Jaksaisko täs ny jotain...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Jaksaisko täs ny jotain...

ViestiKirjoittaja TheFoldMachine » 30.07.2019 14:43

Onko paska semisti keltaisen sävyistä ja rasvaisempaa kuin tavallisesti. Jos on, haima reklamoi.
TheFoldMachine

ViestiKirjoittaja Starsailor » 30.07.2019 15:40

Sukulainen kuoli haimatulehdukseen, joka johtui alkoholin käytöstä. Tapasin hänet vielä 6kk ennen kuolemaa ja otettiin alkoholia, ei mitenkään paljoa. Huomasin siinä, että hän teki 50/50 paukkuja pitkään lasiin, siis noin 1dl vodkaa ja 1dl colaa, joka oli minusta naiselle aika tuhteja, mutta ei hänestä huomannut mitenkään, että homma olisi karannut käsistä.
Starsailor

ViestiKirjoittaja CopperMill » 30.07.2019 16:13

Asiaton herjanheitto editoitu pois - Detru
CopperMill

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.07.2019 8:39

CopperMill kirjoitti:Asiaton herjanheitto editoitu pois - Detru

Tavallaan sääli kun ehdin nykyään aina missaamaan asiattomat herjat :D Olen nimittäin päättäny blogin aloituksesta lähtien, että ignooraan ne joka tapauksessa enkä vastaa niihin sanallakaan, mut ehkä toisaalta ihan hyvä, että en ole toistaiseksi ehtinyt edes lukemaan niitä :D Älkää silti palauttako niitä tai älkää alkuperäiset kirjoittajat niiden osalta palatko asiaan. Älkääkä kyseiset henkilöt minkään muunkaan aiheen osalta tämän blogin suhteen, toivon kunnioittaen, kiitos =)

….

Mahdollisiin haiman toimintaongelmiin en osaa ottaa muuten kantaa, mutta uloste mulla nyt ryyppäämisen jälkeen on melkein aina jollain tavalla epänormaalia mm. crohnin taudin takia. Joskus mustaa, joskus vaaleankeltaista ja joskus verenpunaista. Verikokeissa ei oo näkynyt mitään muuta epänormaalia kuin hieman koholla olevat munuaisarvot. Maksa ei oo vielä alkanut reagoimaan pahemmin ja munuaisarvoihinkin on löytyny myös alkoholin lisäksi myös muita syitä joita ravinnossa huomioimalla ne on alkanut korjaantumaan.

Se minun ulosteista toivottavasti tämän blogin osalta ainakin tällä erää. Lähden kohta hakemaan päivän avokatkolääkkeet ja koska oon toipunu jo aika hyvin niin käyn samalla reissulla viemässä saikkulaput töihin ja myös sushilla. Kunnon glykogeenitankkausta vaan sushibuffetissa kehiin jatkuvan nestetankkailun lisäksi niin huomenna olen jo ihan uusi eläin. Eilen en grindannut, mutta tänään grindaan melko varmasti. En oo muuten kuin kerran aikasemmin käyttänyt nukahtamiseen tenoxia. Oli se kyllä hieno aine kun nukutti illan heikkovointisuudesta huolimatta todella sikeästi 10 tuntia putkeen ja aamulla oli tosi levänny ja hyvä olo ja eilisen hikoilut ja tärinät oli enää muisto vain. Noihinkin ois selvästi helppo jäädä koukkuun niinkun moni on jäänytkin. Tuota uhkaa en pidä itselläni kovin realistisena, mut ainakin vielä ensi yön nukun tenoxeilla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.07.2019 14:37

En oo vieläkään deponnu mihinkään niitä Unibetiltä kotiutettuja hiluja. Kattelen täs just saitteja läpi sen mukaan, että mitkä voin saada pyörimään ilman depoa ja missä on jotain sopivia mikropelejä, mut niihin pääseminen vaatis edes minimidepon. Olen siis juuri alkamassa grindaamaan. Vietin hetken kesäpäivää Tampereella ja katselin biksumuikkeleita saunaravintolan terassilla ja kävin jäätelöllä. Ja sitä ennen sushilla. Nyt mä myös jaksan luottaa siihen, että mun työt tulee jatkumaan ainakin jossain muodossa vähintään 10 kuukautta niin maksoin tänään liiton jäsenmaksun tälle vuodelle..
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.07.2019 15:53

Peleistä. IPokerin parillakin saitilla oli ilmestyneitä ilmaiskierroksia ja niillä tuli sillain sopivasti muutamia kymmeniä senttejä, että pääsee korottomaan saldoa 0,10 euron sittareilla. Winamaxilla päässy frollivoitolla pelaamaan 0,25 euron turnauksia ja sieltä tullu muutama euro. Starssille oli tullu jotan ufc spin and go tikettejä ja niillä kans muutama dollari. 888:lla tullu frolleista reilu 3 dollaria. Tulin siihen tulokseen, että kun talletan minimit Partylle, Veikkaukselle ja Coolbetille niin se just riittää siitä Unibetin kotiutuksesta ja sen jälkeen pääsen grindaamaan ihan pienimpiä pelejä käytännössä joka saitilla joissa pelaan. Nyt tää nollista lähtö alkaa tästä helpottaa vaan huomattavasti. Semmonen 20 pöytää vaan kaikkein pienimpiä pelejä pyörimään ilman hudia ja apuohjelmia ja siitähän se rolli sitten nouseekin mukavan exponentiaalisesti =)

Sinänsä vähän hölmöä kun tänään oli tilipäivä ja pystyis laskujen maksun jälkeenkin tallettamaan ihan hyvin monta sataa euroa tileille tai vaikka tonninkin, mut kun en oo paljon pelannu niin tää on toisaalta mukavaa harjotusta kunnon grindaamiseen ja tehdään ny rehellisesti nousut ihan puhtaasti siitä nollasta kun oon uhonnu sen tekeväni. Muutamaan sataseen nousen eka näin ja sit ostan niistä voitoista sen PT4:n ja opettelen käyttämään sitä. En ottanu kyl yhtään mitään selkoa hetken ihmettelyllä tosta free trialista. Minusta siinä ei toiminut yhtään mikään niinkun pitäis. Pyydän sit tukiopetusta jos täällä on PT4:ää paljon käyttäneenä. Olen itsekin lupautunut tässä tukiopettajaksi yhdelle kaverille HM2:n kans jonka käytöstä siis ite luovuin joskus huhtikuun loppupuolella lopullisesti.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.07.2019 19:06

Ai että, ai että! Nyt pääsi niinkun ekaa kertaa grindaamaan ikuisuuksiin. Ei tässä vielä mitään kovin mahtavaa ole tapahtunu, mut näköjään onnistun aina voittamaan 1 euron hexaprot joihin tulee 10 euron prizepool kun voitin taas semmosen. Päivän isoimmat turnaukset oikein peräti 1 euron turnauksia ja sit on 0,10-0,50 dollarin sittareita ja frolleja, mut niitä on nytkin käynnissä joku ainakin 15+ kappaletta. On kyl kivaa!! Oon niin ruosteessa, että ei pysy mukana edes 15 pöydällä.. Hahaa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.07.2019 22:16

Pari pyttyä tullu. Yks finaalipöytä menossa. Pari muutakin turnausta vielä menossa ja rahoilla. Kyllä tää rolli täs kasvaa, mut en ny vaan jaksa alkaa laittaan mitään pyttykuvia ennen kun ne on edes 3-figs pyttyjä. Ei oo varsinaisesti vielä ollu edes lähellä. On tää rolli tässä tänään enemmän kuin tuplaantunu taas eli homma skulailee ihan kivasti sinänsä. Pääsis jo kohta silti nukkumaan tai tulis vielä pytty tai pari.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.07.2019 23:34

Vetäsin jo pari kpl 20 tai 25 mg tenoxia naamariin eli meen sammuun ihan just. Koitan jaksaa tehdä salaalaatin. Tulee vähän misclickejä nyt kirjottaessa jos en täysillä keskity. Pää tuntuu painavalta. Jees saan taas nukuttuttua. Laskin illan tuloksen. Pelitunteja tuli 6 h 10 min putkeen joka oli pisin pariin kuukauteen. Tulos oli pienempi kuin odotin vaikka meni ihan ok. Plussaa tuli 22,72 euroa, mut tosta on hyvä jatkaa. Nyt se rolli on kuitenkin vähän yl 50 euria. Vähän vedän vielä huomenna vastaavan sessioon ja jos tulee vähintän tollanen tulos niin voi alkaa sit ottaa 2 euron freezejä kans. Sit tarttee kasvattaa 300 euron päälle, etää viittii ottaa vitosen turnaukset ja varmaan siinä välissä vielä maksan sen lisenssin PT4:ään ja opettelen tai pyydän tukiaputusta sen käyttöön ottoon. Näppälen mä nyt sen viimeistään ens viikolla muutamaan sataseen. Ilman hudia tai mitään apuaohjelmia vedin kahdeksalla saitilla niin olin vähällä vähän hukassa ja orpo olo kun ei yleensä edes tienny, että onks vihu tiukka vai löysä niin vedin soldia mielikuvituksetonta nittiä kunnes näin todisteita vastakkaiselle. Sormetkin on ny vähän puuroo ja silmät painuu kii. Haen vielä huomenna 3 vihreetä nappia (oliks ne jotain risoludeja tms?) ja pari tenoxia. Jos tulee samantalaisia tilanteita joita on viime vuosina ollu niinkun esim. nuoren kaverin hautajaiset tai äkkiäkuolema tai liian nuoren läheisen saattohoito tai vastaavaa niin sinne haen lisääjos tuntuu, että ei pää kestä muuten, mut en ala enempää pelleileen näiden aineiden kans. Pahempi huume pieninä määrinä kuin alkoholi ja isompina tappava tai aiheuttaa lopulta vaikka jonkun psykoosin. Nou thänks.

Ai niin mun perukoneesta hajos tänään linkous. Onneks ei oo juuri yhtään pesemättömiä pyykkejä niin voin käydä isän luona pesemässä kunnes löydän sopivan uuden koneen tai halvan korjaajan. Lähin taitaa olla Valkeakoskella ja velottaa jo käynnistä jotain 180 euroa. Ei kiitos kun koneen arvo tuskin on ihan sitä. 9 vuotta vanha kone jo niin emmä tohon paljon aio upottaa rahaa. Pikkuvikoja oli jo aiemminkin, mut ei mitään käyttöä estävää ja äänet oli jo pitkään semmoset, että kohta se hajoo. Vittu nää nee tenoxit on alkoholin väärinkäyttäjällekin tehokkaita kun ei meinaa pää pysyä ylhäällä. Väkisin teen sen salaatin kun otin jo graavilohen ja katkikset sulaan ja tänään hain pihalta kaikkia yrttejä joita muuten kasvatan tänä vuonna ha toki sit salaattia, kurkkua, sipulia ja semmosta. En oo sitäkään tainnu kestoa, että kasvatan ekaa kertaa kahta laatua chilejä pihamaalla. Hyvin on kasvanu ja hyvin voimii ruuissa. Semmosia lähes 10-senttisiä jötiköitä jo isoimmat. Täytyy tehdä ens vuonnakin kun nyt oppi pienistä virheitä joita kuitenkin tein. Enemmän aurinkoa ja isommat astiat, että saa juuret kasvaa syvemälle. Karviaisia ja punaista viimemarjaa tulee kans omasta pihasta pukavasti samoin kuin omenoita. Vadelmat jää just tänä vuonna hieman kitukasvusiks, mut niinhän ne käytännössä joka toinen vuosi tekee. Ens vuonna tulee taas isoja.
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 01.08.2019 10:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.08.2019 10:39

Hassua luettavaa osittain mun eilinen teksti. Aloin alusta asti korjaamaan vähän kirjotusvirheitä, mut totesin muutaman rivin jälkeen, että ei jaksa. Tosiaan 100% selvinpäin alkoholista olin. Vain kolme 25 mg risoludia vai mitä ne olikaan ja pari kpl 20 tai 25 mg tenoxeja. Kyllä vie tosiaan aika tehokkaasti kyvyn tehdä mitään tarkkuutta vaativaa kuten puhua, kirjoittaa, syödä, lukea, katsoa leffaa tai kävellä. Ainakin minulta näköjään ja myös muistikuvien mukaan. Vau. En mä ota niitä kyl enää edes tänään vaikka ilmaseks saisin. En päässy tästä työtuolista edes sohvalle nukkumaan törmäilemättä seiniin.

Ei luoja. Näköjään mä pystyn tilttaamaan tämmösessäkin ja vedin oikein reilun puolet rolleista sileeksi niinkin isoissa peleissä kun NL10:ssä ja osan sloteissa ihan semmosissa "ei mua kiinnosta" läppätilteissä tossa väsyneenä yöllä :D Hei!! En luovuta tätä haastetta, perkele! :D Kun alotan ihan heti melkein alusta uudelleen. En kirjota täällä enää mistään muusta kun tästä pokerihaasteesta ja kirjaan vittu mahdollisuuksien mukaan ihan kaikki pelit vielä ylöskin ja laitan screenshotteja pytyistä ja käsihistorioita käkkypoteista.

Sopivasti kuun eka päivä nyt. Seuraavista rolleista noustaan aina kuukaudessa hyvin monta kertaa isompaan rolliin tulevat sata kuukautta vaikka tai jotain. Siis joo, totta kai on ihan tuhoontuomittua aina nämä, mut ehkä silti vähäks aikaa jotain näperreltävää tuleville sadepäiville jos ei muuta...

Mun uudet rollit on tämmöset just kivat joilla pystyy vähän pelaamaan tavallaan muutakin kun pelkkiä frolleja...

$-saitit:
Stars.eu 4,92 + jotain flippifrolli tikettejä
888 3,11 + 3 dollarin tiketti
Party 1,85

€-saitit:
Winamax 1,99 + 1 euron ja 2 kpl 0,50 euron tikettejä
Expekt 0,25 + 1 euron tiketti
Betfair 0,25
Veikkaus 0,00
Coolbet 0,00
Nordicbet 0,00
Unibet 0,05
Pokerihuone 2,06 + sunnuntain exclusive freerollin tiketti ja 1 euron hexapro-tiketti
Olybet 2,61

Tulikos noista nyt yheensä 9,88 dollaria ja 7,21 euroa sekä 3 dollaria ja 4 euroa tiketteinä ja toi Pokerihuoneen exclusive joka on muistaakseni ihan useammankin euron arvoinen. Kaiken arvo yhteensä euroissa Kauppalehden tän hetken valuuttalaskurin kurssilla 22,88 euroa. Yllä on lueteltu kaikki saitit jolla pystyn tällä hetkellä pelaamaan koska noilla nollasaiteilla on sentään freerolleja. Veikkauksen ja Unibetin meno nollille on käytännössä harmittavin takaisku nopean nousun kannalta.

Nyt perkele sit Pingu! Mä uskon, että noi alkoholitilitykset voi ny jättää täältä taas ja keskittyä pokeriin ja työntekoon selvinpäin taas ihan hyvän aikaa. Täst lähtee. Kohta toi on grindattu miljoonaan. Niin!

Ja kun ei oo hudia eikä apuohjelmia niin tajusin just, että ihan täydellinen tilaisuus tässä ottaa tätä myös ihan harjoittelun kannalta muutenkin ja pelata ihan kaikkia mahdollisia pelimuotoja. Säännöt ja perusstrategiat osaan tietääkseni jokaiseen netistä löytyvään pokerin varianttiin. Niitä vois ihan ajatuksella alkaa nyt kehittää kun ei tarvitse tavallaan maksaa mitään oppimaksujakaan kun tämä on käytännössä ilmaista hupailua joka tapauksessa vaikka tarkoitus on toki myös ansaita hieman rahaa.

Muistinkohan mä jo eilen mainita, että mun pyykkikoneesta hajos linkoustoiminto. Ai niin taisin mainita. Kuulosti tutulta jotenkin tämä kirjoitus. Tai siis näytti...

Ei mulla vieläkään ihan supervahvasti mene. Nyt otetaan suunta taas vahvasti ylöspäin. Ja ei pokeria näköjään myöskään tenoxeissa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.08.2019 11:05

Pakko kyl se on vielä sanoo, että mä luulin aiemmin, että ne on ihan jotain höpöhöpölääkkeitä mitä ne jakaa terkkarista avokatkolla, mut täytyy sanoo, että 3 x 25 mg risolid + 2 x 20 mg tenox päivässä muutaman päivän ajan tämmöselle joka ei ole kumpaankaan tottunut niin ei tee kyllä pätkääkään mieli ryypätä. Sen sijaan tekee ehdottomasti mieli alkaa lääkkeiden väärinkäyttäjäksi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.08.2019 9:14

Eilen tein vain 6,5 tunnin työpäivän, mutta päälle tuli vielä grindattua 11 h 15 min niin tulihan siinä päivälle mittaa. En jaksanu sen jälkeen laskea mitään tulosta, mutta näyttäisi siltä, että rollia on aika paljon enemmän kuin mitä sitä oli ennen grindejä. Oli pakko ottaa Veikkauksella 3 ft:tä frolleista ja yks pytty ja sen jälkeen ft 1 euron turnauksesta, että sai kivasti pyörimään pelit myös siellä. Coolbet ja Nordicbet on harmittavasti pysyny nollilla niin en toistaseks jaksa niillä edes frolleilla yrittää vaan keskityn noihin saitteihin jossa on jotain ja kotiutan ja siirrän sit ainakin Coolille kun johonkin on sen verran kertyny. Tänään on ulkona niin kylmä, että voisin pysyä sisällä ja vetää vähintään samanlaisen tai hieman pitemmän session kuin eilen. En laske rolleja vielä tämänkään päivän jälkeen enkä postaa mitään muutamien kymppien pyttykuvia, mut laitan jos napsuu jotain kivaa. Koitan vielä huomennakin pelata pitkän session ja sit sen jälkeen ynnäilen mitä viikonlopusta jäi käteen.

Meen muuten maanantaina työhaastatteluun. En oo ihan varma, että mainitsinko tuostakin jo aiemmin. Voi olla, että mainitsin, mutta mainitsen nyt uudelleen. Uudessa paikassa tuntipalkka ois jotain 1 euron parempi ja työmatka lyhenis 25 kilometristä vähän reiluun pariin kilsaan. Jos en pääse niin ei harmita koska viihdyn myös nykyisessä paikassa ja uudessa työtahti luultavasti ois aavistuksen kovempi ja työt hieman raskaampia, mutta jos pääsen tuohon uuteen paikkaan niin vaihdan kyllä siinä vaiheessa.

edit: Näköjään olen maininnut jättäneeni sinne hakemuksen. No tosiaan maanantaina iltapäivällä on työhaastattelu. Aina kun oon päässy työhaastatteluun niin oon osannu puhua itseni myös töihin joten eiköhän se uus paikka oo aika saleteissa jo. Ja yleensä oon kyllä päässy työhaastatteluun koska osaan satuilla aika hyvin just sellaisen työpaikan näköisen hakemuksen. Jonkinlaisen kirjallisen ulosannin hallitseminen on muuten ihan vitun hyödyllinen taito.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.08.2019 18:28

Huhhuh! Pistin pelit tauolle Hakan pelin ajaks ja hyvällä kassanhallinnalla löin lähes koko haasterollit Hakan vähintään kahden maalin voitolle kun pidin sitä sen verran huikeana ylikertoimena ja halusin riittävästi jännättävää kun katsoin pelin tv:stä. Tuli muuten Elisa Sport 8:lta... Jouduin tilaamaan sen kuukaudeksi hintaan 9,90 euroa, että näin pelin kun yleensä ne on tullu Sport 1:ltä joka kuuluu Elisa Viihteeseen ilman lisämaksua. Aikamoista ryöstöä. No Hakahan oli vajaan puolen tunnin kohdalla 0-2 tappiolla niin meinasi jo hieman hikoiluttaa, mutta tuli sieltä lopulta 4-2 -voitto ja haasterolliin mukava 65 prosentin boosti. Nyt menossa vain MPN:n lauantaifrolli jossa on ihan mukava 1000 euron pooli 320 pelaajalla. Siis tähän haasteeseen mukava. En mä tota muuten jaksais pelata. Täytyy tän frollin jälkeen vähän kokkailla jotain ja syödä niin alotan varsinaiset mikroturnausgrindit vasta aika myöhään. Päivällä pelasin jo kolmisen tuntia lähinnä käkkyä ja turbosittareita ja runnas nätisti. Rolli kasvaa kivasti. Huomisen turnaussession jälkeen tiedän vasta, että mihin se on kasvanu. Yritän olla asiasta melko tiedoton siihen asti. Euron turnauksia ja sittareita pystyy pelaamaan monella saitilla ja Winamaxilla on jo reilu 30 euroa niin ehkä sieltä vois ottaa myös 2 euron freezejä. Starssilla ei riitä rolli kuin 0,50 dollarin turboihin vasta, mut niitä on tarpeeks niin niitä voi aina pitää sen verran pyörimässä, että on tarpeeks pöytiä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.08.2019 20:57

Ei vittu. Nyt voin vastata blogin otsikon kysymykseen. Ei jaksa. Mitä vitun järkeä tämmösessä nysväyksessä on? Pokeri oli kivaa ehkä pari päivää muutaman kuukauden tauon jälkeen. Nyt tää on taas aivan perseestä. Mä alan tekeen jotain muuta. Moi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja dulle11 » 03.08.2019 22:06

Ajankäytön kannalta oot nyt asian ytimessä. Painat pitkää päivää päivätöissä ja hinkkaat vapaa-ajalla freerolleja kun kerrankin ois mahollista pelata isompia/mielekkäämpiä pelejä ja kerätä kassaa niistä.

Aika monesti oot vetänyt sen nollista xxxx€ summaan läpi muutenkin, niin olisko nyt aika jollekin uudelle? Projektia ei kannata unohtaa, mutta speksit vaan järkevämpään suuntaan. 8)
dulle11

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit