Tervo!
On kuukausittaisen päivityksen aika. Myös viime kuussa pelasin useamman jaon nuorison keskuudessakin suosittua Texas Holdem korttipeliä. Jopa Expertti-Bluffaaja joutuu välillä tilanteeseen jolloin oma käsi on näytettävä ja silloin alkaa usein harmittaa vietävästi. Vaikealta on tuntunut varsinkin ennen riveriä eskaloituvien all-in tilanteiden voittaminen. Olen käyttänyt paljon aikaa yrittäessäni etsiä sopivaa asukokonaisuutta jolla potit alkaisivat tulla kotiin, mutta vielä ei ole tärpännyt. Olen kokeillut seuraavia yhdistelmiä: hattu päässä ilman housuja, paita päällä housut kaapissa, sekä sukat jalassa munasiltaan. Toki ymmärrän että Roomaa ei rakennettu yhdessä yössä ja että pokerin opiskelu on pitkäaikainen koko elämän kestävä prosessi joten jatkan kokeita tässä kuussa. Olen myös miettinyt miten hienoa onkaan tupakan polttelu. Lapsikin tietää että örmyä pitää olla, sitä pitää vetää ja siitä pitää puhua jatkuvasti. Tupakilla on myös paljon synonyymeja kuten, örmy, kessu, kesmiitti, nopa ja römbenstöökkeri. Kaikki todella hienoja sanoja!
Vuoden Graaphi tähän asti:
Laitetaan tähän myös muutama käsi. Pokerissa on tärkeää maksaa silloin kun on edellä ja foldata silloin kun on perässä.
Ja Thin Lizzyä on myös hyvä kuunnella!
I put my money in the suitcase
And headed for the big race
I felt a chill on my backbone
As I hung up the telephone
Stone cold sober and stone cold sweat
Running down the back of my neck
To lose means trouble, to win pays double
And I got me a heavy bet
Cold, cold sweat
They say chances on the outside
Are looking pretty slim