K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Sven Poletka

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 20 Joulu 2019, 20:05

Kuulostaa hauskalta tavoitteelta olla ryyppämäättä liikaa, kun on Antabus-kuurilla. Mut kukin tyylillään ja eiköhän Pingu itse tiedä yhä parhaiten.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 20 Joulu 2019, 20:53

Sven Poletka kirjoitti:
20 Joulu 2019, 20:05
Kuulostaa hauskalta tavoitteelta olla ryyppämäättä liikaa, kun on Antabus-kuurilla. Mut kukin tyylillään ja eiköhän Pingu itse tiedä yhä parhaiten.
Oiskohan toi tavoite ollu ensi vuodelle? Eikai antabus kuurilla vuotta olla? vai ollaanko, en tiedä.

Tavoitteista sinäällään. Henkilökohtaisesti suosittelen suunittelemaan ja tekemään tavoitteita lyhyissä jaksoissa. Päivä, viikko, kuukausi kerrallaan.. niistä sitten rakentuu se pitkä tavoite jos rakentuu. Ainakin itsellä käy pitkälle asetetuissa tavoitteissa usein niin, että on ikäänkuin mielessään jo maalissa ja homma hajoaa siihen. Pitäis enemmän olla hetkessä...

Oli mulla tässäkin joku tavoite mutta känni ja kiire tuli väliin. Pingulle hyvää joulua, uuttavuotta ja kaikkea hyvää! gin gin

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 21 Joulu 2019, 01:22

Angelarch kirjoitti:
20 Joulu 2019, 19:55
Sijoita peri penniä hyvään hierojaan, tekee ihmeitä,
Olen löytänyt hyvän hierojan ja käyn siellä aina silloin tällöin, mutta nyt edellisestä kerrasta on jo ainakin pari kuukautta eli vois taas kohta varailla aikaa ja yrittää käydä useammin...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 21 Joulu 2019, 01:29

Emmä täs mitään vuositavoitteita nyt ole niinkun lukkoon lyömässä tai asettamassa sillain, että "ens vuonna teen juuri näin" vaan yritin puhua vaan ihan yleisellä tasolla. Vaikka kuinka asiaa pyörittelis niin 100k tavoite yhdelle vuodelle ei tunnu mitenkään utopistiselta kun pelit nyt on niin naurettavan pehmeitä kun ne on, mutta se vaatii siltä muulta elämältä oikein tehtyjä asioita. Antabuskuurilla en tietenkään juo yhtään koska ei pysty ja mun fiilis on, että olen pitkään juomatta ollenkaan, mutta "jos en ryyppää liikaa" niin se vaikuttais jo erittäin positiivisesti mun elämääni. Se vaan, että en pysty juomaan alkoholia niin, että se ei menis överiks joten oikea laini on olla juomatta ollenkaan. Mä tiedän suunnilleen mitä mun kannattaa tehdä ja mihin mä uskon pystyväni ja ne ei ehkä aina ole ihan 100% linjassa sen kanssa miten muotoilen asian blogiin, mut hei... Malttakaas nyt vaan. Kyl tästä hyvä tulee! ;-)

Ja nyt viikonlopun grindeihin. Nukuin taas koko illan. Jääkiekkomonivedossa oli 5 x 3 oikein yhden maalin päässä ja sillä ois saanu noin 13 900 euroa. Ei harmittanu kun en seurannu kierrosta, mut ois koko rahan edestä päässy jännittämään jos oisin seurannu. Tänään laitoin jouluvalot, kävin jouluostoksilla, laitoin viikonlopun ruuat valmiiksi, siivosin ja tein kaikenlaista muuta hyödyllistä ja sen jälkeen nukuin koko illan ja heräsin vasta vähän aikaa sit grindaamaan. Tää on ihan hyvä aika pokeripeleille. Valuee löytyy... Aikalailla lockdown-viikonloppu varmaan tulossa. Jos ei flunssa puhkea kunnolla (nyt hieman nenä ja kurkku tukkoisen oloiset) niin koitan päästä ainakin lenkille. Ostin muuten jouluostoksilla uudet ja hienot vedenpitävä vaelluskengät talvikengiksi. Ne oli tosi hienot ja hyvät kengät. Niin.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 21 Joulu 2019, 08:52

Tänä yönä oon ihan vaihtelun vuoksi kattonu Elite käkkyvideoita RiO:lta ja grindannu NL50 zoomia ja fast forwardia (Starsilla ja Partylla siis) ja oon nyt tässä vaiheessa ottanu niistä tän yön aikana hieman reilun 700 dollaria plussaa. Nyt on kyllä kieltämättä kerrankin runnannu hyvin ja setupit ollu mun puolella, mut on ollu aikamoinen flow-tila päällä pelatessakin ja tuntuu, että teen pöydissä pelkästään oikeita asioita. Jatkan varmaan tämän aamupäivän ajan näitä kun ei väsytä ja fiilis tuntuu ihan hemmetin hyvältä ja skarpilta. Ei vielä kiirettä siirtyä edes nl100:een, mut ehkä tässä joskus lähitulevaisuudessa. Kassaa ois kyl sinnekin jo hyvin. Pääpaino tietty tulee jatkossakin olemaan turnauksissa, mut on tää ihan hemmetin kivaa vaihtelua turnausgrindeille ja kyllähän tästä kieltämättä myös maksetaan ihan hyvin...

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Joulu 2019, 05:22

Hyvää joulua
nikkipe

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 24 Joulu 2019, 06:35

nikkipe kirjoitti:
24 Joulu 2019, 05:22
Hyvää joulua
Thanks =)

Minä taidan jättää blogin nyt hetkeksi joulutauolle ja kun aikani oon pyöritellyt mielessä tota ohimennen heitettyä "tavoitetta" tehdä ens vuonna 6-figs profitit niin ihan piruuttanikin aloitan vuoden vaihteessa uuden blogin sillä teemalla, että vuoden tavoite on tehdä pokerilla vähintään $100k puhdasta voittoa. Niin! Ja teen sen kans ihan vaan vittuillakseni vittuilijoille ;-) Nii.

Tuntuu, että jotkut pitää kovia ja hieman yliampuvia tavoitteita stressaavana asiana. Mun pää toimii niin, että toimin itse paremmin kun vetää tavoitteet pilviin eli tietty ens vuodelle tulee kaikenlaista "pudotan myös 20 kiloa painoa, en juo tippaakaan alkoholia, en syö roskaruokaa, en vittuile ihmisille, nostan 140 kiloa penkistä, juoksen maratonin, istutan puun ja opiskelen kirjekurssilla hävittäjälentäjäksi" tyylisiä lisätavoitteita. Koska se on kivaa ja mieli ei tykkää siitä, että yrittäisi tehdä asioita vähän sinne päin vaan se tahtoo tehdä kaiken täysillä tai sit vetää täysillä vituiks. Ehkä mä otankin ensi vuoden tavoitteeksi löytää jonkinlaisen tasapainon asioiden välille, mut tuo ois paljon kovempi tavoite mun aivotoiminnalle kuin sitä ennen mainittu. Niin se vaan menee...

...
Eilen muuten kävi pieni kämmi kun en muistanu/tajunnu, että pelasin sunnuntaina itseni 888:n 2-päiväisessä turnauksessa kakkospäivään joka pelattiin eilen. Siellä sit tuli näköjään kuivuttua sit outissa blindeihin hieman ennen rahasijoja. No eipä se ollu kuin 25 dollarin turnaus jossa oisin lähteny toiseen päivään noin avarage stackilla. Odotusarvoisesti hävisin tuossa siis noin 100 dollaria (mikäli muistan oman ja turnauksen alkustackin suunnilleen oikein). Täytyy muistaa jatkossakin laittaa kaikki kakkospäivät ja muut turnaukset joihin on voitettu paikka aiemmin, kalenteriin ylös, kun niin mulla on aiemmin ollu tapana, mut jotenkin se on jäänyt...

...
Nyt alan leikkimään joulua. Tulee vedettyä monet ruoka- ja suklaaöverit seuraavan parin päivän aikana ja hankittua pari kiloa lisää ylimääräistä, mutta ei haittaa koska joulu. Ei mitään ihmeempiä suunnitelmia. Lähisuvun kans isällä jouluaattoiltaa ja muuten oon luultavasti lähinnä keskenäni kotona tai tuossa isän luona. Jos tulee tylsää niin saatan vaikka grindata. Tai käydä lenkillä. Mistä sitä koskaan tietää. Jos jotain tiedän nyt varmaksi niin sen, että alkoholia en käytä tänä jouluna. En muuten käyttänyt viime joulunakaan enkä ole muistaakseni koskaan ollut jouluaattona humalassa koska se on aina ollu semmoinen pienen lähisuvun yhteinen tipaton juhla (lähisuvussa ei oikeasti ole muita alkoholin väärinkäyttäjiä kuin minä) jolloin ei tulis alkoholistillekaan mieleen alkaa ryyppäämään...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 24 Joulu 2019, 13:04

Nyt meni muuten Expekt lopullisesti banniin mun osalta. Ne on noin kolmen vuoden sisällä pyytäny multa 4-5 kertaa erilaisia dokumentteja ja nyt on taas vedonlyöntivoittojen kotiutus siellä jäädytettynä ja pyydetään lähettämään kopioo laskusta ja passista jne. vaikka oon lähettäny ne jo sen 4-5 kertaa. Lähetän nyt vielä koska en muutenkaan saa rahojani ulos, mutta kyllä mulle riitti nyt näiden lähettely tuonne jatkuvasti. Onks muilla ollu Expektin kanssa samanlaista?

edit: Nyt kun lähetin niin siellä lähetetyissä näkyi, että olen kolmen vuoden aikana lähettäny sinne 8 dokumenttia ennen tätä. Ei oo samanlaista säätöä minkään muun lafkan kanssa näiden kanssa...

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 24 Joulu 2019, 13:47

Multa ne pyysi kuvan jossa olen minä itse ja pidän kädessä ajokorttiani. Tuollainen kuva vaatii aika paljon pikseleitä että saa itse kortistakaan selvää. Alkaa tuntua siltä että tuossa on jo muuta takana kun vain henkilöllisyyden varmistus kun aina vaan lisää dokuja ja entistä yksityisempiä. Seuraavaksi varmaan haluavat dna-testin? :lol:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 25 Joulu 2019, 04:24

Menin aikaisin illalla nukkumaan ja heräsin kolmen jälkeen grindaamaan kun tämmösenä päivänä ja tähän aikaan pitäis olla hyviä pelejä tarjolla. Oli tarkoitus pelata käkkyä, mut jotenkin harhauduin pelaamaan PLO-, PLO8- ja NLO8-turnauksia. Aika huikea value 5-20 dollarin bineillä näissä, mutta kun kaikki haluaa vain gämblätä ja on pot-pot-pot -moodissa niin hieman tarvitsisi myös tuuria jota ei nyt ole ollut ja rivereillä on tultu tehokkaasti ohi. Viimeinen PLO-turnaus menossa ja tän jälkeen siirryn käkkyihin. Ai niin... Muistin just, että mun blogin piti jäädä joulutauolle, mut ei se mitään. Aloitan joka tapauksessa uuden vuodenvaihteessa riippumatta siitä, että jääkö tämä vai ei.

Kuuleri

Viesti Kirjoittaja Kuuleri » 25 Joulu 2019, 11:21

Hyvää tekemistä! Samaa rataa jatkat mies niin hyvä tulee! Tämä ei ole edes vittuilua vaan rehellinen mielipiteeni

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 27 Joulu 2019, 15:30

Nyt kun ryyppy ei enää ainakaan toistaiseksi ole varteenotettava vaihtoehto, olis kiva lukea tai kuulla männävuosien kokemuksista aiheeseen liittyen ja missä vaiheessa jutut tai muistot kellahti miinuksen puolelle. Oot varmaan kummiskin ollut lukuisissa blogeissas aina jokseenkin niin rehti kuin miten oot sillä hetkellä voinut, minkä takia niitä onkin ollu hyvä lukea verrattuna vaikka Anttosen pojan tarinoihin.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 27 Joulu 2019, 23:25

Sven Poletka kirjoitti:
27 Joulu 2019, 15:30
Nyt kun ryyppy ei enää ainakaan toistaiseksi ole varteenotettava vaihtoehto, olis kiva lukea tai kuulla männävuosien kokemuksista aiheeseen liittyen ja missä vaiheessa jutut tai muistot kellahti miinuksen puolelle. Oot varmaan kummiskin ollut lukuisissa blogeissas aina jokseenkin niin rehti kuin miten oot sillä hetkellä voinut, minkä takia niitä onkin ollu hyvä lukea verrattuna vaikka Anttosen pojan tarinoihin.
Jos ja kun tämä tipaton linja tässä nyt tulee jatkumaan niin minä voin tulevan vuoden blogissa vaikka muistella tuotakin puolta jossain vaiheessa mikäli siltä tuntuu. En mä koskaan jaksa kirjoittaa mitään "väkisin" tai yrittää kirjoittaa jostain aiheesta ihan sen takia kun siitä pitäisi kirjoittaa, mut jos on fiilistä muistella noita juttuja niin kirjoittelen niistä sitten...

Taas tässä yöpelit kohta aluillaan ja nukuin illan. Mulla on vrk-rytmi ollu viime aikoina ihan totaalisen sekaisin ja välillä valvon yöt ja välillä valvon päivät ja vähän miten sattuu mut pelifiilis on ollu joka tapauksessa ihan hyvä. Juuri tällä hetkellä on tosin myös melkoisen kova flunssa ja oon tässä paketillisen verran kuluttanu nenäliinoja muutaman päivän aikana ja välillä meinaan tukehtua tähän yskääni, mut ei se mitään..

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 28 Joulu 2019, 04:41

Illan viimestä viedään. Aika kylmää kyytiä on ollu ja super heikkoa runia tänään, mut jänskä finaalipöytä menossa nyt ja kolme jäljellä täsmälleen tasoissa. Aika tasaista ois… 340 euroa ekalle.

...
tiukkaa...
tiukkaa...
jjj.png (6.76 KiB) Katsottu 976 kertaa
...
Blah. No sekin jäi kolmannelle sijalle kun pääsin kaksi kertaa flippaamaan. Eka AQo < A9o kun river 9 ja perään J8s < 87o kun river 7. Toi summas aika hyvin tän päivän flippirunin.

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 28 Joulu 2019, 14:53

Ihan noin rehellisesti sanottuna sun blogien vetovoima on aina ollu pitkälti vääjäämättömien romahdusten ja suodattamattomien purkausten varassa. Tuskin oot tehny sillä penniäkään muuten kuin kontaktien ja sponssirollien suhteen. Ja nyt kun sekin näyttää sujuvan, niin striimaus vaikuttas luontaisesta askeleelta, koska Pokerisivuillakaan tuskin on sulle ikinä mitään parempaa tarjolla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”