Comeback Zoom

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Comeback

Comeback Zoom

Viesti Kirjoittaja Comeback » 23 Joulu 2019, 08:58

Olen 35v mies Kuopiosta. Pokeria pelasin ammattimaisesti muutaman vuoden Full tilt pokerilla siihen kuuluisaan mustaan perjantaihin asti sen jälkeen vielä pari vuotta Pokerstarsilla. Taukoa pokerista on N. 5-6 vuotta. Tasoina pelasin pääasiassa nl25

Kesäksi minulla on yritystoimintaa. Tämän talven voisin pelata pokeria, mikäli siinä enää pärjään.

Muutamaa blogia on tullut seurattua aktiivisesti, muuten en ole opiskellutkaan pokeria tällä välillä.

Avopuoliso on töissä, poika koulussa ja tyttö päiväkodissa, joten peliaika on oltava arkisin n. 7-15 illat ja viikonloput olen perheen kanssa.

Pelit aloitan pokerstarsilla 50bin kassalla nl10 zoom. Yritän nyt loppuvuodesta saada hm2 toimimaan ja säätää kaikki mieleiseksi. pelit alkaa kunnolla heti alkuvuodesta.

Kalliisiin harrastuksiin kuuluu myös kryptot :-' Rakettia odotellaan :beer2:

jippee

Re: Comeback Zoom

Viesti Kirjoittaja jippee » 23 Joulu 2019, 19:42

Ihan mielenkiinnolla odottelen kokemuksia miltä pelit näyttää/tuntuu monen vuoden tauon jälkeen. Itsellä vähän sama homma, tässä useamman vuoden odotellu sitä hetkeä kun ois aikaa, hermoja, riittävästi ylimäärästä rollia. Eka ei ollu rollia, sitte aikaa ja nytte hermoja. Ehkä ens vuonna.

Onnea matkaan!

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Re: Comeback Zoom

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Joulu 2019, 05:18

Hyvää joulu
nikkipe

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”