Mekki striimaa

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini

Re: Mekki striimaa

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 27 Marras 2020, 08:39

Msrmek kirjoitti:
27 Marras 2020, 01:10
Perjantaina taas striimaillaan viimeistään iltapäivästä.
Heheeei!! Vihdoinkin striimaaja jota mäkin voisin joskus muistaessani ja ehtiessäni seurata! =) Oisit toinen kotimainen ikinä jonka striimiä edes vilkaisen. Henkulin striimiä oon joskus vilkaissut sen verran, että oon saanu sieltä salasanan P-huoneen sunnuntaifrolliin :D

Älkää muuten muut sivujen striimaajat olko ollenkaan pahoillaan. Tämä kiinnostumattomuus on täysin tasapuolista ja koskee kaikkia ;-) Minua ei vaan kiinnosta katsoa kun muut pelaa. Omissa grindeissä saan jo ihan tarpeeksi pokeria.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Msrmek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Msrmek » 27 Marras 2020, 15:26

KarhuPingviini kirjoitti:
27 Marras 2020, 08:39
Msrmek kirjoitti:
27 Marras 2020, 01:10
Perjantaina taas striimaillaan viimeistään iltapäivästä.
Heheeei!! Vihdoinkin striimaaja jota mäkin voisin joskus muistaessani ja ehtiessäni seurata! =) Oisit toinen kotimainen ikinä jonka striimiä edes vilkaisen. Henkulin striimiä oon joskus vilkaissut sen verran, että oon saanu sieltä salasanan P-huoneen sunnuntaifrolliin :D

Älkää muuten muut sivujen striimaajat olko ollenkaan pahoillaan. Tämä kiinnostumattomuus on täysin tasapuolista ja koskee kaikkia ;-) Minua ei vaan kiinnosta katsoa kun muut pelaa. Omissa grindeissä saan jo ihan tarpeeksi pokeria.
Nöyrin mielin totean: Nyt tuli kontenttia! :clap:

Msrmek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Msrmek » 10 Joulu 2020, 18:21

Tänään striimaillaan taas ~19.30

Msrmek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Msrmek » 14 Joulu 2020, 17:13

Tänään 19.00 parin tunnin HU matsi ranskatarta vastaan. :boxing:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Joulu 2020, 17:19

oisko näitä striimejä mahdollisuus saada tallennettuun muotoon että vois katella jälkikäteenkin?
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 20:15

Me puhuttiin kaverin kanssa eilen sun striimeistä. Se oli jo ehtiny katseleen ja mä en oo muistanu katsella ollenkaan. Voisitko sillain niinkun ilmottaa riittävän ajoissa niistä striimeistä, että me hitaammatkin ehditään paikalle :D Btw kaikille tiedoksi, että mä oon hupissa Mekkiä vastaan 100 % varmasti plussalla. Tosin ei oo koskaan pelattu pokeria, mut on pelattu minigolffia ja keilaamista ja biljardia ja juomaflippejä ja ties mitä :D (h) (h) :boxing: :boxing: :tease: :beer2:

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 20:47

Mekki on paisti minigolffissa.

Msrmek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Msrmek » 17 Joulu 2020, 03:26

sharkie kirjoitti:
14 Joulu 2020, 17:19
oisko näitä striimejä mahdollisuus saada tallennettuun muotoon että vois katella jälkikäteenkin?
Näitä kyselty jonkin verran, mutta ainakin oma näkökanta omaan striimaamiseen että tullaan ja mennään hetkessä ja se tunnelma voi välittyä vain siinä tilanteessa. Henkeä kun ei saa takaisin vetämällä.

Olisi varmasti kiva katsoa jälkistriimejä mutta ainakin tässä kohtaa jätän pois kun hupi edellä, jos jossain kohtaa alan omaa olemusta kaupallistaan niin sit jälkistriimit on tietenkin luontainen jatkumo. Mitä ihminen ei rahasta tekisi. :lol:

Näillä näkymin kuitenkaan tohon suuntaan ei olla menossa.
KarhuPingviini kirjoitti:
15 Joulu 2020, 20:15
Me puhuttiin kaverin kanssa eilen sun striimeistä. Se oli jo ehtiny katseleen ja mä en oo muistanu katsella ollenkaan. Voisitko sillain niinkun ilmottaa riittävän ajoissa niistä striimeistä, että me hitaammatkin ehditään paikalle :D Btw kaikille tiedoksi, että mä oon hupissa Mekkiä vastaan 100 % varmasti plussalla. Tosin ei oo koskaan pelattu pokeria, mut on pelattu minigolffia ja keilaamista ja biljardia ja juomaflippejä ja ties mitä :D (h) (h) :boxing: :boxing: :tease: :beer2:
Jooh mekki on paisti melkeen kaikessa. :lol:

Tänään (torstaina) olisi tarkoitus striimailla illasta. Katsotaan mitä mielenpäällä. :roll:

Msrmek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Msrmek » 01 Tammi 2021, 17:20

Nyt on aloitettu uusi NL200 zoomin 50k käden challenge, discordissa lisätietoa: https://discord.gg/pdAgMUDP #50-000-challenge

Jälkilähetykset ja muuta pikkukivaa laitettu lähetysten tukijoille mukaan.

Msrmek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Msrmek » 06 Tammi 2021, 23:00

Torstaina WSOPC Main event 1700$ striimi Day 1 kello 15.00 alkaen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”