K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini
Viesti:

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 00:05

Oliko se nyt 5 dollaria? Tuliko jo perille? ;-)

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 00:10

Olet vahvoilla, mutta come on.

*suomen kielinen, ei suomenkielinen

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 00:20

Olen ehdottomasti samaa mieltä Akseli Gallen-Kallela -näyttelystä, mut se nyt on niin selkeä esimerkki kuin vai voi olla eikä kukaan hiemankaan suomen kieltä hallitseva kirjoittaisi sitä erilailla. Opettajaystäväni ehdotti täsmälleen samaa kirjoitusasua "kitara-battle -video". En osta tätä vielä näillä perusteluilla koska itse kirjoittaisin sen toisin. Olette silti vaihvoilla kirjoitusasunne kanssa.

edit: Kirjoitusasu sanana on ihan vitun typerä sana kun sitä tarkemmin miettii.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Loka 2019, 01:55

KarhuPingviini kirjoitti: Kaveri mainitsi Pokermanin ja Sharkien keskinäiset väännöt esimerkkinä. Tyypit kuulemma on jotain kavereita ja sit kuitenkin menee koko ajan tunteisiin asiat kun omat elämät on niin vitun perseestä. (???)
Kaveris on väärässä. Kun on väännetty viimeks johon se varmaan viittas niin ei oltu enää kavereita. Eikä väännöt johtunut mistään kateudesta pokeriskenessä jne mihin viittasit. Ja uskon että meillä menee ihan hyvin elämässäkin. Kuhan noi pari asiaa korjasin kun tääl kirjoitit. Otetaan se facessa juteltu yhteiskänni kyl joskus :drunk: Eikä tartte pyydellä anteeks eiköhän kaikki tajuu mikä vaihde päällä..
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 13:15

Huhhuh. :D Ei taas mitään hajua mistään. 15 siideriä oli pohjiks ja ne loppu ennen neljää ja sit lähin baariin ja sit en taas muistakaan hetkeen mitään. Näköjään heräsin omasta sängystä mikä oli positiivista. Jännä, että krapulaa ei ole. Onkohan se vielä tulossa vai uskaltaisko aloittaa grindit… Taidan varovasti aloitella.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 13:55

zvona kirjoitti: Ja stars id on "RealMacaco"
Ja nyt lähti 5 dollaria myös nimimerkille RealMacaco. Toivottavasti myös nimimerkki RealMacao osaa arvostaa yllättävää lahjoitusta :lol: :lol:

zvona
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zvona » 14 Loka 2019, 14:07

KarhuPingviini kirjoitti:
zvona kirjoitti: Ja stars id on "RealMacaco"
Ja nyt lähti 5 dollaria myös nimimerkille RealMacaco. Toivottavasti myös nimimerkki RealMacao osaa arvostaa yllättävää lahjoitusta :lol: :lol:
Aikamoista, kiitoksia paljon. Ja onnistuit vielä typottamaan / lukemaan / ajattelemaan ensin tuon "Macaon"? :D

Kerrottakoon samaan hengenvetoon, että macaco tarkoittaa "apinaa", joka oli alkuperäinen nimimerkkini (alkujaan lähtenyt tästä YT: How to do the Macaco. Mutta kun se oli jossain palvelussa varattuna, niin - ajattelematta sen enempää - lisäsin siihen eteen real, että ikään kuin se aito apina. Mutta real tarkoittaa "kuninkaallista", joten siitä tulikin sitten "kuninkaallinen apina". Toki portugalin kielessä, kuten monessa muussakin, oikea kirjoitusasu olisi "macaco real".

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 14 Loka 2019, 15:55

Joskus sitä kuulee alkoholismista puhuttavan erityisesti tunne-elämän sairautena ja siinäkin mielessä sankarin päivittelyt on kyl sekä erinomaisen huvittavia että myös avartavia! Ootko joskus kokeillu sellasta, et selvin päin purkas tunteita ja sit kännissä vaikka taas pyytelis anteeksi ihan vaihtelun vuoksi?

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 21:31

Sven Poletka kirjoitti:Ootko joskus kokeillu sellasta, et selvin päin purkas tunteita ja sit kännissä vaikka taas pyytelis anteeksi ihan vaihtelun vuoksi?
Olen mä niinkin joskus tehnyt. Ei tullu muuten krapulaa tänään. Grindit menossa ja ihan hyvin kulkee. Vielä ainakin puoli tuntia käkkyä ja sit alotan turboturnaussession.

edit: Goddamn! Islanders-Blues kosahti ihan viimesillä sekunneilla. Tänään ei osu vedot. Jos Ranska-Turkki 0-0 pitää loppuun asti niin sillä tulis vähintään omat takasin tältä illalta. Ai niin ja onhan mulla Ukraina-Portugali 1 kivalla 3,90 kertoimella menossa kans hyvin.

Huomenna muuten tilipäivä. Käyn hakemassa jääkaapin ja pakastimen täyteen ruokaa ja ostan uuden salikortin. Siinäpä ne tilipäivän sijoituskohteet. Lopuista osan depoon pelitileille ja maksan kaikki laskut pois.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 14 Loka 2019, 21:55

KarhuPingviini kirjoitti:Moro. Mä en jaksanu lukea kaikkea, mut siellä oli mainittu esimerkiks pokermani. Mulla ei oo mitään kyseistä tyyppiä vastaan ja jos mä täs joskus tulisin törmään niin jos se vain mulle annetaan niin mä tuun halaan kyseistä tyyppiä ja sanon, että anteeks kun mä oon tälläi sanonu vähän rumasti. Mä sanoin vähän pahasti siitä joskus. Mä en tarkota oikeestaan mitään liian rumasti kuitenkaan. Siellä oli jotain vitun mömmömmöötä sillai, että mä oon sanonu jotain... Mä olen reissannu jotain livejuttuja aika paljon ja oon sillon ton pokerimiehenkin nähny siellä ja mä tiedostan, että sanoin just ny vähän pahasti ja se vois harmittaa jos joku harmittais. Siis ei mulla ainakaan ole mitään syytä loukata henk.koht. pokerimiestä ja mä haluaisin pyytää anteeksi sitä mitä mä sanoin kun sanoin vähän rumasti. Ei mulla oo mitään myöskään Paasosta vastaan, mutta kyllähän silläkin menee toi koko vitun elämä ihan päin vittua. Ainakin ite tajuan noin 400% enemmän siitä mistä se ääliö koittaa tajuta jotain... Mä olen kuitenkin se känniääliö ja mulkku ja sit täällä on tota porukkaa joiden pitäis vittu kuulemma koittaa tulla tekemisiin niiden omien perheiden ja lapsien ja semmosten kans eikä mene kovin hyvin... Mulla ei oo lapsia ja jos ois niin en vittuilis kenellekään siitä ikinä ja jos joku vittuilis mulle niin mä pieksisin sen paskaks, mutta siis vittu oikeesti!! Mä luulin, että te homot ootte jotain samanlaisia mulkkuja kun mitä mä olen itse ja vittu..... Jos on mitään vaimoja tai lapsia siellä jossain niin sit... vittu!!!! Ei vittu noin ääliöt!! Mä voin näin kun mulla ei ole, mut… Ei vittu...!!
Ei mulla ole sua vastaan mitään henkkohtasta, mut ei lukijan tai kirjoittajan itsekään pidä ihmetellä että jos provosoidaan niin kohde saattaa provosoitua ja tänä vuonna oon ollut sattuneesta syystä helppo kohde. Vaikka heitin oman vastaukseni pienenä kuittina takasi ni edelleen siinä oli pointtinsaki, ei ny törmäillä samois pöydis ku pelataa eri lajeja mutta oon ymmärtäny et oot teksuturneissa ainaki noil mikrotasoilla murskannu ni siihen viitaten kommentti"hautausmaa on potentiaalia täynnä" eli keskity pelaamisee ja jätä ryyppäämine ja muut paheet vähä vähemmälle oli tuon viestin pointti. Toki se ymmärrettii puhtaana vittuiluna mut sitä se ei täysin ollut. Ja jokane saa tehdä ja pelaa ja elää kuten haluaa, kunhan nyt vaan provosoiduin silloin, ei ole tarkoitus puuttua kenenkään asioihin ja jokainen tekee niiku tekee.

Itteki vedi vuodet 2013-2015 keskiarvolla 2-4 kertaa viikos kuppia ja painoin kaikki rollit menee ja tän jälkeen nousu on aina haastavaa.Toi sama lause pätee muhunkin minkä heitin sulle. Kuiteki otin toissasyksynä itteeni niskasta kii ja olin viimevuonna hyvällä mallilla kunnes kiitos vaikean uniapnean ni en pystyny tekeen yhtään mitään ja johki pelihimo oli tyydytettävä ni betsasi rollit pois 5figs. Joten ku sain happimaskit ja taas energiat kondiksee ni tänä vuonna ollu jo tyytyväine mitä tehny pokeris huomioo lähtörollit vuoden alus 300euroo lol. Pointti nyt tosiaan se et grindiä vaan ja muu sälä vähemmälle jos se on mitä haluat tehdä. Ja jos et halua niin sit et,jokaine tekee mitä tykkää ei oo mun asiani puuttua siihe.
Ja tähä toivotan vilpittömästi onnea ja toivottavasti pelit ja betsit lähtee hyvin rullaa.

Itelläki paljo heikkouksia ni en koe olevani parempi mitenkää kehenkää nähden sen enempää ihmisenä ku pelaajana.Tai no kyl mä pelaajana koen olevani omis fieldeis parempi ku moni muu et ei ny iha paskaa jauheta :-D Mut se nyt on vaan se mun juttu mil ruokin itteeni. Mut tarkoti siis et ihmisenä ei kuulu tapoihini tuomita ketää ja mun kans tulee hyvin juttuu ku antaa saman kunnioituksen ja käytöksen ku mä annan muille. Ja ne ketkä mut henkoht tuntee ja striimistäki käy ilmi et lasken aika paljo huumoria ittestäni ja kestän todellaki ihan perusvittuilua vaikka aina se ei blogistani välity.On sit se toinenki puoli itellä, saatan räjähtää nollasta sataa riippuen mihi suuntaan tuuli puhaltaa ja tällöin sanon mitä sylki suuhun tuo ja muutama tunti myöhemmin pyytelenki jo sit anteeks sanoja jota en tarkoittanut. Ja tää on mun vahvuus sekä heikkous.

Ja sä hienosti nyt kirjoitit yllä joten all good mun puolelta ja jos jossain törmätää ni tottakai halataan :-D (h) Ja sharkien ja mun välei ei tarvii tääl ruotia mut kyl mä siinki uskon että jossain vaihees viimestää jos livenä josai nähdään ja molemmat tulee vähä vastaan ni asiat selviää ja toki aion jokaisee herran striimisessioo mennä chättään ärsytykseen asti niin kaun että se routa porsaan kotiin ajaa eli tässä tapauksessa hänen sydämensä löytää tosirakkaan luokse eli pokermanin :roll:

Ei pitäs eksyy foorumille ku 10tablaa lol Meni joku 2h ku yritti kirjoittaa ettei kuulosta iha täysin mulkulta ku pelas samaan aikaan, ainaki pari turneeta kosahti kirjotuksen aikana keskittymise takia lol

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Loka 2019, 22:42

tl;dr :D (luen joskus jos jaksan)

Päivän vedot:
Vetoja 12 kpl
Panokset 98,70 €
Voitot 72,05 €
Tulos -26,65 €

Coolbet tuplaus kerrankin elossa edes 1. päivän jälkeen.

Pokeria pelaan varmaankin aamuyöhön asti jos on fiilistä, mutta pelit kulkee toistaseks miinuksella...

edit: Kappas. Oli tupsahtanu 100 euroa pelitilille ihan yllättäen. Löin ennen kauden alkua 50 euroa Mersun merkkimestaruuden puolesta vormuleissa ja se varmistui eilen. Kerroin siis oli 2,00 Coolbetillä.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Loka 2019, 01:29

Ei tänään. Pelitunnit 4 h 15 min. Tulos -63,60 € ja ft-bubbleen päättyi tämä ilta. Huomenna sit paremmin.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Loka 2019, 22:58

Vedonlyönnissä osu tänään kaikki mahdollinen ja tuli varmaan aika hyvä tili sieltä. KooKoo, Suomi, Pukki, tennikset, kaikki... Pokeria en oo jaksanu pelata vaikka oli tarkoitus, mut on väsyttäny eikä oo muutenkaan napannu. Huomenna sit. En jaksa laskea saldojakaan kun lasken taas sit useammalta päivältä jossain vaiheessa kun on tullu riittävästi volyymia. Nyt taidan katsoa Aquamanin ennen kun menen nukkumaan. Oon nähny sen kerran ennenkin, mut taisin olla silloin melko humalassa koska en muista siitä mitään. Tai sit se oli vaan niin huono. Jääkaappi ja pakastin täynnä ruokaa ja laskut maksettu ja pelirollia noin 1600-1700 euroa ja pankkitilillä ja lompakossa riittävästi ainakin kuukauden elämiseen. Mikäs täs. Ihan jees elämä taas. Nyt alkais olla lähes siedettävä pohjarolli jolla pystyy pelailemaan ihan täysipainoisesti low stakeseja riittävän monella saitilla. Jaksaisinkohan huomenna panostaa PT4-hudin muokkaamiseen. Ainakin päivällä sali ja uimahalli. Nyt taidan ottaa leffan aikana pari siideriä. Otin jo äsken saunassa pari. Montaa ei ole enkä voi lähteä lähipaikalliseen kun henkilökunta on keksinyt minulle jälleen uuden porttikiellon sinne. Saattaa olla ansaittu, mut hyviä perusteluja en ole toistaiseksi saanut enkä taida saadakaan. Kävin siellä muuten sunnuntaina ja sillon pääsin sisään, mut sit sain vaan jälkeenpäin viestiä, että niillä kävi vahinko ja älä tule toista kertaa. Mitään en tietääkseni tällä kertaa mokaillu. Oli vaan ollu informaatiokatkos keskenään heillä mun laittoman porttarin suhteen tai jotain... Sit kun keväällä on lumet sulanu voidaan kuulemma katsella seuraavan kerran. Ei tartte mun puolesta enää katsella kun oon kantanu tohon paikkaan enemmän rahaa kun juuri kukaan ja henk.koht. syiden takia jotka ei täysin edes liity kyseiseen baariin tästä on nyt sit tullu tommosta pelleilyä. Siis olen mä itsekin kännissä mokaillu, mut kuitenkin... Nyt jos sanon sanankin vastaan henkilökunnalle niin se on aina heti vähintään kuukausi tai pari niin, että... Pitäköön tunkkinsa. Tai siis paskaisen lähiöräkälänsä. On täällä onneks muitakin paikkoja ja niissä muissa on jopa kiva käydä eikä ovesta sisään astuminen ala jo lähtökohtaisesti vituttaa. Sääli vaan kun ne muut ei oo viikolla auki kovin myöhään ja niihin on pitempi matka. Paikan omistaja huutelee mua kaljalle toki sillonkin jos satun kävelemään vain ohi, mut pari tyyppiä siellä on henkilökunnassa joilla on henkilökohtaisia antipatioita ja ne on aiheuttanu sen, että tuossa paikassa ei oo enää pitkään aikaan ollu mukava käydä ja jos sinne on menny vain kun on humalassa ja kun on jo valmiiksi vituttanu sinne meneminen niin arvaahan sen mitä siitä sit on seurannu… Paska paikka. Jos oon Akaassa viihteellä niin tarjoan tuopin aina jokaiselle ulkopaikkakuntalaiselle kun tulee kertomaan, että ois muuten menny Old Bronxiin, mutta mun suosituksesta valitsikin nyt toisen baarin :D

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Loka 2019, 11:05

Eilisen vedot +151,10 €. En jaksa laskea sen tarkemmin mitään eiliseltä. Ai, että kun sitä nyt jaksais vetää semmosen kunnon rypistyksen turnauksia loppuviikon aikana. Kyllä mä ainakin yritän. Ei paljon tarttis enää lisää, että rolli ois 2000 euroa. Siitä on pitkä aika kun viimeksi on ollut edes sen verran. Helposti pystyisin toki depoomaan sen siihen tai aika paljon ylikin vaikka heti, mut koitan kasvattaa pelaamalla. Nyt salille ja uimaan.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Loka 2019, 14:33

Yritän vetää semmosen kunnon pidennetyn viikonloppu-lockdownin. Käyn hakemassa vielä lisää laittikolaa ja energiajuomaa jääkaappiin ja teen vähän ruokia valmiiks ja sit sunnuntai-iltaan asti vaan grind grind grind. Toivottavasti menee kerrankin niinkun suunniteltu. Ettei mene liian tylsäks niin vaihtelen käkyn ja turnausten välillä ja riittävästi vetoja kaikkiin tv-matseihin ihan viihteen vuoksi. Ja suklaata täytyy kans olla tarpeeksi. Kuulostaa suunnitelmalta. Jos jaksan viisi iltaa grindata niin sunnuntaiturnausten jälkeen voi ihan hyvällä omatunnolla korkkailla sit vaikka muutaman siiderin. Kunhan ei sitä ennen. Ja sunnuntaina täytyy tietysti olla paikanpäällä Hakan nousujuhlissa, mut ne on jo iltapäivällä eikä oo mun kohdalla koskaan ollu mikään alkoholia sisältävä juttu. Ruokapuoli on kunnossa ainakin. Kylmäsavulohta, broilerin filettä, possun sisäfilettä, herkkusieniä, äyriäissalaattia, latva-artisokkaa, kermaista pippurikastiketta jne. jne. Aijai! Kyl kelepaa!!! edit: Siis minulla loppuviikoksi täällä noita ruokia. Ei Hakan nousujuhlissa.

edit2: Hitto. Coolbetin tuplaus kosahti siihen, että unohdin tehdä vedon. Se ois luultavasti osunu koska eilen osui kaikki. On toi vaikee!!! :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”