Mtt puuhastelua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Blitzkrieg

Re: Mtt puuhastelua

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 18 Tammi 2021, 05:41

Pelit päätty jo monta tuntia sit, mutta piti reilata yhtä sankaria, josta olin ostanut 5% olybetil. No sehän juoksi melkee päätyyn asti ja voitti 53k $, joten vaikka omat pelit ei tänään kaksisesti kulkenut, niin tuosta kiva 2200€ bonus :) Ollapa onnekas.
"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 20 Tammi 2021, 02:22

Pari pelipäivää takana ja noista tulos total -440€. Eilen -400, tänään -40. Pari finua tuli ipokalla ja pienin mahdollinen turnaus eteni pronssille, eli joku 2k Punch Out. Tais tulla just ja just 3fig rahastus. Samaten ipokal 20 tai 30 ege freezeout meni finuun, mut siel hyyty 7-8 sijoille ( nyt ei voi muistaa). Kympin reba jonnekin sijalle 35 AA<77 isossa potissa vähän sapetti, mutta onneks ei ollut edes huomio pöydäs kun olin tuutannut merkit keskelle ja sit piti keskittyä toisaalle, niin ei päässyt itkupotkuraivari tuleen.

Tänään oli eka parituntinen koutsin kanssa ja jäi kyllä paljon hyviä juttuja mieleen. Ei muutaku unta palloon ja huomenna taas uudet pelit!
"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 22 Tammi 2021, 01:22

Taas pari pelipäivää takana. Eilen oli todella huono päivä, siis kaikki valmistelut oli mennyt ihan rutinoituneesti, mutta sit kun alotin pelit pikkasen normaalia aikaisemmin, niin tuli jotenkin aika nopeaan sellanen olo, että ei jaksa pelata ja en sit reggaillu pitkää sessiota, mikä oli suunnitelmissa ja muutenkin sit oli vähä kakka fiilis pelata kun farssimaista tuuria oli ilmoilla. No jotain casheja sieltä tuli väännettyä.

Tänään sitten paljon pirteämmällä ilmeellä peleille. Uuteen pelivalikoimaan tottuminen on hieman vienyt aikaansa, mutta pikkuhiljaa. Unibetilla finu 1k abyssista ja Veikalta pikkupytty, joten ihan ok sessio.

Huomenna välipäivä ja lauantaista pitää jatkaa ainakin viel 4 päivää. Ens viikolla onkin sit hiukan oikeita töitä ke-pe, niin siinä sit taukoa nappien painelusta.

Oli myös mukava seurata kissmybassin twitchia ekaa kertaa. Tai twitchit ylipäätään itselle on ollut vähän outo juttu, elän vielä facebook aikaa. Tai on mulla ig tunnarit ollu jo tovin, mutta twitch lähetyksiä oon seurannu vasta nyt ekaa kertaa, mutta kai sitä ollaan jonkinlainen dinosaurus näissä kuvioissa, mutta ei nyt ihan vielä Pyysingin tasoa.
Liitteet
Pytty4.jpg
Pytty4.jpg (64.32 KiB) Katsottu 3024 kertaa

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 22 Tammi 2021, 01:36

Blitzkrieg kirjoitti:
22 Tammi 2021, 01:22
Oli myös mukava seurata kissmybassin twitchia ekaa kertaa.
Ty ty, harmi että oma Abyssin finu ei kovin kauaa kestänyt niin ei päästy keskenämme miekkailemaan :-D

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 22 Tammi 2021, 03:39

On se kova
nikkipe

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 22 Tammi 2021, 13:57

Tuli mieleen eilisestä 25€ abysista tilanne. 7 left, eli just oltiin itm. utg+1 openshove 22bb, SB (chipliidi) reshove ja minä BB:ssa with AQs.

Tuo chipliidi oli sama, joka bubblessa reshoves K8o kissmybassin 99 vastaan.

Prizepool
1. 354€
2. 248€
3. 177€
4. 141€
5. 106€
6. 70€
7. 53€

Merkkejä yhteensä 392k.
Fold - Itselle jäisi 26k eli 13bb
Call - a) voitetaan potti ja noustaan 82 kiloon = 41bb
Call - b) hävitään ja saadaan 53€

ICM mielessä tässä pitäisi varmaan kipata, mahdollisuus saada moneyjump ja jäisi vielä ihan pelattava 13bb. Pöydässä myös 3 muuta shorttia vielä.

Shortti joka puski, niin vaikutti jokseenkin osaavalta, uskon että se tossa painaa ATo+ A5s+ KJo+ KTs+ ja kaikki parit.
Eristäjän range voi olla vielä laajempi.

En siis löytänyt kippiä ja siel oli aika lailla rangen kärki, kun vastassa oli shortilla AJ ja eristäjällä KK.

Jäin vaan täs miettimään, että pitäisikö noi spotit etenkin kun 2 vastassa, niin aina foldaa ellei tyylii QQ+ itellä kädessä.

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 24 Tammi 2021, 01:01

Välipäivän jälkeen on taas grindailut maistunut. Muutamia ihan hyviä runeja ollut, mutta se terävin kärki jäänyt uupumaan. Pari turnausta tässä viel jäljellä ja molemmat itm.

Session alussa oli vähän ongelmia, kun ipokerin pöydät yhtäkkiä jymähti ja en päässy loggaan softaan. Sit myöshään hm2 ei suostunut käynnistymään. No parin tunnin jälkeen tauolla boottasin koneen niin taas homma pelas normaalisti. Onneks ei mitää pahaa vauriota ipokal kerennyt syntymään. Yks sateliitti meni sitoutissa ja senseissä oli viel 10bb stäk kun sain softan auki ja sain sen ujuteltua mincashiksi. Rebuyt ei sit oikein runannu siel.

Unibetil oli jo vähän parempaa menoa 5k leaderboardissa ja sieltä hyvä plussailta. Samaten olybetil, mis pelasin vaan pari turneeta kun oli ps freerolli, niin yks 12$ bountyturnee eteni sijalle 27 ja siitä 250 taalaa bountyjen kanssa.
Liitteet
Unibet ronssi.jpg
Unibet ronssi.jpg (12.94 KiB) Katsottu 2370 kertaa

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 25 Tammi 2021, 02:10

Isommat voitot kiertää nyt oikealta ja vasemmalta, mutta 3 finua taas ja sit 3. 4. ja 8. Paras sija tuli unibetin 25€ PKO turneesta ja plussaa vajaa 500€ koko session osalta. Pikkasen paremmalla runilla olis ollut mahkuja aika paljon parempaan scoreen. Toisaalta, jos joka sessio olisi keskimäärin 400-500€ plussaa, niin kyllä sekin kelpaisi!

Ma ja TI pitäisi vielä pelailla ja sit tulee ainakin 3 päivää taukoa kun on vähän valmennuksia ja muita hommia. Vaikka pari voittopäivää olikin nyt putkeen, niin viimesen 10 päivän saldo silti pikkasen miinuksella. No koitetaan painaa seuraavan parin päivän aikana takasin vihreälle tämä pätkä!

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 25 Tammi 2021, 14:34

Olet tällä hetkellä sijalla 8. PKO overall leaderboarsissa. Tollanen ilmoitus tuli kun loggasin unibetille. No piti sit käydä katsomassa, että mikäs leaderboardi se tollanen on, niin siellähän on jotain bonareitaki tarjolla.

Rank Bonus Points Value €
1 200,000 2000
2 150,000 1500
3 100,000 1000
4 70,000 700
5 45,000 450
6 32,000 320
7 22,500 250
8 15,000 150
9 9,000 90
10 6,000 60
11-20 4,000 40
21-40 3,000 30
41-60 2,500 25

Yöllä myös tutustuin noihin unibetin bonareihin ja onhan ne tavallaan hauskoja. Grindasin PLO4 pöydäs 6€ käteislippua ja noi siis pitää läpipelaa. Aika läppä, mut toisaalta jos vähän jaksaa nähdä vaivaa niin ei ole kovin paha tuplata tai triplata noi bonarit. Toisaalta, miksi jaksaisi veivata jotain PLO tai NL4 pöytiä.

Onkohan noi bonus pisteet samanlaisia, että jos nyt saisi vaikka tuon 15k pistettä, minkä arvo on 150€, niin se pitää jotenkin sit kierrättää peleis?

Edit: Löysinkin softasta noi henk.koht pisteet ja bonuskaupan niin selvisi aika paljon :)

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 26 Tammi 2021, 02:45

Olipa ankea sessio, vaikka tuli pikkupytty ja siitä 450€ ja vielä pienemmästä turneesta hopea ja parisataa, niin sessio jäi vain muutaman euron plussalle. Eli isommissa ei sitten minkäänlaisia outteja tänään.

No tämmöstä välillä, silti kolmas plussasessio putkeen. Huomenna taas sovittu sessio koutsin kanssa, niin jos siitä saisi taas jotain kättäpidempää ja huomenna sitten tämän rupeaman vika pelipäivä.

No pytty aina pytty, pitäähän siitä kuva saada :clap:
Liitteet
Pytty5.jpg
Pytty5.jpg (67.23 KiB) Katsottu 1861 kertaa

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 31 Tammi 2021, 12:47

Hola!

Onpa ollut raskasta vääntöä tämä kuukauden toinen puolisko, lähinnä tuloksellisesti. Pelillisesti on koko ajan hyvä fiilis ja oon saanut paljon volaa sisään ja tullut opiskeltuakin kohtuu ahkerasti. Panostin myös ja päivitin HM2 -> HM3. Pientä ongelmaa on ipokan ja veikan softien hudissa kun ne pomppii minne sattuu ja jos tallentaa vaikka ipokalla layoutin, niin sit veikalla se on ihan erilainen. Onko tähän jotain ratkaisua?

Aloitin siis 15.1. pelaamaan steikki/koutsaus projektissa ja tuon jälkeen on tullut pelattua 13 pelipäivää ja tällä hetkellä mennään n. -1400€ tappiolla. Mukava oli huomata eilen, kun yhdessä isossa potissa Squezaan isosta nauloilla ja utg maksaa. Flop AK4 ja päästään turnilta sisään, vihulla tasku neloset ja riveriltä napsahtaa vihulle quadsit. Tuijotin ruutua ilmeettömänä n. 2s, suljin pöydän ja jatkoin pelejä ja siirsin keskittymisen jäljellä oleviin. Toki vaihtoehtona olisi ollut, että olisin postannut käsihistorian blogiin ja itkenyt multiversumin vääryyksistä ja infernoista, mutta kun se ei auta yhtään noihin jäljellä oleviin turnauksiin. No kun noita vastaavia spotteja on pokeripakka jakanut etenkin parissa viime sessiossa useampiakin, niin olen vain reggaillut lisää turneita ja keittänyt lisää kahvia. Sillä siitä selvitään.

Eilen 10 rebassa tuli pronssia ja se hiukan lämmitti mieltä, mutta sessio jäi silti 223€ miinuksille. Tänään on yksi isompi day 2 ohjelmassa ja muutoin sit isolla volalla sunnuntain kimppuun. Ennen pelejä on ohjelmassa tässä ihan kohta (kunhan aamupuurot sulanut) omaa sporttia, eli olisi tarkotus tunti tehdä vauhtileikittelyä, 1min reipasta hölkkää, 1min kävelyä ja tuo 30x putkeen. SItten vielä päälle kotona kahvakuulaa ja jotain core juttuja ja habaa tietenkin käsipainoilla. Sen jälkeen pitäisi käydä seuraamassa valmennettavien touhuja ja sitten pikku päikkäreiden kautta peleille. Unirytmi on nyt aika lailla 04:00 - 11:00. Jotenkin vaikea saada yli 7h yöunia enää, johtuneeko siitä että 40v lähestyy uhkaavasti. Toki myös nukkumaan meneminen heti pelien jälkeen ei aina ole helpointa. Eilenkin meni melkee pari tuntia et rupesi väsyttämään.

Tsempit sunnuntaiturneille virkaveljille :boxing:

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 31 Tammi 2021, 13:16

Blitzkrieg kirjoitti:
31 Tammi 2021, 12:47
Pientä ongelmaa on ipokan ja veikan softien hudissa kun ne pomppii minne sattuu ja jos tallentaa vaikka ipokalla layoutin, niin sit veikalla se on ihan erilainen. Onko tähän jotain ratkaisua?
Tee oma hudi Veikkaukselle ja iPokerille (kopioit normihudin Hemissä ja nimeät vaikka "ipoker hudiksi"). Sen jälkeen laitat Veikkaukselle ja iPokerille eri hudit, asettelet paikoilleen ja tallennat layoutit ja toimii.

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 03 Helmi 2021, 02:43

KissMyBass81 kirjoitti:
31 Tammi 2021, 13:16
Blitzkrieg kirjoitti:
31 Tammi 2021, 12:47
Pientä ongelmaa on ipokan ja veikan softien hudissa kun ne pomppii minne sattuu ja jos tallentaa vaikka ipokalla layoutin, niin sit veikalla se on ihan erilainen. Onko tähän jotain ratkaisua?
Tee oma hudi Veikkaukselle ja iPokerille (kopioit normihudin Hemissä ja nimeät vaikka "ipoker hudiksi"). Sen jälkeen laitat Veikkaukselle ja iPokerille eri hudit, asettelet paikoilleen ja tallennat layoutit ja toimii.
Tein noin, mutta aina jos tallennan layoutin, niin se tallentuu molemmille saiteille :rant:

No pitää tutkailla lisää kun taas kerkeää. Nyt on tullut pelattua aika ahkerasti. Sunnuntaina normi iltasessio, sit maanantaina pelasin päiväsession ja se jäi muutaman satasen plussalle. Tänään sit heräsin joskus viideltä ja vedin aamusession, siitä ei jäänyt paljoa kerrottavaa. Olybetil finububbletus Big 30$ taisi olla paras suoritus. Vajaa 3h päikkärit, sit koutsin kanssa pari tuntia katseltiin käsiä ja nyt pelasin viel iltasession. Ihan ok sessio, veikalla pari finua, mutta pienemmässä hyytyminen ronssille ja isommassa 7., niin tuloksena -80€ sessio. Unibetiltä viime aikojen ainoa lohtu on ollut se, että PKO turnaussarjassa sain yli 30 bountya ja jonku freerolli lipun, mitä en todnäk kerkeä edes pelaamaan. Nyt seuraavat päivät meneekin sitten ns. muissa ympyröissä, mutta pikkutauko tähän väliin tekee varmasti ihan hyvää.

Pelimäärän alkuvuoteen on ollut kyllä kiitettävä. Sharkscopen trackkaamia turneita kertynyt 381. Avg buy in 18.8$ ja Roi 60%. Hyvin on Roi tasottunut alkukuun pyttyjen jälkeen. Lisäksi tuohon veikan ja unibetin pelit niin ollaan varmaan lähellä 500 turnausta. Pitää varmaan vähän himmata tahtia kun vuoden tavoite oli 3000 turnausta ja jos nyt kasassa n. 500, niin tätä tahtia jos jatkaa, niin saa pitää puolet vuodesta sit vapaata. Nojoo, katsotaan kuinka kauan pystyy tällä volalla pelaamaan, mutta ainakin nyt kesään asti pitäisi pystyä paineleen hyvin. Että varmaan se vuoden pelimäärä sinne 4000 mtt paikkeille voisi mennä ja toivottavasti profittiakin enemmän kuin tavoitteena ollut 15k euroa.

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 06 Helmi 2021, 01:01

Perjantai ilta on ollut jo kohtalaista menoa. Tässä kun vielä 1 tablaan katkaravulla veikan perjantain erikoista, niin ihan hyvä saldo takana. Alotin jo hyvissä ajoin joskus vähän viiden jälkeen. Sieltä napsu tiketti sunday millioniin mikä on nyt 215d 2-day versio. En kyllä muista, että koska olen viimeksi sunday millionin pelannut. Varmaan joskus 4-5v sitten kun oli joku spessu versio, mikä on nyt maaliskuussa tulossa taas turnauksen vuosipäivänä.

Tälle iltaa on mahtunut 5 finua. Parhaimpina scoreina Ipokan 5R 1.5k 6max ja siitä pytty ja vajaa 850€. Sit Unibetti osoitti pientä heräilyä ja yks mincashi ja kilon abyksesta hopeaa. Sit pari pikkufinua ja 1 turbo.

No tästä hyvä jatkaa kohti viikonlopun mähinöitä.
Liitteet
Pytty6.jpg
Pytty6.jpg (45.29 KiB) Katsottu 706 kertaa

Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg » 07 Helmi 2021, 02:17

Taas yksi ilta lähempänä miljoonaa. EI tullut pyttyjä, mutta hopea veikan tx classicista tyydytti. Oli tällä kertaa iso pooli kun hopeastakin 510€. Sit oli jossain 20€ KO turnees finu, siel 7. ja reilu satku. Plussa ilta kuitenkin. Olin vähän kahen vaiheella, että pelaanko tänään kun olin melkee koko päivän menossa, mut puolen tunnin täsmä päikkärit ja sit muutama kuppi kahvia, niin ihan hyvin jaksoin keskittyä.

Ainoa spotti oli, mis olin vähän untenmailla, kun floppasin Nauloilla setin A7x floppiin 3way. Cbet ja vihu Turn 7. BB:sta vihu shovee loput keskelle ja katon että ei helvetti osuko se tripseihin tai jotain. Timebankki jo pyörähti käyntiin kun vasta tajusin että ainiin, mullahan on Täpö. No joku Q7 siel oli vastassa.

Huomenna sit pitkästä aikaa sunday millionin kumppuun ja One-Time hakusessa. Stars.eu taitaa olla about ainoa saitti mikä on mulla miinuksella ja reilusti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”