahoista kun niistä jotka on tehty alottamalla freerolleista. Nyt on jo sen verran pelikelponen rolli, että en kyl depookaan enää. Pelaan mä tän kuolleena syntyneen idean sittenkin läpi. Vielä kun saan jostain kotiutettua sen verran, että sais Partylläkin pelit kunnolla käyntiin niin sit ois kaikki saitit oikeestaan käytössä semmosilla rolleilla, että sais miniturnaukset pyöriin jo ihan maksivolyymilla. Ja siinä vaiheessahan se nyt alkaakin jo olla sitä rahan printtaamista.

Olin muuten maanantaina siellä työhaastattelussa. Ajattelin, että se ois ihan läpihuutojuttu ja pääsisin samantien töihin uuteen paikkaan jos haluan vaihtaa (en oo vielä edes varma, että haluanko) mutta selvis, että ne kuitenkin haastattelee 6 hakijaa ja valitsee yhden perjantaihin mennessä. Vielä ei oo sieltä kuulunu mitään. Uudessa paikassa ois vähän parempi palkka, mut se ois vuorotyö ja toisaalta ei toi iltavuoro oikein enää houkuttelis kun oon joka tapauksessa jo oppinu heräämään aamullakin. Siinä menee vähän niinkun koko päivä jos siitä joutuu olemaan töissä esim. klo 14-22. En mä ainakaan saa sillon oikein mitään muuta järkevää sit enää aikaseks sen lisäks. Luulisin. Ja nykysessä paikassa riittää kans töitä kun tänäänkin olin vaihteeks 10 tunnin päivän.

Nyt salille taas. Olin eilenkin. Tänään mun suosikki. Jalkatreeni. Jee. *kyyks*
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.08.2019 15:22

Oon tässä taas kerran vähän mokaillut asioitani siellä ja täällä. Ne joille oon jotain maksuja auki on saamassa omansa sovitusti ens viikon aikana. Olen jo viikko sitten poistanut itseni Facebookista. Nyt pistän myös tämän pokeriblogin tauolle toistaiseksi. Blogi jatkuu, mutta se on toistaiseksi mallia "pöytälaatikko". Tätä blogia ei silti tarvitse sulkea koska saatan palata asiaan tarkemmin joskus lähitulevaisuudessa tai sitten en. Ei aina viitsi aloittaa uuttakaan..

Älkää turhaan vaivautuko vastaamaan tähän postaukseen mitään. Osaan ne odotettavissa olevat vastaukset jo ulkoa. Ja niin osaa melkein kaikki muutkin. Minä lähden nyt ulos grillaamaan lihavartaita.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja CopperMill » 10.08.2019 16:08

Viesti moderaattorilta:
Seuraavasta asiattomuudesta lähtee tili jäähylle - Detru
CopperMill

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Sven Poletka » 10.08.2019 18:02

Hei kiitos kotimaisten pokerisivujen viihdyttävimmistä ja rehdeimmistä blogeista! Onnea matkaan ja tovottavasti saaga jatkuukin tässä vielä joku kaunis päivä...
Sven Poletka

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.08.2019 14:37

Höh. Taas missasin asiattomuudet. Oon tässä nyt sopivasti ainakin pari viikkoa saikulla kun olin kolarissa (matkustajana) ja nyt ei pää käänny sivusuunnassa mihinkään ja toinen polvi ei kestä varata painoa, mut ei toi nyt oo mitään semmosta, että ei pystyis särkylääkkeiden avulla grindaamaan niin mitäs jos tässä vaikka ainakin pari viikkoa taas jatkais tota projektia kun en oo vieläkään deponnu mitään eli projekti on ihan hyvin hengissä. Ylimääräistä rahaa nyt ei kuitenkaan ois pahemmin depottavaksi kuitenkaan noiden omien mokailujen takia. En mä ala niistä sen enempää tilittää. Perus meininkiä kai. En oo kauheesti pelaillu, mutta rollia siellä saiteilla on tällä hetkellä näköjään 88,13 dollaria ja 193,28 euroa ja sitä on kertyny ja oon saanut siirreltyä jo yhdeksälle saitille niin pääsis ihan täysipainoisesti grindaamaan mikroturnauksia vähän joka paikassa. Tänään siis grindaan pitkästä aikaa koko illan. Parin viikon saikun ajan jos grindaan niin ehkä tässä ei niin tee enää mieli töihin palatakaan kun muistaa taas miten helppoa rahaa pokerista voi tienata =)

edit: Ilman apuohjelmia pelaan toistaseks niin koitan vähän keskittää pelejä träkkäämättömille saiteille enemmän kun normaalisti siihen asti kunnes ostan PT4:n lisenssin. Täytyy vaan eka tässä tienata sen hinta pokerilla ;-)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.08.2019 23:00

Tämä ilta ollu yhtä ohivetoa eikä vielä yhtään kunnon rahastusta. Itse asiassa isoin rahastus taitaa olla 1 euron turnauksesta 3 euroa. On tässä vielä vähän toista kymmentä outtia jäljellä. Vähän sokkona joutuu toki vetämään isolla pöytämäärällä ilman apuohjelmia, mut kyllähän näissä toki valuee on ihan miten päin tahansa. Ihan kivaa taas grindailla vaihteeksi turnauksiakin kunnon volyymilla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.08.2019 0:58

No jopas oli. Pelitunnit 7,0 tuntia ja tulos 2,07 euroa miinukselle. Pelasin varmaan jotain 50-60 turnausta ehkä 1,5 euron abilla niin aika tarkasti osu tänään break-eveniin. Ei vaan runnaillu missään. Huomenna menee toivottavasti vähän paremmin. Hyvä ettei oo liian helppoo taas :D

edit: Kahdeksalla saitilla pelejä ja niistä vain kaks plussalle ja 6 miinukselle. Harvinaisen heikkoa. Rolli on muuten noin 30 euroa enemmän kun mitä ilmoitin aikasemmin kun unohdin laskea yhden saiteista mukaan.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.08.2019 16:42

Onhan se tietysti hassua, että jos pelaa yhden (!) illan turnauksia isolla volyymilla ja jää break-eveniin niin se tuntuu ihan harvinaisen huonolta runilta. Tänään tuskin menee yhtä heikosti. Maha vedetty täyteen kakkua ja keksiä kummipojan synttäreillä niin nyt jaksaa niillä varmaan vetää aamuyöhön asti mikroturnauksia. Kyllä mä sanoisin, että odotusarvoisen päiväpalkan pitäis jo alkaa lähestymään sataa euroa jos eilisen kaltaisella volyymilla vetää täyden työpäivän mittaisen turnaussession. Katsotaanpas realisoituisko tuo tänään hieman eilistä paremmin.

Illan pienen pienet vedot projektirollista ucl-karsintaan:
Young Boys-Red Star 1-0
Olympiakos-Krasn. 1
Zagreb-Rosenborg o2,5

Aina osuu ja turnauksista postaan joskus kahden ja kolmen välillä muutaman pyttykuvan tän illan pytytyksistä.

edit: Se aina yksi oleellinen tieto. Nyt mulla on Netflixistä menossa Affair. Alotin kolmannen kauden just. Ihan jees sarja.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.08.2019 0:27

No juu ei. Pelejä 7 h 15 min ja 2,73 euroa plussaa eli kahden illan saldo 14 h 15 min ja +0,66 euroa. :lol: Ei tässä nyt ihan tuntipalkoille ole päässyt. Jos huomenna sitten? Tänään ei onnistunu kertakaikkiaan mikään ja viimeset pari turnausta vähän roiskin menemään, että sai lopettaa. Koitan tsempata huomenna paremmin. Ei voi kolmatta breikki-iltaa tulla mikroissa. Ei mulla koskaan ole niin huonosti menny...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Puuraketti » 22.08.2019 6:16

Onko tässä nyt tiedostamatta / tietoisesti valittu quantity over quality approach, eli vedetään täysin autopilotilla helvetillinen määrä turnauksia sen suuremmin ajattelematta mitä missäkin kohdassa tehdään? En nyt luonnollisestikaan tarkoita sitä, että jokaista kättä pitäisi miettiä kuin turnauselämä olisi siitä kiinni, mutta jotainhan tuossa nyt on selkeästi vialla. Mitä?

Viisaammat osaavat varmasti antaa rakentavampaakin palautetta.
Puuraketti

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.08.2019 8:51

Puuraketti kirjoitti:Onko tässä nyt tiedostamatta / tietoisesti valittu quantity over quality approach, eli vedetään täysin autopilotilla helvetillinen määrä turnauksia sen suuremmin ajattelematta mitä missäkin kohdassa tehdään? En nyt luonnollisestikaan tarkoita sitä, että jokaista kättä pitäisi miettiä kuin turnauselämä olisi siitä kiinni, mutta jotainhan tuossa nyt on selkeästi vialla. Mitä?

No minäpä annan ;-) Tietoinen valinta. Oon tehny näissä mikroissa tällä tyylillä aika hyvää tulosta (roi aina yli 100%) vuosikausia putkeen ja näin saa pienemmällä varianssilla yleensä nopeasti nostettua rollin täältä pohjalukemista. Jatkan tänään samalla tyylillä. Ei ole mitään vialla. Varianssia vain =) Tuskin tulee kolmatta huono-onnista iltaa ja jos tuleekin niin se on edelleen varianssia eikä aiheuta paniikkia. Kyllä mä täs saikun aikana grindaan näin tuon rollin huomattavasti ylemmäs vielä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Puuraketti » 22.08.2019 9:00

KarhuPingviini kirjoitti:
Puuraketti kirjoitti:Onko tässä nyt tiedostamatta / tietoisesti valittu quantity over quality approach, eli vedetään täysin autopilotilla helvetillinen määrä turnauksia sen suuremmin ajattelematta mitä missäkin kohdassa tehdään? En nyt luonnollisestikaan tarkoita sitä, että jokaista kättä pitäisi miettiä kuin turnauselämä olisi siitä kiinni, mutta jotainhan tuossa nyt on selkeästi vialla. Mitä?

No minäpä annan ;-) Tietoinen valinta. Oon tehny näissä mikroissa tällä tyylillä aika hyvää tulosta (roi aina yli 100%) vuosikausia putkeen ja näin saa pienemmällä varianssilla yleensä nopeasti nostettua rollin täältä pohjalukemista. Jatkan tänään samalla tyylillä. Ei ole mitään vialla. Varianssia vain =) Tuskin tulee kolmatta huono-onnista iltaa ja jos tuleekin niin se on edelleen varianssia eikä aiheuta paniikkia. Kyllä mä täs saikun aikana grindaan näin tuon rollin huomattavasti ylemmäs vielä.

No eipä siinä sitten mitään mikäli hommat on hanskassa ja tiedossa on rahan printtaamista. Hieno asiahan tuo on kaikin puolin.

Kahden viikon pääästä ei sitten enää ollakaan mikroissa :beer2:
Puuraketti

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.08.2019 9:11

Puuraketti kirjoitti:Kahden viikon pääästä ei sitten enää ollakaan mikroissa :beer2:

Mikäli näitä blogeja on yhtään seurannu niin pitäis olla selvää, että mikroissa ollaan kahden vuodenkin päästä :D Ei sillä ettei pokerista tekis helposti tarvittaessa aina pari-kolme tonnia kuussa jos vaan viitsii grindata, mut kun toi muu elämä sit on mitä on niin..... :P

...
edit: Rollia oli kerääntyny Unibetille ja Starsille sen verran, että laitoin kotiutukseen 60 euroa ja 25 dollaria ja siirtelen siitä johonkin sitä mukaa kun jossain kuivuu. Tän hetken rollit:

$-tilit:
Stars 29,53
888 24,53
Party 24,68
*YHT. 78,74

€-tilit:
Winamax 20,10
Expekt 10,08
Betfair 21,87
Coolbet 23,13
Unibet 32,56
Veikkaus 11,79
Pokerihuone 9,93
Pinnacle 25,81
Bet365 10,00
*YHT. 165,27

Ja varalla siis 25 dollaria ja 60 euroa siirrettävissä sinne missä tarvitaan.

Grindaiskohan sitä tänään vaikka jonkun noin 100 turnausta ;-)

Projektirollista pari minibetsiä UEL-karsintaan:
2 eurolla Legia-Rangers 0-0 (9,20 Expekt)
4 eurolla Celtic-AIK o2,5 (2,02 Pinny)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit