Lähinnä nyt tuo syntyvyys pitäisi saada näyttämään enemmän sinne kaakkoon kuin koilliseen. Pirullisesti ihminen vain on löytänyt tavan pitkittää omaa elinajanodotetta sekä suojautumaan viruksilta. En usko että kukaan nyt oikeasti sellaista -50% populaatioon kerta rysäyksellä toivoo, kuten et varmaan sinäkään toivo että kukaan päättää omia päiviään ennenaikaisesti.RobertKnepper kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 10:01Ei. Maapallo selviää kyllä ihmisten touhuista. On selvinnyt hämmästyttävän pitkään, täällä on ollut elämää miljardeja vuosia. Ja on meidän jälkeenkin. Kai te mustaa surmaa toivovat ymmärrätte että se vie hyvinvointia ihan hitosti myös niiltä jotka jäävät henkiin? Jos haluaa järkyttävää inhimillistä kärsimystä niin kai sitä voi tollasta toivoa. Jos noin paljon ahdistaa maapallon puolesta niin tiedät mitä tehdä.Mufler kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 07:11Oon itseasiassa miettinyt ihan samaa jossain vaiheessa, ja jopa ennen koronaa.Koronakeskustelussa suurin ongelma on, että keskustelijat pitävät ihmisten kuolemia negatiivisena asiana...(koko viesti)
Uuden ajan "Musta surma" saisi kiertää maapallon ja erittäin isolla tuho asteella ylikansoitetuissa maanosissa. Lähtökohtaisesti kun puolet maapallon väestöstä lähtisi, niin saattaisi jopa maapallo saada hieman lisäaikaa. Thanos?
Hä? En mä toivo että kukaan päättää omia päiviään ennenaikaisesti. Tarkoitin että käyttää kortsua kun paneskelee. Sehän on tavallaan se ongelma että nykyihminen elää liian pitkään. Eiköhän joku nyt elossa oleva elä 150v. Ei ole kestävää se, sen allekirjoitan.Mufler kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 11:22Lähinnä nyt tuo syntyvyys pitäisi saada näyttämään enemmän sinne kaakkoon kuin koilliseen. Pirullisesti ihminen vain on löytänyt tavan pitkittää omaa elinajanodotetta sekä suojautumaan viruksilta. En usko että kukaan nyt oikeasti sellaista -50% populaatioon kerta rysäyksellä toivoo, kuten et varmaan sinäkään toivo että kukaan päättää omia päiviään ennenaikaisesti.RobertKnepper kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 10:01Ei. Maapallo selviää kyllä ihmisten touhuista. On selvinnyt hämmästyttävän pitkään, täällä on ollut elämää miljardeja vuosia. Ja on meidän jälkeenkin. Kai te mustaa surmaa toivovat ymmärrätte että se vie hyvinvointia ihan hitosti myös niiltä jotka jäävät henkiin? Jos haluaa järkyttävää inhimillistä kärsimystä niin kai sitä voi tollasta toivoa. Jos noin paljon ahdistaa maapallon puolesta niin tiedät mitä tehdä.Mufler kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 07:11
Oon itseasiassa miettinyt ihan samaa jossain vaiheessa, ja jopa ennen koronaa.
Uuden ajan "Musta surma" saisi kiertää maapallon ja erittäin isolla tuho asteella ylikansoitetuissa maanosissa. Lähtökohtaisesti kun puolet maapallon väestöstä lähtisi, niin saattaisi jopa maapallo saada hieman lisäaikaa. Thanos?
Vaihetaanko elämiä vaikka vuodeks? Dokaamista, pokkaa, liikuntaa ja penkkiurheilua yes pleaseKarhuPingviini kirjoitti: ↑19 Joulu 2020, 10:38Mitäs täällä? Olenkohan taas käyny netissä ollenkaan maanantai-iltapäivän jälkeen. Saatoin käydä tiistaina. Ai niin joo. Kävin tiistaina. Keskiviikkona olin jouluostoksilla ja se reissu vähän venähti. Ja aikalailla samoilla silmillä siinä tuli painettua sit pari vuorokautta tuolla jossain pitkin Pirkanmaata. En käyny välissä kotona. Nyt nukuin just vähän yli 11 tuntia ja tänään vois olla vaikka penkkiurheilupäivä ja huomenna turnauksia. Luen jossain vaiheessa mitä täällä on kirjoteltu mun viime kä(y)nnin jälkeen. Just nyt en jaksa ja katon ekan jakson Standia HBO:lta. Tykkäsin alkuperäisestä niin ootan uuden version olevan vähintäänkin katsottava.
Malli helpottaisi vinkkien antamista.KarhuPingviini kirjoitti: ↑20 Joulu 2020, 17:09Mahtaiskohan jollain täällä olla kokemusta näistä Polarin älykelloista kun asiakaspalvelussa on ruuhkaa ja nettisivuilta ei löydy vastausta kun puhutaan vaan kolmannen osapuolen näyttösuojista jollaista ei ole käytössä. Mulla lakkas just ihan kokonaan toimimasta kosketusnäyttö tässä. Ensin toimi täysin moitteetta ja ihan yhtäkkiä ei enää yhtään mitään elonmerkkejä. Tää ei oo kastunu eikä kolhiintunu kun istuin tässä koneella ja selasin tätä ja ihan yhtäkkiä kosketusnäyttö lakkas toimimasta aivan kokonaan. Tuntuis softapuolen ongelmalta jotenkin, mut Polarin nettisivuilta ei löydy mitään apua. Taitaa lähteä takuuhuoltoon kun ei tälle oikein mitään pysty tekemään itse millä tän vois saada toimimaan... :-/
edit: Ei tätä edes pysty sammuttamaan niin ainoa mitä oikeastaan voi tehdä on odottaa, että akku loppuu ja ladata ja käynnistää sen jälkeen uudelleen. Mä veikkaan, että siinä vaiheessa tää mystisesti saattaa jopa toimia... Fiilis.
Voisin koittaa palauttaa tehdasasetuksille. En mä nyt jaksa ettiä ton mallimerkintää kun raksuttaa tyhjää enkä muista sitä. En mä oikeestaan täältä lopulta ajatellu muuta vinkkiä saavanikaan kun ei tolle oikein itse mitään muutakaan pysty tekemään. Jos ei tehdasasetusten palautuksella ala toimimaan niin lähetän vaan huoltoon sit kun saan jostain ongittua selville, että mihin se lähetetään huoltoon. Polarilla on muuten aika paskat ja sekavat nettisivut ja siellä esim. on ne hyväksytyt takuuhuollotkin jossain salasanan takana enkä jaksanu alkaa sinne tekemään semmosia kun ei sinne päässy samoilla tunnuksilla kun sinne flowsynciin... Saatan heittää tällä vesilintua ja ostaa Garminin kun menee taas hermot..Puuraketti kirjoitti: ↑20 Joulu 2020, 17:21Malli helpottaisi vinkkien antamista.
Eikö useimmat kellot saa vedettyä tehdasasetuksiin flowsync PC-softan kautta? Eli settings ja factory reset.
Palautin jo tehdasasetukset ja taas toimii. Ei tää käynnistyny uudelleen sillä napin pohjassa pitämisellä kun meni vaan erinäköiseen jumiin. Mikä lie vika tullu kun nyt toimii ihan täysin...jippee kirjoitti: ↑20 Joulu 2020, 17:45kankkusessa googlattu. ei muuta ku resettiä. Kai on edes oikea merkki
Jotain nappia painat 10sekunttia![]()
https://support.polar.com/e_manuals/ign ... ignite.htm
Lainataan nyt vielä tämäkin tuolta. If you don't have computer in use, or the the reset via computer doesn't work out you can also reset your watch from the device itself: Press and hold watch button continuously for 10 seconds until a Polar logo is shown. Wait for the watch to restart, then repeat this process 10-12 times. When factory reset has been completed, your watch will ask you to select your language.