Kuula kirjoitti: ↑23 Marras 2020, 20:49
Ggn kädet saa ulos pokercraftin kautta ja ajettua hemiin tai ptiin. Sieltä saa myös raken.
Tota niin siis miten? Mistä toi löytyy? Mä en oo koskaan yhtään tutkinu mitään dataa mitä gg:ltä löytyy ja nyt kun koitan täs katsella tuota niin en löydä... Pitääks tossa siis ladata joku äppi tai jotain? Kas tuolla lukee softassa "pokercraft". Jos klikkaan pokercraftia niin siellä lukee vain, että "data does not exist". Tallentuuko sinne automaattisesti edellinen sessio vai pitääkö tehdä jotain? Olen ulalla

Eikun joo... Nyt mä aloin löytään sieltä jotain. Selkeetä kun kirjotan tässä samalla kun ihmettelen tota ekaa kertaa... Mitenköhän noi sit sais ajettua tuolta poker trackeriin... Tuolla on tommonen kohta kun download hand histories.. Nyt pitäis keksiä, että miten noi siirtyy trackeriin... Nyt ne on ladatuissa tiedostoissa ja jos laitan, että import... Ei löydy... Tää tyssää nyt siihen kohtaan, että miten mä saan noi käsihistoriat ajettua trackeriin....
edit: Hei mä ehkä löysin tuolta semmosen kohdan kuin "get hands from disk". Pitäis varmaan jo vähän perehtyä näihin omiin apuohjelmiinkin kohta..
Heheeeii!! Osasin. Oli oikea pelaaja hukassa kun olenkin näköjään nimeltäni "Hero" noissa käsihistorioissa...
edit2: Äääh! Koitin lisätä noi gg:n kädet aliakseen niin pt4 hukkas ne kaikki johonkin ja nyt se ei enää löydä niitä käsiä ollenkaan....
Ja vielä viimenen editti: Osasin sittenkin ja löyty ne sieltä sittenkin. Ei vaan pystyny katsomaan "advanced" statseja ja niitä ei näkyny siellä, mut nyt näkyy kaikki tällä viikolla pelatut kädet saman aliaksen alla. Mun bb/100 muuten on tältä viikolta toistaseks aika kevyt 37,83

Oon vähän murskannu. Ehkä jopa runnannu aika hyvin

Suihku -->
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!