K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
RobertKnepper

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 14 Syys 2019, 08:07

Niin, siis Twitchin idea on käsittääkseni se, että sä streamaat ja saat seuraajia -> saat rahaa. Ei se, että joku maksaa sulle heti ennen kuin olet yhtään twitchiä edes vetänyt. Hiukan on nyt kovat luulot itsestään. Pientä omakehua myös siellä samalla ja muiden twitchaajien sekä streamauskykyjen että pelikykyjen dissaamista. Ei jatkoon.

Toki voisin seurailla jos twitchaat, mutta et sä voi lähteä pullistelemaan että en mä tee jos ei joku maksa mulle. Ja että kaikki on ihan paskoja. Teet itsestäs vaan pellen.

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 14 Syys 2019, 11:49

Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Sanoista tekoihin Pingu :tease:
"Who me?"

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Syys 2019, 15:01

No niin... Minäpä yritän selittää asiaa niin hyvin kuin pystyn...

Minä en siis ikinä ole striimannut pelejäni sekuntiakaan mihinkään. Enkä ole toistaiseksi striimaamassakaan. Onks se ihan vitun vaikeeta ymmärtää, että mä haluan lähtökohtaisesti siitä jotain palkkaa jos teen niin... Ei mua kiinnosta striimaaminen ja jos mä vittu teen sitä niin mä teen senkin sit kunnolla!! Luulenko minä itsestäni jotain liikoja? No en vitussa luule!! Minä heitin tässä ilmoilla semmoisen ajatuksen, että alkaisin joskus striimaamaan jotain pelejäni... Vittu!!! En vissiin ole alkamassa!! Itsestäni olen jossain määrin tehnyt pellen kylläkin jo pokerimaailmassa, mutta mitä sitten!! Onko se sitten huono juttu jos alan vitun pellenä striimaamaan mun pelejäni?? Todellakaan kenenkään ei ole pakko katsoa!! Juuri nyt olen hieman humalassa ja vietän tässä synttäreitäni, mutta siis!!! Hei!!!

Voisiko jokainen joka kutsuu minua pelleksi, nostaa tässä kohdassa käden pystyyn sen takia, että olen tuottanut ihan vitun huonoa materiaalia pokerifoorumeille... Yksikään ei ole ikinä nostanu kättään pystyyn livenä... Minä veikkaan, että olen tuonut tällekin sivustolle lukijoita ihan vitusti enemmän kun olen niitä täältä vienyt... Oma kokemukseni on, että täällä huudellaan nimimerkin takaa, mutta jos tulen suoraan kysymään, että mitenkäs se nyt olikaan niin about 98% tämänkin blogin lukijoista paskoo siinä vaiheessa housuunsa ja alkaa länkyttää, että "emmä tarkottanu oikeesti" ja vittu kuset housussa änkytetään naama punasena, että lässynlässynlää…

Eli voisitteko pitää päänne kiinni! Jos tarttee avautua niin avautukaa suoraan mulle! Vittu! Nimimerkkien takaa lässyttäminen vituttaa jonkin verran. Minä asun Akaassa ja mun osoite on Salinmäentie 7 ja mun oikea nimi on Antti Tiusanen. Ovi on jossain määrin auki kaikille ihmisille, mut etenkin niille jotka haluaa tulla mulle lässyttämään! Jos ahdistaa niin puhutaan kasvotusten asiat selväksi sitten!! Nimimerkin takaa pään rääpiminen meinaa vituttaa mua sit jonkin verran!!! Jos on sanottavaa niin kyllä sen varmaan voi sanoa suoraa muutenkin kun nickin takaa pokerifoorumilla?? Jos ei kiinnosta tulla käymään Akaassa, mutta on semmonen fiilis, että on kiva rääpiä sitä naamaa siellä nimimerkin takaa foorumeilla niin kyllä mä voin tulla käymään Tampereella ja sovitaan treffit johonkin ja puhutaan asiat selväks…

Minä vitun pellenä te mua pidätte!? Mitä jos seuraava joka kutsuu minua pelleksi, tekis sen ihan kasvotusten sit... En usko, että kukaan tekee niin. Vitun paskahousut... Kun mä nyt sanoin näin niin tekeekö mieli alkaa lässyttää siitä miten oon epäreilu ja kusipää ja mulkku ja blaablaa… Täh?!?

Niinkun mä kerroin niin Akaa ja Salinmäentie 7. Mielelläni juttelen asioista, mut jos tullaan huonolla asenteella niin kyllä äkkiä tulee myös sitä palautetta sit. Mainitsin tossa mun osoitteen... Jos joku käyttää sitä väärin niin otan selvää ja ovelle ei sit tule poliisi.....
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 14 Syys 2019, 16:22

Vaikka en tunne kaveria ollenkaan, tulee mieleen jotenkin Doug Polk pokerimaailmasta, ...
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

Sven Poletka
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 14 Syys 2019, 17:51

Ihme lässytystä taas lukijakunnalta! Pingun tasoinen ammattilainen tietää kyl tasan tarkkaan, mitä tekee ja mihin tarjouksiin tarttuu. Ja nyt kun kohtuukäyttökin taas toimii ja kassupelit on historiaa, pian nähdään kuka se pelle lopulta onkaan! Hyvät synttärit Pingulle ja onnea matkaan, vaikka sille tuskin on edes käyttöä!! *-O-*

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 14 Syys 2019, 23:32

Pohjimmiltaan toivon herolle hyvää, mutta vuosien lukukokemuksen perusteella aika itseriittoinen ja kapea maailmankuva. Ja maniassa taas hakkaamassa puoli Suomea ja kohta poljetaan fillarilla pallon ympäri ja sävelletään sinfonia. Akaan Nykänen FTW.

-VP-

Viesti Kirjoittaja -VP- » 15 Syys 2019, 00:05

Kovaa settiä, aina. Kättä päälle, vähän käsirahaa ja radioon näkyvyyttä.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Syys 2019, 08:15

Tota joo. Ei pitäis koskea kirkkaisiin. Ei mulla muuta ny :D Black mint oli hyvää ja sitä oli paljon. Join kaiken. Siitä tuli vihaiseksi. Näköjään.

Nyt oon ihan kunnossa kun nukuin 14 tuntia just ja sitä ennen tasoittelin 8 litralla crowmooria... Sitä en tiedä, että jaksanko grindata tänäänkään.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Syys 2019, 17:28

Onhan tämä kyllä melkoinen grindikuuri kieltämättä kun en oo koko syyskuussa grindannu oikeastaan yhtään, mut hei! Tänään tein 12 tunnin työpäivän vaikka vielä vähän puhallutti ja hikoilutti viikonlopun jäljiltä ja nyt mä joko grindaan pari tuntia käteispelejä tai pesen lattiat, tiskit ja koneellisen pyykkiä. Mietin rullakebabin ajan, että kumman näistä valitsen. Saatan ehkä valita myös Netflixin ja löhöasennon. Siinä ja siinä.

edit: Aloin vähän aikaa sitten katsomaan HBO:lta sarjaa nimeltä Justified. Miten tää olikin multa menny aikaisemmin ihan täysin ohi. Ehdottomasti viihdyttävä ja hyvä sarja. Lisäks katselen tällä hetkellä Affairia ja tänään ehti työpäivän aikana aloittaa mukavasti 5. kauden. Myös katsomisen arvoinen sarja. Sit tekis mieli katsoa Netflixistä toi uus I-land tjsp ihan sen takia, että idea ja ensimmäiset 10 minuuttia siitä sarjasta on tosi täydellinen kopio unesta joka mulla toistuu usein. En tiedä edes, että miksi, mutta näen ihan samanlaista unta aina silloin tällöin ja kyse ei ole siitä, että oisin nähny ton sarjan trailerin vaan tää on toistunu jo vaikka kuinka pitkään. Ihan samanlailla siinä mun unessa makaa hahmoja vastaavanlaisen saaren hiekkarannalla tasaisin välein toisistaan eivätkä tiedä, että miten ovat päätyneet sinne jne.

hauki

Viesti Kirjoittaja hauki » 16 Syys 2019, 18:48

KarhuPingviini kirjoitti: ...tekis mieli katsoa Netflixistä toi uus I-land tjsp ihan sen takia, että idea ja ensimmäiset 10 minuuttia siitä sarjasta on tosi....
I-land on roskaa johon ei kannata aikaa tuhlata (meni 7h kun kerran aloitin). Justified oli hyvä mutta jos on aikaa niin Good Wife ja sen spin-off The Good Fight kannattaa katsoa -> 10 kautta menee nopeasti.

EDIT: 10 kautta

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Syys 2019, 19:37

hauki kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti: ...tekis mieli katsoa Netflixistä toi uus I-land tjsp ihan sen takia, että idea ja ensimmäiset 10 minuuttia siitä sarjasta on tosi....
I-land on roskaa johon ei kannata aikaa tuhlata (meni 7h kun kerran aloitin). Justified oli hyvä mutta jos on aikaa niin Good Wife ja sen spin-off The Good Fight kannattaa katsoa -> 10 kautta menee nopeasti.

EDIT: 10 kautta
Mainitsemasi on tuossa mulla listalla ja oon kyllä miettiny, että alkaisin katsomaan jossain vaiheessa, mut HBO:n tilaus loppuu kohta ja otin taas Netflixin vaihteeksi niin tuskin tulee hetkeen aloitettua. Koitan sen verran säästää, että en yleensä pidä noita molempia samaan aikaan.

edit: Ekan vartin perusteella otin riidit, että I-land saattaa olla suht roskaa, mut ehkä mä annan sille silti tilaisuuden ainakin ekan jakson verran. Affairista loppuu kohta jaksot ja Justified saa varmaankin jäädä hetkeksi Netflix-tauolle.

edit2: Valitsin muuten sohvan ja löhöämisen. Ei pokeria. Ei lattianpesua. Tiskit ja pyykit laitoin sentään..

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Syys 2019, 04:06

Oon valinnu tällä viikolla löhöämisen ja leffat/penkkiurheilun myös kaikkina muina iltoina, mut hei! Ihan vaan, että tulis jotain päivitettyä tännekin niin.. aion nyt juhlallisesti ilmoittaa, että TÄNÄÄN mä aloitan syyskuun grindit! Oon siitä ainakin... 80% varma! Niin! Ja turnauksia! Niin! Pyttyjä! Kymmeniä pyttyjä! Niitä on tulossa. Ihan varmasti on. Voitan vielä trophy huntin kunhan vain pelaan pian ekat turnaukseni tässä kuussa. Käyn vain ensin ajamassa 8 tuntia trukkia. Koska se on oikeastaan ihan kivaa ja siitä maksetaankin ihan hyvin. Niin.

edit: Alotin muuten sittenkin Good Wifen kun se olikin Netflixissä eikä HBO:lla niinkun muistin. Nyt kiehuu keittiössä nuudelikattila yli --->

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Syys 2019, 13:42

Terps työpaikalta. Teen sit kuitenkin tänäänkin 12 tunnin työpäivän niin jos katselis niitä turnauksia vaikka huomenna. Jos ei ole jano. Tai väsy. Mut hei, mä grindaan aika ansioituneesti päivätöitä nykyään niin eiks tää käy grindikuurista? Nyt tulee 150% tunteja ja klo 16-18 200% niin veikkaan, että pääsen paremmille tuntipalkoille täällä kun kotona tietokoneen ääressä. Pokeri on muutenkin aika paska laji verrattuna vaikka tämmöseen ylitöinä Netflixin katseluun tabletilta jota myös logiistiikka-alaksi kuulemma kutsutaan. Kyllä mä aina välillä myös käyn lastaamassa tai purkamassa jonkun rekan mikäli semmosia ilmaantuu, mut tuskin niitä näin perjantaisin tähän aikaan täällä näkyy... =)

Otin muuten työpäivän ratoksi myös äänikirjapalvelu BookBeatin. Aikaisemmin oli Nextory ja suosittelen ehdottomasti ennemmin BookBeatia. Huomattavasti parempi valikoima suomeksi luettuja kun kyllä sitä kuitenkin kuuntelee aavistuksen mieluummin kuin englantia vaikka ymmärtäminen ei silloinkaan tuota suurempia ongelmia. Ekat 2 viikkoa ilmaiseksi ja siitä eteenpäin 16,90 €/kk. Ihan kohtuu hintaista minusta (Nextory on muistaakseni 3 euroa halvempi) kun tuohon hintaan saa latailla kuukauden aikana kirjoja niin paljon kuin haluaa. Kyllä nämä periaatteessa Netflixin ja HBO:n biittaa viihdyttävyydeltään.

edit: Hittoperskeles. Tässä joutuu sittenkin vielä tekemään oikein töitäkin. Olin mielestäni niin hyvässä nakkisuojassa taukohuoneessa, mut ei perkele auttanu ja joutuu oikein ulkotöihin ja kaikkee. Kovaa on joskus pienen ihmisen elämä kun ei töissäkään saa aina rauhassa katsella Netflixiä.

(ei vaan... oikeesti mä teen aika paljonkin hommia täällä... kunhan höpöttelen)

[taikajuttuja=pomoille näkymätön teksti]Arvatkaa miksi kirjoitin varmuuden vuoksi edellisen rivin... Hihihii.[/taikajuttuja]

Sven Poletka
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 20 Syys 2019, 15:18

Toivottavasti janottaa taas pian, jotta yhteisön osallistuminen ja klikkien määrä nousisivat taas huippuunsa eikä ylläpitokaan voisi enää kiistää sisällöntuottajan markkina-arvoa ja rajatonta potentiaalia!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Syys 2019, 17:40

Sven Poletka kirjoitti:Toivottavasti janottaa taas pian, jotta yhteisön osallistuminen ja klikkien määrä nousisivat taas huippuunsa eikä ylläpitokaan voisi enää kiistää sisällöntuottajan markkina-arvoa ja rajatonta potentiaalia!
Alkoi janottaa jo. Tulin melkein puoli tuntia sit töistä kotiin (minullahan on siis tosiaan 5 minuutin työmatka nykyään... ei voi karata etuajassa kun on kellokortti) ja sauna on vartin päästä kuuma ja avasin juuri neljännen siiderin (jotka kävin hakemassa työaikana, mutta sitä en voi kertoa täällä koska en ole ihan varma, että onko se sallittua)

En muista, että mainitsinko jo sitä, että mulla piti tänään olla tilipäivä. Tai siis niin luulin, mutta kun aloin selvittämään asiaa kun tiliä ei ilmaantunukaan niin osalla työntekijöistä onkin erilaiset tilikaudet sen mukaan, että milloin on alottanu ja mulla on seuraava ja tästä työpaikasta eka tilipäivä vasta tän kuun viimeinen eli vielä kaks viikonloppua välissä. On mulla nyt jotain rahaa kun sain melkein pari tonnia tiliä viikko sit, mut kun olin siinä uskossa, että tänään tulee myös tili niin en osannu oikein varautua ja maksoin pois kaikki (!!!) erääntyneet laskut ja depoilin muutamille pelitileille niin nyt ei oikein ole käyttörahaa viikonlopuksi. Se on varmaan ihan hyvä juttu. Mulla on jääkaapissa vielä 15 siideriä jäljellä.

Mä taisin muuten lukea täältä, vai olikohan se suomalainen blogi jossain muualla, että joku suositteli Mötley Crüen Netflix-dokkaria Dirt. Tuli vaan mieleen kun laitoin sen tohon taustalle pyörimään koska se on hyvää taustaviihdettä sillon kun ottaa vähän siiperttiä, mut kun olen ollu jossain määrin fani jo pitkään ja yhtyeen tarina ja taustat on jo muutenkin tuttuja niin pakko sanoa, että tää on kyseisestä bändistä aika kökkö tekele jossa on mun mielestä vaan yritetty imitoida jotain bändistä olemassa olevia tallenteita ja ympätä ne johonkin juoneen ja todellinen tarina jää täysin sivuosaan. Menee ihan ok känniviihteenä just nimenomaan, mut ei siis oikein kerro bändin sinänsä melkoisesta stoorista oikeasti juuri mitään. Itse oon lukenu Heroiinipäiväkirjat kahdesti sekä suomeksi että englanniksi (siis molemmilla kielillä kahdesti) ja jos vaan enkku taittuu hyvin (siis oikeasti hyvin) niin kannattaa lukea ehdottomasti alkuperäiskielellä koska käännöksessä siitä on kadonnu aika paljon pois vaikka sekin on hienosti tehty. Kyseisen kirjan jälkeen tää Dirt on aika säälittävän pliisu ja siloiteltu tiivistelmä bändin tarinasta. Eli: Jos tykkäsit Dirtistä ja et ole lukenu Heroiinipäiväkirjoja niin LUE SE!! Mä oon lukenu monta kertaa ja itken edelleen joka kerta viimeisillä sivuilla ja nauran edelleen muutaman kerran niitä ennen.

Ne jotka pitää Heroiinipäiväkirjoja sekoilutarinana ei ymmärrä sitä kirjaa oikeasti koska kyseessä on lopulta nimenomaan aivan uskomattoman hieno selviytymistarina. Vähän niinkun Jantusen ja Karalahden omaelämänkerrat, mut potenssiin viis. Mut siis niin, lukekaa ne kans! Mä jonkin aikaa välttelin Jeren elämänkertaa kun ajattelin, että se on joku väkisin väännetty tarina, mut se olikin lopulta yks hienoimmista kotimaisista elämänkerroista joita oon lukenu. Siis sen ykkösosa. Uskon, että kakkososa tulee vielä joskus vuosien päästä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”