Trophy Wife

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Maikki

Re: Trophy Wife

Viesti Kirjoittaja Maikki »

JBMoose kirjoitti: 13 Huhti 2021, 12:13
Maikki kirjoitti: 13 Huhti 2021, 11:14 Parin tunnin aamusekoilut.
92minuuttia ja 2 pistettä eli 0,022p/minuutti. :clap: Ei me pärjätä sulle. Varjopyttykisa, anyone?
Nyt ei uskalla varjoja ottaa kun tänään loppuu nuorimmaisen karanteeni vasta ja ikinä ei tiedä kuin tämä rumba jatkuu. Rehellisesti sanottuna ihan helisemässä. Eilen tuli teksti viesti että kuljetuksenne saapuu klo 18-20 välillä ja rekkaiin kymmenkunta turnausta tulille niin eiköhän se lähetys tullut just silloin ja vähän tyhmänä tuli sitten survaistua kaikki ekaan jakoon kun en tunne sanaa sit out. No niiden huonokalujen kanssa meni kuisteskin koko ilta ja voittu mä sanon noita ikean insinöörejä. Tänään pitää vielä ruokapöytä koota uusiksi. Ensi viikolla tulee sitten uusi terassi ryhmä ja pihaa pitäisi laittaa. Mutta jos kaikki saan ne hoidettua niin sen jälkeen joku viikon skapa voisi olla kiva. Tämä pokerihuone-unibet viikko muutenkin haastava kun voi olla ettei saa yhtään pyttyä kun ei aamuisin löydy sitä 50 pelaajaa. (h)
LongJohn kirjoitti: 13 Huhti 2021, 16:44 Täähän on ollut jo Trophy Hunt päivästä 1 lähtien selvä: "Maikki vie ja miehet vikisee".
Luovutan ja lähden imuroimaan.
(h)
Epäilen ,mutta koitetaan jos saataisiin tällä pienellä pelimäärällä ja joululla edes pikku palkinto. Kun kisailijoita niin vähän tällä kertaa. :blink: :shock:
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

Tsemppiä Ikean kalusteiden kanssa. "Been there done that". Kuvaohjeet joskus vähän vaikea hahmottaa, jos niitä ylipäätään tulee luettua.
Mutta täällä on edelleen kuviitteelliset "roposet" Maikin voitossa kiinni.
äksy xxx_yyy_
Maikki

LongJohn kirjoitti: 15 Huhti 2021, 13:30 Tsemppiä Ikean kalusteiden kanssa. "Been there done that". Kuvaohjeet joskus vähän vaikea hahmottaa, jos niitä ylipäätään tulee luettua.
Mutta täällä on edelleen kuviitteelliset "roposet" Maikin voitossa kiinni.
LOL.

Hirveet tunkki runit ollut , aina finussa 3 outtiset vihulle (näköjään TORSPOLLE :-D ). P.huoneella ei aamuisin tule 50 pelaajaa ja iltaisin ei vaan jaksa , torstaina oli yritystä 3 finua siellä mutta Torspo vei ja Maikki vikisi. :twisted:
Karanteenit loppuivat ja mahdollisesti pystyisi ensi viikolla pelata aamulla muitakin kuin hypereitä/nopeita jos saa motivaation kohdilleen ja jaksaa pysyä hereillä.
Ihmettelen todella kuin Särki se jaksaa pelata pikku unilla kun itse tarviin sen 8-10h unta ja jos nukun vähemmän niin on ihan kuumeinen olo. Ja kun vaikka pelaa pitkään niin se kuume nousee ihan konkreettisesti tai silloin kun kävi duunissa olin ihan kuumeessa iltaisin ja kävin jo klo 18 nukkuu. Kai se vanhuus ei tule yksin vai mikä lie väsymysoireyhdyntä.
Liitteet
17.4.PNG
Maikki

Jotenkin oon alkanut pitää näistä fixeteistä ja pottipeleistä kun ei joudu arpoo pre 100bb syvänä kaiken maailman j6o botteja vastaan.Suosittelen Kirallekin kokeilee varsinkin PMS aikaan. :-D
Liitteet
17.4 2.PNG
LongJohn

Oot sä aika Maikki.

PMS ? Pantone Matching System. Painovärijärjestelmä.
äksy xxx_yyy_
KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu »

Maikki kirjoitti: 17 Huhti 2021, 22:37 Jotenkin oon alkanut pitää näistä fixeteistä ja pottipeleistä kun ei joudu arpoo pre 100bb syvänä kaiken maailman j6o botteja vastaan.Suosittelen Kirallekin kokeilee varsinkin PMS aikaan. :-D
Hitsi vieköön kun osais pelata noita erikoislajeja. En osaa kuin perus Omahasta säännöt suunnilleen. Luin kyllä jotain että Omaha vaatii hyvää mielen- ja kassanhallintaa tms.
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957
KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 »

Hyvää syntymäpäivää Maikille :beer2:
Maikki

KissMyBass81 kirjoitti: 21 Huhti 2021, 11:33 Hyvää syntymäpäivää Maikille :beer2:
Kiitos. (h)

Ollut vähän hiljaista peleillä ja ajatukset ihan muissa asioissa, 2x olin aloittaa pelaamaan ja pitkin lähteä hoitamaan asioita. Kakkaa tuli kirjaimmellisesti niskaan partyllä kun survasin kaikki kädet. Ihan hauskoja noi emoiji. :fish: :fish:
Tänään sitten uutta yritystä ja aivan kujalla koko ajan mitä nappia painaisi. Ja flopit menee ohi kerta kerrasta ja vihulla aina nutsit. Pari ihan karseeta bluffiä 4 värin bordiin kun muistelin jossain streamissä oli puhetta että sinne pitäisi olla joku bluffi rangekin ettei aina nutseilla lyödä no nyt oli sen 3x vihulla ne nutsit. :-D

En mä tiedä mitä mun pitäisi tänne ylipäätänsä kirjoittaa. Mutta kerrotaan koko kansalle että Särki on kyllä maailman ihanin ihminen ja on auttanut mua tosi paljon. Ehkä ainut joka ei ole muhun vielä tiltannut kun en jotain ymmärrä ja pitää 5 kertaa vääntää.(On varmasti tiltannut , muttei ole sitä viitsinyt sanoa :roll: ). Iso kiitos siitä , kun kuitenkin varmasti parempaakin tekemistä elämässä.

Kiitos muillekin ihanille ketkä on mua auttanut tai potkinut eteenpäin vuosien varrella. (h) Vaikka edelleen ollaankin samassa pisteessä ettei ymmärretä mitä nappia pitäisi painaa. :shock:

Tämän päivän sekoilusta saldona vituilu pytty ja hävitty huppi. Ja onnekas ajo hebosessa.
Liitteet
22.4.PNG
LongJohn

Pytty päivässä pitää lääkärin loitolla. (Tai jotain sinnepäin)

:hooray: *-O-* *-O-* *-O-*
äksy xxx_yyy_
Maikki

23.4.PNG
KiraKirAxu kirjoitti: 19 Huhti 2021, 01:48
Maikki kirjoitti: 17 Huhti 2021, 22:37 Jotenkin oon alkanut pitää näistä fixeteistä ja pottipeleistä kun ei joudu arpoo pre 100bb syvänä kaiken maailman j6o botteja vastaan.Suosittelen Kirallekin kokeilee varsinkin PMS aikaan. :-D
Hitsi vieköön kun osais pelata noita erikoislajeja. En osaa kuin perus Omahasta säännöt suunnilleen. Luin kyllä jotain että Omaha vaatii hyvää mielen- ja kassanhallintaa tms.
Ihan samat kassan hallinta sääntö pätee omppu turnauksiinkin. Mutta starsilla taitaa olla teksuakin limittinä ja pottina.
Niitä erikoispelejä paljon 1-4d sisään ostoilla ja sivuillakin Sampon loistavat artikkelit niistä. Niitä on kiva pelata vaikkei niistä mitään ymmärräkään. Mutta isolla pöytä määrällä itsellä käy usein niin etten tajua kun peli vaihtuu. :blink:

Kuulin huhuja että Detru illan streami vieraana. Joten koitetaan pelata illalla jotain ja nauttia lähetyksestä. Aamusetti taas nopsaa ohi kivoja finuja mutta huonoa peliä riitti vain yhteen pyttyyn. Tämä kai lasketaan kun oli re-entry vaikka lukee rebuy ei ollut addonia ym vaan uusi sisään osto. Joten ehkä se perinteinen 1p irtoaa. :tup:
LongJohn

Se on kova!
äksy xxx_yyy_
Maikki

Neljä hyperiä tämän viikon saldo lauantai aamuna. Oon seikkaillut panttereissa ja farmannut kunnon roilla 13000% roi kun hyppäsin pooliin. Kohta saadaan pokeriin uudet rollit. Jos jotain kiinnostaa ja haluu tukea. Pannukakkua vastaava swappi. Mutta parempi roi alku tekijöissään. Ei sijoitus suositus. (h) (h) (h)

https://pantherswap.com/?ref=5z4nopajr2 ... geavvu7azw
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Buustas ni 5d muurista läpi :-)
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
Maikki

Tän heitin nopee hieman värikynällä kun olin jättänyt tän jotenkin alunperin huomioimatta ja sängyssä sit väsyneenä kännyllä vastasin. No Maikkihan pahoitti mielensä kun jää kuva että sen jonkun 6k monttucoinin esim ois tipsannut. Joten korjataan tää nyt.

Maikille siis kaikki kunnia kaikessa hyvässä mielessä. Uskomaton nainen löytää informaatiota kaikista mahdollisesta ja sen kautta päässyt oikeesti tutustuun ja lukeen useampaakin paskaketjua missä highrollerit tipsaa esim paskoja. Ja sieltä löydettyyn tipsiin meni esim se 6k monttu ei Maikin vihjeeseen. Lisäks kaikkii discordin pumppuryhmiä jne löytänyt. Maikilta saa myös hyvää teknistä anaalyysiä graafeista. Lisäks se koittaa tuloksetta pitää riskit minimissä ohjeistamalla ottamaan vaan jotain 50-100€ siivuja per paskacoiniraketti allin sijaan :-'
Kiitos kauniista sanoista. Aloin olemaan itseki ihan finaalissa kun 20h vuorokaudessa kakkacoinien kimpussa. (h)

Kiitos sivuille skapasta!!!
WAU sain just sen palkinnon mistä haaveilin ,vahat kellot menneet jo rikki. Tuli kyllä tarpeeseen. Olin kyllä sata varma
ettei tule mitään kun viimeiseen 8 päivään vaan 4 turnausta kerkesi pelaa. Mutta iso kiitos sivuille ja äksylle kun
kannusti meikää toivottavasti ei ollut mitään betsejä sentään sisässä. (h)

Detrun vierailu perjantai streamissa meni kyllä heittämällä parhaiden streamejen joukkoon lifetime. (h)

Koitetaan ensi viikolla taas ottaa pokeria ohjelmaan ja streameja seuraantaan.Nyt vielä koitetaan matkustaa rakettejen matkassa.

https://twitter.com/CumRocketCrypto
cummi.PNG
Korpisoturi2

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi2 »

Gz sijasta 3! Voitit juuri sen palkinnon, jota itsekin hamusin kaikista eniten! :-D

Mutta ei ollut kyllä palaa, kun tuo 10 pistettäkin tuli omalla ennätysvolalla :hooray:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”