Melko rumaa ja pelottavaa...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
vlarmrghulis

Re: Melko rumaa ja pelottavaa...

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 23 Marras 2020, 17:02

3betforfun kirjoitti:
23 Marras 2020, 16:43
En yleensä kommentoi, mutta nyt kommentoin. Ketään täällä ei kiinnosta sun tai muidenkaan ennustukset, joten voitte pitää ne itsellänne. Tuommosta paskansuoltamista jaksa lukea kukaan. :roll:
+1
Twitch:
https://www.twitch.tv/vlarmrghulis

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 23 Marras 2020, 17:06

Jonkinlainen kansalaisvelvollisuus on puuttua tähän Pingun touhuun. Miestä täytyy herätellä, kun ei tajua. Te näköjään kaipaatte sirkushuveja, mitä seurata tai mille naureskella. Sitä on tulossa varmasti tätä menoa.

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 23 Marras 2020, 17:38

Empiirisen havainnoinnin perusteella foorumilla herätteleminen ei lähtökohtaisesti koskaan onnistu. Jos joku ei usko, niin siitä vaan kahlaamaan vanhoja blogeja läpi ja laskemaan montako herättelypostausta siellä on vuosien varrella lähetetty, ja moniko on toiminut.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 18:03

PoLOpoika kirjoitti:
23 Marras 2020, 17:06
Jonkinlainen kansalaisvelvollisuus on puuttua tähän Pingun touhuun. Miestä täytyy herätellä, kun ei tajua. Te näköjään kaipaatte sirkushuveja, mitä seurata tai mille naureskella. Sitä on tulossa varmasti tätä menoa.
Voisitko lopettaa tähän blogiin kirjoittamisen? Kiitos.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 23 Marras 2020, 18:04

Niin, ehkä on parempi olla hiljaa ja olla tuhlaamatta energiaa kirjoitteluun herättelyn muodossa. Mitään pahaa en missään nimessä toivo Pingulle. Plussaa siitä, että ei ole tullut kriitikkiviesteihin vielä mitään suurempaa purkausta. Ja hyvä, että viikonloppu oli ollut non-poker. :clap:

Miehessä on potentiaalia, mutta se millä se ulosmitattaisiin on suuri mysteeri. Ehkä joku kimppagrindiryhmä Wienissä pitäisi äijän ruodussa.

58s

Viesti Kirjoittaja 58s » 23 Marras 2020, 18:07

Jaa voiko noi GGn pelit biitata raken jälkeen? Ootko katsonut paljonko rakea joutuu maksamaan / 100 kättä? Entä monta kättä pitää pelata, että pääsee rahoille leaderboardissa?

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 18:13

58s kirjoitti:
23 Marras 2020, 18:07
Jaa voiko noi GGn pelit biitata raken jälkeen? Ootko katsonut paljonko rakea joutuu maksamaan / 100 kättä? Entä monta kättä pitää pelata, että pääsee rahoille leaderboardissa?
Voi näköjään sittenkin melko helposti. Taso on todella heikko. Leaderboardin voittamiseen on nl50-tasolla yleensä pitäny 4-tablata suht lagia noin 18-20 tuntia sen kyseisen vuorokauden aikana eli ehkä joku 18 000 kättä. Noi vaihtelee hieman tasoittain ja päivästä toiseen toki. NL10 lb:n voitin joskus noin 16-17 tunnin 4-tablaamisella ja itse pelit jäi siinä sivussa jonkun 25 biniä plussalle. Myös rb:t on ihan hyvät sit kun enemmän pelaa niin sekin helpottaa toki biittaamista. En oo kovin tarkkaan laskenu, että paljonko rake tarkalleen on /100 kättä, mut biitattavissa tuntuu olevan. Lb:ssa viimesille rahasijoille pääsemiseen riittää suunnilleen kun 4-tablaa sen pari tuntia mitä happy hour kestää kun siitä tulee pisteet tuplana tai 1,5-kertaisena (en nyt muista enkä jaksa tarkistaa) myös leaderboardiin. Nyt mä jatkan grindejä Olylla. 40 minuutin kävelylenkillä kävin äsken ja hain samalla uuden tabletin postista.

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 23 Marras 2020, 18:47

Tsemppiä ja runeja pingulle, kiva lukea taas blogia. Ei sun täydy noiden kuvien kautta todistella muille, että osaat pelata. Todista itsellesi tekemällä tulosta _pidemmän aikaa_ 😊

Mut ei nyt sentään vaatimaton pidä olla, Stu-setää lainaten: "Show me a good loser, and I’ll show you a loser"
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 23 Marras 2020, 20:49

Ggn kädet saa ulos pokercraftin kautta ja ajettua hemiin tai ptiin. Sieltä saa myös raken.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 21:05

Kuula kirjoitti:
23 Marras 2020, 20:49
Ggn kädet saa ulos pokercraftin kautta ja ajettua hemiin tai ptiin. Sieltä saa myös raken.
Kokeilen joskus kun jaksan.

...
Nyt koitan tässä opetella miten saan pt4:n kautta käsihistoriat selkeässä muodossa foorumille. Pelasin Winamaxilla taas tossa happy hourin ajan ja kovin oli sekavaa vihua liikenteessä ja 45 minuutin sessio 230 euroa plussalle... Mä nyt kokeilen, että miten noi tulee tuolta jos painaa vaan copy to forum tjsp... Mä en oo postannu käsihistorioita miljoonaan vuoteen enkä ikinä pt4:stä ja aikasemmin kun postailin niitä niin käytin jostain pokerihanska.comia tms. Lieneeköhän semmosta sivua enää olemassakaan..
Viimeksi muokannut KarhuPingviini, 23 Marras 2020, 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 21:08

Hei täähän taitaa toimia just näin....

Winamax - €0.50 NL (5 max) - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

CO: 100 BB
BTN: 115.62 BB
SB: 99 BB
Hero (BB): 230.16 BB
UTG: 100.52 BB

SB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has 9:heart: K:heart:

fold, fold, BTN raises to 2.5 BB, fold, Hero raises to 9 BB, BTN calls 6.5 BB

Flop: (18.5 BB, 2 players) 3:heart: 8:club: 5:heart:
Hero bets 11.4 BB, BTN raises to 24.3 BB, Hero calls 12.9 BB

Turn: (67.1 BB, 2 players) A:heart:
Hero checks, BTN bets 82.32 BB and is all-in, Hero calls 82.32 BB

River: (231.74 BB, 2 players) T:diamond:

BTN shows 5:spade: A:diamond: (Two Pair, Aces and Fives)
(Pre 55%, Flop 46%, Turn 9%)
Hero shows 9:heart: K:heart: (Flush, Ace High)
(Pre 45%, Flop 54%, Turn 91%)
Hero wins 225.74 BB

En tiedä miksi mun 3-bet pf oli hieman tavallista pienempi. Ehkä misclick tai jotain mielenkiintoista muissa pöydissä tms. Vihun peli noudatti aika tarkkaan tän session yleistä ranskislinjaa. Laitan vielä pari muutakin ihan just kun löydän..

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 21:21

Ei mitään kovin kiinnostavaa sinänsä, mut saa vähän käsihistorioita. Vihu perus ranskis calling station

BTN: 108.24 BB
SB: 214.36 BB
BB: 200.4 BB
Hero (UTG): 110.14 BB
CO: 111.08 BB

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A:diamond: A:spade:

Hero raises to 2.7 BB, fold, fold, SB raises to 8.1 BB, fold, Hero raises to 20.5 BB, SB calls 12.4 BB

Flop: (42 BB, 2 players) 2:diamond: 7:club: 6:diamond:
SB checks, Hero bets 17.5 BB, SB calls 17.5 BB

Turn: (77 BB, 2 players) 3:heart:
SB checks, Hero bets 72.14 BB and is all-in, SB calls 72.14 BB

River: (221.28 BB, 2 players) 3:diamond:

SB shows 5:diamond: 5:spade: (Two Pair, Fives and Threes)
(Pre 18%, Flop 13%, Turn 14%)
Hero shows A:diamond: A:spade: (Two Pair, Aces and Threes)
(Pre 82%, Flop 87%, Turn 86%)
Hero wins 215.28 BB

Ja tää ihan vaan kun on se royal flush aika kauniin näköinen.. Mulla taitaakin olla jotkut oudot turnausasetukset Winamaxin pf 3-betteihin oop kun tässäkin noin pieni..

Winamax - €0.50 NL (5 max) - Holdem - 4 players

BTN: 100 BB
Hero (SB): 100.5 BB
BB: 129.34 BB
CO: 199.34 BB

Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A:heart: K:heart:

fold, BTN raises to 2.7 BB, Hero raises to 10 BB, fold, BTN raises to 24.5 BB, Hero raises to 100.5 BB and is all-in, BTN calls 75.5 BB and is all-in

Flop: (201 BB, 2 players) T:heart: 4:spade: Q:heart:

Turn: (201 BB, 2 players) J:heart:

River: (201 BB, 2 players) Q:spade:

BTN shows K:diamond: K:spade: (Two Pair, Kings and Queens)
(Pre 66%, Flop 45%, Turn 0%)
Hero shows A:heart: K:heart: (Royal Flush)
(Pre 34%, Flop 55%, Turn 100%)
Hero wins 196.5 BB

Tässä oli vaan ajan kysymys millon vihu survoo stackinsa jotain vastaan (pelas noin 80/60/25 tyylisillä statseilla ja AFq lähelle 100%) niin perus passiivinen linja toki sit iteltä... Ois ehkä voinu isosti 4-betatakin tietty valuena, mut eiköhän tää näin toimi tuommosia vastaan paremmin..

Hero (BTN): 100 BB
SB: 130.64 BB
BB: 107.18 BB
UTG: 112 BB
CO: 121.6 BB

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A:heart: Q:diamond:

fold, fold, Hero raises to 2.7 BB, SB raises to 6.4 BB, fold, Hero calls 3.7 BB

Flop: (13.8 BB, 2 players) 4:heart: 8:diamond: Q:heart:
SB bets 13.8 BB, Hero calls 13.8 BB

Turn: (41.4 BB, 2 players) 7:heart:
SB bets 110.44 BB and is all-in, Hero calls 79.8 BB and is all-in

River: (201 BB, 2 players) Q:spade:

Hero shows A:heart: Q:diamond: (Three of a Kind, Queens)
(Pre 72%, Flop 97%, Turn 93%)
SB shows 5:club: A:spade: (One Pair, Queens)
(Pre 28%, Flop 3%, Turn 7%)
Hero wins 195 BB
SB wins 30.64 BB

En mä jaksa enempää laittaa, mut nyt opettelin postailemaan näitä tänne tälläin normaalisti niin laitan sit joskus lisää jos tapahtuu pöydissä jotain kiinnostavaa.. Nyt vielä vähän Olybetilla käkkyä ja sit graavilohisalaatti, vähän opetusvideoo ja nukkumaan. edit: Korjattu pari miljoonaa typoo.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 21:33

Ostin muuten uuden älykellon ja en tiedä pitäiskö ottaa tän grindien ajaks välillä pois kun tämä alkaa aina huuteleen, että "nousehan välillä jaloittelemaan". Tai sit pitäis ehkä nousta välillä jaloittelemaan. Tää on aika kiva lelu ja mittaa vähän sitä sun tätä ja juttelee mulle mukavia pitkin päivää. Hankin myös uuden petauspatjan ja kun vaihto patjan laadukkaampaan niin saman tien mun unenlaatu, rem-unen määrä ja sen semmoset parani tän älyvempeleen mukaan ihan selkeesti. Ja on kyl ihan erilaista nukkua tosi laadukkaalla patjalla (Dreamzonen Gold T35) kun entinen oli semmonen Jyskin halpis perusmalli. Koitan tänään tosiaan päästä suht hyvissä ajoin nukkumaan, että jaksan huomenna nousta pelaan Olybetin happy hourin klo 8-10 ja ottaa jonkun sijoituksen sinne leaderboardiin. Varmaan torstaina vois olla semmonen päivä kun voisin vaikka yrittää voittaa ton lb:n. Tai ehkä perjantaina. Täytyy kattoo...

edit: Mä typoon tänään ihan hemmetisti.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 22:39

Vaikka pitikin laskea tulosta vain kerran viikossa niin laitetaan ny silti tän päivän tulos kun sen näkee tosta niin kivasti suoraan laskematta. Pelitunteja 4 h 30 min ja tulos euroissa +385,58 €. Sehän lähti kivasti liikkeelle kun toi oli ihan käkkypelien tulos eikä irronnu mitään bonareita tänään. Ainoa veto oli 5 eurolla Coolbetin tuplaukseen. Se kosahti. Mun tarttee tällä viikolla käydä varmaan ostamassa uus näppäimistö ihan sen takia kun yksi näppäin lakannu toimimasta kunnolla. Haittaa vähän pelaamista kun kyseinen näppäin on 0 tuolta "num padin" puolelta..

Ekaa kertaa tuli äsken Olybetillä joku ärsyttävä "splash dance". En tiedä mikä siihen on kriteerinä, mut 4-betattu potti oli vähän yli 150 dollaria, pöytä K777x. Mulla KK, paistikkaalla vihulla KQo jolla makso mun 4-betin oop. Olin varma, että siellä ois ollu AA ja vedin flopilla ohi, mut ei pitäis selvästi antaa liikaa rispektiä näille vihuille täällä. Ja taas mun kello tossa surisee, että "aika lähteä jaloittelemaan". No en muuten lähde kun nukkumaan..

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 24 Marras 2020, 10:16

Vähän huonosti nukuttu yö ja pelailin tässä nyt sit 1 h 45 min Olybetilla kun ajattelin sen verran grindailla, että nousen lb:ssä top-40:een, mut sit alko näyttää, että ehdin vielä top-30 joukkoon. No ois pitäny herätä 5 minuuttia aikasemmin, että ois ehtiny kun nyt jäi muutamalla kymmenellä pisteellä sijalle 31. Eli 25 dollaria tulee lb:stä kun top-30 ois ollu 37,50. Itse pelit jäi nyt aamulla lopulta about breikkiin tai ihan vähän plussalle vaikka näyttikin vielä puoli tuntia sit paremmalta, mut sit pari kertaa barreloin vähän yli 100 bb missatulla suoran vedolla. Toisella kertaa vihulla oli helppo työ koppailla setillä, mut jälkimmäisessä oli aika kyseenalainen maksu QQ:lla k-korkeaan pöytään kun mahdollinen värikin täytty riverillä, mut oli siellä vihulla sentään väri blokkeri enkä mä oikein mitään ak:ta siinä kuitenkaan repannu. Ehkä se ei ollu maailman paistikkain koppi. Varmaan tänäänkin otan tommosen melko kevyen 4-6 tunnin käkkygrindipäivän kun illalla on vähän kisastudioo taas kun pelataan mestarienliigaa. Tässä ny vähän siivoilua ja kokkailua seuraavaks ja vien pari laatikollista tavaraa kirppikselle kun mulla on taas kirppispöytäkin olemassa. En jaksais muuten hoitaa semmosta, mut kaveri provikoita vastaan hinnoittelee ja laittaa pöytään ja mä käyn vaan heittään sille noi tavarat laatikoissa. Sen verran ihan hyvää kirppistavaraa mulla kuitenkin josta täytyy päästä eroon kun tila loppuu, että tulee tostakin joku vähän vajaa 200 euroa lisäansioo kuukautta kohti. Huomenna viikon perinteinen uimahallipäivä (oon edelleen kerran viikossa käyny tän syksyn) niin tänään ehkä vaan kevyt kävelylenkki ja salipäivä sit seuraavan kerran vasta to/pe. Tän viikon ruokaostoksetkin käyn sit vasta huomenna niin ehkä tossa iltapäivällä ja alkuillasta ehtii sen kuusikin tuntia grindaamaan ennen tsämppärimatseja. No siinäpä tuli taas paljon turhanpäiväistä tekstiä..

edit: Tuli muuten vilkaistua sykettä siinä vaiheessa kun aamupäivän isoin potti (noin 300 bb) oli riverillä ja vihu time bankkas. Syke oli 56 bpm eli ei enää nykyään kerrassaan mitään vaikutusta tommosella... :D

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”