Viesti
Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Tammi 2020, 20:36
Saman palautteen saa periaatteessa myös livenä, mutta mua edelleen, 10 vuotta myöhemmin, harmittaa ja häiritsee se, että olen uhannut Portugalissa vetää nimimerkkiä JR joka oli ja on minun rajoittuneen ymmärtämykseni mukaan äärimmäisen älykäs ihminen ja joka ei koskaan ole tehnyt minua kohtaa mitään sellaista, että ansaitsisi sellaista käytöstä. Tuosta on nyt noin 10 vuotta aikaa ja ehkä eniten noista reissuista minua hävettää se, että olen fyysisesti yrittänyt uhkailla edellä mainittua Jannea. Jos siis ajatellaan sitä vittumaista käytöstäni muita kohtaan. Sitä on ollut ihan vitusti, mutta kyseinen ihminen oli niin täysin ansaitsematta sellaista kuin ihmisen vain on mahdollista olla ja siitä huolimatta olin sen aikainen uhkaava kusipäämulkkuidiootti joka oli nyrkit pystyssä vetämässä toista ihmistä turpaan vain koska itsellä oli paha olla ja halusi purkaa sitä johonkin mahdollisimman viattomaan siinä tilanteessa. Siis vielä, jos JR tulet lukeneeksi tämän, niin, Anteeksi! =) Muuta en osaa sanoa. Mä en oo päässy tästä vieläkään yli koska se oli jotain niin epärationaalista ja niin raukkamaista ja typerää, että... Ei vaan... Mä vain sanon, että anteeksi ja ei ole mun normaalin toiminnan mukaista ollut se...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!