Maailman mielenkiintoisin blogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Sven Poletka

Re: Maailman mielenkiintoisin blogi

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 06 Tammi 2020, 16:31

Se on jo tosi huono mäihä, jos alkoholistilta jää vahingossa Antabukset ottamatta sopivasti etukäteen ja sitten heti sattumalta ystävää auttaessa tulee yllättäen (onneksi vain ja ainoastaan) mietoja alkoholijuomia kotiovelle. Toivottavasti uskallat kysyä polilta neuvoa lääkityksen jatkamisen suhteen.

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 06 Tammi 2020, 19:29

Jep, kuulostaa valheelta tuo unohdus. Aikamoisia kavereita, koska todennäköisesti tietävät heron yritykset päästä alkosta eroon... Muistaakseni sanoin siitä kaveripiiristä joskus aikaisemmin ja se jo yksinään voi tehdä mahdottomaksi päästä eroon liikakäytöstä.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 06 Tammi 2020, 20:11

Starsailor kirjoitti:
06 Tammi 2020, 19:29
Jep, kuulostaa valheelta tuo unohdus. Aikamoisia kavereita, koska todennäköisesti tietävät heron yritykset päästä alkosta eroon... Muistaakseni sanoin siitä kaveripiiristä joskus aikaisemmin ja se jo yksinään voi tehdä mahdottomaksi päästä eroon liikakäytöstä.
No luehan uudelleen ja kerro missä mainitaan sana "unohdus" ja jos ei löydy niin mieti vielä kerran, että kuulostaako siinä sittenkään joku kohta valheelta. En mä välttämättä jatka antabuskuuria, mutta jatkan kuntosaleilua, lenkkeilyä ja grindaamista… Ne antabukset muuten väsyttää ja on melko huono lääke siinä mielessä pitkien turnausiltojen kanssa. Mun on parempi olla ilman niitä, mutta myös ilman alkoholia.

Lähtivät kaverit jo kotiin. Kävin välillä hakemassa ruokaa niin vetelivät täällä istuma-asennossa sikeitä mun tietokoneen ääressä ja heti herättyään poistuivatkin kotejaan kohti. Oli siis melko väsynyttä kaveriporukkaa tänään. Tyhjiä ja puolitäysiä tölkkejä jättivät jälkeensä pari kymmentä niin pieni kämpän siivous tässä nyt ja tänään ehkä vain leffaa ja huomenna taas grind.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 06 Tammi 2020, 20:19

Ok, väärinymmärrys osaltani! Paina 100k asti!

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 07 Tammi 2020, 15:23

Ei tässä ketään tarvi paskaksi haukkua. Mun mielestä oli epärealistista olettaa että retkahduksia ei tule. Muutamia kunnon alkoholisteja lähipiirissä ja mitä sitä touhua seurannut niin niitä retkahduksia tulee matkalla raittiuteen (jos pääsee raittiiksi ennen kuin viikatemies hakee) TODELLA paljon.

Mun mielestä tässä oli positiivista se että Pingu ei tehnyt mitään hölmöä ja vetänyt viikon ränniä tiukkaa viinaa. Foorumilla on vaikea sanoa jotain ilman että se voi kuulostaa vittuilulta tai sarkasmilta, mutta oon vilpittömästi sitä mieltä että tää meni hyvin ottaen huomioon että oli kuitenkin ihan rehellinen retkahdus. Olisi voinut olla paljon pahempikin retkahdus.

Mutta täytyy olla samaa mieltä että kaverit on aika paskoja jos kantaa 30 litraa mietoja ovelle kun kaveri yrittää raitistua. On toki hyvä auttaa kaveria jos on ongelmissa, mutta aika paskaa toimintaa vetää sut mukaan kännäämiseen, vaikkakin kohtalaisen vähään sellaiseen tällä kertaa.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 07 Tammi 2020, 17:12

RobertKnepper kirjoitti:
07 Tammi 2020, 15:23

Mutta täytyy olla samaa mieltä että kaverit on aika paskoja jos kantaa 30 litraa mietoja ovelle kun kaveri yrittää raitistua. On toki hyvä auttaa kaveria jos on ongelmissa, mutta aika paskaa toimintaa vetää sut mukaan kännäämiseen, vaikkakin kohtalaisen vähään sellaiseen tällä kertaa.
En pingua muuten ole seurannut kuin blogeista ja sitä kautta sen tarkemmin tunne. En ole tietoinen kuinka suuresti rummuttanut muualla juomisen lopettamista ja kuinka useasti. Onko käyny samoin ku pojalle joka ”Huusi sutta.”, ainakin blogeja seuranneena on tullut samat vibat. Ja onhan varmaan meillä kaikilla tuttuja joita joutuu vähän tsemppaamaan bisselle lähtöön. Oon itsekkin useasti vastannu kysymykseen ”lähe bisselle?”, ”tänää ei taida pystyä” ja sitte kuitenkin lähteny. Ja sama pätee moneen muuhunkin asiaan. Että en kauheesti lähtis kavereita syyttelemään juomaan yllyttämisestä.

Toki siinä mielessä oon samoilla linjoilla, että dokaamisen lopettaminen on helvetin vaikeeta siinä ympäristössä/elämän tyylissä, missä on tottunut dokaamaan ts. aiheuttaa juomista. Ja kaverithan on toki osa sitä. Tartteis dramaattisia muutoksia elämässä, että ei vaan pyörisi sitä samaa rataa. Sehän se siitä niin vaikeeta tekeekin.

Mites se menikään. "Ei tarkoittaa Ei". Oikeesti se menee "EI. Ei. ei. Ei käy. Ehkä. Miksipäs ei. No joo. Ok. kyllä. No totta munassa...." :-D

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 07 Tammi 2020, 18:41

Eihän toi tosiaankaan mikään retkahdus ollut. Raittiudesta retkahdetaan ja tässä taas oli kyse lähinnä tipattomuuden lipsahduksesta. Antabus on vain rehellisiä alkoholisteja varten ja lääkityksen lopettaminen on ainoo järkevä vaihtoehto tässä tilanteessa. Hoitokontakti kannattaa kyl silti säilyttää ja puhua myös totta sinnepäin. Kiitos rehellisyydestäsi ja onnea valitsemallasi tiellä!

Sven Poletka

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 07 Tammi 2020, 19:03

Starsailor kirjoitti:
06 Tammi 2020, 20:19
Ok, väärinymmärrys osaltani! Paina 100k asti!
Hyvä ja rehti korjaus Pingulta, ettei kyse ollut mistään unohduksesta.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Tammi 2020, 08:07

Eilisen sit kuitenkin vielä siivoilin, lämmitin, kokkailin, saunoin ym. ja pidin taukopäivän pokerista, mut nyt loppuviikon vois sit hyvin grindata pitkää päivää. Sen verran kevyt lasku pokerin lisäksi myös treeneihin, että tänään vain lenkille ja vasta huomenna salille. En mä ainakaan ole kavereitani syyttänyt siitä, että tuli tuossa parina-kolmena päivänä otettua muutama siideri. Kyllähän niitä kavereita sit siinä sunnuntai ja maanantain aikana kävi täällä lopulta useampikin vaikka ensin tulikin vain yksi ja toi aika paljon niitä juomia, mut jos ei olis tuonu niin olisin mä itsekin osannut sellaisia hakea. Tosiaan aika himmaillen tuli sit kuitenkin otettua eikä ollu missään vaiheessa edes krapulaa, mutta ihan mukava oli käydä baarissakin hoilottamassa karaokea nuotin vierestä ja kiva oli pitkästä aikaa ottaa hyvän kaverin kanssa muutamat lakushotit baaritiskillä. Kaverit joi kyllä oikeestaan minunkin puolestani, mut näköjään ne on jossain vaiheessa alkanu vain avaamaan oluen ja unohtamaan sen yhden huikan jälkeen ja hakenu uuden kun siivosin täältä vähintään 15 avattua, mutta lähes täyttä oluttölkkiä pöydiltä. Kukaan ei oo sotkenu eikä hajottanu mitään mikä on positiivista. Päivitän suihkun ja aamupalan jälkeen tän vuoden tuloksen peleissä koska niistä puuttuu tästä blogista vielä lauantain betsit ja sunnuntain pokerit. Nehän meni kyllä mukavan voitollisesti myös ja tappiopäiviä ei pokerista ole vielä tullut.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Tammi 2020, 08:21

Sunnuntain pokerit:
Tulos +562,88 €
Tunnit: 5,0 h

Koko vuosi:
tunnit 26 h 25 min
tulos +1532,79 €
tuntipalkka +57,99 €/h

Nyt enemmän pelitunteja vaan jatkossa!

Lauantain betsit:
Panokset 143,43 €
Voitot 124,00 €
Tulos -19,43 €
(edit: Ei ne mennykään voitollisesti... Erehdyin.)

Koko vuosi:
panokset 250,43 €
voitot 287,03 €
tulos +36,60 €
palautus 114,6 %

Nyt vähemmän hupivetoja vaan jatkossa!

Palkkoja, tukia ja muuta tuloa (lahjat/myynnit ym.) olen tässä vaiheessa vuotta saanut 376,86 euroa. Kyllähän tässä alkaa kohta ehkä pärjäilemään.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 09 Tammi 2020, 00:05

Tänään ei runnaillu hyvin. Käkkyjä dollarisaiteilla 7,0 tuntia ja tulos euroissa -178,08 €. Session loppuun vielä 180 dollarin flippi aivan totaalipaistia vastaan KK < AA nl50:ssa. Ei se ois osannu kipata mitään laatukättä mun shoveen, mut nyt sattu sit olemaan naulat.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 09 Tammi 2020, 00:34

Sittenkin vielä 35 minuuttia käkkyä lisää Starssilla kun ei väsyttäny. Tulos euroissa +59,41 €. Päivitetääs tähän taas vuoden pokeritulos tähän asti ettei mun itsenikään tartte etsiä sitä kauempaa blogista.

Tunnit: 34,0 h
Tulos: +1414,12 €
Tuntipalkka: +41,59 €/h

Kyllä minä olen tulokseen ihan tyytyväinen edelleen vaikka tänään tulikin eka tappiollinen sessio. Pelitunneissa on parantamisen varaa, mutta eiköhän ne tästä parane tälläkin viikolla...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 09 Tammi 2020, 16:17

Tänään oli selkä-, vatsa- ja hauistreeni. Ei ollu kirjanpitovälineitä mukana, mut kolme liikettä selälle, yks hauiksille ja yks vatsoille. Extrana pari supersarjaa pohkeille. Eli oli myös pohjetreeni. Sarjoja 2-3 per liike ja toistot jossain välillä 10-20. Kun ei tule tarkempaa treenipäivitystä niin laitetaan treeniateriapäivitys treenin jälkeisistä sapuskoista. Tein kahdella eri tavalla maustettua intialaistyylistä kanaruokaa eli siinä on kaneli-curry vs. hedelmäinen chili nyt vertailussa ja hain kaveriks ihan muuten vain myös muutaman sushin siihen kylkeen. Kohta aloitan turnaukset. Ruokatankkaus kohdallaan tänään (kuten yleensä mulla aina muutenkin... kokkailu on kivaa).

sush1
sush1
sush.png (1.1 MiB) Katsottu 955 kertaa

Oon joskus muinoin ostanu muutaman mp3:n Elliot Roen koutsaussaitilta niin muistin ladata ne uudelle koneelle vasta nyt. Täytyypä vielä kuunnella joku turnaus warm uppi ennen kun alotan.

Huomenna teen muuten saman rintatreenin Vlk uimahallin salilla kuin tein viikko sitten niin saa heti seurata kehitystä. Sitähän tulee tauon jälkeen viikosta toiseen mukavasti heti alussa...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 09 Tammi 2020, 21:01

Tänään runnailee paremmin. 20 euron Jab jäi harmittavasti 3. sijalle äsken iPokerilla, mut Winamaxilla 50 euron Magnum on nyt ft:ssä sijalla 5/7 (1500 egee pytystä) ja 30 euron Colossus on menossa hyvällä stackilla 2. päivään kun vajaa pari leveliä jäljellä ja siellä 6/27 nyt. Starssilla 55 dollarin Daily Marathon yli avg stackilla ihan just rahoilla ja mitähän kaikkee tässä nyt onkaan hyvissä. Vähän kaikki.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 09 Tammi 2020, 21:59

Hitto. Magnumista 3. sija. Kaikki melko tasoissa ja AK < QQ flippi. Mulla oli vielä turnilla nuttisuora, mut vihulla oli riverillä quadsit. Tuli siitäkin kai joku 780 euroa tjsp. Täytyy nyt vetää ainakin toi Starssin turnee päätyyn. Siellä on 6,5 kiloo pytty.

edit: iPokerin "Slam" kans kohta rahoilla 1/29 cl. Siellä bountyineen ehkä joku 600-700 egee pytty..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”