K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Joness

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Viesti Kirjoittaja Joness » 03 Joulu 2019, 19:36

Okei, mikäs siinä, hyvinhän sä sitä ilmeisesti oot saanu lyhennettyä kuitenki sieltä pahimmista luvuista :)

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 07 Joulu 2019, 03:55

Join tiistain, keskiviikon ja torstain taas ja juominen loppu torstaina illalla siihen kun sain jonkinlaisen aika pahan allergisen reaktion tms. Tuli käsivarret ja reidet ihan täyteen punaisia laikkuja ja kaula oli punainen ja oli hankala hengissää. Nyt oon ihan kunnossa ja la/su illat grindaan taas turnauksia, mut mä nyt ilmoitan ihan vakavissani täälläkin, että meen hakemaan antabuskuurin maanantaina ja sen jälkeen etsin myös muuta ulkopuolista apua juomisen lopettamiseen. Mun kroppa ei enää kestä juomista ja pystyn olemaan omin voimin noin viikon juomatta ja aina sama ralli jatkuu sen jälkeen. Taas tuli ihan huolella sekoiltua ja oltua idiootti tuossa viikolla ja rahaakin meni suht käsittämätön määrä.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Sven Poletka
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 07 Joulu 2019, 12:18

Se nyt on jo varmaan aika selkee, ettei pysty lopettamaan yksin ja aika mitättömän harva pystyskään eikä sitä kyl kenenkään kannattas kyrvistellä loputtomasti yksikseen. Tuskin se viina on sunkaan perimmäisiä ongelmia, mutta onhan se niitä päällimmäisiä tai ainakin ensisijainen, jos haluis omien juttujen joskus muuttuvan parempaankin suuntaan. Toivottavasti Antabuksen ottaminen ei jää sun omalle vastuulle tai et ainakaan sorru läträämäån sen kanssa salaa, koska sun lusikka olis varmaan nurkassa paljon ennemmin kuin myöhemmin. Tsemppiä!

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 07 Joulu 2019, 13:37

Laitahan ittes kuntoon ja heitä se viina pois. Kun noita sun grindejä (tai tuloksia) kattelee, pyttyjä ja muuta ni tulee vaan mieleen että pokeri tarvii susta 110% just nyt, nyt pitäs takoa!
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 07 Joulu 2019, 13:52

Tota ite en oo ikinä ymmärtäny et siinä vaiheessa kun on tiedostanu minkä tahansa ongelman ja huomataan et omat konstit ei riitä ni vieroksutaan viimmeseen asti ammattiapua. Siellä on ukkoo ketkä käyny yliopistossa 4 vuotta opintoja just niitten ongelmien ratkasuun. Kotihoitona alkuun selvänä hyväks todetut keinot käyttöön, mitäne kullakin on, liikunta, lukeminen etc

danyfilth

Viesti Kirjoittaja danyfilth » 07 Joulu 2019, 15:51

Olen nyt ollut antabus kuurilla 5kk, 7 päivää, 18h ja 33 minuuttia.
Joitain oireita:
1. Elämä on äärimmäisen tylsää.
2. mikään ei tunnu hyvältä.
3. mistään ei innostu.
4. kaljaa mieliteko on päivittäistä ja se tuntuu kovemmalta kuin armoton nälkä ja vieressäsi sinulla olisi kuuma pitza tuoksuineen, mutta et tietenkää saa syödä sitä.
5 masennus.
6. ei pysty keskittymään lyhyeen tv-sarjaan, elokuvasta puhumattakaan.
7. pokerissa on 1 piitin jälkeen flippifiilis.
8. armoton v...tus kokoajan.
9. älyttömät kilarit pikkuasiosta.
10. potuttaa kun ei helpota vielläkään yhtään.
11. olin jo deletoimassa tämän viestin, kun ei saa kiinni oikein fiiliksistä.

En suosittele pidempää selvää jaksoa kenellekkää! Mutta pakko jatkaa kun olen niin ääliö kännissä.

Edit: Yhden neuvon annan kaikille: Älä juo alkoholia löysin perustein liian usein, sillä sinäkin voit olla pian huomaamattasi alkoholisti ja alkoholismi on todella paskamainen "sairaus"!!!
Viimeksi muokannut danyfilth, 07 Joulu 2019, 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 07 Joulu 2019, 16:03

Miten olisi AA? Sukulainen kertoi siitä ja mursi jotain mielikuvia mitä kuvittelin hommasta. Siellä käynnössä juopot tsemppaa toisiaan ja monet saaneet pitkiä kaveruus suhteita yhteisen taistelun johdosta. Lääkkeet voi olla aluksi hyvä, jotta pääsee pahimmista ryyppyhimoista, mutta loppukädessä päätös pitää tulla itseltä ja käyttää siihen mielenlujuutta. Sukulainen oli ex-ammattiuhreilija, joka joi loppuvaiheessa kaiken partavesistä maalausaineisiin. Oli elämänsä viimeiset 35-vuotta juomatta.

zvona

Viesti Kirjoittaja zvona » 07 Joulu 2019, 20:44

Kontribuoidaan sen verran, että ensin elvistelen omalla absolutismillani (19kk+ and still counting) ja sen jälkeen kerron, miten pääsin päihteistä eroon.

Eli osa (joko täällä tai PT:n) blogiani lukeneista tietää taustoistani. Jos haluaa päästä syvemmälle, niin esim. tiedon blogia, "Riverin tuolla puolen" voi lukea 2007-2008 taitteen tienoilta, jolloin olin maanisessa psykoosissa. Sairauteni ohella pääosin päihteiden (väärin)käyttö vei minut niille raiteille.

Eli tuossa vaiheessa ei ollut vielä minkään sortin diagnoosia, ainoastaan tuuliajoa koko elämän suhteen. Mainittakoon tässä vielä, että psykoosista huolimatta ihminen, kuten minäkin, säilyttää monesti toimintakykynsä edes jollain tasolla. Itsellä oli vielä puoliso, yksi lapsi ja toinen tulossa sekä työpaikka, jotka pitivät minut elämänvirrassa kiinni.

Päädyin vuoden 2009 lopussa lopettamaan päihteidenkäytön - kokonaan. Seurauksena tästä, vuodet 2010 ja 2011 olivat yhtä nousukautta kaiken suhteen. Sain paljon aikaiseksi, sairauteni oikut "tasoittuivat" sekä pystyin aidosti keskittymään ihmisiin sekä korjaamaan osan poltetuista silloista.

2012 päätin kuitenkin kokeilla, josko hommat kuntoon saatuani voisin joskus nauttia punaviinilasillisen pihvin kanssa tai imperial stoutia saunassa lumimyräkän raivotessa ikkunan takana... "And for a time, it was good"...

Nyt 2018 keväällä pääsin päihteistä uudelleen irti. Ehdin toki polttaa lisää siltoja, olla maaninen, masentunut ja kaikkea siltä väliltä - niin kännissä kuin selvinpäinkin. Kävin v.2017 heittämässä kiepin Aurorassakin, jotta elämän realiteetit eivät olisi päässeet unohtumaan.

Paluuta ei ole, sillä päihteettömän elämän hyvät puolet painavat vaakakupissa enemmän kuin päihteellisen huonot puolet. Tätä on turha jankuttaa kaikille, jotka ovat verhon väärällä puolella, sillä sitä ei tajua ennen kuin on saanut siirrettyä verhon sivuun.

AA:sta en tiedä mitään, antabuksesta vielä vähemmän. Mutta sen tiedän, että ilman silloista puolisoani ja ihania skidejäni olisin jo vetänyt itseni jojoon (sivuhuomiona, että sairauteni myötä ~60% yrittää omakätistä lopetusta, ja näistä ~1/3 onnistuu siinä. Eli oddsit tälle on niin tuttu pre-flop ylipari vs alipari). Kun tajusin, mitä elämässä voi menettää jo pelkästään päihteiden kanssa leikkimisellä, pystyin myöntämään asian: kuulun siihen häviävään pieneen porukkaan, joille päihteet eivät sovi ollenkaan.

Tämän seikan pystyy vain joko hyväksymään tai hylkäämään. Välimuotoa siinä ei ole, vaan kaikki muu on itsepetosta.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 07 Joulu 2019, 22:19

En ehdi nyt lukea aiempia koska grind, mut kun en saa pt4 supportista ketään kiinni eikä asia ratkea tähän hätään omin avuin niin oisko hyviä arvauksia kun päivitin pt4:n low stakes versiosta täyteen versioon, mut hud ei vieläkään näy yli 30 dollarin turnauksissa, että mistä kiikastais ja saako helposti korjattua... Laitoin saman kyssärin pt supporttiin maililla niin jossain vaiheessa sieltä saa kyl apua tähän ongelmaan, mut tuossa saattaa kestää ja ajattelin jos saisin korjaantuun tän session aikana.

Turbo Catfish ft menossa 888:lla kans tässä... Oon obv chipleadissa..
Höh jäin kolmoseks kun en osannu voittaa oikeita flippejä ja oli tosi korttikuollutta.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 07 Joulu 2019, 23:06

zvona kirjoitti:
07 Joulu 2019, 20:44
kerron, miten pääsin päihteistä eroon...
Erinomainen kirjoitus ja osaan samaistua aikalailla joka sanaan. Oot niitä harvoja joilla vaikuttaisi oikeasti olevan jotain annettavaa keskusteluun kyseisestä aiheesta täällä. En nyt kaikkia muitakaan tällä halua dissata, mutta monen ihmisen on turha yrittää "neuvoa" alkoholistia mikäli itsellä ei ole mitään käsitystä siitä mistä alkoholismissa on kyse. Sanoisin, että monella alkoholin suurkuluttajallakaan ei ole kovin hyvää käsitystä mikäli vahvaa riippuvuutta alkoholiin ei ole kehittynyt.

...
En nyt ainakaan tässä vaiheessa vastaa pitemmin koska tässä on tosiaan turnaukset menossa (ja runnaa ihan hyvin) mutta tulen varmaan paremmalla ajalla kirjoittelemaan aiheesta vielä lisääkin. Siis tästä toisesta aiheesta. Toki toivottavasti myös turnauksista.

Pari viiden kympin turnausta oli tälle illalle ja tipuin muuten molemmista noin 30 bb deeppinä KK < AA. Ja just tuli pari aikamoista riverin biittiä hieman pienemmissä, mut kyllä tästäkin ihan hyvä ilta tulee. +300 dollaria tuli 888:n kolmossijasta jo parin toteutuneen jämärahasijan kans ilta jää jo noilla plussalle eli kaikki tästä eteenpäin on taas pelkkää plussaa. Sais vaan ton hudin toimiin kunnolla, mut en vissiin oikein vieläkään osaa käyttää pt4:sta kun kaikenlaista pientä ongelmaa aina ilmaantuu sen kans. Kieltämättä en oo kovin paljon käyttänyt aikaa siihen perehtymiseen..

edit: PT4-support vastasikin jo pitää kuulemma tehdä "full rebuild" databaselle (mitä sit tarkoittaakin, mut ohjeet tuli mukana), että se alkaa toimimaan myös isommissa ja tuota ei grindaamisen aikana tietenkään pysty tekemään eli mennään tää sessio vielä puoliksi toimivalla hudilla ja toivottavasti tän jälkeen korjaantuu. Nopea vastaus tuli kyllä sähköpostiinkin kautta viikonpäivä ja kellonaika huomioiden.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Joulu 2019, 00:30

Illan viimenen jo menossa. Se on sijalla 2/10 iPokerilla. 20 euron 6-max jossa noin 600 euroa ekalle. Helppo pöytä niin pitäis aika usein mennä finaalipöytään hyvällä stackilla. Semisti heikkoa runia ollu viime aikoina, mut koitan tän nyt ainakin hoitaa kunnialla päätyyn asti, että saa tältäkin illalta pyttykuvan. Äh, just valuin vähän ja nyt 4/10.

Äh... Eka hävisin pientä stackia vastaan KQ < A2 ja sit lopulta vielä törmäsin bvb QJ < AK niin se viimeinenkin turnaus oli siinä ja ulos sijalta 8. Tais yhdestä 300 dollarin rahastuksesta huolimatta jäädä sittenkin lopulta niukasti miinuksen puolelle tai about breikkiin tämä ilta. Huomenna oikein kunnon ison volyymin sunnuntai. Tänään ehkä vähän vielä pientä käkkyä jos ei tässä ala väsyttää lähiaikoina...

edit: Katon sittenkin vaan leffan ja syön vähän mustekalarenkaita chili- ja valkosipulidipillä. Huomiseks mulla on varattuna mm. kilo sisäfilettä ja puoli kiloa graavilohta. Puolen päivän aikaan myös ehkä uimaan tai salille. Pitkä ilta turnauksia. En tiedä oonko mä täällä maininnukaan, mut tuli tässä reilun puolen vuoden ajan kasvatettua partaa ja se lähti vähien hiusten kans viime saunassa käynnillä eli nyt oon ihan siloposki pitkästä aikaa ja jo nyt kaduttaa koska sieltä karvojen alta paljastui yllättävän lihava ja hieman muutenkin hölmön muotoinen naama jota se parta kivasti piilotti aikasemmin.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Joulu 2019, 03:24

zvona kirjoitti:
07 Joulu 2019, 20:44
Jos haluaa päästä syvemmälle, niin esim. tiedon blogia, "Riverin tuolla puolen" voi lukea 2007-2008 taitteen tienoilta, jolloin olin maanisessa psykoosissa. Sairauteni ohella pääosin päihteiden (väärin)käyttö vei minut niille raiteille.

Eli tuossa vaiheessa ei ollut vielä minkään sortin diagnoosia, ainoastaan tuuliajoa koko elämän suhteen. Mainittakoon tässä vielä, että psykoosista huolimatta ihminen, kuten minäkin, säilyttää monesti toimintakykynsä edes jollain tasolla. Itsellä oli vielä puoliso, yksi lapsi ja toinen tulossa sekä työpaikka, jotka pitivät minut elämänvirrassa kiinni...
Luin muuten blogisi tuolta ajalta tässä äskettäin melkein läpi koska nekään ei ollu aikaisemmin juuri osuneet silmiin siitä syystä, että en lue juuri koskaan muiden blogeja koska en jaksa olla riittävän kiinnostunut muiden tekemisistä. Tai siis jaksan mahdollisesti olla kiinnostunut, mutta en kiinnostua niin paljon, että tulisi suurinta osaa koskaan avattua edes sitä ensimmäistä kertaa mikäli kyseessä ei ole ihminen jonka tunnen livenä. Olihan sieltä luettavissa rivienkin välistä monia itselleni tuttuja fiiliksiä niiltä ajoilta kun ei ole mennyt elämässä kovin vahvasti. Itsenihän on melko pahassa alkoholipsykoosissa kuskattu Kaivannon suljetulle osastolle, olisiko ollut vuonna 2011 ja silloin diagnosoitiin kaksisuuntainen mielialahäiriö joka tosin oli lopulta vahvasti liiallisen alkoholin käytön laukaisemaa ja diagnoosi on myöhemmin tarkentunut huomattavasti lievemmäksi aaltoilevaksi kaksisuuntaiseksi mielialahäiriöksi jonka kanssa olen sittemmin oppinut elämään ja ilman alkoholia tuo ei aiheuta juuri ongelmia, mutta pään sisällä kyllä tuntee niiden kausien vaihtelut ja siinä lievässä maniassa nyt saattaa tulla shoppailtua joku nettikauppa tyhjäksi mikäli ei sitten tule gämblättyä kaikkia rahoja menemään. Kaikenlaista harhaista käytöstä on vuosien mittaan ollut ja skitsofreeniseksikin luokiteltavia oireita huomattavasti siinä vaiheessa kun korkki on ollut monta päivää putkeen auki. Tämä kaikki on varmaankin melko tuttua niille jotka kiersivät kanssani samoja liveturnauksia 2010-luvun alussa. Henkisellä tasolla olin silloin 100 kertaa ongelmaisempi tapaus kuin nykyään, mutta olen silti erittäin selvästi (pun… intended or not..) niitä ihmisiä joille alkoholi ei vaan kerta kaikkiaan sovi. Ei sitten yhtään.

...
Minäpä kirjoitan nyt just tähän, että toistaiseksi viimeisen kerran join alkoholia torstaina 5.12. 2019 klo 22 koska mulla on vahva fiilis, että mä saan jätettyä sen nyt pitemmäksi aikaa ihan väkisin ja vaikka aluksi sillä antabuksella, mutta myös muunlaisella avulla ja vertaistuella ja mitä nyt sit löydänkin. Mulle on muuten lukemisen alla Arramiehen ja Hakkaraisen "Viimeinen pisara" jossa on ihan hyvää ja asiallista tietoa alkoholiriippuvuudesta ilman turhaa pelottelua tai kaunistelua. Ekan 80 sivun perusteella voisin suositella ihan sivistäväksikin opukseksi myös ihmisille joilla ei ole niin kovin realistista kuvaa alkoholiriippuvuudesta ja siihen liittyvistä asioista, mutta joita asia kiinnostaa tai koskettaa jollain tavalla.

Mut nyt katson loppuun Spider-Man: Far From Homen koska Marvel-leffoista tuo on ainoana vielä toistaiseksi katsomatta. Sen jälkeen on taas Marvel-universum -tietous päivitetty riittävälle tasolle. Ne mustekalarenkaat muuten alkoi muutaman kappaleen jälkeen taas ällöttää. Aina joskus jos humalapäissäni käyn kaupassa, kuvittelen edelleen tykkääväni niistä koska ne oli mun suurinta herkkua Portugalin reissulla kun olin 10-vuotias ja aina joudun uudelleen toteamaan, että maku on sen jälkeen muuttunut. Itseasiassa tykkään nykyään hyvin harvasta friteeratusta ruuasta koska jotenkin niiden liika rasvaisuus on alkanut ällöttämään. Sen sijaan en oo koskaan tykännyt friteeratuista jutuista sushissa, mut lähistön uudessa sushipaikassa ne on varsin onnistuneita tekeleitä kun ovat sopivan kuivia ja rasvattomia.

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 08 Joulu 2019, 11:40

Hienoa lueskella K-Pingun vakavahkoja mietteitä juominkien suhteen. Toivottavasti homma onnistuu ja kykenet selättämään itse suurimman kuninkaan. Helppoa se ei varmasti tule olemaan, mutta eihän juttujen helppoja pidä ollakaan. Haasteista nauttii kaikki.

Onnea myös grindauksiin!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Joulu 2019, 14:53

Päivän treenit treenattu ja lounas tulikin syötyä ABC:llä ja nyt täs ollaan valmiina aloittamaan taas kunnon sunnuntaiturnaussessio. Tässä ois mun mielestä aika perfect perusrunko nykyisiltä saiteilta, mut katson vielä Microgamingin, Pokerihuoneen ja Veikkauksen valikoimaa kun sieltä ois saatavilla hyvinkin pehmeitä sunnuntaiturnauksia valikoimaan lisäksi, mutta en oo noiden 20-50 euron turnausten osalta viime aikoina kovin paljon perehtyny valikoimaan:

Sunnuntai
15:30 iPoker Hadouken 20 €
15:45 888 Early Starfish
16:30 Stars Sunday Marathon $55
17:00 Stars Bigger $44
17:00 Winamax Magnum 50 €
17:00 Party Daily Grind $55
17:15 Stars Hotter $33
17:25 Stars Deep Stacks $27
17:30 888 Sunday Deepstack $22
17:40 Party 6-max Turbo $22
18:00 Winamax Tea Time 20 €
18:00 iPoker Sunday Takedown 20 €
18:30 888 Sunday Big Fish $33
19:00 Winamax Monster Stack 20 €
19:00 Party Deepstack $22
19:00 iPoker Sunday Sensei 20 €
19:22 Stars Double Deuce $22
19:31 888 Mini Mega Deep $22
20:00 Party Daily Masters $55
20:00 888 Turbo Catfish Rebuy $12
20:00 Stars Mini Sunday Million $22
20:00 Stars Bigger $22
20:00 Winamax Monster Stack 50 €
21:00 Stars Sunday Storm $11
21:15 Winamax After Work 20 €
21:30 Stars Bounty Builder $33
21:30 888 Sunday Big Fish $33
21:30 iPoker Sunday Rumble 20 €
22:00 iPoker Roundhouse Kick 50 €
22:30 Winamax Top 50 - 50 €

Sanoisin, että tämä alkaa näyttää jo ihan kunnon sunnuntailta. En ota vielä mitään Sunday Millionia valikoimaan, mut jos tässä vielä jonkun tonnin plussapäivän sais vedettyä niin eiköhän jotain tuommoista jo ens sunnuntaina vois lisätä.

Joskus seurannu asiaa niin mulla on taas Pocketfivessa ainoastaan ne saitit joilla nyt pelaan säännöllisesti (tai siis viisi eniten käytettyä niistä) niin mielenkiintoista nähdä, että jos tämä turnauspelaaminen tässä lähtis taas uuteen lentoon, että mihin asti tulee sijalta 70. nousemaan Suomen rankingissa. Sijoitushan ois toki korkeampi nytkin jos siellä ois esim. vanha Partyn nick, Microgamingin nick tai edellinen iPokerin nick, mutta kun en pahemmin pelaa niillä tällä hetkellä niin en pidä niitä siellä seurannassa.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Joulu 2019, 18:00

Edellisten lisäks so far alkanu:

14:15 888 Deepstack $16,50 (2 entryä)
14:30 iPoker Rebuy 10 €
15:00 Stars Bigger $27
15:00 Party Deepstack $33
15:30 MG Lunchtime Sunday Special 11 €
15:40 Party 6-max turbo $11
16:00 Winamax Rally 20 €

Toka ft menossa iPokerilla 10 € reba, 7 jäljellä. Eka ft tosin oli vain rahabubble koska niin pieni turnaus Coolbetillä (MG).

Mutta ai, että! Tästä tulee niiiiiin hieno sunnuntai. Ja mun grindiurastani tulee tästä eteenpäin taas niiiiiin hieno grindiura.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”