K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Puuraketti

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 19 Loka 2019, 13:56

KarhuPingviini kirjoitti:
Mutta niin... Kotimaan futikseen tänään voittajiksi Ilves, Inter ja KPV. Kotimaan lätkään Tappara, Lukko, Pelicans ja Kärpät. Teen brittifutiksesta vielä kohta jotain. Ja pelaan käkkyä iltapäivän ja sit illalla vasta joskus kuudesta eteenpäin turnauksia. Ajattelin seuraavaksi kirjoittaa lisää niistä.

edit: Hieman parempien kertoimien hakua. Leicester (-1,5); Man City (-2,5); Tammy Abraham tekee vähintään 2 maalia, Blackburnin voitto, Jokerien tappio. Tapparan matsiin mietin jotain hyvä kertoimista tulosvetoa ihan viihteen vuoksi. Ehkä 1-4 tai 1-5? Tein 1-5.
Vedätkö nuo vedot singlenä vai rekkojako rakentelet?

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 19 Loka 2019, 14:06

Hieno juttu, että kävit päihdepolilla ja se on iso askel eikä se toivottavasti jää vain siihen ensimmäiseen. Kävitkö koskaan tapaamassa sitä pitkän linjan asiantuntijaa, joka oli kai lomilla kun viimeksi hait apua?

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 19 Loka 2019, 16:49

Varoituksen sana, että riskit luetun perusteella totaaliselle alastulolle on suuret. Heron ei pysty olemaan hetkeä ryyppäämättä, jos tarjolla on alkoholia ja tauot on viimeaikoina liittynyt lähinnä pakkoon (työ) ja ankariin morkkiksiin/krapuloihin putken jälkeen. Mutta teen nämä diagnoosit vain luetun perusteella, joten se voi olla väärä. Sehän tässä surullista on, että en usko sinun pystyvän kohtuu käyttöön, jonka minimi on siinä ettei aiheuta humalassa muille/itselle vahinkoa. Ei siinä mitään jos juoppolalli vetää sen kännin, mutta jos siitä tulee riehumista ym. ongelmia, niin ei hyvä. Tuttuni oli ex-ammattiurheilija ja lopetti päihteiden käytön AA:n avulla 35-vuotiaana. Sanoi vielä 65 syntymäpäivillä, että joka päivä tekee mieli ryypätä, mutta kun tietää mihin se johtaa, niin hänen kohdalla ei kannata.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 19 Loka 2019, 23:52

Pari ihan asiallista vastausta tullut tässä niin minäpä yritän vielä vastata niihin ennen kun haistatan vitut tällekin blogille kuten aiemmille. Juon tälläkin hetkellä punkkua ja tässä on mennyt tän illan aikana hieman kolmatta pulloa. Niin... Minä en pysty alkoholin kohtuukäyttöön. En ole pystynyt noin 20 vuoteen ja olen siitä niin tietoinen kun vain voi olla. En oikeastaan ole myöskään täysin varma, että haluanko olla juomatta. Periaatteessa haluan siinä mielessä, että alkoholi aiheuttaa elämässäni paljon enemmän pahaa kuin hyvää, mutta toisaalta olen tietyssä mielessä jollain tavalla luovuttanut muutamien muidenkin juttujen suhteen eli ilmeisesti olen vain liian heikko ihminen jaksaakseni tehdä tarpeeksi, että pystyisin oikeasti jättämään alkoholin. Toisaalta uhkapeliongelma on suunnilleen yhtä vakava kuin alkoholiongelma ja ensin mainittu on se henkisesti raskaampi noista kahdesta, olkoon sitä helppo ymmärtää tai ei. En usko, että kaikille on koska niinkun huomattu niin ihmisille luo jonkinlaista mielihyvää tai jotain muuta positiivista lisäarvoa se, että pääsee tuomitsemaan tuntemattoman ihmisen edes nimettömänä ja kasvottomana internetissä vaikka ei olisi vitunkaan vertaa käsitystä mistä itse puhuu. Sehän on nähty tässä viimeksi tänään kun heikkolahjaiset paskat tulevat länkyttämään ikään kuin tajuaisivat maailman menosta paskankaan vertaa. Kasvottomana päteminenhän vain tunnetusti on inttervepin suurimpia huvituksia ihmisille jotka eivät saa ääntänsä kuuluviin oikeassa elämässä. Olen muutamia näistä vässyköistä sattunut oikeasti tapaamaan pokerireissuilla ihan livenä ja enpä voi sanoa, että yksikään ois ollu mitään muuta kuin tärisevä vässykkä joka on lähinnä pyytänyt anteeksi olemassaoloaan jos olen koputtanut olkapäähän ja kysynyt, että mistä niissä nettihuuteluissa nyt olikaan kyse. Minä en itse käyttäydy mitenkään kunnioitusta herättävällä tavalla täällä enkä aio enää ikinä käyttäytyäkään. Voitteko oikeasti ihmetellä? Jos mä joskus puhun jostain positiivisista asioista niinkun siitä, että välillä käyn lenkillä tai salilla, teen vaikka jotain vitun katkissalaattia tai muuta terveellistä ruokaa tai kuuntelen Sinuhea äänikirjana siinä lenkillä käydessä niin eikös se jo irroiteta asiayhteydestä jotta se voitaisiin mainita vain jotenkin negatiivisessa asiayhteydessä silloin kun minulla jälleen ei mene niin hyvin. Ja tosiaan... Onko se lapsellista mainita ääneen, että ne ihmiset jotka avautuvat eniten siitä, että itsekin myönnän olevani alkoholiongelmainen... Kyllä vain... Ne ihmiset on juuri näitä nettiensä ääressä päteviä läskiperseitä joista yksikään ei tunne minua livenä. Enpä ole ikinä nähnyt oikean elämän tuttujeni avautuvan täällä enkä muuallakaan ja niitä muuten sattuu olemaan aika paljon kun olen kuitenkin sen 13 vuotta enemmän tai vähemmän työkseni tätä pokeria tässä pelaillut. Olkaa ihan rauhassa mitä mieltä olettekin, mutta minun mielestäni te nimettömät nettihuutelijat olette ihan vitun apinoita ja mikäli mahdollista niin arvostan teitä vielä huomattavasti vähemmän kuin mitä te osoitatte arvostavanne minua. Ja pari-kolme viimeistä tässä blogissa ollutta vastausta oli minusta täysin asiallisia joten älkää ottako henkilökohtaisesti. Puhuin pääasiassa yleisellä tasolla enkä hermostunut viimeisimmistä vastauksista. Voisin oikeastaan vielä vastatakin teille.

Sven Poletka: Kävin tapaamassa ja menen seuraavan kerran tiistaina iltapäivällä. Kyseinen ihminen on suurin apu keskustelupuolella mitä olen kohdannut ns. ammattiavun puolelta niin haluan antaa edelleen mahdollisuuden, mutta niinkun tässä on varmasti ollut luettavissa, ei se toistaiseksi ole mitään mullistavaa apua tuonut. Ja älkää kukaan jaksako sanoa itsestäänselvyyksiä kuten, että ei se tuokaan jos en itse blaablaablaa. Tiedetään. Mä olen mitä olen. Yks mun kaveri sanoi yllättävän hyvin kun siteerasi kännissä väärin: "Jos ei ole paljon annettu niin onneksi on lusikka". Miettikääpä sitä.

Starsailor: Olet enemmän oikeassa kuin useimmat, mutta silti riittävän fiksu ymmärtääksesi, että saatat myös olla väärässä. Uskoisin, että totuus on jotain sieltä välimaastosta. Se mitä blogista on luettavissa ei varmastikaan ole koko totuus, mutta kyllä se suuntaa antaa.

Puuraketti: Pelaan lähes aina kaikki mainitsemani vedot singlenä. Rekkoja en rakentele, mutta jos pelaan jotkut tuplana tai triplana niin yleensä mainitsen siitä erikseen.

Erotic Razz: Haista pitkä vittu äläkä enää kirjoita mitään blogiini mikäli suinkin mahdollista. Olet yksi niistä edellämainituista apinoista joiden takia on hyvin mahdollista, että en minäkään enää kirjoita hetkeen. Et voisi olla enemmän pihalla asioista joista mielestäsi tiedät jotain ja silti kirjoituksillasi osoitat kerta toisensa jälkeen, että et vain ole kykenevä ymmärtämään yhtään mitään, yhtään mistään. Olet vain säälittävä ja kapeakatseinen paskahousu joka selvästi yrittää päteä netissä koska muualla ei siihen enää pysty. Toivottavasti törmätään joskus livenä. edit: Voit ottaa tämän uhkauksena ja mennä itkemään siitä vaikka äidillesi tai poliisille.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Loka 2019, 00:25

Tiedostan muuten jo nyt, että edellisestäkin postauksesta muistetaan ainoastaan viimeinen kappale ja unohdetaan kaikki muu. Eipä se haittaa. Olen tottunut siihen enkä olisi odottanutkaan mitään muuta =)

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 20 Loka 2019, 01:56

Hei pingu, tää on sun blogi, sun elämä on sun elämä. Ihmiset koittaa auttaa mutta se on sun oma asia miten sä niihin apuihin reagoit tai et reagoi. Minusta tuo on aika hassua et jos sä reagoit niihin negatiiviseti, sit aletaan haukkumaan ja vittuilemaan. Tähän kannattaisi itse kunkin vetää raja.

Oon huomannut että suurin osa noista vittuilijoista tekee tuon ihan silkkaa omaa tilttaustaan. Huonosti mennyt pelisessio tai muuten vaan viikkojen monttu takana (mikä lie syy joka kerää stressiä) ja sit tekee mieli alitajuisesti purkaa sitä. Sitä on vaikea tunnistaa itsessä mutta sen takia mä tuon tämän esiin just et edes miettisi onko itellä ihan kaikki ok.

Toi sun vika postaus on aivan loistava, tyhjentää hyvin asioita. Ole rehellinen itsellesi ja hyviä asioita tapahtuu.

Pitäskö sivuille tehdä ihan oma stressinpurkuketju ?
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 20 Loka 2019, 10:32

Itselläni tulee tekstistä läpikirjoituksen, että Herolla menee paremmin kuin aikoihin, &, tämä yleensä johtuu rahan / bit - tien tilanteesta, joka on kyseisellä hetkellä parempi kuin aikoihin, &, toivotaan, että kun tulee se TILTTI, että ei mene koko kassa, vaan jatkaa grindaamista hallitusti, koska muistaa vielä, että se on mukavampaa kuin trukilla ajo halleissa / vuorotyö, &, tietää, että se tulee, jos jaksaa vain kunnolla - aloittaa, aika paljon käsikirjoittajat kirjoittavat, &, kukakohan kyseistä oikeasti käsikirjoittaa, jos joku on turhaa, ei 40 v ukon tarvitse aina kännissä alkaa puhisemaan, sen yli kun pääset, &, kirjoita, vaikka se KIRJE Faijalle, jos ei uskalla ISO mies kasvotusten MAAILMASTA puhua, &, ongelmista, jotka ympäristö aiheuttaa,

Olen huomannut, että taustalla on tosiaan raksuttavat lihasmalliset aivot, jotka monesti aiheuttaa ylimarginaalisen tavan sitä kirjoittaa, koska harvemmin - niitä saa poies päältä, kuin ryyppäämällä,

Kan1s

Viesti Kirjoittaja Kan1s » 20 Loka 2019, 15:42

Mitä vittua, kirjoittiko Angelarch juuri lähes normaalin viestin?

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 20 Loka 2019, 17:22

Tämä blogi sai itselläni eilen napsahtamaan päästä ja katkaisin usean vuoden ryyppytauon kunnon kännillä. Heräsin lattialta aamuyöstä. Ei hyvä. Toivon Pingulle ja meille muille alkoholitonta loppuelämää. Ei siinä ryyppäämisessä ole mitään järkeä. Ei yhtään mitään!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Loka 2019, 19:44

Kan1s kirjoitti:Mitä vittua, kirjoittiko Angelarch juuri lähes normaalin viestin?
Ei minusta. Yritin lukea sitä, mutta luovutin parin ensimmäisen rivin jälkeen. Nyt juon kuohuviiniä kullanvärisestä pullosta Hakan nousujuhlien kunniaksi. Sitä ennen join pullollisen Suomi-viinaa halvan energiajuoman kanssa. Tilttasin itse pitkin eilistä iltaa ja taisin lopulta hävitä rolleista jotain 85-90 prosenttia slotteihin. Kaiken lisäksi kävin yli 3500 dollarissa jossain vaiheessa ja oli taas sormi sillä napilla mistä sais lopetettua ne automaattikierrokset, mut en pystyny pakottamaan itseäni painamaan sitä. Nyt olen siis kokolailla rahaton sen lisäksi, että olen työtön koska otin tilttipäissäni lopputilin ja ei ole mitään tietoa koska saan edes Kelasta mitään senttejä. Aika lähellä on nyt tilanne, että joudun laittamaan asunnon myyntiin. Fiilikset ei ole mitään kovin positiivisia ja itseasiassa tunnistan tuntavani aivan sellaista sysimustaa vihaa maailmaa ja ihmisiä kohtaan, mutta niin kauan kun kukaan ei livenä tule avautumaan niin kaikki tällä hetkellä elossa olevat ihmiset pysyvät elossa sikäli kuin se on minusta kiinni. Ja itselleni en aio tehdä mitään lopullista myöskään. Olen aikoinaan uhkaillut sillä ihan riittävästi ja silloin se on ollut minun todellisuuteni, mutta selvisin siitä vastoin kaikkia oddseja lopulta elossa ja nyt haluan pitääkin tuon asiantilan tälläisenä. Blogin jatkumisen suhteen olen jälleen ihan kahden vaiheilla. Pitäis oikeasti lopettaa juominen, että ois mitään järkeä päivittää sosiaaliseen mediaan tai mihinkään muuallekaan yhtään mitään. Jos jatkan juomista niin blogi loppuu luultavasti täsmälleen tähän. Jos ihan oikeasti pystyn aloittamaan pitemmän tauon juomisessa (mitä oikeasti haluan) niin saatan kertoa siitä täällä. Tämän skumpan jälkeen en omista mitään alkoholipitoista ja en myöskään omista käyttövarallisuutta jolla voisin ostaa sellaista baarista ja lisäksi tuo lähiräkäläni on ainoa paikka joka tänään on myöhään auki ja en ole niinsanotusti toivottu henkilö siinä paikassa nykyään eli tältä illalta tämä juominen loppuu joka tapauksessa juuri tähän viimeiseen desiin skumppaa. Se viimeinen desi on juuri nyt menossa ja kohta nautittu.

Ketunnaama

Viesti Kirjoittaja Ketunnaama » 20 Loka 2019, 22:55

Syysmasennusta ollu ilmoilla useilla tutuilla. Kyllä se siitä.

Kiva kun joku on rehellinen. Plussat siitä tämän tarinan sankarille.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 21 Loka 2019, 10:22

Angelarch kirjoitti:Itselläni tulee tekstistä läpikirjoituksen, että Herolla menee paremmin kuin aikoihin, &, tämä yleensä johtuu rahan / bit - tien tilanteesta, joka on kyseisellä hetkellä parempi kuin aikoihin, &, toivotaan, että kun tulee se TILTTI, että ei mene koko kassa, vaan jatkaa grindaamista hallitusti, koska muistaa vielä, että se on mukavampaa kuin trukilla ajo halleissa / vuorotyö, &, tietää, että se tulee, jos jaksaa vain kunnolla - aloittaa, aika paljon käsikirjoittajat kirjoittavat, &, kukakohan kyseistä oikeasti käsikirjoittaa, jos joku on turhaa, ei 40 v ukon tarvitse aina kännissä alkaa puhisemaan, sen yli kun pääset, &, kirjoita, vaikka se KIRJE Faijalle, jos ei uskalla ISO mies kasvotusten MAAILMASTA puhua, &, ongelmista, jotka ympäristö aiheuttaa,

Olen huomannut, että taustalla on tosiaan raksuttavat lihasmalliset aivot, jotka monesti aiheuttaa ylimarginaalisen tavan sitä kirjoittaa, koska harvemmin - niitä saa poies päältä, kuin ryyppäämällä,

Taitaa olla Pingun paikka Trukin takana, sinusta tulisi Suomen paras TrukkiKuljettaja - aivan varmasti,

Thecabron

Viesti Kirjoittaja Thecabron » 21 Loka 2019, 11:00

Mitä jos pingu lopettasit pokerin? Jos sulla on jo ongelma nettislottien kanssa niin tuskin oikeesti auttaa asiaa pelata "uhkapelejä", pitää rolleja uhkapelisivuilla ja tekosyyn olla ottamatta bännejä jokaseen mahdolliseen pelilafkaan.

<3

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 21 Loka 2019, 12:29

Starsailor kirjoitti:Tämä blogi sai itselläni eilen napsahtamaan päästä ja katkaisin usean vuoden ryyppytauon kunnon kännillä. Heräsin lattialta aamuyöstä. Ei hyvä. Toivon Pingulle ja meille muille alkoholitonta loppuelämää. Ei siinä ryyppäämisessä ole mitään järkeä. Ei yhtään mitään!

Legendaarista, että pelkät kirjaimet saavat miehen juomaan,

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 21 Loka 2019, 14:37

Angelarch kirjoitti:Legendaarista, että pelkät kirjaimet saavat miehen juomaan,
Hienosti uskallat jakaa ilmaisuvoimaasi muillekin, mutta toivottavasti viihdyt myös jatkossa tiiviisti oman blogisi parissa, jonka lukijakunta osaa sitä varmasti arvostaa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”