Mtt puuhastelua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Blitzkrieg

Re: Mtt puuhastelua

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg »

Sunnuntaipelit paketissa yllättävänkin nopeasti. Saldona -20€. Aika vähän tuli otettua noita megasarjoja. Winalta pelasin 125€ day 1 ja sit niitä pienempiä day 1. Toi 125 sujui mukavasti kun tuli 11 bountya ja pääsin rahoille. Ärsyttävästi vaan AK v KK cooleri siel lopussa kun olin top5 ite. No onneks noita avauspäiviä on useampia niin ehkä tulee vielä koitettua ammus jos toinenkin. Pari pientä finua tuli veikalla, mutta niissä sijat sieltä huonommasta päästä ja unibetil Yks finububletus 25€ 5k bountyssa.

No nyt tulee ahkerasti kyl pelailtua seuraavat 3 viikkoa. Sit loppukuusta pitäisi uskaliaasti lähteä Portugaliin pariksi viikoksi, joten tulee sopivaan saumaan loma grindienkin osalta. On kyllä tullut pelailtua nyt ekat kolme kuukautta aika paljon enemmän, mitä ajattelin vielä vuodenvaihteessa, mutta mikäs tässä pelaillessa. :beer2:
"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10
Blitzkrieg

Trophy hunt tilanne: 0 :crazy:

Tänään oli paljon outteja kun taisi olla 4 finua, mutta ei edes huppiin tai podiumille asti päästy. Eilinen sessio ei päättynyt hyvin kun kesken pelien alko särkee lihaksia ja tulemaan vilu ja sit heitin lisää vaatetta päälle ja sit tuli hiki ja aattelin et nytkö se perkeleen korona on jostain tullut meikäläisen elimistöön. No ehkä kuitenkin syy löytyy siitä että eilen oli aika kylmä ja en niin kiinnittänyt siihen huomiota kun pukeuduin kävelylenkille ja saatoin saada hiukan kylmää. Tänään vedin varmuuden vuoksi pari buranaa pelien alussa ja tulikin pelattua meikäläisen mittapuulla pitkä sessio kun alottelin hiukan viiden jälkeen ja just ennen 03:00 taukoa päätty vika finu.

Pelasin yhden scoopinkin vaikka olin kyl (jo vuosia sitten) vakuutellut itselle, että en niihin megamegafield rähinöihin kovin hepposin perustein lähde, mutta lähdin kuitenkin :tdown: Saldona 55$ PKO:sta 25$ pantteja ja tippuminen joku 50 sijaa ennen bubblea. Rahoille olis päässyt yli 1000 eli fieldillä piisasi kokoa.

Hiukan on eroa noilla megafieldeillä versus joku unibeti abyssi. jos raivaat itelle 10x alkustäkin niin sillä jo melkein taistellaan hupissa pikkufieldeissä ja megafieldeissä nuollaan näppiä.

Urheillessa itsellä oli aina unelmia, ihan skidinä ne oli tietenkin olympialaiset tai vastaavat arvokisat. Kun katseli telkkarista Seppo Rätyä, Matti Nykästä ja kumppaneita, niin pian sitä oli itsekin heittelemässä keihästä pellolla tai kavereiden kanssa hyppäämässä mäkeä minisuksilla. Jossain vaiheessa kun urheilusta tuli vakavempaa, niin tajusi sen, että ei ne olympialaiset ehkä omalla kohdalla ihan realistinen tavoite ole, mutta kuitenkin se oli unelmana siellä taustalla ja pienempiä tavoitteita uskalsi laittaa maltillisempiin kansainvälisiin kisoihin.

Tuo on hiukan sama asetelma Pokerissakin. Kyllä mielestäni unelmoida saa ja pitää niistä isoista scoreista. Oma tavoite on kuitenkin tällä hetkellä se, että kun aloin pelaamaan steikillä, niin haluan oppia ja kehittyä paremmaksi pelaajaksi sekä pelivalikoima on (rautalangasta vääntöjen jälkeen) muokkautunut sellaiseksi, että varmempaa ja tasaista tuloa pyritään hakemaan pienemmistä fieldeistä. Shotti siellä, toinen täällä ja hetkittäin mukana joku turnaus mistä voi hyvällä runilla voittaa hieman enemmän. Nämä turnaussarjat asettaa kivasti kapuloita rattaisiin, mutta jos pyöritän pääosin 9-12 pöytää, niin pyrin siihen että seassa on vain 1-2 turnausta, mitkä ei kuulu noihin hyvän valuen turneisiin. Eli edetään kohti tavoitteita ja myös unelma elää samaan aikaan :hooray:
"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10
Blitzkrieg

Tänään reilu 1500 sessio plussalle, finuja 6, 2 hopeaa, 1 pronssi ja loput siel 6-8 tietämillä. Pytyt edelleen: 0

Koutsin kanssa otettiin vielä oluen veto, että kumpi sijoittuu paremmin illan turneissa. Eli jos toisella pytty (min 50henkeä turneessa) niin sillä voitto, ellei toisellakin ole pyttyä. Sit katotaan toiseksi paras tulos. Oma score siis 2 2 3 ja koutsilla 1 1 2 2... On se kova, sanois Nikkipe

Huomenna joutuu pitään välipäivän, että jaksaa painaa sitten pe-su tai varmaan pe-ti, miten nyt meneekään. Ja huomenna olis myös tarkoitus avata kotimainen golfkausi.
Liitteet
ronssia.jpg
Blitzkrieg

PE,LA,SU pelit takana. Tulos -150 +50 ja -145€. Finuja ja hyviä sijoituksia on tullut ihan ok tahdilla, paitsi tänään vain yksi hopea Unibetin neptune rebuysta. Torstaina oli viikon ainoa välipäivä ja pikkasen jo tänään huomasi, että ei jaksanut enää ottaa ns. toisen kierrokse rekisteröintejä juuri mitään.

Nyt on alkanut olemaan unirytmitkin kohdillaan, pitkään oli vaikeuksia nukkua tarpeeksi pitkälle, mutta tänään jo sentäs 13:00 asti. Oon alkanut käymään kävelylenkeillä yöllä aina session jälkeen 30-60min ja siinä on rauhottunut ihan hyvin etenkin jos on ollut :rant: fiilis pelien jälkeen.

Ei pyttyjä, mutta avataan silti pistetili hexaprolla. Oli lippu ja se lippu riitti voittoon.

Ensi viikolla jatketaan pyttyjahtia tatti ojossa, ei tässä muu auta!
Liitteet
hexa.jpg
Blitzkrieg

Viikon pytyttömän jakson jälkeen päästiin taas voitonsyrjään kiinni. Harmittavasti vain osallistujamäärä ei riitä trophy hunttiin, mutta :hooray: tyydytti. Ipokalla myös 30€ 5k pantti turnee pronssille ja sit oli muutama hieman pidempi runi. 50€ 5k classici kans finuun, mutta hyyty sijalla 7.

No vielä piisaa energya hyvin. Nyt on tullut paljon ulkoiltua ja kävin myös parturissa siistimässä tänään 1v kasvanutta koronafledaa, oli jo aikakin :offtopic:
Liitteet
Pytty23.jpg
Pytty23.jpg (49.59 KiB) Katsottu 2810 kertaa
Blitzkrieg

Kesälomaprojekti

Tykkään haasteista, ne yleensä motivoi grindaamaan napsun verran reippaammin. Nyt ajattelin ottaa tämmöisen kesälomaprojektin ja nimi tulee siitä, että projektin jälkeen pidän pienen kesäloman!

Projektin tavoitteena pelata 40 pelipäivää (eli vastaa noin kahden kuukauden duunia verrattuna normitöihin). Abi on tällä hetkellä n. 25-30€ hujakoilla. Tavoite projektin aikana on tehdä profittia 7500€. Tulos sinänsä on sivuseikka, tärkein tavoite ovat saada nuo 40 pelipäivää kokoon ja sen jälkeen otetaan chillisti hetki! Portugalin parin viikon reissu tulee tähän projektin ajalle, eli se hetkeksi keskeyttää mtt pelit, tarkoitus olisi sieltä pelailla hieman käteistä, lähinnä NL 50 pöytiä, mutta voi olla että nuo jää aika vähiin.

Projektin aikana myös säännöllisen aktiivisuuden lisääminen / ottaminen ohjelmaan. Nyt olen saanut hyvän vauhdin päälle ja toistaiseksi ne on rajoittunut pitkiin kävelylenkkeihin ja kotona tehtävään lihaskuntoon, mutta mukaan tulee pyöräily kun kelit vielä hiukan lämpenee ja tietenkin golf!. Golfkauden jo avasin ja 94 oli avaustulos. Pelaan 16.1 tasotuksella ja viime kesänä tuli pelattua enkkakierros, olikohan 83 lyöntiä. Tän kesän tavoite olisi vakiinnuttaa taso sinne 85-80 tienoille! Katsotaan miten äijän käy!
Blitzkrieg

Projektin eka päivä alkoi aika koomisesti. Koutsin kans vedettiin sessiota iltapäivällä ja koutsin netti pätki ja lagasi, eka puol tuntia meni siinä ja sit saatiin jotain käsiä kateltua.

No oman session pääsin alottaan vasta vähän ennen puoltaysiä ja siinä nopeaa reggailla nöyttö täyteen. No ei mennyt kauaa kun oma netti alkoi pätkimään ja myös varanetti (kännykän) pätki. Oli todella stressaavaa, esim veikkauksella lyön turnilla täyskädellä ja paisti survoo ison stäkin yli ja yritän klikata maksua :rant: :rant: :rant: No sit kun sain netin jotenkin pelittämään niin toki kaikki timebankit oli veikalta ja ipokalta mennyt. Ipokan main sweetin sain keploteltua rahoille ja muutamalla pantillakin.

Trophy hunttiinkin avauspytty, kun neptune rebuy, missä ollut monta deeprunia viime aikoina päätyi nyt pyttyyn asti ja mukava kilon pytty kelpaa, niin saatiin sessiokin sopivasti plussalle.

40 session projekti 1/40 - Tulos 503.85€

Trophy #1
Liitteet
Trophy1.jpg
Blitzkrieg

Nyt tuli pelailtua joka toinen päivä rytmillä, perjantain skippasin kun kotikentän kauden avaus golfissa ja meni vähän myöhäseksi. Torstain sessio jäi pikkasen pakkaselle, mutta tänään takasin pytyn makuun. Myös ipokan 50€ main sweet eteni finuun ja siinä kuudes.

Projektia nyt 3 pelipäivää takana ja tulos +1685€.

Trophy #2
Liitteet
Trophy2.jpg
Korpisoturi2

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi2 »

Gz pytystä! Onko noissa Ipokerin uusissa re-entryissä hyvää valueta? En ole vielä kehdannut lisätä tuota 50e:tä ohjelmaan. I

Oltiinkin näköjään yksi päivä tuossa 20e fistauksessa samassa finaalissa tällä viikolla.
Blitzkrieg

Korpisoturi2 kirjoitti: 18 Huhti 2021, 15:06 Gz pytystä! Onko noissa Ipokerin uusissa re-entryissä hyvää valueta? En ole vielä kehdannut lisätä tuota 50e:tä ohjelmaan. I

Oltiinkin näköjään yksi päivä tuossa 20e fistauksessa samassa finaalissa tällä viikolla.
Huono value, ei kannata lisätä ohjelmaan, pysy vaan poissa :P

Ei vaiskaan, olen kyllä tykännyt, noi ei ole kauaa viel ollut noi uudet classicit, mutta pari finua on tullut. Alkutasoilla saa usein kivoja lahjoja. 50€ turneeksi siis vallan mainio.
Blitzkrieg

Rauhallista sunnuntaita. Sessio takana ja tuli fiilis että loppupa aikaisin. Yleensä olen pelien jälkeen 3-4 välillä käynyt sitten lenkillä, mutta nyt vikat out jo 01:30. Isommissa ei ollut oikein outteja. Pikku seiftaus veikalta kun classicista tuli pytty. Lopussa tiputin pari vikaa vihua nätisti eka 88 vs AA ja sit hupissa 345 flopilta QQ vs AA ja turniin Q. No joskus näin. Samaan aikaan kuitenkin Ipokan 20R tipahti AKs vs A4s bvb pfai. Mielummin siellä olisi runannut kun sunnuntai turneessa aina isompi pooli. No 120€ jäi siitä käteen.

Projektia nyt takana 4 pelipäivää ja tulos +1559€.
Blitzkrieg

Blitzkrieg kirjoitti: 02 Tammi 2021, 00:45 Jonkinlaisia tavoitteita olen pokerin suhteen miettinyt vuodeksi 2021.

Jos nyt kuitenkin tämä tilanne jatkuu pidempään, että on enempi aikaa pelata, niin tässä nyt maltilliset tavoitteet:

- AVG buy in nostaa 10$:sta 20$:iin.
- Turnauksia 3000 vuoteen
- Profittia 20 000€

Eli noista lähdetään rakentamaan vuotta 2021 :beer2:
4 kuukautta alkaa olemaan peliä takanapäin ja meno on ollut ihan tyydyttävää. Tässä välissä hyvä tehdä pieni välitilinpäätös, koska laitoin eilisen jälkeen pelit hetkeksi pakettiin ja rytmejä pitää alkaa siirtämään aikaisemmaksi. Ensi viikon maanantaina olisi lähtö Portugaliin pariksi viikkoa ja jos sieltä tulee pelailtua niin ehkä käteistä, mutta voi olla että kunnon loma peleistä tähän väliin sopii oikein hyvin.

Jos nyt vanhoilla kouluarvosanoilla omaa tekemistä arvioisin, niin tässä muutamia

Pelivalikoima Ennen 6+, nyt 9-
- Koutsin kanssa käytiin tätä aika paljon läpi. Ennen kuin alotettiin yhteistyö, olin just binkannut 2 kohtuu isoa fieldiä ja pidin noita turnauksia erittäin hyvän valuen turneina. Yhteistyön alkuvaiheessa pidin noita pieniä 10-30$ megafieldejä aina muutaman mukana sessioissa, kunnes olen nyt päätynyt siihen että valikoima pysyy noissa unibetin/ipokan/veikkauksen pienempien fieldien peleissä lähes 100%. Silti edelleen on hirveä himo painella vaikka sateliitteja GG:n 150$ sunday mähinöihin tai vastaaviin. Tasainen tulo kuitenkin näyttää olevan ihan kivaa ja sellaista voi löytyä jopa turnauksia pelaten.

Tulokset 8-
Alkuvuoteen tuli heti hyvät upit, mitkä käytännössä sain nostettua säästöihin / osakkeisiin ja aloitin nopeasti yhteistyön steikki/valmennus diilillä. Viimeiseen 3 viikkoon on tullut n. 6k€ uppia, mutta diili on 2,5k€ voitolla, eli oltiin 3,5k€ montussa ja siinä sahattiin parinkin montun / breakevenin välillä muutaman kerran. Väittäisin, että jos olisin aikaisemmin kuunnellut ja uskonut koutsia, niin montut olisi jääneet maltillisemmiksi ja voittoa olisi steikkipeleistä kertynyt reilummin. Onneksi aikaa on ja opettelemassahan tässä taas ollaan.

Sharkscopen näyttää että saldona 989 turnausta. AVG stake 25$, Total Roi 34.2% ja profit 11287$. Steikin alusta profit näyttää sharkscopen mukaan just ton 3000$. HEM näyttää että veikkauksella on pelattu hiukan yli 400 mtt ja pelit olisi 1200 miinuksella ja vastaavasti unibet on oman mutu arvion mukaan kutakuinkin saman verran plussalla siellä varmaan pelimäärä jopa hiukan isompi mitä veikkauksella, ehkä 450 paikkeilla. Eli total volyymissä huidellaan siellä 1850 paikkeilla. Sharkscopen peleissä kuoppa oli 4400$ syvimmillään :-# ja se on ihan kohtalaisesti kun avg bini ollut 28$. Iso osa kuopasta tullut Olybet,stars,winamax sivuistoilta.

Pelitaito 8-
Jos vertaan tätä vaikka mun koutsiin, niin en tiedä pitäisikö tuo olla vieläkin heikompi, ehkä 7 tasoa. Toisaalta se on lohduttavaa tietää, että tässä koko ajan opitaan lisää ja ehkä tuo 6k€ voittoputki ei ole ollut sattumaa, vaan noita jaksoja voinee tulla useamminkin jatkossa. Oma pelikäsitys on mennyt isosti eteenpäin tässä 3kk aikana ja se myös nostattaa motivaatiota. Luulenpa että kun Portugalista palaan, niin sitä painetaan sitten pari viikkoa putkeen turneita tatti ojossa!

Elämänhallinta 9-
Muistan että joskus vuosia sitten Ruslanas kirjoitti pokerisivuille hyvän artikkelin aiheesta panostaminen henkiseen hyvinvointiin ja nimenomaan pokerinpelaajan näkökulmasta. Mulle oman suorituskyvyn pitäminen hyvänä entisenä fyysisenä kilpaurheilijana ei ole ollut todellakaan mikään itsestäänselvyys. Ennen oli helppo treenata 20-30h viikossa, koska motiivit siihen löytyivät lajin vetovoimasta, kilpailuvietistä sekä lajiin liittyvistä haasteista. Kun kilpaurheilu loppui, loppui myös harjoittelu kuin seinään. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana olen lisännyt tavallista aktiivisuutta. Golf tulee mukaan tässä keväällä tai on tullut jo, mutta myös kävelylenkit, kotikuntopiirit ja pyöräily esimerkiksi kuuluvat nyt säännöllisesti kuvioihin. Esimerkiksi viime viikon maanantaista tähän päivään asti olen sporttrackerin mukaan kävellyt 34,2km. Välillä olen tehnyt lyhyen 30-45min lenkin ennen pelejä ja sitten 45-60min lenkin pelien jälkeen. Tässä siis vain varsinaiset kävelylenkit, trackeri ei ole päällä jos käyn vaikka eksymässä prisman hyllyjen välissä. Golfia on tullut 19,4km ja aikaa näihin on mennyt 15h ja tuo on nyt 8 päivän jakso. Lihaskuntoa on ollut viitenä päivänä. Ja mikä tärkeintä, niin nyt sain pidettyä säännöllisen unirytmin yllä pidemmän aikaa. Sen on huomannut peleissä siinä, että jos ekan reggausrundin matseja hyytyy nopeaa, niin otan vielä mukaan uusia turneita jotka alkaa siel 22-23 välillä. Vielä pari kuukautta sitten oli aina fiilis, että en hitossa jaksa regata enää mitää perus 100-200 pelaajan fieldin 22:00 alkavaa turnetta.

Kokonaisarvosana 8+

Eli tällä mennään rimaa hipoen tässä vaiheessa lukioon, mutta lisää tarvii tehdä duunia, jos halutaan tasoja jonkun verran nostaa ja nousta siellä hyväksi pelaajaksi. En tavoittele sellaista tasoa, että voisin noita kilosia ja sitä isompia joskus pelata, mutta kutakuinkin siten, että voisi painella jollain 50€ abilla ja voisi ehkä pelata sateliitteja johonkin kilosiin ja vastaaviin sit joskus. Mutta koitetaan nyt edetä step by step. Alustavasti on sovittu että tämä vuosi pelataan täl diilillä ja tarkastetaan tilannetta vuodenvaihteessa. Jos pelit lähtee rullaamaan ja niitä helvetin maksublokkeja ei tule, niin ehkä voisin nähdä itseni tulevaisuudessa yrittäjänä, minkä kautta tekisin hieman muita juttuja ja sitten pelaisin lähes päätoimisesti, mutta että pokeri ei olisi ainoa tulonlähde.

Katsotaan rauhassa miten homma etenee.
Blitzkrieg

Lomat on lomailtu ja tänään tuli tehtyä paluu sorvin ääreen. Täytyy sanoa, että kyllä teki hyvää olla pari viikkoa lämpimässä. Portugalissa oli varsin rauhallista kun perus turistirysät oli vielä hiljaisena ja putiikit pääosin kiinni. Kuun vaihteessa rajoitukset pikkasen lievenivät ja ruokapaikoissa sai toukokuussa syödä jo sisällä. Tuli käveltyä ja maastopyöräiltyä ihan mukavasti ja pari kertaa kävin salilla joten nyt on melkein kuin uusi mies, joskin kuntoilua pitää kyllä jatkaa armottomasti, sillä full boardin takia ruokakin maistui useasti päivässä ja vaaka helähti pitkästä aikaa 90kg :blink:

Lensin eilen Muncheniin ja siellä yö Hiltonissa ja tänään aamulla Suomeen. Nyt karanteenia ja perjantaina testiin ja jos se näyttää hyvältä eli negatiiviselta, niin sitten takaisin ihmisten ilmoille. No karanteenissa on hyvä grindata. Nukuin päivällä parin tunnin päikkärit ja tuli sen jälkeen käytyä lenkillä ja sitten se mitä olin odottanut 2 viikkoa, keitin kunnon suodatinkahvit. Nuo automaatti myrkyt mitä tuolla oli tarjolla, eivät kyllä vedä yhtään vertoja kunnon kahville, mutta jotenkin niilläkin selvisi. Kahvia pannullinen ja pelit käyntiin. Ihan mukavasti lähti liikkeelle kun ipokan 10R ja 50€ second chance meni finuihin, mutta sijoitukset 7. ja 4. niin väisteltiin isommat rahastukset.

Parina iltana pelasin myös Portugalista ipokalla kun sillä pelit toimi. Portugalissakin jotain rajoituksia ja muita softia en viittinyt availla. Noi molemmat sessiot jäi pikkasen tappiolle, mut ne oli sellasia et reggasin kaikki lateregit ja muutaman siihen päälle et sai nopsaan 6-8 turnausta ja osa sit nopeaan lähti laulukuoroon. Myös appipeleissä tuli miekkailtua käteisissä, mutta ne ei oikein sujunut.

No tästä hyvä jatkaa. Ipokalla myös 20€ 50k meni ihan ok nipulla day 2 ja se jatkuu lauantaina. Satkun vastaavaa koitin, mutta siitä ei ainakaan vielä menty jatkoon, mutta huomenna uusi yritys.

40 pelipäivän projektia on nyt 6 pelipäivää takana ja tuloksena +1306€.
Blitzkrieg

Tänään pelit jatkui ja pari deeprunia eksyi joukkoon, käytännössä muutoin olikin sitten melekonen doomswitchi päällä. Pelasin aika paljon ja oli jotain pikkasen isompaakin mukana. Tai no itelle isoja kun hiukan enempi 50€ ja 100€ turneita kun ipokalla seriesia.

Veikkauksen 10R hopeaa, siitä reilu 600. Vaikka pyttyä ei tullut, niin ei se niin harmittanut, koska basisti jäi ronssille samassa turneessa :beer2:

Ipokan 20R meni sitten top20 tietämille mut muutoin ei tainnut casheja tulla, veikkaisin siis että aika BE ilta.

Pari välipäivää ja sit homma jatkuu lauantaina ja sitten pitäisikin takoa varmaan n. 10pv putkeen ennen Tahkon golfreissua!
Blitzkrieg

Näin kesälajin urheilijoiden valmentajan on aika haasteellista saada kesällä volyymia sitään pokeripöydissä, etenkin turnauksissa. Jos helmikuussa tuli 21 pelipäivää, maaliskuussa 19 pelipäivää ja vielä huhtikuussa 12 pelipäivää niin sen jälkeen onkin ollut hieman hiljaasempaa. Toukokuussa oli 9 pelipäivää ja kesäkuussa toistaiseksi 4 pelipäivää. Nyt näyttäisi siltä että ehkä jo tänään tai viimeistään huomenna lähtee taas hieman pidempi pätkä että voi elellä yörytmissä.

Ne vähäiset pelit mitä oon kerennyt viime aikoina pelaamaan, niin on kulkenut silti ihan kohtuullisesti. Just kuunvaihteessa tuli yksi vuoden isompia voittosessioita kun voitin ipokan 22R ja Veikkauksen HR samassa sessiossa ja muutamia muitakin ok rahastuksia. Sit seuraavana päivänä heti vajaa 400 dunkkuun kun pelasin huonoilla unilla kun oli pitänyt viiteen venyneen sission jälkeen herätä jo aikaisin ja vaikka otin 2x päikkärit päivän aikana, niin olisi voinut tuon seuraavan session jättää pelaamatta. Sit tais olla 6.6. kun pelailin ihan ok session ja siinä oli paljon outteja tulla hyvä voittopäivä. MNS 100€ highrollerissa sit ärsyttävä biitti kun 14 left ja top 3 potissa AA tai KK vs selkeästi pienempi pari PFAI tuli turpiin. No nää on näitä. Jos tuossa vielä alkuvuodesta jaksoi surkutella biittejä, niin siltä osalta on moodi muuttunut aika hyvin ja enempi vaan antaa huomiota sille kun itse runaa välillä hyvin. Esim tossa 20R voittoturneessa oli ainakin pari tosi tärkeää ohivetoa.

Pokeri on edelleen kivaa ja olis vaan kiva kun olis paremmin aikaa pelata :clap: Muutama työhakemuskin on tullut tässä tehtyä, mutta vielä ei ole tärpännyt mitään järkevää joten koitetaan jatkaa pelejä niin paljon kuin vain kerkeää, mutta näin hienot kelit kun on päällä, niin pakko sitä on vähän nauttia auringosta ja :beer2:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”