Kotiyleisö kohahtaa tästä tiedosta. Mutta ei se mitään. Huomenna käyt haukkumassa kaikki idiootit ja uhkaat vetää turpaan. Sunnuntaina sitten taas kerrot miten nyt on äyriäissalaattia ja sisäfilettä tehtynä ja että oot muuttanut reeniohjelman kaksi jakoiseksi ja tiistaistaina on vuorossa sali+uinti. Keskiviikkona soitat parit Nocturnet pianolla ja kerrot kuinka ylivertainen on älykkyytesi.KarhuPingviini kirjoitti:Semmonen lockdown. Oon ollu keskiviikosta lähtien kännissä. Pokeria en ole vielä pelannut.
Puskaradion mukaan pienessä Etelä-Pohjanmaan kunnassa Kurikassa itse Mietaakin pääsi tästä yllättymään. Kyllä Pingu se pokeri sua täällä internetsissä odottelee kunnes päällikkö on saanu marinointihommat minttiin! Jaxuja.KarhuPingviini kirjoitti:Semmonen lockdown. Oon ollu keskiviikosta lähtien kännissä. Pokeria en ole vielä pelannut.
Faijas ei syystäkin luota suhun, kun et ole luottamuksen arvoinen. Bipo on bipo, mutta lääkkeitäkin tärkeämpää lienee toi alkoholismin selättäminen. Voimia taistoon! Manian uhoamiset ja epärealistiset suunnitelmat osaa jo poimia rivien välistä, mutta toi etanoli tappaa kaiken sun potentiaalin.KarhuPingviini kirjoitti:Semmonen lockdown. Oon ollu keskiviikosta lähtien kännissä. Pokeria en ole vielä pelannut.
Juu, ihan sama asiaKarhuPingviini kirjoitti:...Itse en vain oikein ymmärrä, että miksi alkoholistin juomisesta pitää vittuilla. Eikös se ole hieman niinkun vittuilis rammalle siitä, että se ei osaa kävellä tms?
Tämä on hyvin usein ongelma, itse asiassa tämä logiikka pätee melkein jokaiseen ihmiseen joka ei vasta-argumentoi omia ajatuksia.Jos taas kokee että mitään sairautta ei ole, niin sitten elämä jatkuu ennallaan.
Totta. Vertaukseni oli kieltämättä hieman huono. Mietin sitä ehkä noin 2 sekuntia ja olin muutenkin hieman jumissa. Eilinen jäi sopivaksi tasoittelupäiväksi. Nukuin juuri 12 tuntia ja ei ole krapulaa. Katselen tässä ensin päivän vedot kuntoon ja sitten avaan pokerisoftat. Lenkillä voisin käydä, että tulee päästyä tunnin verran äänikirjassa eteenpäin.Kyyberi kirjoitti:Rampa ei sitä jalkaa saa takaisin, vaikka mitä tekisi. Osuvampi vertaus olisi että läski valittaisi että on huono kunto.