Viesti
Kirjoittaja KarhuPingviini » 02 Kesä 2020, 08:57
Kai sitä vois hieman päivittää myös kesäkuun pelejä tänne. Olkoon toi blogin otsikko nyt silti vaikka tommonen kun se nyt on ihan sama ainakin mulle, että mitä siellä lukee. Eilen olin tekemässä tutun muuttoa ja käytiin sen jälkeen ravintolassa syömässä kunnon pihvit ja terassilla yhdellä siiderillä koska se nyt oli mahdollista ja oltiin muutenkin valmiiksi Tampereella. Yhteen siideriin jäi terassitouhut ja sen jälkeen grindailin kotona 4 h 15 min ihan pikkupelejä. Tulos +25,91 euroa. Väsytti niin paljon, että pari vikaa turnausta roiskin vain menemään, että pääsi nukkumaan. Tosi harvoin nykyään teen noin, mutta minusta unen ev oli siinä vaiheessa parempi kuin niiden turnausten. Mä latasin nyt Coolbetin uuden softan ja siirrän tästä päivästä alkaen mun iPokerin pelit toistaiseksi sinne. Tällä hetkellä on menossa huoltopäivitys GG:llä, mutta kun se on ohi niin taidan siirtää myös sen verkon pelit Olybetille ja pari uutta grindisaittia tulee tästä päivästä lähtien, mutta säännöllisesti käytössä olevien saittien ja verkkojen lukumäärä pysyy ennallaan, kahdeksassa. Pelit siis kesäkuussa Stars.eu, Winamax, 888, Party, Veikkaus, Pokerihuone, Coolbet, Olybet. Mahdollisesti promojen perässä voin pelailla jossain muuallakin. Vedonlyöntimaailmakin taitaa tässä kuussa alkaa aktivoitumaan pikkuhiljaa.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!