Kuha ois varaani

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Nosebleedx

Re: Kuha ois varaani

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 20 Loka 2020, 20:28

sharkie kirjoitti:
20 Loka 2020, 02:27
Nosebleedx kirjoitti:
19 Loka 2020, 23:01
Redlinekin sukeltaa mistä en oikein tykkää, kuitenkin preflop statsit on aika mintissä ja en mielestäni vuoda postflop.
Tää on aika yleistä rakereissaajalla kun ei kerkee ihan jokaisesta potista taistella ja mennään vähän autopilotilla
Joo, se on ihan totta että välillä menee autopilotti päälle kun racee pitkiä aikoja.

Raceista kokemusta alkuvuodelta kun 9-tablasin partyn zoomia NL50.

Nyt tuntuu että hakataan ehkä vääriä nappuloita peleissä. Racettelin koko homman finaaliin ennen punttia tänään, nyt salille ja sen jälkeen aletaan ettimään leakkeja pelistä. Aseina leakkien etsimiseen on database, kaverit, Vision ja Preflop Matrix. Katsotaan tapahtuuko mitään. Käppyrä on aika ruma jälleen. Tänään runittiin tosin alle EV 8-[ . Oon silti luottavainen vielä, että varianssin piikkiin.
Jaa-a.JPG
Päivän isoin posa:
Vamoo.JPG
Vamoo.JPG (69.59 KiB) Katsottu 5293 kertaa
Päivän isoin hävitty posa (aika pieni muuten):
notsureifVamos.JPG
notsureifVamos.JPG (50 KiB) Katsottu 5293 kertaa
Päivittelen ehkä iltasella opiskelujuttuja. Nyt salille, moi.

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 21 Loka 2020, 01:57

Noniin, on opiskeltu ja tehty labrawörkkiä pari-kolme tuntia ja ihan rehellisesti niin en mitään isoja leakkeja löydä etsimälläkään. Toki työn tekoa jatketaan.

Kehitin muuten tämmöisen hassunhauskan kyselyn, voitte vastata kyselyyn tai pitää tulokset omana tietonanne tai jättää lukematta koko kyselyn :lol: Mielellään lukisin minkälaisia pisteitä ihmiset antaa itselleen. Kyselyn tarkoitus on laittaa pelaaja pieneen itsetutkiskeluspottiin ja olemaan rehellinen itselleen.
->
Anna itsellesi rehelliset pisteet 1-10 asteikolla ja laske keskiarvo (laske pisteet yhteen ja jaa vastausten määrällä)
Voit myös kirjoittaa perustelut pisteytyksen jälkeen, että miksi koet ansaitsevasi juuri sen määrän pisteitä.

Skillit:7, oon mielestäni kohtalaisen lahjakas ja "mindgameissa" ja streetpokerissa hyvin pärjännyt. Osaan myös exploitata mielestäni keskivertoa paremmin (nämä siis minun peleissä [-o< )

Table selection:3, oon tosi huono table selectaamaan ja battlaan yleensä ketä tahansa vastaan ja ei toi partyn zoomikaan mikään paras mahollinen paikka oo omahapelejä etsiä.

Bankroll management:3, vaikka sitä itelleen aina uskottelee että kyllä sitä on taas hyvin hoitamassa BRM, niin jostain kumman syystä niitä 200d turnauksia pitää aina painaa ja käteistä shotittaa jatkuvasti ylempää ja ylempää. Vaikka edellä mainitut asiat nyt voisi hyvinkin päättyä ja osaankin pudottaa tasoja kun on pakko niin asiat pitäs hoitaa tosi paljon paremmin, en oo ollenkaan tyytyväinen ja koitan parantaa.

Pelin kehittäminen pöytien ulkopuolella:6, sanosin että tätä ei voi ikinä tehdä liikaa ja teen tätä liian vähän. Tietty riippuu tavotteista ja tilanteesta paljonko tähän haluaa panostaa, mun pitäs panostaa vielä enemmän ja siihen pyritään.

Mentaalipuoli:5, olin ennen tosi tilttiherkkä :-D Nykyään vähän rauhallisempi, mutta kyllä sitä tänäänkin piti putkittaa kamomillateetä kupillinen kun meinas mennä sisäinen kuppi nurin johonkin pöytien actioniin. Lisäksi mulla oli paha tapa kyllästyä pelaamaan pitkiksi ajoiksi, sitäkään ei oo sattunu nyt hetkeen ja toivottavasti ei satu.

Keskiarvo:4.8p, pistetään samanlainen kysely 3kk päästä ja katsotaan sitten tulokset uusiks. :lol:

Oon muuten sitä mieltä että jokaikinen noista pointeista on yhtä tärkee pelaajan kannalta.

llerroi

Viesti Kirjoittaja llerroi » 21 Loka 2020, 02:14

Skillit: 6, en ole mielestäni millään tavalla lahjakas pelissä, matemaattinen pää on ollut pennusta lähtien 404, riidit sun muut timing tellit ovat yleensä vaan aiheuttanut stäkin äkillistä pienentymistä.

Table selection: 8

Bankroll management: 8, olen luonteeltani onneksi suhteellisen kova bankroll nitti.

Pelin kehittäminen pöytien ulkopuolella: 8

Mentaalipuoli: 8

Total: 7,6 :yes:

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 21 Loka 2020, 20:12

Tänään tälleen. Jatkan ehkä illalla pelejä, tuntu peli hyvältä, johtunee ehkä eilisistä opiskeluista.
pepehappy.JPG
pepehappy.JPG (51.62 KiB) Katsottu 4610 kertaa
Kyllä se labraduuni on tärkee homma, saa heti itseluottamusta peliin.

Päivän isoin posa:
Hoold.JPG
Hoold.JPG (64.24 KiB) Katsottu 4610 kertaa
Päivän isoin hävitty posa:
Rip.JPG
Rip.JPG (52.05 KiB) Katsottu 4610 kertaa
Päivän pilli. Voi olla että meillä oli paras käsi mutta preferasin reissua maksun yli kyseistä miestä vs.. :hooray:
En muista missclickasinko tota maksua vai oliko mulla joku parempi syy sille :D
Wildin.JPG
Wildin.JPG (41.43 KiB) Katsottu 4610 kertaa

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 22 Loka 2020, 21:13

Jaahas jaahas. Eilen raceilin itteni kolmanneks niin tuli pelattu enemmän käsiä. En laita graphia eiliseltä uudestaan mutta illalla otettiin hyvät upit (n.10bi tjsp).

Tänään oli tilanne toinen ja tuntu että en muuta tehny oikeestaan ku herofoldasin riverillä tai vastaanotin maksun mun pilleille. All in EV runitkaan ei ollu kultaset. Loppuilta käytetään opiskeluun ja huomenna pitäs rakettaa vielä 450d.
Evbb/100 näyttää -8.12/100, sample 27k hanskaa eli ei vielä kummoinen, mikäli sama meno jatkuu 100k hanskaa niin alan uskomaan. Hauska juttu että jos tää on todellinen winrate niin about breikkiin painetaan tai hitusen voittoa riippuen miten pärjätään leaderboardeissa.

Saakeli. Ehkä mä oon vaan paska. Mutta eipä se auta kun opetella jos ei pärjää vielä. Mikäli huomennakin otetaan turpaan niin sitten ensi viikolla pelataan pienempää mikä toivottavasti jo biitataan. Opiskeluun satsattava lisää joten tänään pelailut vähemmälle ja takasin labraan #-o ->>

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 26 Loka 2020, 01:30

Tässä kavereiden turnauksia reilaillessa ja iltateetä juodessa mieleen puhkesi, että vois tännekkin päivitellä miten hommat on edenneet.

Mitään mieltä puhkaisevaa ei oo tapahtunut, pari päivää istuin taas FVegasin liveillä rentoutumassa. Toisessa kädessä pelimerkkejä ja toisessa iso Sandelsin nelonen. Jyväskylässä Sandelsi vaihtuu Heinekeniin ja Helsingissä yleensä peli alkaa olemaan rahallisesti luokkaa, että juomana ei oo mitään karpalosoodaa vahvempaa (pl. käteiset)

Yhtenä yönä väänsin NL50 zoomia, eli verryttelin vähän teksun parissa. Tuntuu aina että peli on aika ruosteessa jos ei viikkoon käy peleillä. Jakoja ei paljoa tullut tosin ja aika breikkiin tais jäädä pelit.

Ensi viikolla ennen turnausta on vähän hommat vielä auki. Mietin, josko keskittyisi opiskelemaan lähinnä. Olisi periaatteessa hyvä spotti opiskella kunnolla ja sitten viikonloppuna alkaa Live SM-turnauksen kautta grindimoodi taas päälle, kun Jykylän muutto ja grindikausi on alussa.

Otin vissiin elämäni huonoimpia betsejä taas, kun kaverin kanssa betsattiin 1:1, että saanko 20 ratkaisua random spotilla ja Insane-vaikeustasolla läpi. Eli Visioni antaa jonkun random spotin maan ja taivaan väliltä ja 20/20 piti saada oikee ratkasu.
Taidettiin 3 kertaa flipata tupla tai kuitti ja parhaillaan taisin päästä 9. :fish:
Laitan pari esimerkkiä Visionista, miettikää vastaus ja kattokaa alta. (Ei oo maksettu mainos \:D/ )
Stäckit näkyy small blindeina, vasen yläkulma näkyy pre actionit, me ollaan punaisella merkattu pelaaja ja vasemmalla alhaalla näkyy flop actionit.
KK63ds.JPG
KK63ds.JPG (40.49 KiB) Katsottu 3824 kertaa
9765ds.JPG
9765ds.JPG (38.42 KiB) Katsottu 3824 kertaa
Spoiler!
Eka on Foldi ja toinen on Potti
Tää spoiler nappi ei toimi jostain mieltä räjäyttävästä syystä, ohjatkaapa mulle miten saan ton toimimaan..

Ekassa Fold ja toisessa Potti alle. Ens kerralla laitan vaikeempia jos laitan. :)

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 26 Loka 2020, 11:10

Spoilerin toimimattomuus ei johdu sinun osaamattomuudesta vaan teknisestä haasteesta.

Mikäli ennen spoileria on muita tageja se ei toimi. Kun se on ensimmäinen tagi se toimii.

Miksi näin? Ei mitään hajua, ehkä lisäosan versio on yhteen sopimaton. :oops:

Edit: Kuva ja toinen spoilet tag sotkee. Ei kaikki tägit.
nikkipe

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 26 Loka 2020, 11:53

nikkipe kirjoitti:
26 Loka 2020, 11:10
Miksi näin? Ei mitään hajua, ehkä lisäosan versio on yhteen sopimaton. :oops:
En pääse enää näitä muokkaamaan. Tarviis koodinpätkää vähän muokata oikeaksi, että toimii :unsure:
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 29 Loka 2020, 13:53

Kunnioitettava haaste. Mitä pelejä oot nyt pelannu ja paljon käsiä pitää vetää tuohon 2k€/vko rakeen? Kuinka monta zoomia menee yhtäaikaa? Partyn softa on aika nopea.

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 03 Marras 2020, 03:16

Kuula kirjoitti:
29 Loka 2020, 13:53
Kunnioitettava haaste. Mitä pelejä oot nyt pelannu ja paljon käsiä pitää vetää tuohon 2k€/vko rakeen? Kuinka monta zoomia menee yhtäaikaa? Partyn softa on aika nopea.
Oon pelannu PLO50zoomia nyt, käsiä pitää vetää semmonen 50k/viikko, että haaste täyttyy PLO50z tasolla.

Kuutta zoomia näpytelly samaan aikaan aina, teksussa pelailin yheksää joskus.

Parhaat teksuharjat näköjään voittaa kahen eri leaderboardin massit samana päivänä :-' Semmoset 14 zoomia siellä varmaan.

Herolla on menossa paha downswing tai sitten hero on aivan toivoton tapaus. Vaikea sanoo aina ompussa että onko hommat vaan perus varianssai vai eikö. Base statsien mukaan en vuoda missään (VPIP/PFR/3bet/fv3bet/Cbet jne.). Isompia punttauksia en nää kun kattelen HH läpi ja Visionin kädet napsuu hyvällä prosentilla oikein ja tuntuu muutenkin että ihan kartalla oon useimmiten ja muita reguja edellä.

Jostain syystä ollaan kuitenkin n.43BI mosassa 35k käteen :( . Toki esim teksussa tämmönen 43bi swingi 0bb/100 winratella ei ole mitenkään paha, ja vastaava on tullu mulle teksuzoomia pelatessa. Oletan, että 100bi swingit ompussa pienellä/olemattomalla winratella ei ole pahakaan. Esim Kalthorr (pelaa teksuleaderboardeja Partyllä, striimaa myös ja 9-12 pöytää kerralla) sanoi kerran mosanneensa 110biniä 3 päivässä NL200 zoomiin ja voittaneensa ne 110 biniä sitten sunnuntaihin mennessä takaisin eli 4 päivässä.

Aion silti katsoa 100k jakoa ja tehdä sitten oletuksia pelin tasosta tarkemmin, tällä hetkellä selkeetä on että ainakaan 10bb/100 winratea ei paineta nykyisellä pelillä... Pahalta kyllä tuntuu, kun esim alkuvuodesta pelasin 5-8 normipöytää ja focusasin vaan pelin tasoon ja pidin instana breikkiä jos mentali meinas pettää, niin swingit pysy pienenä. Zoomailu on vähän eri hommaa.

Kyllä mä uskon, että tästä hyvä tulee. Periaatteessa voisin zoomailla vähän aikaa teksua niin sais ehkä itseluottamusta. Lisäksi pelit on menny helvetin huonosti 1.5kk, vielä ehtisi vähän siirtämään ton mun raketteluhaasteen aloituspäivää, kun se starttaa sitten kun laitan partylle sähköpostia.

Tänään rakettelin 320d, mosasin 17biniä siinä samalla.
Taasko.JPG
Mmmmmhh. Mutta oon silti aika varma, että en häviä tota -13bb/100 mitä tilastot näyttää atm :lol:
Huomenna jatketaan.

Saan alotettua sen vuoden rakeracen esim. viikonloppuna siten että saan kuluneen viikon raket siihen raceen, joten kattelen alotanko sen nyt tällä viikolla. Tuntuu aika pahalta vaan, kun jos häviän legit tuon 13bb/100 niin ei kannata pelailla koko racea. Eli joko on opittava pelaamaan tai saatava statistiikkaa, että ei hävitä näin paljoa.

Ai niin, tuolta LIVESM ei tullu mitään, Sharkie vaan kyrnyytti lähinnä. Illalla oli kuitenkin hyvää porukkaa ja maukasta Giniä.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 03 Marras 2020, 13:54

Nosebleedx kirjoitti:
03 Marras 2020, 03:16
Ai niin, tuolta LIVESM ei tullu mitään, Sharkie vaan kyrnyytti lähinnä. Illalla oli kuitenkin hyvää porukkaa ja maukasta Giniä.
Hyvin paljonhan tuossa vissiin oli sitä että mun kädet vaan sattu tulemaan sua vastaan
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 05 Marras 2020, 08:00

Mulla tippuu winrate varmaan 10bb kun pelaan yli kolmea pikapöytää. Ei vaan ehdi keskittyä spotteihin niiden vaatimalla tavalla. Sitten kun vuotaa pikkaisen joka kohdassa ja vähän ylisurvoo kuivia ässiä tms, koska pääsee kädestä nopeammin, niin tulos on vaan umpisurkea. Mutta mulla onkin ikää jo 40+ ja alkaa muutenkin käydä hitaalla.

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 07 Marras 2020, 14:50

sharkie kirjoitti:
03 Marras 2020, 13:54
Hyvin paljonhan tuossa vissiin oli sitä että mun kädet vaan sattu tulemaan sua vastaan
No niin siinä tais päästä käymään :-D
Kuula kirjoitti:
05 Marras 2020, 08:00
Mulla tippuu winrate varmaan 10bb kun pelaan yli kolmea pikapöytää. Ei vaan ehdi keskittyä spotteihin niiden vaatimalla tavalla. Sitten kun vuotaa pikkaisen joka kohdassa ja vähän ylisurvoo kuivia ässiä tms, koska pääsee kädestä nopeammin, niin tulos on vaan umpisurkea. Mutta mulla onkin ikää jo 40+ ja alkaa muutenkin käydä hitaalla.
Niin siinä käy itellekkin, mutta noita rakehommia kun painaa niin se laatu jää vähän sivummalle väkisinkin, mutta toivon mukaan hourlyt menee silti ylös.

Mjoo. Nyt unohin ton rakeracehomman vähäksi aikaa, kun alko masentaa parin kuukauden downswingi ja nihkeet tulokset ompun puolella, palasin siis painamaan teksua että confidencea sais peliin ja toivon mukaan välillä rahaa omaan taskuunkin. Rakeracet alottelen vielä, mutta kiveen ei oo alotuspäivää hakattu. Haluan ainakin olla varma että ihan hyville tuntiansioille pääsee jos pelaa sen 8-10h päivään zoomia.

Teksupelejä ja pienempiä turnauksia pelannu nyt siis, yks muutaman tonnin score napsu eilen 50e turnauksesta ja käkkyä semmonen 6000 kättä, joissa taidetaan aika breikissä olla kun ollaan isommilla tasoilla runittu huonosti, BB/100 kuitenkin tossa kympin pintaan ja evbb/100 16.27 eiliseltä.
Cadillac.JPG
Teksu tuntunu nyt ihan hyvältä vaihteeksi, pelaan kyllä omppua sivussa ja pääpaino opiskelussa on siellä, kun idea on kuitenkin siihen vaihtaa tai ainakin oppia siinä tosi hyväksi. :tup:

Jatketaan harjotuksia.

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 10 Marras 2020, 21:29

Muutama päivä vierähtäny ja hippunen käsiäkin saatu pelattua ja joku 10-15 turnausentryä, joista ei palautusta.
Spelit.JPG
Katsotaan tasotteleeko EVt jo tän kuun puolella, vai eikö ollenkaan.

Muistakaa bluffata!
Luhvi.JPG
Luhvi.JPG (36.37 KiB) Katsottu 1010 kertaa
Sen verran syysväsymystä ollut, että aika vähän oon nyt jaksanu päivitellä, koitan parantaa.

Oon muuten todennu GTO-ratkasuksi ruokakaupassa käyntiin ostaa koko viikon safkat kerralla sieltä. Ei tule ostettua mitään heräteostoksia ja ei tarvii tallustaa kilometriä kauppaan kovin usein. Viikon ruokakassille tulee hintaa semmonen ~~65e. Piti vähän alkaa panostamaan ruokapuoleen, kun salireenitkin on aloteltu taas uudella salilla (ja tajusin että Woltittaminen 2 kertaa joka päivä on aika kallista). Toivotaan, että hyvä ruokavalio ja treeni näkyy myös pöydissä.

Nosebleedx

Viesti Kirjoittaja Nosebleedx » 21 Marras 2020, 18:29

Moi Suomen pokerikansa.

Ollu todella laiska päivittelemään, ei vaan ollu motia oikein mitään kummoista päivitellä. Ajatellu siinä sitten, että ylimääränen energia laitetaan sitten tänne ja koska tykkään kuitenkin tästä tänne kirjoittelusta, niin sitten kun sitä energiaa on niin päivitän myös blogia.

NLH käteistä ja PLO turnauksia lähinnä pelaillut.
(Käteiset:)
nlhooo.JPG
Turnauksista ei ole graphia, mutta siellä taidetaan kutakuinkin breikissä olla muutaman viikon ajalta.

Kokeillaas tämmöistä ideaa, että breakdownaan tähän pelaamani käden (josta olen aika varma, että pio ei approvaa) ja sen jälkeen ajelen käden piolla ja katson oliko mun ajatusprosessi samaa mieltä pion linjojen kanssa.
AQs.JPG
AQs.JPG (44.78 KiB) Katsottu 606 kertaa
PRE:
UTG avaa 5bb (koska CO postas penalty blindin pottiin (1.5bb)), AQs helppo 3-bet 100% ajasta. Oletan että vihun range on kutakuinkin aika vahva (normaalia UTG-rangea vahvempi). Tässä ranget jotka laitan PIOon.
Mulle range MP vs UTG 3-bet.
MPvUTG.JPG
MPvUTG.JPG (76.28 KiB) Katsottu 606 kertaa
UTGlle range.
UTGvsMP.JPG
UTGvsMP.JPG (76.88 KiB) Katsottu 606 kertaa
Käytän randomgeneraattoria joihinki actioneihini, (generaattori rullaa mulle numeron 1-100 väliltä, ja joskus jos olen sitä mieltä että kyseisellä kädellä pitää vaikka checkata 50% ajasta ja lyödä 50% ajasta se kertoo kumminko teen)
Tässä kyseisessä tilanteessa flopilla rollasin 95. jos olisin rollannut 1-80 olisin lyönyt floppiin 65%, eli olen sitä mieltä, että mun pitää joskus checkata takaisin AQ, niin mulla on hyviä käsiä maksaa vihu alas myöhemmillä kaduilla. 65% sizing siitä syystä, että en usko että voin lyödä tähän lähellekkään rangea ja tykkään lyödä isommin, kun mun range on kohtalaisen vahva mutta pöytä niin huono, että siihen ei voi lyödä kovin usein (pöydän huonouden voi todeta pre-rangeista). Veikkaan näkemättä pio-simua, että pöytä on n.60% ajasta lyönti. Yhtenä syynä siihen, että ei voida lyödä aina vaikka meillä onkin kaikki yliparit on se, että meillä ei oo 88 eikä 77 rangessa ollenkaan. Vihullakaan ei pitäisi täydellisillä rangeilla pelattaessa olla kuin puolet ajasta, mutta uskon että vihu ei kippaa 77-88-99 ikinä 3-bettiin (vaikka pitäisi UTG vs MP) vanhasta kokemuksesta ja lisäksi 77-99 pelaa ihan hyvin 3-bettiä vastaan ja populaa vastaan helppo pelata, joten en itekkään kovin niitä kippaile pre.

Turnilla vihu lyö 67.5%, mainittakoon että turni on myös vihun rangelle todella hyvä ja vihun pitäis tulittaa tässä usein. Luulisin, että vihu lyö PIOssa todella usein (80% ajasta). Oon myös aika varma että tässä kohtaa 44-55-66 yhdellä ristillä (ja ilman yhtä ristiä usein) alkaa ajamaan pilliä, koska ne on aika lähelle vihun huonoimpia käsiä. Tiedän myös, että populaatio ei välttämättä näillä käsillä löydä pillejä, koska sinisten silmien takaa mietitään, että vihulla on A-hai käsiä (mm. AKo) jota vastaan voidaan showdownata. Tällainen ajattelu hyviä pelaajia vastaan tulee käymään kalliiksi. :unsure:
Eli turnilla mietin, että vihun range on todella vahva, mutta mulla on top pair top kicker ja en oo menossa mihinkään ja todennäkösesti maksan blankkorivereitä alas.

Riverillä hommat muuttuu aika paljon, kun väri tulee maaliin, 99, T9s ja AKo tekee suoran. Mulla on AKo varmasti noin 75% ajasta, lyön n.25% ajasta AKo flopilla, koska blockaan KQs ja AQs, lyön myös todennäkösesti useammin sillon, ku mulla on itellä kädessä A (c) tai K (c) lisäequityn takia ja koska vihu voi sillon jatkaa harvemmin kun blockataan muutamia värivetocomboja.

Vihu valitsee riverillä 25% sizingin, josta ajattelen samoin tein, että vihu ei löydä kyseistä sizingia ikinä paremmilla käsillään (lähinnä väreillä), koska pelkää menettävänsä valueta mun hyviä käsiä vastaan (TT, AKo QTs JTs, 99, T9s). Oon myös aika varma, että vihu löis AK isommalla sizingilla. Vihun pitäisi mixata tässä hyvä määrä checkejä myös imo, koska mulla on AKo lähes aina ja vihulla todella harvoin. Lisäksi mulla on myös värejä, koska checkaan värivetoja takaisin flopilla, eli mun range on myös kohtalaisen vahva, AQ on aikalailla mun huonoimpia käsiä KQ jälkeen.

Eli nopeasti voisin ajatusprosessin tiivistää: luulen, että vihulla on lähinnä settejä, rattaita ja maksimissaan 9x tällä pienellä sizingilla ja vihu foldaa ne reissuun kohtalaisen usein. Tässähän ei olisi mitään vikaa, jos vihu mixaisi näitä pieniä lyöntejä myös hyvillä käsillä, mutta en näe tätä tapahtuvan kovin usein näissä spoteissa. Ja koska mulla on rangessa värejä ja muita hyviä käsiä joilla haluan mennä all in, niin on luonnollista että pillitetäänkin joskus. AQ ja KQ on hyviä pillejä, kun blockaillaan vihun potentiaalisia bet-calleja (AK, QQ) ja AQ ja KQ on meidän huonoimmat kädet riverillä.

Kirjoitin tekstin suht nopeasti, joten pahoittelut jos teksti on epäselvää. Laitan pio-simut seuraavaan viestiin, koska tähän en pysty lisäämään enää kuvia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”