Melko rumaa ja pelottavaa...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini

Re: Melko rumaa ja pelottavaa...

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 18:52

Tajusin juuri, että myös se oikea vastaus on hieman tulkinnanvarainen ja itse asiassa sekin on tapahtunut ja yksikään väittämistä ei ole täysin epä-tosi :P Mut mennään silti sillä alkuperäisellä...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Joulu 2020, 18:53

KarhuPingviini kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:48
Mää nyt kommentoin tässä välissä, että ei oo vielä tullut oikeaa vastausta ja jos joku kohta oikein erityisesti herättää kysymyksiä niin voinen kyllä kertoa tarinan sen takana... :D
Jos joku vastaa väärin( ja tarina on tosi niin )kun se ei ollut se voittava niin voithan aina avata tarinan sen takana
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 15 Joulu 2020, 18:54

No, höh. Kaikki kovasti kuppia ottavat suomen mestarit ei pysty olla kertomatta siitä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.. :-D

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 18:56

58s kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:50
Edit. Sittenki I niinkuin iivari
Hmm.... Sä nyt tavallaan vastasit kahdesti, mutta laita vaan Starssin nick mulle jotain kautta tai vaikka tähän niin mä laitan sen 5,50 dollaria siihen suuntaan koska tämä on oikea vastaus. Tosin siis ajattelin kyllä sellaista varsinaista ampumista jonka kohteeksi en ole koskaan joutunut, mutta toisaalta minua on kyllä lapsena ala-astekaveri ampunut ilmapistoolilla silmään ja olin lähellä menettää näön siitä silmästä joten tuokin pitää siinä mielessä paikkansa...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 18:57

sharkie kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:53
15 Joulu 2020, 18:48
Mää nyt kommentoin tässä välissä, että ei oo vielä tullut oikeaa vastausta ja jos joku kohta oikein erityisesti herättää kysymyksiä niin voinen kyllä kertoa tarinan sen takana... :D
Jos joku vastaa väärin( ja tarina on tosi niin )kun se ei ollut se voittava niin voithan aina avata tarinan sen takana
No ei mulla kai tässä parempaakaan tekemistä ole kun otan koneen ääressä siideriä... :D

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 18:59

jippee kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:54
No, höh. Kaikki kovasti kuppia ottavat suomen mestarit ei pysty olla kertomatta siitä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.. :-D
Se oli sm-mitaleita, ei Suomen mestaruuksia ;-) Olen mä pari sm-hopeaa ehtinyt nuorten sarjoissa urheilemaan joskus muinoin =) Pituushyppy ja 100 metrin juoksu. Löytynee sivustolta tilastopaja.fi tai .net jos joku haluaa tarkistaa =)

58s

Viesti Kirjoittaja 58s » 15 Joulu 2020, 19:00

hah joo sori, en kyl ehtiny näkee tota sun mun jälkeen kirjoittamaa viestii ennen vastausta. Pistä hshas starsille jos jaksat...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:05

Starsailor kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:07
E
Näin tein Gambiassa alkuvuodesta 2014. Paikalliset krokotiilit syövät pääasiassa kalaa eivätkä ole ollenkaan ihmisen lihan ystäviä, mutta ei niillä kuulemma silti pidä yrittää ratsastaa koska saattavat puolustautua ja se krokotiilin näykkäisy on jonkin verran koiran puremaa pahempi juttu :D Eivät ole silti ihmiselle varsinaisesti hengenvaarallisia ja itselläni on myös olemassa valokuva jossa silitän paikallista krokoa. Silloinen avovaimoni kävi myös lammessa uimassa niiden kanssa =)

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:06

58s kirjoitti:
15 Joulu 2020, 19:00
hah joo sori, en kyl ehtiny näkee tota sun mun jälkeen kirjoittamaa viestii ennen vastausta. Pistä hshas starsille jos jaksat...
Senditty leppäkerttuavatarille =)

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 15 Joulu 2020, 19:09

15 Joulu 2020, 18:59
jippee kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:54
Se oli sm-mitaleita, ei Suomen mestaruuksia ;-) Olen mä pari sm-hopeaa ehtinyt nuorten sarjoissa urheilemaan joskus muinoin =) Pituushyppy ja 100 metrin juoksu. Löytynee sivustolta tilastopaja.fi tai .net jos joku haluaa tarkistaa =)
No voe helevetti #-o . Ois pitäny lukea uudestaan.. :-D

Ei muuta ku tarinoita kehiin.

58s

Viesti Kirjoittaja 58s » 15 Joulu 2020, 19:11

Thänks. Räiskin jonkun hyperin vaikka ja pistän mahdollisesta rahastuksesta puolet tulemaan pingun slottirahastoon :)

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:12

sharkie kirjoitti:
15 Joulu 2020, 18:22
Q
https://www.youtube.com/watch?v=gHHPd8z ... =PTNSweden

[/quote]

Mä muuten näyn periaatteessa tossa videolla mun isäni kanssa. Kohdassa 3:11 kun kamera zoomaa lähemmäs yleisöä niin olen siinä ihan oikeassa alanurkassa, mutta siitä on mahdoton kyllä tunnistaa ja tunnistan siksi kun muistan mitä vaatteita mulla ja mun isällä oli silloin päällä.

Ottelu oli tuon hässäkän takia noin vartin verran keskeytettynä ja pelattiin sen jälkeen loppuun ja Roma voitti 1-0. Myöhemmin pääsin todistamaan mm. kun Lazion fanit polttivat kaksi poliisiautoa. Se bensatankki räjähtää aika kovasti ja sellainen lämpöaalto tuntuu viileällä syyskelillä noin 100 metrin päässäkin siitä kun bensatankki räjähtää.
Viimeksi muokannut KarhuPingviini, 15 Joulu 2020, 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:20

Hehe. Siellä on näköjään vahingossa kaksi kertaa E. Olen myös valitettavasti hävinnyt yhden vuorakauden aikana yli 50 000 euroa uhkapeleihin. Siitä kerrasta löytynee vanha päivityskin jostain vuoden 2010-2011 paikkeilta vanhoista blogeista.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:36

Mä hukkasin sen tarinan tuosta keskellä yhtä pahimmista futismellakoita olemisesta kun ilmeisesti vahingossa editoin sitä postia sen sijaan, että oisin lainannut sitä, mutta tosiaan Suomen itsenäisyyspäivänä vuonna 2009 olin isäni kanssa Roma-Lazio -matsissa kun siellä alkoi fanien välinen yhteenotto ja kyllä sieltä vietiin porukkaa ambulansseilla sairaalaan aikalailla vaikka se ei niin kovin pahalta tuossa videolla näytäkään ja kyllä siinä kieltämättä alkoi hieman jännittää oman turvallisuuden puolesta siinä vaiheessa kun jäi ihan siihen keskelle. Itse en telonut itseäni mitenkään ja isä satutti hieman jalkaansa siinä vaiheessa kun ihmismassa alkoi nopeasti siirtymään kyynelkaasun alta pois. Siinä ois voinut kuitenkin käydä paljon pahemminkin...

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:40

Tossa on video joka on kuvattu ihan siitä paikoilta joilla me oltiin niin saa minusta hieman parempaa käsitystä. Kyllä siellä tosiaan ihan oikeesti kunnolla välillä lyötiin kaikkea mikä liikkuu ja ei ollu kiva jäädä siihen keskelle. Me toki peräännyttiin tosta paikalta sen verran kun pystyi, mutta täydessä paikallispelikatsomossa siitä ei päässy kovin kauas... Videon äänimaailma kertoo minusta myös hyvin siitä Rooman paikallispelitunnelmasta joka on ylivoimaisesti parasta mitä olen livenä päässyt kokemaan. Ehkä Turkissa Istanbulin paikallismatsi vetäis vertoja.

https://www.youtube.com/watch?v=HHycZYF ... l=celt1916

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”