Mtt puuhastelua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Blitzkrieg

Re: Mtt puuhastelua

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 09 Tammi 2021, 16:49

4 Pelipäivä tänään ja rytmit peliä varten alkaa oleen kohdillaan. Joskin tänään jouduin heräämään jo kympiltä, kun kävin valmentamassa, mutta nyt jo väsyttää sen verran hyvin, että parin tunnin päiväunet tiedossa.

Ajattelin tänään hiuka pienemmällä volalla pelata, kun on hyvät event turnaukset winalla ja stars.es. Lisäksi pari turnausta GG:lla, mistä laitoin pinnoja myyntiin.

Nimimerkki siellä AgentCarter ja ainakin olybetin softan kautta voi käydä pinnoja ostamassa.
Tuosta isommasta 50% myytävänä ja pienemmästä 30%. Markup 1.1
Pelaan turnaukset joka tapauksessa, vaikka pinnoja ei menisi.

Koitan tällä myynnillä hiukan uskotella itselle, että kassanhallinta pysyy hanskassa, vaikka nyt tulikin hyvää uppia rolliin :)
Liitteet
Osuudet1.jpg
"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10

Summerliu

Viesti Kirjoittaja Summerliu » 09 Tammi 2021, 17:02

Onnea scoresta. Musta tän blogin nimi vois olla kyllä MTT Hurjastelua \:D/. Pysyköön pakka kuumana ja peli kuosissa!

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 09 Tammi 2021, 22:57

Molemmat pinnaturneet ihan elossa. Bountyssa tullut jo jotain bountyjakin napsittua. Toi isompi, niin just ennen Boottia TT vs A7 PFAI turpiin shortti paistia vastaan.

Avasin utg TT, se flattaa utg+1 A7s, sit keskeltä joku squeeze. Painan siihen 4bet ja paisti vierestä ottaa ja squeezeman kippaa. Toki se paisti juoksenteli siihen värin jo floppiin. No viel 90k stäk, eli melkee 2x alkustack niin koitetaan saada jotain aikaiseksi.

Edit: Isompi out jotain toista finskia vastaan. BvB QQ vs AA 1.5k/3k tasolla ja oli joku 300k potti. No ei voi mitään.
Pitkään kuolleissa ollut winan runi on vähän heräilemässä, siellä muutama ihan hyvä lähtö. Toinen pinnaturnee on viel ihan hyvin elossa. Koitetaan siinä pärjätä!

Edit2: Bounty hunteri 32/157. Winalla joku w series eventti 17/52, siinä olis jo ihan kiva pytty ja viel knockoutti. Vois lähteä runaamaan. Äsken QQ vs A7 turpiin pikkustäkkiä vastaan ja siinä meni 50€!!! Saatana

9 turneeta viel yhteensä menossa joista yks on winan freerolli ja siinä tikettejä millions turneeseen tai johonkin, en ole edes seurannut, oon vaan painellu nappeja. Se 46/146

Edit 3: Winal w series ulos sijalta 36. Siitä bountyjen kanssa kuitenkin n. 450€, eli ilta plussalla varmuudella.
Näemmä nimimerkki nomeansyes oli ostanut tosta bountysta kaikki 30%, joten siellä saa nyt sitten jännittää. 6/73 tilanteessa mennään
"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 10 Tammi 2021, 04:00

1 tablaten menty jo tovi. 8/12 tuo bounty turnee mistä oli pinnoja myynnissä. Hiuka hiljasta ollut vikat pari tuntia lappujen osalta, luotetaan siihen että loppua kohden alkaisi taas tuleen. Onneksi oon saanut pidettyä stäkin suht elossa ja 20bb:lla viel mennään. Average on 27bb.

Edit: Congratulations. You have made it to the final table :clap:

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 10 Tammi 2021, 05:54

Go go! Tääl jännätään.
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 10 Tammi 2021, 05:57

ReportAasi kirjoitti:
10 Tammi 2021, 05:54
Go go! Tääl jännätään.
Tuo sakemanni on ihan osaava harja, mut ei sekään nyt ihan joka spottia tunnu handlaavan.

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 10 Tammi 2021, 06:34

Blitzkrieg kirjoitti:
10 Tammi 2021, 05:57
ReportAasi kirjoitti:
10 Tammi 2021, 05:54
Go go! Tääl jännätään.
Tuo sakemanni on ihan osaava harja, mut ei sekään nyt ihan joka spottia tunnu handlaavan.
Tarkotin lähinnä, et täällä foorumilla. :D Eli päivityksii tänne vaa.
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 10 Tammi 2021, 06:46

Olipas pitkä yö, mutta kannatti! Tässähän vois lähteä aamulenkille. Ja joku onnekas sai kans hyvän siivun kun kerkesi sen 30 pinnaa ostamaan.
Liitteet
Pytty3.jpg
Pytty3.jpg (60.21 KiB) Katsottu 870 kertaa

Ozark

Viesti Kirjoittaja Ozark » 10 Tammi 2021, 06:47

2 isoo ison fieldin pyttyä kahteen päivään, onnittelut! On se kova!

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 10 Tammi 2021, 06:58

Upeeta. Congrarz. :beer2:

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 10 Tammi 2021, 11:30

On se kova.

Ja varsinkin se turnee mistä joku rohmusi kaikki siivut.
nikkipe

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 10 Tammi 2021, 11:35

Onnittelut viimeisimmistä, kovaa tekemistä! :boxing: =D>

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 10 Tammi 2021, 14:01

Kiitoksia onnitteluista.
Ozark kirjoitti:
10 Tammi 2021, 06:47
2 isoo ison fieldin pyttyä kahteen päivään, onnittelut! On se kova!
Joo ei tuo ole ihan jokaviikkoista. Kyllä onneakin pitää olla mukana. Eilisessä turnauksessa merkitsi todella paljon, kun oltiin 7 handed ja olin 9-10bb stäkillä, niin aluksi sain tuplat 77 vs AJ ja hetken päästä 99 vs AK, eli flipit tuli himaan. 3 handed kun alkoin niin olinkin sitten ekaa kertaa chiplead ja siinä grindattiin tosi pitkään ja kärsivällisesti kun kenelläkään ei ollut alle 20bb stäkkiä alussa.

Mutta kun laittaa tarpeeksi volaa sisään tasoilla minkä bankroll kestää, tekee mahdollisimman paljon oikeita ratkaisuja, niin välillä napsuu isommin.

Verrattuna menneisiin aikoihin, niin yhden merkittävän muutoksen olen omaan peliin tehnyt ja se on tuo kärsivällisyys etenkin silloin kun ollaan vähän isommilla rahasijoilla. Riippuu myös turnauksen struktuurista. Koitan välttää puskemasta ihan kuraa jos olen puskustäkillä ja puskujen maksurangekin ehkä karvan verran tiukempi kuin ennen. Toki välillä noissa bountyissä joutuu hyvissä spoteissa liikahtamaan hieman spekulatiivisemmin. Esimerkiksi eilen starsilla knockout turboturneessa shortti jolle oli kertynyt jo ihan ok bountya, puski pienen nipun keskeltä. Napilta vihu eristi isolla stäkillä. Olin ite SB tai BB KQs kädessä ja survoin kans kaikki sisään. Nappi maksoi TJs ja toki voitti sen battlen. Tuo oli turbo knockout turnaus, eli siinäkin mielessä se tilannetaju ja nopeampi struktuuri puolti tuota omaa puskua, mutta toki olisi voinut jättää puskemattakin. Oltiin jo ITM ja selkeästi yli AVG efektiiviset stäkit.

Tänään on harkinnassa, että pelaanko vielä sunnuntai pelit. Ens viikoksi olis oikeita töitä tarjolla koko viikoksi ja oli tarkoitus mennä. Vuoden alusta jäin ansiosidonnaiselle, niin jonkun verran saa ohessa silti verotettavaa tuloa tienata. Toisaalta nyt kun tammikuun pelit vajaa 6k€ upissa, niin voisi kait vain jatkaa grindejä, mutta hyvää vaihtelua käydä välillä tekee oikeita töitä ja sit taas grindata kun on vapaata.

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 10 Tammi 2021, 14:31

Ja se että nyt tuli muutama pytty, niin ei se sinänsä itseä ihmetytä. Onhan noita turneita tullut muutama pelattua ja kun fFilteröin just sharkscopesta kaikki 0-60$ turneet mitä oon pelannut kun joskus 2009 loppuvuodesta alotin, niin onhan tuo kieltämättä ihan ok jälkeä. Ja jatkoa ajatellen on parempi pysyäkin näillä tasoilla :wink:

Se miksi joku 5-6v sitten jätin pokerit kokonaan tai melkeen kokonaan johtui vain omasta vielä kovemmasta intohimosta valmentamista kohtaan ja sillä tiellä olen työuraa tehnyt. Eli piti hieman valita joko pokeri vai valmentaminen kun molempia ei voinut täysillä vetää. Valitsin valmentamisen. No nyt niistä hommista ainakin palkkatyöt toistaiseksi loppu, niin mikäs tässä on ollut palatessa nappeja paineleen.

Ja kyllä myös se vaikutti, että kun ei ollut aikaa enää opiskella pokeria kun vain pelasin automaationa ja muu aika meni valmennushommiin ja samalla koitin nostaa pokerissa tasoja niin ei oikein sipuli kestänyt niitä 10k monttuja. Onneks sit aina jostain isommasta tuli tuli sillon tällöin 5fig onnenkantamoinen niitä paikkaamaan, mutta se tasainen hyvä tulos loppua kohden alkoi olla kateissaan. Koitin myös opiskella paljon lagimpaa pelityyliä, mutta se on helkkarin vaikea hallita ja nyt olenkin pakittanut reilusti sellaiseen alkuaikojen solidiin abc peliin, mutta onneksi sitten tuonne endgameen löytyy aina jostain takataskusta sopivasti ballseja ja mooveja.
Liitteet
Microt.jpg
Microt.jpg (90.1 KiB) Katsottu 496 kertaa

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 10 Tammi 2021, 14:41

Tossa ekassa graafissa oli 0-60$ pelit, niin tässä on sit 60$+ pelit. Vaikka nekin hyvin upissa, niin jos toi huippu ollut 111k niin sieltä on tultu alaspäin yli 25k eli tolla 105$ avg buy inillä 238 biniä. Eihän tuo vielä mikään megalomaaninen monttu turneissa ole, mutta pelit oli liian isoja taitoihin nähden ja piste, ei siinä sen kummempaa. Koitetaan nyt pitää jalat maassa ja pysytellään mukavuusalueella tuolla 10-30$ / € turneissa ja luckboxataan sit sateliitin kautta jossain vaiheessa joku sunnuntai majori 8-) Ens viikon keskiviikolle voitin winalla freerollista W SERIES 4M guarantee turneeseen lipun, niin esimerkiksi siihen voisin ajoittaa god runin!
Liitteet
isotpelit.jpg
isotpelit.jpg (93.65 KiB) Katsottu 493 kertaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”