Tapin (Reetin päiväkirja)

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
täppi

Re: Tapin (Reetin päiväkirja)

Viesti Kirjoittaja täppi »

HerrDoktor kirjoitti: 03 Kesä 2021, 15:46
täppi kirjoitti: 03 Kesä 2021, 15:30 Kertoo paljon, että nettissä on vaan pienilläkin panoksilla aika hyviä pelaajia. Puttuu täsyin ns limp call papat joihin on tullut livenä törmättyä ja pieniin livepeleihin eksyy ainakin jonkin verran sellaisia jotka eivät juuri ole peliä opetelleet.
Vaikka tämä nyt tällainen monologitopikki onkin, niin kommentoidaan nyt, kun kerran tuli luettua. Tätä nettipelien paistittomuuttahan sitä täällä jaksetaan joka viestissä jauhaa, mutta sehän on oikeastaan ihan täyttä paskaa. Joka saitilla, millä itse olen pelannut, on merkittävä osa pelaajapoolista noita UTG-limpcallaajia varsinkin NL50 asti, mutta kyllä myös sitä isommissakin peleissä paisteja riittää yleensä ihan hyvin.

Näinkö on? No joo nyt kun pelasin yöaikaan oli ehkä pikkasen peheemmät pelit, mutta joku olybetkin (gg verkko) missä joku sanoi, että siellä on hyvät pelit niin mun milestä ei ole yleensä. Kerran oli muutama aasialainen aika huono, mutta siihen se siiten jäikin ja pienmmätkin pöydät yleensä on ultra tiukkoja jossa kaikki vaan kippailee.

Stars en pääse voitolliseen peliin ainakaan luomulla.Nyt vois toki koittaa onnistuisko hem3:sella.

Ipoker, Tää on vähän siinä ja siinä. No tässä verkossa on noita mainitsemiasi limppaajia tullut muutamia vastaan. Tää verkko menee ehkä mulla hieman plussalla. Tätä oon nyt pelaillut ja peleissä ainakin välillä pyörii muutamia huonojakin pelaajia.

Unibet ja pokerihuone. Tässä sama on tullut nähtytä limppaajia. Tää on vaan harmi kun ei apuohjelmaa pääse tähän hyödyntämään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”