Viesti
Kirjoittaja kilpuri » 30 Joulu 2020, 18:44
Paljon ollu deep-runeja isoissa turnauksissa, varmaan 5-6 top20 sijaa sellasis 6-20k byttyjen massafieldeis, mut ei oo ihan runit jaksanu loppuun asti. Muuten aika normaaleita arpatappioita kriittisillä hetkillä, paitsi maanantaina ggn 200d daily mainis kyl otin aivan icm-itsemurhakäräytyksen ja putosin sijalla 17. Päädyin ottamaan reiluun CL-pottiin tyhjällä viel riverin, ja hänellä ei tällä kertaa ollut piippua, vaan todella erikoisesti pelatut tripsit. Emmä muista mitä siin jaos tarkalleen tapahtu, mut kyseenalanen se oli - molemmilta osapuolilta. Toisaalt ihan hyvä et uskaltaa pelata mielensä mukaan isoissakin spoteissa, mut se on tosi fine line ettei ite ala sekoilemaan vaan sen takia "ettei mua vaan ajeta täs". Tosi harvoin kukaan mitään muuta tekee ku pelaa täysin normaalisti, vaik tuliski fiilis et joku ajaa sua.
80d plo-turtseista tullu pari finaalia GGllä, sijoille 4 ja 6 tainnu ne päättyä. Eilen vähän ikävästi olin ihan solidisti sijalla 2, mut sit hävisin pötkö vs naulat, sekä naulasetti vs wrappi suht peräkkäin ja thats it. Laitoin myös chipliidii vastaan kertaalleen sisään jättipottiin pre, ihan hauska sinänsä et mul oli AAKK singlesuitti ja silti ois ollu varmaan parempi mulle et se ois kipannu mun 4bettiin. No mut sil oli myös naulat ja choppi siitä. Vähän on kyl sormet suussa tollases plo finaalissa syvil stäkeillä, varsinki jos ei oikeen kerkee miettimään ku on vielä kymmenen muuta pöytää jäljellä. Nois isoissa jaoissa ei toki mitään ihmeitä tapahtunu, mut yleisfiilis noita finuja pelatessa on et aika harvoin on kovin hyvää käsitystä et mitä täs pitäiskään tehä. Mut hyvä value nois plo-turnauksis edelleen on, suurin osa fieldistä on vielä huonompia ku minä, vaikka itekki aika paska toki on.
Winan mainin day2 ei jääny kerrottavaa, kaks arpatappioo ja mincash. Vähän balsamia haavoille anto 50e rush hour bountyarpajaiset, mikä juoksi voittoon asti, reilu neljä tuhatta euroa kipurahoja siitä. Finaali siin oli ihan puhdasta push-foldia, chipliidil oli joku 5-6M ja muilla se 500k-2M ja tasot nous nopeesti, mut onneks siinä sit selviydyttiin huppiin asti ja siinä nousin jostain 2.5M-10M lähtokohdista voittoon. Kävi kyl hyvät siinä, kaks kertaa mentiin altapäin sisään ja voitettiin molemmat, hihihi. Ihan räväköitä noi hupit nois bountyturnauksis kuitenki, ni kiva et anto siitä bytyn ja ihan hyvän rahastuksen.
Hyvä lopetus vuodelle siis, varmaan jotain 4k viel voittoa tähän ma-ti, pitää kattoo jaksaisko tänään viel pelaa, kyl varmaan. Kakspäiväset pitää vaan skippaa tänään, ettei missään tapauksessa jää viinat juomatta huomenna pelien takia. Palataan astialle taas ens vuoden puolella, hyvää uutta vuotta!