Melko rumaa ja pelottavaa...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini

Re: Melko rumaa ja pelottavaa...

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 19:58

Sarjassamme, on totta:

-Olen harrastanut seksiä Playboy-mansionissa ja _Farseer_ on kuvannut sitä livenä videolle ja ottanut valokuvia.

-Olen _yksin_ syöksynyt järjestyksenvalvojana keskelle Tampere Unitedin ja HJK:n fanien yhteenottoa ja saanut tilanteen rauhoittumaan. (siitä tuli sanomista ja ois pitänyt odottaa muita avuksi, mutta sain myös palkankorotuksen :D)

-Olen säestänyt pianolla TikTakin Petralle livenä TikTakin tunnetuimpia biisejä ja Nylon Beatin Jonnalle Nylon Beattia.

-Olen käynyt katsomassa Les Miserables -musikaalin neljässä eri maassa.

-Olen nähnyt klassisista maailman seitsemästä ihmeestä livenä neljä. (niitähän nyt päivitettiin ja en edes muista, että mitä sieltä on poistettu ja mitä lisätty)
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 15 Joulu 2020, 20:16

Nyt niitä tarinoita! Järjestyksessä A,B,C... Tai nää on vaan p*ska puhetta! :-D

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 20:26

jippee kirjoitti:
15 Joulu 2020, 20:16
Nyt niitä tarinoita! Järjestyksessä A,B,C... Tai nää on vaan p*ska puhetta! :-D
No saat homo A:n, mut emmä jaksa nyt enempää kun ajattelin katsella tässä leffaa ja sulkea muut nettijutut.

"A. Olen ollut pidätettynä Mosambikin lentokentällä epäiltynä huumeiden salakuljetuksesta".

Mulla oli kaksi puolen kilon pussia chilijauhetta jotka läpivalaisussa näytti varmaankin joltain ihan huumepussukoilta. Ne takavarikoi ne chilijauheet mikä kyllä hieman harmitti minua, mutta sain lahjottua itseni seuraavalle lennolle Yhdysvaltojen dollareilla. Mikään muu valuutta ei kelvannut lentokenttävirkailijoille. Tämä episodi kesti sen verran, että se lento joutui odottamaan minua, mutta onneksi odotti. Olin siinä vaiheessa lentokentän putkassa kun ne tyypit tutki niitä mun chilijauheita. Mä maksoin lopulta muistaakseni 80 dollaria siitä, että ehdin sinne paluulennolle. Seuraava ois lähtenyt vasta parin viikon päästä. Oisin kyllä voinut olla pari viikkoa lisää Mosambikissa joka on yksi hienoimmista maista mitä oon nähnyt, mut oisin joutunut ostamaan uuden lentolipun joka ois ollu jotain 2000 euron luokkaa niin hyvä, että tämä asia selvisi ilman sitä... Seuraavan kerran muuten päädyin pidätetyksi vielä samalla kotimatkalla ja sillä kertaa Qatarin Dohassa, mutta se on taas sitten ihan eri tarina....

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 15 Joulu 2020, 20:29

Pusi pusi. No parempi ku kerrot vaikka yhen päivässä. Teet vaikka semmosen pinggu kalenterin!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 20:35

jippee kirjoitti:
15 Joulu 2020, 20:29
...mulle tuli tosta vierailusta perässä myös vähän yli 10 000 euron lasku, mut se on kanssa taas ihan toinen tarina se....
Kuka tietää mistä mulle tuli se 10 000 euron lasku tosta Lontoon käynnistä? Ei tyhmiä ja turhia arvailuita, mut mä laitan kans sen 5,50 dollaria Starssilla sille joka ekana vastaa oikein. Oikea vastaus löytyy aiemmista blogeista, mutta älkää ny helvetissä menkö lukemaan niitä kun mua hävettää koko mun aikaisempi elämä tosi paljon....
Viimeksi muokannut KarhuPingviini, 15 Joulu 2020, 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 15 Joulu 2020, 20:42

No niin. Se oli hieno A. Huomenna B ja ylihuomenna.. arvaa mikä? No, no, no Cee :-D

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 21:21

Mä huomasin, että täällä ihmiset halusi keskustella koronatartunnoista ja huomasin myös, että aihe herättää tosi paljon vahvoja tunteita jopa tämmöisessä yhteisössä jota mä ainakin pidän huomattavasti keskimääräistä älykkäämpänä ja anyly... mikä se sana on.... analyseettimpana? Semmoisena jotka osaa analysoida asiota tosi hyvin ilman, että tarttee lähteä tonne vouhkaamaan foliohatut päässä... Musta on tosi hienoa, että mä elän tällä hetkellä maailman turvallisimmalla alueella koronan leviämisen suhteen. Silloin kun se alkoi kunnolla leviämään keväällä ja niitä tartuntoja oli maailmassa jo miljoona, mä kerroin, että kyllä niitä tulee olemaan vielä myös 100 miljoonaa eikä meidän siltikään kannattais alkaa panikoimaan tosta asiasta. No nyt niitä todettuja tapauksia on jo hieman yli 73 miljoonaa eli todellisia tapauksia on varmasti yli 200 miljoonaa ja en minä ole vieläkään huolissani. Esim. siellä Mosambikissa on tällä hetkellä todettuja tartuntoja noin 17 000 ja kun mä olen jutellut paikallisen pastorin kanssa niin se sanoi, että melkein kaikki on ollut kipeenä ja vanhuksiakin on paljon kuollut johonkin sairauteen viime aikoina ja se itse älykkäänä ja fiksuna ja analyyttisena ihmisenä arvioi, että ainakin miljoona ihmistä Mosambikissa on sairastanut tuon koronan. Ja virallinen luku on hieman yli 17 000. Ei siellä ole ihmisillä mahdollisuutta hakeutua terveydenhuollon pariin ja just noi Afrikan maat tosi paljon kaunistaa näitä virallisia lukuja. Hyvin vois mun mielestä olettaa, että esim. Afrikassa ne todelliset luvut on vähintäänkin 10-kertaisia, mutta erittäin mahdollisesti köyhillä alueilla jopa 100-kertaisia. Ja samahan se on muuallakin maailmassa, että niitä tartuntoja on paljon enemmän kuin mitä todettuja tapauksia. Kohta toi virus on kokolailla kiertäny tän maapallon ja meistä melkein kaikki on saanu kohta ton viruksen samalla tavalla kun meistä kaikki on saanut joskus flunssan. Ei sille vain voi yhtään mitään ja ikävää, että nyt on tuommoinen virusjuttu joka on perus kausi-influenssaa jonkin verran vielä pahempi, mutta se nyt vain on ja tilanne on se mikä se on ja ei me voida sille yhtään mitään. Toivottavasti kaikki välttää parhaansa mukaan virusten leviämistä =)

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Joulu 2020, 21:22

*analyyttisempana

*Känni.

esskung

Viesti Kirjoittaja esskung » 15 Joulu 2020, 22:39

Aika kovaa kamaa noi väitteet

Veikkaan M eli suksikaa vittuun

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 16 Joulu 2020, 00:44

Kerro siitä 50 000 euron häviämisestä. En muista sitä, vaikka blogit olen lukenut.

esskung

Viesti Kirjoittaja esskung » 16 Joulu 2020, 01:01

Starsailor kirjoitti:
16 Joulu 2020, 00:44
Kerro siitä 50 000 euron häviämisestä. En muista sitä, vaikka blogit olen lukenut.
Lienee vaan provo sulta, mutta tuo on vähiten kiinnostava kaikista vaihtoehdoista. En oikeastaan tiedä miten tähän blogiin pitäis suhtautua. Hyvää viihdettä, mutta kannattaako tätä sekoilua ruokkia. Kaikkea hyvää toivon KarhuPingviinille joka tapauksessa

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 16 Joulu 2020, 09:19

KarhuPingviini kirjoitti:
15 Joulu 2020, 20:35
jippee kirjoitti:
15 Joulu 2020, 20:29
...mulle tuli tosta vierailusta perässä myös vähän yli 10 000 euron lasku, mut se on kanssa taas ihan toinen tarina se....
Kuka tietää mistä mulle tuli se 10 000 euron lasku tosta Lontoon käynnistä? Ei tyhmiä ja turhia arvailuita, mut mä laitan kans sen 5,50 dollaria Starssilla sille joka ekana vastaa oikein. Oikea vastaus löytyy aiemmista blogeista, mutta älkää ny helvetissä menkö lukemaan niitä kun mua hävettää koko mun aikaisempi elämä tosi paljon....
Pelkkää mutua eikä mitään hajua enkä jaksa etsiä mutta oot sekoillut lentokoneessa jotain ja Kapitan joutunut tekemään ylimääräisen välilaskun johonkin kesken lennon? Pahoittelen etukäteen tyhmää ja turhaa arvausta mut Starsin tili boikki. [-o<

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 16 Joulu 2020, 10:18

Toi koronaviesti oli kyllä typerintä sontaa pitkään aikaan.

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 16 Joulu 2020, 11:10

RobertKnepper kirjoitti:
16 Joulu 2020, 10:18
Kysypä itseltäsi, mitä sä annat tälle foorumille. Ihan rehellinen vastaus, ei mitään puolustelua ja vasta-argumentointia. Voit kertoa tännekin ihan avoimesti.

tonza1379

Viesti Kirjoittaja tonza1379 » 16 Joulu 2020, 15:37

RobertKnepper kirjoitti:
16 Joulu 2020, 10:18
Se on ihan virallista tietoa, että tartuntoja on joka maassa moninkertaisesti todettuihin tartuntoihin verrattuna. WHO:n arvion mukaan voi olla, että todellinen luku globaalisti on jopa 20 kertainen todettuihin tapauksiin verrattuna.

Tässä taas arvio Suomen todellisista tartuntaluvuista: Huippututkimus: Suomessa ollut jo yli 130 000 korona­tapausta

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”