Mä olin tän viikon sairaana, nyt olo on jo helpottunut. Sauna on lämpiämässä, ja käväsen pihalla ulkoilemassa nopeasti kun saan tän kirjoitettua.
Konetta en avannut tällä viikolla, mutta sain vinkin paikkaan missä voi olla järkevää 1-tablettaa tabletil. Vinkin antajan yksityisyyttä suojelen hengelläni, mutta luon koodin, jonka vain rikollinen nero pystyy purkamaan: Hän on Janakkalan ja kuun välimaastossa. Älkää tuhlatko elämäänne seuratessanne koodin vinkkejä, tätä ei ole luonut Dan Brown, tätä ei murreta.
Veikkauksen pelit tuntuivat todella kivisiltä. Tää on taivas. Rahallisesti. Kahdessa päivässä talletus seitsinkertaistettu, nostin tilin tyhjäksi. Rakebackit tulevat kuun, tai Janakkalan, vaihteessa päälle. Älyttömän kuluttuvaa kun kokoajan on parin klikkauksen päästä peleistä. Ehkä aiheesta joskus myöhemmin lisää, mutta itselle ei sovi.
Ainiin. Veikkauksen paras turnauspelaaja on siirtänyt pelinsä lähes kokonaan GG pokerille. Tuhonnut ne pelit. Nettipokerijumalien minulle antamilla valtuuksilla nimitän hänet maailman parhaaksi turnauspelaajiksi.
Ainiin 2. Se turnaus mistä arpajaisissa jaoin osuuksia on vihdoin päätetty. Parin viikon päästä ison potin sunday miltsi missä 215d sisäänosto. Halusin odottaa ison palkintopotin turnausta.
Ainiin 3. Moikkasin iloisesti. Yllättyneestä reaktiosta päätellen se ei ole tapana. Sauna oli kuitenkin lämmin ja vesi kylmää hrrrr.
Fiilistellään