K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini
Viesti:

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Loka 2019, 20:25

Kotiutin sittenkin vielä vähän rahaa asuntolainatilille, että riittää loppuvuoden kuluihin siellä ja jätin seuraavanlaisen alkurollin viikonloppu-lockdownia varten: 1608,90 euroa. Toi on just semmonen passeli, että minimitavoitteena kasvatella se kakkosella alkavaksi tämän aluillaan olevan pitkän viikonlopun aikana. Jos jaksan istua koneella niin tuohan onnistuu kyllä helposti. En aio laskea enkä seurata sitä rollia ennen sunnuntain pelien loppumista ja yritän mahdollisimman hyvin olla olematta siitä tietoinen muutenkin.

Yön änärit:
Anaheim-Buffalo 2
Coloradon ja Washingtonin matsit o6,5

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Loka 2019, 15:09

Semmonen lockdown. Oon ollu keskiviikosta lähtien kännissä. Pokeria en ole vielä pelannut.

samiansio

Viesti Kirjoittaja samiansio » 18 Loka 2019, 15:52

KarhuPingviini kirjoitti:Semmonen lockdown. Oon ollu keskiviikosta lähtien kännissä. Pokeria en ole vielä pelannut.
Kotiyleisö kohahtaa tästä tiedosta. Mutta ei se mitään. Huomenna käyt haukkumassa kaikki idiootit ja uhkaat vetää turpaan. Sunnuntaina sitten taas kerrot miten nyt on äyriäissalaattia ja sisäfilettä tehtynä ja että oot muuttanut reeniohjelman kaksi jakoiseksi ja tiistaistaina on vuorossa sali+uinti. Keskiviikkona soitat parit Nocturnet pianolla ja kerrot kuinka ylivertainen on älykkyytesi.

Tämä on ihan loistava blogi. Jatka samaa rataa !! :tease:

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 18 Loka 2019, 15:53

KarhuPingviini kirjoitti:Semmonen lockdown. Oon ollu keskiviikosta lähtien kännissä. Pokeria en ole vielä pelannut.
Puskaradion mukaan pienessä Etelä-Pohjanmaan kunnassa Kurikassa itse Mietaakin pääsi tästä yllättymään. Kyllä Pingu se pokeri sua täällä internetsissä odottelee kunnes päällikkö on saanu marinointihommat minttiin! Jaxuja. *-O-*

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 18 Loka 2019, 16:13

Toivottavasti et ole rollia kotiutellut ja kaatanut sitä kurkusta alas? Ts. että rahaa on jäänyt pokereihinkin sitten joskus määrittelemättömänä ajankohtana (a.k.a ensi viikolla tai heti huomenna) alkavaan grindaamiseen.

Tarvitaan sitä rahaa toki entrecôten sekä kevyesti suolattujen & pippuroitujen rosamundaperunoiden valmistamiseenkin. Tämä on siis jokaisen itseään kunnioittavan grindaajan bensiiniä.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisia tuloksia saisit aikaiseksi, mikäli jollain ilveellä saisit pidettyä itsesi vaikkapa kuukauden verran kuivilla.

Eipä muuta kuin sei gesund ja upeata viikonloppua!

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 18 Loka 2019, 16:22

Voi luoja! Tää on taas niin tätä pokeriyhteisöä piinaavaa negatiivisuutta omia tukipilareitaan kohtaan. Eikö kertaakaan saa enää vilpittömästi epäonnistua ilman pahanilmanlintujen rääkymistä? Surullista luettavaa tommottinen säälittävä kuittailu, mut saatte kyl taatusti vielä syödä omat rumat sananne korkojen kera, se on varma se. Nyt Pingu vaan uusiin nousuihin ja kohti korkeuksia! ](*,)

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 18 Loka 2019, 17:42

Faijas ei syystäkin luota suhun, kun et ole luottamuksen arvoinen. Bipo on bipo, mutta lääkkeitäkin tärkeämpää lienee toi alkoholismin selättäminen. Voimia taistoon! Manian uhoamiset ja epärealistiset suunnitelmat osaa jo poimia rivien välistä, mutta toi etanoli tappaa kaiken sun potentiaalin.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Loka 2019, 19:19

Tälle päivälle ei muita vetoja kuin Coolbetin triplaus jossa Tappara o3,5 ja Saipa u2,5. Tiukkaa meinaa tehdä Tapparalla. En muuten ole kovin humalassa vaan ehkä enemmänkin krapulassa nyt tai ei oikeastaan sitäkään. Heikottaa ja väsyttää kyllä hieman. En tiedä vaikka availis hieman pokerisoftia. Rollit on ennallaan. Tein keskiviikkona aika hyvää salmiakkichilivodkaa ja piti vain maistaa, mutta meni koko pullollinen ja oli niin hyvää, että tein toisenkin pullollisen ja sekin meni. Extra-tulisia turkinpippureita, Suomiviinaa ja tulista habanerojauhetta. Aika mainio yhdistelmä omaan makuuni. En oo varma, että mainittiinko täällä sisäfile, mutta paistan sitä seuraavaksi. Mun uus suosikkilisuke pihvin kanssa on muuten nykyään kookosrasvassa paistettu latva-artisokka. Aivan hirmuisen hyvää kermaisen viherpippurikastikkeen kanssa. Oon alkanut paistamaan myös pihvit kookosrasvassa. Hyvän sivumaun antaa niille. Ja kyllä mulle vittuilla saa jos mokailen mikäli sellaisen kokee tarpeelliseksi. Itse en vain oikein ymmärrä, että miksi alkoholistin juomisesta pitää vittuilla. Eikös se ole hieman niinkun vittuilis rammalle siitä, että se ei osaa kävellä tms?

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 18 Loka 2019, 19:57

KarhuPingviini kirjoitti:...Itse en vain oikein ymmärrä, että miksi alkoholistin juomisesta pitää vittuilla. Eikös se ole hieman niinkun vittuilis rammalle siitä, että se ei osaa kävellä tms?
Juu, ihan sama asia :clap:
Yritäs nyt vähän skarpata ja lopeta toi alkoholismin "sairastaminen". XXXXX
Viesti moderaattorilta:
Joku raja vinoilullakin, varsinkin kun blogittaja jo huomautti asiasta -Detru
Baitiksi luin..

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 18 Loka 2019, 20:41

Nyt tuli jokseenkin yllättävä(?) sensuuri. Taisin käyttää vääriä hymiöitä tai jättää käyttämättä. Noh, eihän siinä. Näillä mennään :-D

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 19 Loka 2019, 05:12

Rampa ei sitä jalkaa saa takaisin, vaikka mitä tekisi. Osuvampi vertaus olisi että läski valittaisi että on huono kunto.

Alkoholismi on sairaus, mutta kuten missä tahansa muussa sairaudessa siihen saa hoitoa jos kokee olevansa sen tarpeessa. Jos taas kokee että mitään sairautta ei ole, niin sitten elämä jatkuu ennallaan. Jos karhupingu ihan aikuisten oikeasti haluaisi saada alkoholismin kuriin, niin olisi varmaan tehnyt asialle jo jotain. Lääkettä joko aamuisin ihan omatoimisesti tai pistoksena/kapselina. Päälle vähän asiantuntijan kanssa pohdintaa miksi juo ja niin edelleen. Mutta koska ei tähänkään mennessä mitään muutosta mihinkään ole tapahtunut, niin näillä korteilla mennään kunnes pelit loppuvat.

Toisaalta turha täällä kenenkään on ohjeita antaa, tehokkuus on samaa kuin Paistingille strategiavinkkien antaminen.

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 19 Loka 2019, 09:15

Jos taas kokee että mitään sairautta ei ole, niin sitten elämä jatkuu ennallaan.
Tämä on hyvin usein ongelma, itse asiassa tämä logiikka pätee melkein jokaiseen ihmiseen joka ei vasta-argumentoi omia ajatuksia.

Ihmisen tulisi kyseenalaistaa tai vasta-argumentoida omat ajatukset, muuten sä keksit mitä tahansa ajatuksia minkä näet todellisena ja pidät niitä oikeina. Tämä johtaa siihen että sun omat mielihalut ja ajatukset on aina oikeita mielestäsi etkä löydä vaihtoehtoja omille ajatuksille.

Muutoin pysytään sillä samalla tiellä ja mikään ei muutu. Kantapään kautta itse opin ja se vei vuosia.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 19 Loka 2019, 09:29

Kyyberi kirjoitti:Rampa ei sitä jalkaa saa takaisin, vaikka mitä tekisi. Osuvampi vertaus olisi että läski valittaisi että on huono kunto.
Totta. Vertaukseni oli kieltämättä hieman huono. Mietin sitä ehkä noin 2 sekuntia ja olin muutenkin hieman jumissa. Eilinen jäi sopivaksi tasoittelupäiväksi. Nukuin juuri 12 tuntia ja ei ole krapulaa. Katselen tässä ensin päivän vedot kuntoon ja sitten avaan pokerisoftat. Lenkillä voisin käydä, että tulee päästyä tunnin verran äänikirjassa eteenpäin.

Tuosta alkoholismista. Usein tuntuu, että oma juomiseni on suurempi ongelma niille joita se ei todellisuudessa kosketa kuin itselleni ja läheisille. Ainakin ihan vieraat ihmiset siitä jaksavat avautua eniten. Oon kyllä sitä mieltä, että elämänlaatu ois melko varmasti parempi kun jois vähemmän ja harvemmin, mutta oon silti melko tyytyväinen nykyiseen elämääni. Parannettavaa löytyy toki monessakin asiassa.

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 19 Loka 2019, 10:09

Sensuroimatta yksi viesti väliin. Ei ”kaikella kunnioituksella”, koska sun ajattelua on vaikea kunnioittaa.

Mies oikeesti kelaa, että ongelma on enemmän ulkopuolisilla kuin teidän lähipiirillä. Jos sun tarinat pitää edes vähän kutinsa, sinä olet mieslapsi, joka huolestuttaa koko lähipiirinsä jatkuvasti. Sinun mielestäsi ”voitto” on se, kun pitkän siideriputken jälkeen ei ole krapulaa. Etkö ole kuitenkin kohta 40v tjsp? Miten olisi pieni roti elämään? Hävettävän lapsellista paskaa. Ja säälittävintä on se, ettet itse näe sitä. Tai vaihtoehtoisesti kieltäydyt hyväksymästä totuuden, koska olet trendisanan mukaisesti narsisti.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 19 Loka 2019, 12:22

Ei minusta kyllä oikein narsistia taida saada muuten kuin teidän verrattomien foorumipsykologien toimesta, mut ei kai siinä. Painuhan nyt puolestani vaikka helvettiin sössöttämästä "totuuksiasi".

Mutta niin... Kotimaan futikseen tänään voittajiksi Ilves, Inter ja KPV. Kotimaan lätkään Tappara, Lukko, Pelicans ja Kärpät. Teen brittifutiksesta vielä kohta jotain. Ja pelaan käkkyä iltapäivän ja sit illalla vasta joskus kuudesta eteenpäin turnauksia. Ajattelin seuraavaksi kirjoittaa lisää niistä.

edit: Hieman parempien kertoimien hakua. Leicester (-1,5); Man City (-2,5); Tammy Abraham tekee vähintään 2 maalia, Blackburnin voitto, Jokerien tappio. Tapparan matsiin mietin jotain hyvä kertoimista tulosvetoa ihan viihteen vuoksi. Ehkä 1-4 tai 1-5? Tein 1-5.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”