Maailman mielenkiintoisin blogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Detru
Moderaattori

Re: Maailman mielenkiintoisin blogi

Viesti Kirjoittaja Detru » 16 Tammi 2020, 23:10

Blogin Herolla viestien perustella meni nyt vati niin pahasti nurin, että asianomaiselle asetettu 24h jäähy ja siivottu kaikki tilanteeseen liittyvät viestit pois. Blogi pysyy myös lukossa vuorokauden.

Toivottavasti vastaavissa merkeissä ei tarvitse blogia uudestaan siivota ja lukita :(
Discord: Detru

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 18 Tammi 2020, 02:10

Onko täällä kaikki ok?

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 18 Tammi 2020, 14:51

Toivottavasti Pingulla on kaikki hyvin. Tai siis tietenkään kaikki ei ole koskaan hyvin, mutta ehkä ainakin elämä ja blogi jatkuu taas.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Tammi 2020, 15:47

Oli ok, mut mun postaus hävis bittiavaruuteen niin nyt taas vituttaa aavistuksen enemmän. Ei mitään aavistustakaan, että mitä täällä on tapahtunu torstaina, mut en halua tietääkään kun oon juonu tiistaista lähtien ja torstaina ei tainnut mennä oikein kovin vahvasti. Jos saan jostain rahaa niin haen kaljaa, mut käyttötileillä pyöreät 0,00 euroa ja lompakossa 0,35 euroa niin aika hiljaista taitaa olla. Laitan sit vaikka kuvan äyriäisistä ja raa'asta kalasta keiton ja salaatin muodossa. Ihan mun lempparia nää kaikki...

äyr äyr
äyr äyr
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Tammi 2020, 15:53

Mun piti laittaa Coolbetin triplaukseen pelkkä Tapparan voitto, mut myöhästyin noin 1 minuutin kun olin saunassa. No siellähän ois tilanne Tapparalle 3-0 ekan erän jälkeen. Laitoin sit Ilves o3,5 maalia ja KOOVEEn voitto. Osuuhan nekin toki. Ei oo enää rahaa pokeriin, mut vittu kun ois edes kaljaan...

Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki » 18 Tammi 2020, 16:12

KarhuPingviini kirjoitti:
18 Tammi 2020, 15:47
Ei mitään aavistustakaan, että mitä täällä on tapahtunu torstaina, mut en halua tietääkään kun oon juonu tiistaista lähtien ja torstaina ei tainnut mennä oikein kovin vahvasti.
Standard. Perinteinen juoppohulluuskohtaus, jossa uhoat hakkaavasi kaikki.

Koetahan pysyä hengissä.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 18 Tammi 2020, 16:18

Hyvän näköstä sapuskaa. Hyvä että oot enemmän tai vähemmän kondiksessa.

Oli se viimesin kyllä aika väkevä suoritus. Ei siitä oikein selvinnyt kenen kanssa sulla oli matsi käynnissä, lähinnä varmaan itsesi. Kerroit osoitteesi ja lupasit maksaa taksit jos joku ois halunnu tulla ottamaan turpaan jne.. Perus meininki siis. :-D

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 18 Tammi 2020, 17:05

Lähinnä itkuraivariuhoilua viestikaupalla, mutta onneksi Detru hyvästeli ne lopulta bittiavaruuteen, ettei niitä tarvii enää kenenkään katella. Hyvä, että ainakin saa ruokaa pöytään ja mahaan!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Tammi 2020, 19:12

No sehän on menny hienosti. Paremmin sentään menee Coolbetin triplaus. Ilveksen maalit toteutu jo aikaisessa vaiheessa ja KOOVEE johtaa 5-3 kun 9 minuuttia jäljellä. Kai sitä on "pakko" vielä huomiseks tehdä veto ja koittaa saada tripla päätyyn asti vaikka tässä vaiheessa vois tietysti myös lopettaa ja ottaa sieltä sen 100 euroa pois. Tulis kyllä toisaalta todella tarpeeseen. Btw nukuin äsken parin tunnin unet ja oluttakaan ei ole. Aamupäivällä otin viimeset pari kappaletta saunassa ja sit piti siirtyä kolalinjalle. Onneksi. En mä oiskaan jaksanu juoda enää enempää...

edit: 110,08 euroa on tällä hetkellä kympistä lähtenyt triplaussumma eli eilisen toteutunut kerroin Tapparan vähintään kolmen maalin voitolle oli 3,20 ja tänään Ilves + KOOVEE antoi kertoimen 3,44. Oon niin totaalisen katki kuin vain ihminen voi olla niin vähän kyllä houkuttelis jänistää ja ottaa tuo raha pois. Katsotaan nyt miten mä teen. Minkähänlainen keli siellä mahtais olla jos latais jonkun uuden äänikirjan kännykkään ja lähtis ulos kävelemään. En oo hieman yli vuorokauteen katsonut ulos ikkunasta...

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 18 Tammi 2020, 19:53

Mua kyllä vituttaa eniten se, etten vieläkään saanut sulta vittu sitä kalapuikkovalmistusvideoo mitä lupasit, vittu.

Tässä oli v-sanoja monta kertaa vähemmän kuin sun eilisissä postauksissa keskimäärin / viesti :-D

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Tammi 2020, 20:05

Pokrec kirjoitti:
18 Tammi 2020, 19:53
Mua kyllä vituttaa eniten se, etten vieläkään saanut sulta vittu sitä kalapuikkovalmistusvideoo mitä lupasit, vittu.

Tässä oli v-sanoja monta kertaa vähemmän kuin sun eilisissä postauksissa keskimäärin / viesti :-D
Katsotaan koska omistan seuraavan kerran niitä kalavitunpuikkoja :D

edit: Auschwitzin tatuoija seuraava lenkkeilykirja...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 19 Tammi 2020, 14:00

Päätin tehdä -ev teon vedonlyönnissä ja jänistää ja ottaa 110 euroani pois Coolbetiltä ja jättää triplauksen kolmannen vedon tekemättä. Toi on jotain mitä en oikeastaan ikinä tekis, mut oon täysin rahaton nyt niin seiftataan nyt ja gämblätään joskus myöhemmin. Ei sillä kolmannen vedon osumisella tämmösenä vilkkaana futiskierroksena saa kuin noin 100 euroa ylimääräistä. Tolla 110 eurolla voi sit vaikka koittaa rämpiä uutta nousua pokerista tai jotain. Ostaa ruokaa? Ehkä sekin vois tulla kyseeseen... Ajattelin tänäänkin käydä lenkillä kun tekee mieli saada kuunneltua tuo Auschwitzin tatuoija loppuun nopeasti. Hyvin kiinnostava.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 19 Tammi 2020, 17:02

Eikö sun kannattais pistää coolbetilla veto sisään ja seiftaa se 110e betfairilla esim? Saisit joka tapauksessa sen 110€ (tai 107e, ehkä joudut seiftistä maksamaan 2%.) mutta coolbetillä osuessa saisit sen triplauksen maaliin menemisen lisäksi. Eli freeroll.

Doofus

Viesti Kirjoittaja Doofus » 19 Tammi 2020, 17:52

RobertKnepper kirjoitti:
19 Tammi 2020, 17:02
Eikö sun kannattais pistää coolbetilla veto sisään ja seiftaa se 110e betfairilla esim? Saisit joka tapauksessa sen 110€ (tai 107e, ehkä joudut seiftistä maksamaan 2%.) mutta coolbetillä osuessa saisit sen triplauksen maaliin menemisen lisäksi. Eli freeroll.
"...mut käyttötileillä pyöreät 0,00 euroa ja lompakossa 0,35 euroa"

Tuosta on vähän vaikea ammentaa vetoa Betfairille. :-'

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 19 Tammi 2020, 18:52

Oli mulla Bet365:lla 5,50 euroa niin laitoin hupibetsin 2-0 Poolin matsiin, että on jotain jännäiltävää tässä...

Grindaan en pysty, mut tänään mä pesin lattiat ja kohta teen ison kulhollisen salaattia. Eli ei kuulu mitään merkittävää nyt.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”