Jokaiselle vuosikymmenelle vähän uutta. Paljon on tapahtunut suuntaan jos toiseen ja täälläkin varmaan uusia naamoja ja mestareita, mutta toivon mukaan myös vähän vanhaa. Pokeri ajaa ohi hyvin nopeasti.
Olin tässä jo pidempääkin viestiä törryttelemässä mutta antaa niiden olla mahdollisesti myöhemmin ja ehkä eri muodossa. Jos pidetään viesti lyhyenä ja ytimekkäänä niin olen aloittamassa twitchaamista, pääsääntöisesti pokerista. Päivittelen tänne aina etukäteen striimausaikoja. Itseni tuntien lähetykset voi joskus alkaa lyhyelläkin varo-ajalla ja todennäköisesti tulee olemaan erittäin säännöllisen epäsäännöllistä. Koitetaan kuitenkin jonkulainen aikataulu pitää.
Pokerissa on edelleen se harrastuselementti tallella ja se itse palo pelin kiinnikkeisiin ei ole ikinä sammunut. En toki ole pelannut moneen vuoteen mutta tässähän se aikaisemmin kasautunut pokerisaaste alkaa pikku hiljaa hälvenemään. Syyt miksi pokeriin aikanaan jäi kiinni ja tykästy alkaa taas nostella juuriaan. Hieman eri muodossa vaan.
Hauska nähdä miten tälläinen 2010 vuoden bumhunter heads up 4 rollz paisti pärjää nykypokerissa. Isoja monttuja vai raivokasta uppia? Oliko pummin tuuria? Ainakaan ilman tunnetta tästä ei selvitä.
Tarkoituksena aloitella NL200 zoomilla. Pidetään hauskaa ja otetaan pokerista irti ne sen hyvät puolet.
Jos löytyy kiinnostusta niin myöhemmin voidaan päällekkin kehitellä jotain. Esim. HU4Rollz striimichallenget.
Koitetaan ensimmäinen lähetys laittaa käyntiin torstaina 18.00. Tulkaahan kanavalle!

Twitch: https://www.twitch.tv/msrmek