Hola!
Onpa ollut raskasta vääntöä tämä kuukauden toinen puolisko, lähinnä tuloksellisesti. Pelillisesti on koko ajan hyvä fiilis ja oon saanut paljon volaa sisään ja tullut opiskeltuakin kohtuu ahkerasti. Panostin myös ja päivitin HM2 -> HM3. Pientä ongelmaa on ipokan ja veikan softien hudissa kun ne pomppii minne sattuu ja jos tallentaa vaikka ipokalla layoutin, niin sit veikalla se on ihan erilainen. Onko tähän jotain ratkaisua?
Aloitin siis 15.1. pelaamaan steikki/koutsaus projektissa ja tuon jälkeen on tullut pelattua 13 pelipäivää ja tällä hetkellä mennään n. -1400€ tappiolla. Mukava oli huomata eilen, kun yhdessä isossa potissa Squezaan isosta nauloilla ja utg maksaa. Flop AK4 ja päästään turnilta sisään, vihulla tasku neloset ja riveriltä napsahtaa vihulle quadsit. Tuijotin ruutua ilmeettömänä n. 2s, suljin pöydän ja jatkoin pelejä ja siirsin keskittymisen jäljellä oleviin. Toki vaihtoehtona olisi ollut, että olisin postannut käsihistorian blogiin ja itkenyt multiversumin vääryyksistä ja infernoista, mutta kun se ei auta yhtään noihin jäljellä oleviin turnauksiin. No kun noita vastaavia spotteja on pokeripakka jakanut etenkin parissa viime sessiossa useampiakin, niin olen vain reggaillut lisää turneita ja keittänyt lisää kahvia. Sillä siitä selvitään.
Eilen 10 rebassa tuli pronssia ja se hiukan lämmitti mieltä, mutta sessio jäi silti 223€ miinuksille. Tänään on yksi isompi day 2 ohjelmassa ja muutoin sit isolla volalla sunnuntain kimppuun. Ennen pelejä on ohjelmassa tässä ihan kohta (kunhan aamupuurot sulanut) omaa sporttia, eli olisi tarkotus tunti tehdä vauhtileikittelyä, 1min reipasta hölkkää, 1min kävelyä ja tuo 30x putkeen. SItten vielä päälle kotona kahvakuulaa ja jotain core juttuja ja habaa tietenkin käsipainoilla. Sen jälkeen pitäisi käydä seuraamassa valmennettavien touhuja ja sitten pikku päikkäreiden kautta peleille. Unirytmi on nyt aika lailla 04:00 - 11:00. Jotenkin vaikea saada yli 7h yöunia enää, johtuneeko siitä että 40v lähestyy uhkaavasti. Toki myös nukkumaan meneminen heti pelien jälkeen ei aina ole helpointa. Eilenkin meni melkee pari tuntia et rupesi väsyttämään.
Tsempit sunnuntaiturneille virkaveljille

"Sanoin antille, että älä turhaan paina reissua, sillä minä pudotan muut ensin ja sitten vasta sinut, Seppo naurahti voitonmaljaa kohottaessa." Seppo Parkkinen Poker magazine 4/10