Mummon muistivihko

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Ylämummo

Re: Mummon muistivihko

Viesti Kirjoittaja Ylämummo » 05 Huhti 2021, 12:54

Uudet työkuviot on pitänyt kiireisenä joten pokerit on jäänyt aika vähille. Täytyy todeta, että itsellä duunimotivaatiot on ollut ihan eri luokkaa nyt, kun ei tarvitse enää kärvistellä kyylä esimiehen prässissä vaan saa olla osa yritystä ja tiimiä jossa sua arvostetaan ihan eri tavalla. Välillä oon vitsillä jopa pohtinut, että pitäisiköhän lähettää entiselle esimiehelle kortti kiitokseksi siitä, että oli niin mu***u, koska muuten en todennäköisesti olisi uusia hommia lähtenyt etsimäänkään. Työrintamalla kaikki siis päättyi paremmin kuin hyvin.

Pääsiäinen meni pitkälti tuon pokerisedän luona majoittuessa. Vähän pidempi lapsivapaa teki äärettömän hyvää ja on harvinaista herkkua tälläiselle totaali yksinhuoltajalle. Mähän olen jäänyt leskeksi kolmisen vuotta sitten joten mulla ei ole kokemusta sellaisesta luksuksesta, että lapset olisi joka toisen viikon isällään.

Jokunen påskfestin turnauskin tuli näpyteltyä, mutta ei tullut mainetta ja mammonaa. Toki se ”salaa” saa tän mummon hykertelemään, jos pysyy peleissä mukana tota mentoria pidempään. Että käydään sitten vähän keskinäistä kamppailua jos ei sijoituksia muuten tule. 😅 Yleisesti ottaen mun pelityylini on huomattavasti harkitsevampi, koska muistelen jonkun nimeltä mainitsemattoman joskus mulle sanoneen, että turnauspelaaminen ei ole mikään kilpajuoksu vaan vaatii malttia, koska mukana on tarkoitus pysyä mahdollisimman pitkään.

Sunnuntaina heräilin avuksi paistamaan leivän ja tekemään jälkkärin, koska pokerisedälle oli tulossa sukulaisia syömään. Siinä vaiheessa, kun ovesta paukkasi sisään herran jälkikasu ja kuopus kysyy ihmeissään, että : ”isi miksi sun kaveri on täällä?” ajattelin, että lienee paras tämän mamman pakata kimpunsa ja suksia omaan residenssiinsä. Ei nää toisen kierroksen parisuhteet ole helppoja, kun on niin monta liikkuvaa osaa ja ihmistä joiden mielipide pitää ottaa huomioon. Toisaalta linjani kiittää siitä, että en jäänyt itse syömään jälkkäriksi tekemääni kaloripommi banoffeeta.

Pääni nollaamiseksi pelasin vielä 5€ påskfest rebuyn kotosalla. Vähän ennen finaalipöytää kourassa olleet jannet pettivät ikävästi sorsaparia vastaan, kun preflop allin tilanteessa flopille läpsyi kolmas sorsa. Sinne hävisi pelipesetoja 100k edestä ja käteen jäi vähän reilu 1,5 blindia. Jollain munkkituuriilla siitä kuopasta päästiin vielä nousemaan 170k stackiin ja finaalipöytään pitkästä aikaa. 😅 KT kourassa puskettiin sitten pöydän megastackeja vastaan, mutta ei pitänyt edes flopilla napsuneet kärkirattaat ja mummo sai lentävän lähdön pöydästä. No tulipahan taas vähän kokemusta lisää ja finaalipöydässä pistäytyminen on aina mukavaa vaikkakin olisihan se kiva ollut pysyä karkeloissa hieman pidempään ja sijoittua 8.sijaa paremmin.

Pieni kipinä taas opetella lisää pokeria ja taidankin seuraavaksi hypätä sohvalle lueskelemaan alan kirjallisuutta ja syömään salaa lasten pääsiäiskarkkeja, kun ei toi kelikään kauheasti houkuttele tänään ulkoilemaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”