PLOOOO

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
korssii

PLOOOO

Viesti Kirjoittaja korssii »

:oops3: Korona karanteenin myötä rupes softat aukeilee todella pitkän tauon jälkeen. Rupeen vääntää PLOOOO ihan microtasoilta ylöspäin. Eka tavoite on lopettaa lahjat sellasille, jotka ei niitä ansaitse. Eli HM3 ja HUD täytyy saada käyttöön. :fishing:
korssii

Re: PLOOOO

Noni, eka sessio microja takana :clap: Pari ihan ok jannua tuli vastaan jotka osas pelaa. Muuten sitä perus linjaa, eli pelataan kortit auki. Annetaan valuet paskoil. Kipataan sillon kun pitäs CR mua vastaan, jne..

Kaks virhettä tuli, toises menin survoo hyvää pelaajaa vastaan 3betatus pelkäl open endillä ilman mitään FE.

Toises kaveri CR mun flopattua värisuoraa vastaan turnin ja meen survoo.. ei näin.

200€ oli tän proggiksen aloituskassa ja nyt on 237€.
korssii

Pari sessioo takana. Päivän koomisin käsi @PLO10: koko pöytä limppaa, mä BB:ssä potti, kaikki kippaa :blink:

279€ mennään, kuuma startti. Tästä on hyvä jatkaa.
korssii

284€

Eka vähän nihkeempi sessio. Ei oikein saanut peliä aikaiseksi ja yhen deepin stäkin lahjoitin riverillä kun luin pöydän väärin. HIEMAN ihmettelin kun stäkki valuu vihulle vaikka mulla nut väri :) Pohjasetillä oli roikkunut flopilta mukana ja hyvä niin. Täytyy jatkaa vielä myöhemmin tänään rouhimista.
korssii

BE mennyt niin viime sessiot :shock:

HEM3 sain vihdoinkin säädettyä siihen kuntoon, että yhdessä pöydässä näkyy HUD. Nyt pitää miettiä jos ostaisi small stakes tai normiversion, ei paha sijoitus kyllä olisi.

ZOOM pelit testattu ja voi tsiisus mitä kuraa välillä. PL/FLOP pyörii jossain 25% ja jengi alkaa pistämään vastaan huolella. :rant:
korssii

Edelleen sama meininki - ei nousua. Nyt ollu hyvää "texupaistia" liikenteessä, mutta runit aivan karmivat. Omppumiehet tietää mistä on kyse :)

Starsiin ei oo luottoa kyllä yhtään, jotenkin semmonen kutina että tossa € -> $ häviää rahaa välissä. Käytännössä kokoajan pöytiin tankaan automaattisesti hiluja jotta 100BB stäkki pysyy. Mistään et nää millä konversiolla tää menee ja microissahan tolla on paljonkin merkitystä jos pyöristetään aina väärään suuntaan.
korssii

Vihdoinkin sain aikaiseksi testattua tuon rahan vaihdon pokerstars.eu

Kyl se niin on että tili euroissa -> meen pöytään -> tuun takasin -> sentti katosi

Sama uudestaan, taas sentti katosi.. pikku extra rake micro pelaajalle. :rant:
korssii

422€ mennään, ihan mukava tahti tässä hommassa :)

Eilen tuli viel todella jäinen biitti kun pääsin 200BB pinoilla 96-4 flopilta sisään mut ei tällä kertaa pitänyt. Mulla AA+nut FD, vihulla ylikortit parilliseen floppiin. Onnistu kaivaa sen takaoven suoran sieltä. :fish:

HEM3 en ole saanut ostettua.. prkl.
PPPake

Viesti Kirjoittaja PPPake »

Kannattaa pitää se Starsin tili dollareina (preferred currency). Talletus euroina ja sit Starsin sisällä muuntaa talletuksen dollareiks (convert currencies), pelaa niillä ja kotiuttaessa dollareitten vaihto takas euroiks ja vasta sitten ulos. Muuten syödään välistä.
korssii

Näin tein. Kurssi ei ollut paras mutta ei paskinkaan.

236€. Vittu.. 20€ peliin shottia ja 10 binii sukkana. En tarvinnu huonoissa laittaa, joten tulos vois olla hyväkin. Katellaan
korssii

Nyt ollu semmosta jumalrunia mikä maistuu. 510€ kassassa ja katkeeminen tuntuu vähän epätodennäköisemmältä. Tän postin jälkeen varmaan taas puolet menee illalla.
korssii

Tasan 600€ lähtee tän päivän pelit käyntiin. TUNTUU että tuolta microistakin vois tehä ihan ok tiliä "kakkosduunina", mutta ehkä tää on vaan hyvän runin ajatuksia. 20-30bb winratella ja multitablaamalla periaatteessa mahdollista.

Kohti kiloa jatkuu hommat, ja sen jälkeen vain taivas rajana :-'
korssii

Eilen 3kpl 100€ potteja ja kaikissa dunkkuun tietenkin. Kaks niistä hyvin edellä ja kolmannes mua vietiin, oli sentään AA+nut fd eli joku 35%. 575€ numeroista lähdetään tänään painaa ja koitetaan pysyä pienemmissä peleissä.
korssii

744€ eilisen jälkeen :) On kyllä ilo pelata pikkupelejä kun siellä saa maksuja. Mahto yhtä jannua eilen kyrsiä kun se oli 3bi stäkillä kun tulin pöytään, yhen kierroksen aikana mulla oli sen nauloi vs. flopilla eka max täbö ja sit top setti. Jotain muita jannuja oli toises mukana koska mulla sit reilu 6bi pöydässä. :boxing:

2 viikossa reilu 500€, todella hyvältä näyttää nyt. Pää kylmänä ja illalla ehkä peliä.
korssii

Vielä mennään. Juhannuksena katos 300€ ja sen jälkeen moti hukassa. Eilen takas sorvin ääreen ja vaikka ei flippiä pystynyt voittaa niin nyt karvan alle 500€ kassassa.

Annoin flopin maksuille ennen vähän liikaa respectia, nyt lisännyt turn ja river Cbettiä ja se tuntuis ihan ok tällä hetkellä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”