Viesti
Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Marras 2020, 16:09
Melko rumaa ja pelottavaa on tällä hetkellä lukea noita kirjoituksia joista ei ole kuin vajaa pari kuukautta aikaa. Mä en tunnista niistä itseäni ja toisaalta taas tunnistan ihan pelottavan paljon. Mä kuljin jossain tosi syvissä vesissä tossa vaiheessa... Siltikin tosi paljon tässä on ehtinyt tapahtua vajaan parin kuukauden aikana niin saisinko mä kirjoitella tänne niistä tapahtumista... Jos ei mun haluta kirjottelevan niin mä ymmärrän senkin ihan tosi hyvin ja poistun nöyränä takavasemmalle..
Mulla on tällä hetkellä 5-figs pelikassa ja murskailen jotain nl100 tasoja ihan miljoona-nolla ja teen jo pelkästään niillä semmoista tienestiä, että ei mun tartte mitään töitä hakea enää lähiaikoina. Jos on hyvät pelit nl50-tasolla niin voin mä pelata niitäkin, mutta mä en mene edes kokeilemaan nl-kakssatasta ennen kun pelikassa on 20 kiloo ja vielä siitä uupuu muutama tonni. Siis en yhtään ainoota shottia ota kun mulla on toi päävamma, että jos mä lähden yhtään shotitteleen niin sit mä oon ihan just pelaamassa jotain kymppikilosta. Mä ennemmin koitan pelata sitä nl50 tasoo enemmän koska sitä grindaamalla saa kuitenkin sellaista yli 15 euron tuntipalkkaa pitkällä tähtäimellä ja nyt kun on laskut ja velat maksettu niin mä asun ihan hemmetin leveesti noillakin palkoilla ja omaisuus sen kun kasvaa.
Mä siis tässä myin mun asunnon ja maksoin kaikki velkani pois. Steikkivelasta mä maksoin ainoastaan 2000 euroa ekalla kerralla ja ne loput mä maksan lähiaikoina kun olen laskenut, että mitä mä todellisuudessa olen siitä velkaa. Mä en tule maksamaan sitä mitä multa pyydetään koska mä itse hävisin ihan kaiken ja olen erittäin eri mieltä siitä mitä se velka oikeasti on. Toinen perustaa velan siihen mitä mä olin parhaimmillani ilmottanu olevani plussalla pokeripeleissä ja mä olen sitä mieltä, että mun tulee ehdottomasti maksaa kaikki mitä mä olen steikkaajalta saanu ja ihan asiallinen korko siihen päälle. No kuitenkin nyt lyhensin ton 2 kiloo ja meidän loppusaatavat on jossain välillä 1500-3250 euroa. Voi ihan hyvin olla haarukan yläpäässäkin eikä siinä mitään, mutta en mä ala maksaan semmoisia realisoitumattomia pokerivoittoja jotka oon samana iltana gämblänny menemään. Mä oisin voinu jättää ilmoittamatta niistä voitoista jotka hetkellisesti kävi mun tilillä jos oisin tajunnu, että ilmoittaminen lisää mun velkataakkaa samaa tahtia. Mä lisäksi vielä liioittelin niitä voittoja kun koitin siinä vaiheessa vielä peitellä niitä slottitappioita. Eli siis joo!! Kyllähän mä olen se joka on asiassa mokannu ja mokasinkin oikein kunnolla ja pahasti, mut en mä silti ala maksamaan mitään kuvitteellisia velkoja siihen päälle! No varmaankin jotain pari tonnia lyhennän vielä kohta ja sit keskustellaan, että miten tää ny on mennyt...
Hei pitäiskö täällä puhua jotain pokerista? Just tällä hetkellä mä voin ihan rennosti istuskella ja chillailla jotain nl50-100 pelejä ja mulle jää tilille koko ajan enemmän kun ehdin tuhlaamaan ja kassa sen kun kasvaa. Musta ois tavallaan kivaa ja helppoo ja stressitöntä grindata sitä nl50 tasoo kun sekin maksaa ihan kevyesti mun kaiken elämisen.. Toki mä turnauksiakin pelailen välillä ja koitan pitää pelitasot siinä 10-30 euron haarukassa, mut varmaan hyviä viiden kympin turnauksia vois alkaa ottaa siihen kaveriks jo kans...
Mut siis... Varmaan pitäis ihan nöyränä puhua siitä kun päässä alko napsumaan taas vaihteeksi. Mä olin ihan saatanan täynnä sellaista patoutunutta vihaa ja vaikka ne olikin vain kännikirjoitteluita niin nyt jälkeenpäin ajatellen mua pelottaa ihan vitusti se missä tilassa mä henkisesti olin siinä vaiheessa. Mä olen edelleenkin aika vihainen muutamista asioista kun mulle ei oo koskaan annettu mahdollisuutta keskustella niistä, mut siltikin... Ihan vitun pelottavaa ajatella, että mä olen uhannut tappaa ihmisiä ja olen jopa päässäni ajatellut niin.... Eikä se tosiaan ollu siinä kohdassa mitään känniläppää vaan ihan mahdollisimman kaukana siitä ja mä oisin oikeesti tehny jotain tosi peruuttamatonta jos ois sellainen tilanne sattunu silloin kohdalle. Vittu. Pelottavaa. Mä en nykyään halua vahingoittaa ketään ja nyt mun on helppo olla kun tiedän, että en ole viime aikoina niin tehnyt ja ymmärrän paremmin noita fiiliksiä. Meinasin sanoa, että "en enää koskaan" mutta ollaan nyt realistisia. Mä olen ollu ihan helvetin mulkku ja mä olen loukannut ja satuttanut ihmisiä ja sitä paskaa mä kannan mukanani aina..... Haluan tai en..
Mä käyn nykyään säännöllisesti terapiassa ja uskon, että siitä on mulle hyötyä, mut turha tässä kai on lähteä mitään lupailemaan. Mä koitan grindata ja tehdä järkevää tiliä ja minusta se on ihan hyvä just sillain...
Saanko mä kirjoitella tänne viimeisiä fiiliksiä jos minusta nyt jatkossa siltä tuntuu? Mites modet? Saanko mä tulla tänne päivittään uutta blogia? Mä en enää edes grindaa ihan mikroja niin vois olla jotain pelillistäkin sanottavaa...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!