Project VANCOUVER

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Inflaatio

Re: Project VANCOUVER

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 27 Syys 2019, 17:35

megaman844 kirjoitti:ai sinä olet tuo lakemies teetkö niitä videoita youtubessa olen katsellut

voihan se olla erikin

onnea peliin sinullekin
Heh en sentään. Kunnianosoitus kyseisellä youtubevloggaajalle.

Onnea peliin myös sinulle

P.s multa löytyy myös pinkkipoika nick unibetilta, kunnianosoituksena megamanille

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 04:23

Inflaatio kirjoitti:J trophy oli mun osalt paketist. Tänää sijat 222334 1-3 pisteen turtseist ja suurimmas osas aivan sickinä edeltä ja siihen päälle viel liian iso mosa et katkes kyl kamelinselkä maksit nyt. Plus pelannu 23 päivää täs kuus paskaseriesien takia niin aivan vitun liian hapoilla grindatakseen enää noit euron 50 manei . Gl vaa top katotaa jos sattuu top kakkostaa normiseteil mitä pari viel leftis ennen kuun loppuu
En tiedä miten tän nyt sanoisi nätisti mut todennäköisesti tätä ei vaan voi sanoa niin. Asia on se että mikä pisti korvaan että haukut kampanjan pystyyn sen takia että A itse et pärjää B runaat huonosti. Kampanjahan kestää 4 kuukautta ja on todellinen maratoni. Mullaki petti hermot tiistaina ku otin 3 kakkosijaa yks oli fantastic mutta kaks muuta oli ihan kunnon rahaeroja kakkosen ja ykköse välil. Otin ite lämpöö kisasta vaikka rahallisesti max hyvä päivä. Mun mielestä se on tän kisan suola. En silti ruvennut haukkunu kisaa koska edelleen tää kisa on max plus eevee jos kestää paineet.

Ja edelleen säännöt on samat kaikille

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 04:50

Lisään vielä sen et esim kisan kakkonen on yksi huoltaja ja mullaki vissii puolentusinaa pentuja joten voitko olla miesja myöntää että sulla ei vaan riitä sen sijaanet haukut promon.

Mäki pelasi niin winamax seriesi kui wcoop ja ucop sekä koseriesi ja unibeti omahaweekit. Jäikö sulleviemuita selityksiä

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 05:01

Pokerman82 kirjoitti:
Inflaatio kirjoitti:J trophy oli mun osalt paketist. Tänää sijat 222334 1-3 pisteen turtseist ja suurimmas osas aivan sickinä edeltä ja siihen päälle viel liian iso mosa et katkes kyl kamelinselkä maksit nyt. Plus pelannu 23 päivää täs kuus paskaseriesien takia niin aivan vitun liian hapoilla grindatakseen enää noit euron 50 manei . Gl vaa top katotaa jos sattuu top kakkostaa normiseteil mitä pari viel leftis ennen kuun loppuu
En tiedä miten tän nyt sanoisi nätisti mut todennäköisesti tätä ei vaan voi sanoa niin. Asia on se että mikä pisti korvaan että haukut kampanjan pystyyn sen takia että A itse et pärjää B runaat huonosti. Kampanjahan kestää 4 kuukautta ja on todellinen maratoni. Mullaki petti hermot tiistaina ku otin 3 kakkosijaa yks oli fantastic mutta kaks muuta oli ihan kunnon rahaeroja kakkosen ja ykköse välil. Otin ite lämpöö kisasta vaikka rahallisesti max hyvä päivä. Mun mielestä se on tän kisan suola. En silti ruvennut haukkunu kisaa koska edelleen tää kisa on max plus eevee jos kestää paineet.

Ei kai se luovuttanut kuin tän ekan kuukauden osalta enkä ymmärtänyt että promoa haukku,rankat turnaussarjat vaan vetää hapoille. Ei tossa pärjäämiseen mitään paineita tartte kestää. Iso vola+pienet fieldit just yli 50pelaajaa on avain menestykseen. Siks sanoin jo Pokermani sulle hyvissä ajoin että voitat tän kerran kerrasta ja voit varailla Maltan lentoja samoin kuin kaiken muun mikä täs promos on toteutunut. Jos Suomes on joku 100-200 turnausammattilaista niin aika harva niistä pelaa tai alkaa muuttamaan turnausohjelmaansa tän promon takia(Paklu?) kuin että pelaa ehkä noita Olybetin 3p turneita enemmän. Ja kun Karhupingukin on viikot töissä ja vkl kännissä niin ei ollut siitäkään vastusta joka itelle oli sellai musta hevonen kisaan jos pelais tosissaan.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 05:07

Ihan samalla lailla mä oon pelannu ne "rankat" turnaussarjat plus abi on yli 20 taalaa ei dollarin. Säännöt on samat kaikille oliko muuta?

Ja haukku viestissään paska series

Edit ja hienoa että vähätteli sharkie taas että ei tarvii paineita kestää kyllä tossa ihan selvästi niin minäkin ku inflaatio tilttas kakkosen ja kolmossijoista. Totta helvetis jos grindaat sarjaa otat paineita, niin minä kuin muutkin on lisännyt työmääräänsä eikä ottanut mitää pois.

Vittu et tilttaan näihi sun vähättelyihis.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 05:29

Mitään vähätellyt. Sanoin et olit varma voittaja jo ennenkuin kisa ees alkoi. Muistaakseni sä ite epäilit sitä. Se että sä oot ottanut siitä paineita ei oo mun asia.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 05:32

sharkie kirjoitti:Mitään vähätellyt. Sanoin et olit varma voittaja jo ennenkuin kisa ees alkoi. Muistaakseni sä ite epäilit sitä. Se että sä oot ottanut siitä paineita ei oo mun asia.
Otin kai ku jinxasit :-D

Inflaatio

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 29 Syys 2019, 11:43

Xd tääl lähdetty näköjään laukalle
Pokerman82 kirjoitti: En tiedä miten tän nyt sanoisi nätisti mut todennäköisesti tätä ei vaan voi sanoa niin. Asia on se että mikä pisti korvaan että haukut kampanjan pystyyn sen takia että A itse et pärjää B runaat huonosti. Kampanjahan kestää 4 kuukautta ja on todellinen maratoni. Mullaki petti hermot tiistaina ku otin 3 kakkosijaa yks oli fantastic mutta kaks muuta oli ihan kunnon rahaeroja kakkosen ja ykköse välil. Otin ite lämpöö kisasta vaikka rahallisesti max hyvä päivä. Mun mielestä se on tän kisan suola. En silti ruvennut haukkunu kisaa koska edelleen tää kisa on max plus eevee jos kestää paineet.

Joo kuten särki hyvin kommentoi, en missään kohdassa haukkunu tätä kampanjaa (miks haukkusinkaa? super hyvä kampanja) En myöskään luovuttanut koko skabaa vaan ainoastaan tän kuun kun en nähnyt enää valuekkaaks grindaa noita pikkupelei normisetin ohessa kun vie aika railakkaasti focusta koittaa ettiä just maksi pieniä ish 50 pelaajan fieldei maksi rentryilt jne niin kivempi ja rennompi vaan pelaa basic settiä kun huomasin et sotkee samal pelaamista liikaa. Myöskin paskaseriesit on nimensämukaisest seriesit eli turnassarjat jotka vetää maksi hapoille kun isoa fieldiä, isoja saumoja ja about aina pettymyksiä O:)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 15:20

Inflaatio kirjoitti:Xd tääl lähdetty näköjään laukalle
Pokerman82 kirjoitti: En tiedä miten tän nyt sanoisi nätisti mut todennäköisesti tätä ei vaan voi sanoa niin. Asia on se että mikä pisti korvaan että haukut kampanjan pystyyn sen takia että A itse et pärjää B runaat huonosti. Kampanjahan kestää 4 kuukautta ja on todellinen maratoni. Mullaki petti hermot tiistaina ku otin 3 kakkosijaa yks oli fantastic mutta kaks muuta oli ihan kunnon rahaeroja kakkosen ja ykköse välil. Otin ite lämpöö kisasta vaikka rahallisesti max hyvä päivä. Mun mielestä se on tän kisan suola. En silti ruvennut haukkunu kisaa koska edelleen tää kisa on max plus eevee jos kestää paineet.

Joo kuten särki hyvin kommentoi, en missään kohdassa haukkunu tätä kampanjaa (miks haukkusinkaa? super hyvä kampanja) En myöskään luovuttanut koko skabaa vaan ainoastaan tän kuun kun en nähnyt enää valuekkaaks grindaa noita pikkupelei normisetin ohessa kun vie aika railakkaasti focusta koittaa ettiä just maksi pieniä ish 50 pelaajan fieldei maksi rentryilt jne niin kivempi ja rennompi vaan pelaa basic settiä kun huomasin et sotkee samal pelaamista liikaa. Myöskin paskaseriesit on nimensämukaisest seriesit eli turnassarjat jotka vetää maksi hapoille kun isoa fieldiä, isoja saumoja ja about aina pettymyksiä O:)
Pahoittelut ymmärsin viestisi väärin,kännin piikkiin noi ei mene.
Täysin samaa mieltä mitä tulee turnaussarjoihi, henkisesti raskasta isot fieldit ja binit ja sitku runaa huonosti.
Oot tosi hyvis kokonaiskilpailun kannalta joten ei muuta ku pidetään homma positiivisena ja gl

Inflaatio

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 30 Syys 2019, 21:58

Se olikin melkonen kujaviikonloppu, olin luovuttanu jo trophyhuntin ja vedin normisetin lauantaina ja sieltä lähti sit kannujuna kulkeen, sunnuntain aamuyöst loppu ensin deep impact 3 pojoo ja samoihin aikoihin 11d omppu. Sehän meinas sit 4 pistettä ja nousua kärjen rinnalle ja todella kummallista taktiikkamomenttia ettei ollut järkeä postata kannuja ennenkun tänään mahdollisimman myöhään. No sit vedettiin sunnuntain loppupään peleis pari trophya himaan jonka jälkeen sit tänään joutu vetää päiväsetin josta napsahti myös pari pojoo taskuun;
Liitteet
trophy16 1.5.PNG
trophy15 1.5.PNG
trophy14 1.PNG
trophy13 3.PNG
trophy12 1.PNG

Inflaatio

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 30 Syys 2019, 21:59

Ja viimeinen. Project vancouverkin edennyt 15% pisteeseen, joten ensi streamissa giveawayta taas tarjolla. Ensi maanantaina todennäkösiesti jatketaan normaalissa streamirytmissä!
Liitteet
trophy 17 1.PNG

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 30 Syys 2019, 22:04

Myönnä nyt vaan ettet pärjää!
Spoiler!
:-D

Inflaatio

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 01 Loka 2019, 00:29

Ainiin ja esko elä huoli, kyl se foorumin aikavyöhyke on ihan oikein, et toi impactinkin kannu tullut oikeassa ajassa : )
Liitteet
hetkinen.PNG
hetkinen.PNG (17 KiB) Katsottu 851 kertaa

JOECOOLx

Viesti Kirjoittaja JOECOOLx » 01 Loka 2019, 00:51

On se kova! :beer2:

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 01 Loka 2019, 06:48

Sairasta menoa. Onnittelut