Tämä blogi ei ole pelkää pokeria. Elämässähän on muutakin sisältöä. Eikö niin?
Pitkään olen lukenut muiden foorumilaisten ajatusten juoksua ja miettinyt onko itselläni tarpeeksi annettavaa muille blogin muodossa. Ei välttämättä pokerin puolelta, mutta sen ulkopuolelta ehkä on.
Taustoistani sen verran, että olen 80-luvun lapsi ja hyvissä palkkatöissä käyvä insinööri. Tästä ei sen enempää. Ne jotka minut tästä avauskirjoituksesta tunnistavat, niin terve vaan kaikille tutuille.
Minulla on vuosien varrelta tarttunut kaksi harrastusta, jotka edelleen addiktoivat vahvasti. Ne ovat pokeri ja golf. Pokeri tuli elämääni joskus vuoden 2007 aikana baari-pokerin tuomana. Buumi aikaa muistan lämmöllä, vaikkakin se jäi minulta tehokkaammin hyödyntämättä. Ehkä sain sen osuuden, jonka ansaitsin. Pokeri on edelleen vahvasti mukana elämässäni.
Miksi monella pokeria pelaavalla golf on niin vahvasti mukana tekemisessä? Omasta mielestäni se on lajin tarjoama haaste sekä pelaajan kilpailuvietti. Olen itse todella kilpailuhenkinen ja haluni kehittää itseäni on valtava(varsinkin golffissa). Kertokaa minulle, että miksi te pelaatte golfia? Golf on vienyt ykkösharrastuksen aseman pokerilta viime vuosina. Omasta mielestäni muutos ei ole huono, koska saan paremmat ”pöllyt” golffista tällä hetkellä. Golffissa ja pokerissa on paljon samoja elementtejä. Ne vaativat jatkuvaa harjoittelua, ne ovat henkisesti haastavia(varsinkin jos kilpailee golffissa) ja strategialla on suuri rooli kummassakin lajissa.
Blogin tarkoitus on jakaa omia kokemuksia kummastakin harrastuksesta(pääpaino golffissa) ja haluan jakaa omaa kehitystäni. Haluan, että saadaan aikaan keskustelua, ahaa-elämyksiä ja mahdollisesti joku uusi koukutettua lajiin

Kausi suomessa alkaa olemaan ohi ja talvella tehdäänkin suuri osa ensi kauden työstä. Tästä tulossa lisää blogissa.
Haluan, että tämä blogi pysyy positiivisena, koska positiivisuus aiheuttaa positiivisia asioita elämässämme. Katsotaan mihin suuntaan tämä lähtee kehittymään. Kertokaa, että onko tällaiselle blogille kysyntää vai lopetanko tämän yhtä nopeasti, kun se alkoikin.
Ai niin… Tänään pääsen taas pelaamaan 9-reikää mukavassa syksyisessä säässä.