K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.09.2019 21:01

Mulla on vedot menny päin vittua koko viikon. Tänään osu näköjään 3/3. Hienoa. Mä lähden nyt baariin. Hyvä kaveri tulee hakemaan juuri. Käyn ehkä kaverin kotibileissä eka ja ehkä jään sinne jos on kivaa. Palaillaan huomenna. Ootte te kaikki ihan vitun mulkkuja ja paskoja pokerissa edelleen. Pus pus.

Ps. Mua hävettää mun viikon takaiset kirjoitukset koska oli liian nopea nousuhumala ja sanoin asioita jotka selvempänä tajuais jättää sanomatta. Life of Pingu. Cheers! <3 <3

Edit: Blogia lukevalle, mutta tänne kirjoittelemattomalle kaverille joka aikoisi mahdollisesti osallistua niiden striimien tekoon jotka pilasin taas viikko sitten pitkäksi aikaa olemalla vammainen mulkku, tiedoksi: Kyllä, juurikin TL on hakemassa minut täältä baariin eikä edes halunnut maksua. Pusuja! Jos oot Akaassa ja luet tätä niin tule kohta Leskeen. Mulla ei oo enää sun numeroa enkä tavoita ketään kun en ole somessa :D Jos sulla on mun niin vastaa sitä kautta :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.09.2019 12:27

Humalatila.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.09.2019 18:36

Jos tekee twitchiä ja osoite on jotain muuta kuin jotain pokerivitunsivutdotcom niin kai täällä saa mainita osoitteen ja kalastella katsojia ilman, että sitä sensuroidaan kun en tule striimaamaan mihinkään vitun pokerisivujen osoitteen alle? Siis... Saanko kertoa tässä tarkemman osoitteen ja ikään kuin jopa mainostaa sitä??

edit: Siis nyt aidosti haluaisin ylläpidolta asiaan vastauksen.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jippee » 21.09.2019 18:55

KarhuPingviini kirjoitti:Jos tekee twitchiä ja osoite on jotain muuta kuin jotain pokerivitunsivutdotcom niin kai täällä saa mainita osoitteen ja kalastella katsojia ilman, että sitä sensuroidaan kun en tule striimaamaan mihinkään vitun pokerisivujen osoitteen alle? Siis... Saanko kertoa tässä tarkemman osoitteen ja ikään kuin jopa mainostaa sitä??

En ole juurikaan, tai oikeastaan ollenkaan, twichejä seuraillut mutta eikös täällä ole useampikin henkilö jotka mainostaa omaa kanavaansa blogeissaan? Eli, eiköhän se ole sallittua. Kerro, kerro missä!

Onko tullu taas nautittua nestemmåistä raivoa?
jippee

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 21.09.2019 19:28

KarhuPingviini kirjoitti:Mä taisin muuten lukea täältä, vai olikohan se suomalainen blogi jossain muualla, että joku suositteli Mötley Crüen Netflix-dokkaria Dirt. Tuli vaan mieleen kun laitoin sen tohon taustalle pyörimään koska se on hyvää taustaviihdettä sillon kun ottaa vähän siiperttiä, mut kun olen ollu jossain määrin fani jo pitkään ja yhtyeen tarina ja taustat on jo muutenkin tuttuja niin pakko sanoa, että tää on kyseisestä bändistä aika kökkö tekele jossa on mun mielestä vaan yritetty imitoida jotain bändistä olemassa olevia tallenteita ja ympätä ne johonkin juoneen ja todellinen tarina jää täysin sivuosaan. Menee ihan ok känniviihteenä just nimenomaan, mut ei siis oikein kerro bändin sinänsä melkoisesta stoorista oikeasti juuri mitään. Itse oon lukenu Heroiinipäiväkirjat kahdesti sekä suomeksi että englanniksi (siis molemmilla kielillä kahdesti) ja jos vaan enkku taittuu hyvin (siis oikeasti hyvin) niin kannattaa lukea ehdottomasti alkuperäiskielellä koska käännöksessä siitä on kadonnu aika paljon pois vaikka sekin on hienosti tehty. Kyseisen kirjan jälkeen tää Dirt on aika säälittävän pliisu ja siloiteltu tiivistelmä bändin tarinasta. Eli: Jos tykkäsit Dirtistä ja et ole lukenu Heroiinipäiväkirjoja niin LUE SE!! Mä oon lukenu monta kertaa ja itken edelleen joka kerta viimeisillä sivuilla ja nauran edelleen muutaman kerran niitä ennen.

Ite en oo Dirtiä nähnyt enkä Heroiinipäiväkirjoja lukenut mutta ex-avovaimon äiti osti mulle joskus joululahjaksi tän Tommy Leen kirjan: https://www.goodreads.com/book/show/314584.Tommyland

Oli ihan viihdyttävää luettavaa, esim. jokaisen luvun lopussa oli Tommyn peniksen kertomana (kyllä, luit oikein, peniksen kertomana) että mitä kyseinen penis ajatteli siinä luvussa tapahtuneista asioista :-D
KissMyBass81

Käyttäjän avatar
Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja vlarmrghulis » 21.09.2019 19:44

KarhuPingviini kirjoitti:Jos tekee twitchiä ja osoite on jotain muuta kuin jotain pokerivitunsivutdotcom niin kai täällä saa mainita osoitteen ja kalastella katsojia ilman, että sitä sensuroidaan kun en tule striimaamaan mihinkään vitun pokerisivujen osoitteen alle? Siis... Saanko kertoa tässä tarkemman osoitteen ja ikään kuin jopa mainostaa sitä??

En kuulu ylläpitoon mutta itse olen Twitchiäni täällä jaellut kuten myös Pokerman, yipiyhiypiyhp tjsp. ilman mitään ongelmia eikä sensuuriin olisi toisaalta mitään validia syytäkään. Toki jos sun bottimode suoltaa 5 sekunnin välein jotain affilinkkejä pokerisaiteille ni siinä kohtaa voisi ehkä miettiäkin onko kannattava antaa mainostaa striimiä mutta muuten asiaan ei olla millään tavalla puututtu.
vlarmrghulis

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.09.2019 19:52

Kiitos. Vastasitte juuri asiaani joka oli mieleni päällä ja olen erittäin otettu asiallisista ja asiapitoisista vastauksista. Kiitos vielä. Minä tiedän jo sen osoitteen, mutta en kerro sitä ennen kuin on jotain konkreettista tapahtumassa asioiden suhteen. Tommy Leen kirjaa en ole lukenut, mutta olen kyllä ihan mielenkiinnosta ajatellut hankkia sen. Tommy on Vincen kanssa aina ollu mulle vähiten kiinnostava hahmo Mötleyssa. Sixx on toki aina ollut se kiinnostavin kaikin puolin, mutta hahmona samaistun ihan eniten Marssiin.

edit: Ja siis kysymykseen, että onko tullut nautittua nestemäistä ravintoa niin... On. Ihan vitusti. Oon ryypänny vuorokauden putkeen ja mulla on vielä jääkaapissa hieman yli viisi litraa ässän halpis siideriä. Juon ne pois mahdollisimman nopeasti jotta ehdin sitten selvitä maanantaiksi töihin...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.09.2019 6:51

Ehdin ehkä selvitä maanantaiksi töihin. Ainakin suunnilleen. Onneksi alkaa vasta kymmeneltä kun yö meni aikalailla hikoillessa ja täristessä, mut juomisen lopetin jo la-su -yönä niin on tässä selvitty, mutta ei välttämättä niinkään "selvitty". En siis pelannut tänäkään viikonloppuna kättäkään pokeria. Hyvä hyvä. Tosi tehokas grindikuuri ja nyt on taas rahat aika lopussa, mut laskut maksettuna ja viikon päästä tulee ihan mukavan kokoinen tili. Jou. Tutkinpa vedonlyöntitilien saldoja ja kotiutan jostain muutaman kympin tän viikon ruokarahoiksi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 25.09.2019 20:58

No pistetääs ny oikein pokeriaiheinen päivitys kun grindasin just 3 tuntia. En tosin alottanu turnausten grindaamista vieläkään kun pelasin käkkyä ja sittareita ja tulos oli käytännön b-e ts. 3,68 euroa miinusta. Eli ei mitään kerrottavaa. Liigassa osu 2/3 eli Ilves -1,5 ja TPS. Niillä päivän pelit mukavasti sentään plussalle. Oon tällä viikolla myös jaksanu siivota kämpän ja tehdä loppuviikon ruuat valmiiks niin nyt ois ikään kuin pöytä katettu viikonlopun pienille penkkiurheilulla höystetyille lockdown-grindeille kun alkaa MM-kisat ja Liigaa ja brittifutistakin pelaillaan ja seuraava tilipäivä on vasta maanantaina. Grindikassaa tuli hieman lisää myös eilen kun oli ainoa veto Tappara-Kärpät matsista tulosveto 3-2 joka siis osui. Olen tosiaan melko varma, että alotan mun kunnianhimoisen truuffi hantsini huomenna tai ylihuomenna. Voitan varmaankin jotain miljoona pyttyä ja ainakin sata miljoonaa euroo.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 29.09.2019 2:58

Ihan päin vittuahan tämä on menny kaikin puolin. No juu en oo grindannu tänäkään viikonloppuna. Oon ryypänny. Oisin jo sulkenu tän blogin jos ei tarttis jotain pitää auki ihan vaan sen takia, että innostuis kunnolla grindaamaan. Johonkin Pokermanin pyttymääriin ny pystyis sinänsä tai ainakin lähelle jos grindais oikeita mikroturnauksia, mut en oo vielä tän jutun aikana pelannu vissiin ensimmäistäkään ja jos jonkun oon niin en vissiin voittanu sitä. Ja ihan sama sillain. Kaikki kunnia pokermanille kun osaat grindata oikeita turnauksia ja ottaa sieltä helpot palkinnot pois sääntöjen puitteissa. Sua muuten kutsuttiin Sunny Beachilla mun kaveripiirissä täriseväks suomalaiseks. Eks ollu just se joka pelas mun kans joskus Pulkuuriassa samaa emoppia ja joka hikoili ja tärisi aina kun piti liikutella chippejä johonkin :D Tää ois voinu olla vittuilua paitsi, että se ei ollu. Minä itse olen vitun sosiaalisten tilanteiden vammainen jolla on se vitun joku-vitun-häiriö sosiaalisissa jutuissa jonka takia itse hikoilen ja tärisen ihmisten ilmoilla niin osaan suhtautua kyllä siihen. Mä en vaan ymmärrä, että miten sä vittu voitit sen koko turnausen vai siis hikoiletko ja tärisetkö sä niinkun sillain, että sun panikointia ei pysty vihut lukemaan. Koska mä en pysty pelaan livenä ilman känniä ollenkaan just ton saman vamman takia. Siis en yhtään. Mun on pakko olla ihan vitun kännissä, että pystyn edes pelaamaan livenä. Tosin sit kännissä kuulemma pelaan aika vakuuttavasti... Ja kännissä oon muutenkin mulkku kaikinpuolin, mut mun psykopaattiset taipumukset tekee musta ihanteellisen livepokerinpelaajan... Mut siis hei...…

Mun sen takia piti päivittää tätä blogia nyt, että mulla ei oo HK:n numeroa ja haluaisin sanoa kyseiselle ihmiselle jonka tiedän lukevan tätä blogia, että kävelit sit äsken T:n luota kotiin ja otit ne kaikki kaljat siitä kantoon samalla. Ne oli kuitenkin T:n maksamia ja oitais voitu siinä mielellään vielä ainakin yhdet ottaa. Vähän vittumaisesti oli tehty. En mä ole vihainen kun ei ne ollu minunkaan maksamia, mut hei come on... Kävelit siitä sit vaan ihan hiljaa loppujen oluiden kans kotiin... Kun jäit mulle jo aikasemmin ne pari tuoppia velkaa mm-veikkauksista... En usko, että kukaan kauheesti arvostaa. Meillä on kaikki ihan ok ja kukaan ei jää velkaa kenellekään enkä oo vihainen kun nähdään seuraavan kerran, mut… Kyllä mua jonkin verran vitutti toi asia tänään!! =)

Mitä jos tarjoisit kolme kaljaa kun nähdään seuraavan kerran tai sit mulle ne kaks ja tosta sun tempusta yhden ylimääräsen ainakin T:lle vaikka mulle et siitä maksaiskaan? Oikeesti, come on.... Vittu...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 29.09.2019 3:05

Mä laitan vielä uudestaan tähän. HK sä oikeesti kävelit meidän kaikkien kaljojen kans äsken kotiin TL:ltä. Se jäi vituttamaan meitä molempia vaikka viimeksi mainittu tuskin edes muistaa sitä enää huomenna. Mutta minä muistan ja se harmittaa. Miks jumalauta vitussa häh?!? Vastaas kerrankin vaikka tähän kun luet näitä kuitenkin. Mä oisin ainakin halunnu sen tölkin tai pari siihen ainakin kun jouduin kävelemään sieltä kotiin... Vitutti. Aika paljon. En ole enää pahoillaan. Pääsin yli jo.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 29.09.2019 3:48

KarhuPingviini kirjoitti: Eks ollu just se joka pelas mun kans joskus Pulkuuriassa samaa emoppia ja joka hikoili ja tärisi aina kun piti liikutella chippejä johonkin :D Tää ois voinu olla vittuilua paitsi, että se ei ollu. Minä itse olen vitun sosiaalisten tilanteiden vammainen jolla on se vitun joku-vitun-häiriö sosiaalisissa jutuissa jonka takia itse hikoilen ja tärisen ihmisten ilmoilla niin osaan suhtautua kyllä siihen. Mä en vaan ymmärrä, että miten sä vittu voitit sen koko turnausen vai siis hikoiletko ja tärisetkö sä niinkun sillain, että sun panikointia ei pysty vihut lukemaan.

Jos ryyppää monta päivää putkeen niin kyllähän siinä hikoilee ja tärisee. Pokerman reissaa joka käden ja kädet tärisee ja vihut ottaa livetellit et sil on aina naulat. Helppo voitto!
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 29.09.2019 4:39

sharkie kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti: Eks ollu just se joka pelas mun kans joskus Pulkuuriassa samaa emoppia ja joka hikoili ja tärisi aina kun piti liikutella chippejä johonkin :D Tää ois voinu olla vittuilua paitsi, että se ei ollu. Minä itse olen vitun sosiaalisten tilanteiden vammainen jolla on se vitun joku-vitun-häiriö sosiaalisissa jutuissa jonka takia itse hikoilen ja tärisen ihmisten ilmoilla niin osaan suhtautua kyllä siihen. Mä en vaan ymmärrä, että miten sä vittu voitit sen koko turnausen vai siis hikoiletko ja tärisetkö sä niinkun sillain, että sun panikointia ei pysty vihut lukemaan.

Jos ryyppää monta päivää putkeen niin kyllähän siinä hikoilee ja tärisee. Pokerman reissaa joka käden ja kädet tärisee ja vihut ottaa livetellit et sil on aina naulat. Helppo voitto!

Joo no oon pelannu elämässäni 6 liveturnausta capt Baden, emop bulgaria, emop Dublin, Helsinki freezeout terminaattori, 600dollari sisäänosto vegas omahan venetianis ja mpn maltas 150€ omahan.

Emop bulgarian ekan päivä pelasi hirvees darras ja kaikki muut päivät kännis. Hikoilu noide lisäks selittyy sillä et olin ylipainonen läski. Ja nykyää viel enemmän. Muistan nähneeni sut lentokoneessa, kattelitvitun ylimielisenä mun yli ku olin meinaamas morjestaa sua.

Emop bulgaria oli heron toinen livekokemus ja jos joku ihmettelee miks pärjään on heron täydellinen tietoisuus omasta imagosta sekä vihujen.

Mitä tulee herra karhupinguu ni hautuumaat on potentiaalia täynnä niin se oli munkin kohdalla mutta aloin tekee kovempaa duunii ku suuri osa muista.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 29.09.2019 5:33

Pokerman82 kirjoitti:Mitä tulee herra karhupinguu ni hautuumaat on potentiaalia täynnä niin se oli munkin kohdalla mutta aloin tekee kovempaa duunii ku suuri osa muista.

:clap:
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 29.09.2019 10:16

Hahaha. Vittu mä en edes muistanu, että oon käyny täällä Pokerimiehellekin vittuilemassa, mut siis hei hienoa huomata, että tätäkin blogia luetaan :D Piti olla pääpointtina, että en oo vieläkään grindannu, mut harhauduin aiheesta :D

Ps. En mä ollu sillon ylimielinen. Olin vain kännissä =) Tai krapulassa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit