Melko rumaa ja pelottavaa...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini

Re: Melko rumaa ja pelottavaa...

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Joulu 2020, 18:00

Mulla ei oo muuten yhtään fiilistä alkaa grindaamaan tänään kun pää on ihan sekaisin ja kauhea jumi päällä. En oo siis juonu alkoholia torstain ja perjantain välisen yön jälkeen, mut en pysty keskittyyn yhtään ja vieläkin aika hirvittävä olo. Mä taidan tän illan kokkailla ens viikon ruokia valmiiks ja ottaa vielä rennosti ja keskittyä ens viikolla taas sit grindaamiseen kunnolla. Voisin käydä vielä toisenkin kävelylenkin jos se vähän selvittäis tätä pääkoppaa. Kävelin iltapäivällä jo 45 minuutin lenkin niin vähintään toisen samanlaisen vois vielä hyvin... Vaihdoin taas RiO:n Elite-jäsenyyden vaihteeksi Essentialiin kun minusta se Elite on vähän turhan kallis koko ajan pidettäväksi ja mulla on varmaan lähes viimeisen vuoden Essential-videot katsomatta. Turnauspuolelle siellä ei mun mielestä oo ollu Essentialeissa mitään kovin hyödyllistä tarjottavaa, mut käkkypuolelta löytyy ihan päteviä harjoja sieltäkin. Jos vaikka niitä täs jumittelis illan aikana..

Mä voisin ihan nyt oikeastaan tietoisesti pitää vuoden vaihteeseen asti taukoa tästä blogihommasta ja aloittaa sit uuden. Jos mä onnistun olemaan siihen asti juomatta niin vuoden vaihtuessa mä olen ollut täsmälleen kaksi viikkoa ilman alkoholia. Tossa on ihan hyvä välitavoite nyt kun taas meinannu alkaa lähtemään lapasesta. Mä kerron sitten siinä vaiheessa, että onnistuinko. Olen melko varma, että tuo onnistuu kyllä ja pari viikkoo selvinpäin tekis sen, että aivotkin jo toimis taas vähän normaalimmin. En mä usko, että tossa joulunpyhinä ja välipäivinä nyt mitään niin kovin erikoista kirjoteltavaa ois muutenkaan. Sit kunnon tavoitteet ens vuodelle. Mä muuten voisin ottaa sen 85 kilon tavoitteen. Rolli 85 kiloon ja paino 85 kiloon ens vuonna niin olen molempiin tyytyväinen. Ja siis ei tätä lukkoon tartte laittaa tai mitään, mut voipi olla, että en nyt ennen ens vuotta päivitä..
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”