It's not how you start, it's how you finish!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: 100 pyttyä

Viesti Kirjoittaja sharkie » 06 Tammi 2021, 20:43

Tommosen tpaidan tarttis nyt

Kuva

Joku injustcie tilt tms päällä en oo nyt kyl voittava pelaaja kyl käkys millään tasolla

Joten aloin leikkii turnausammattilaista. Jos Jepperi lopettaa silleen et itel viel jotain menos niin tulee endgame extraa etten tilteis paina turneitakin vituiks
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 07 Tammi 2021, 01:08

sharkie kirjoitti:
06 Tammi 2021, 20:43
Joten aloin leikkii turnausammattilaista. Jos Jepperi lopettaa silleen et itel viel jotain menos niin tulee endgame extraa etten tilteis paina turneitakin vituiks
Leikkimiseks jäi ja aivan vitun lapsellista hiekkalaatikko sekoilua oli tämäkin päivä. Veikkauksen 100e plo turnauksen shotitin koska olin tilteissä en ois ikinä pelannut kyllä muuten näillä rolleilla. Senkin vedin tyyliin tahalteen päin vittua ja otin kalan minbetin kii jollain ds kädellä osuen floppiin Axx gutarin ja siihen puol pottia kiinni osuen siihen gutariin ja se sökönä ja riveriin A sitten bet callasin loput AQ9r täyttäkättä vs. Joku toinen ft icm pelasin itteni 2/5 cl päin vihun limp call potin pf AAxx ja KTx pot callasin loput jotain topkuraa päin. Es 20e plo turbossa regin ja arvoin heti alkuun paskoilla jonkun jonkun 4-5x aloituspinon ja chipleadin ja arvoin sit stackin pois paskoilla kun en jaksanut 1 tablaa enää eikä se vaikuttanutkaan olevan kauhee turbo. Ipokerin reba plo arvoin kans paskoilla itteni ulos jämärahoilla.

En nyt tiiä millä muulla pään nyt nollais kuin viinalla. En oikein tiedä mistä tämä tiltti nyt kumpuaa muuta kuin että on paha olla + tuntuu jotenkin älyttömän väärältä tää tilanne mihin on joutunut. Tuntuu että kaikki vitun raketit missä on ollut mukana on kuussa missä ollut mukana ja jossa ei enää ole. Sit tapahtunut sellasia luokkaa karmeita domino efektejä minkä takia asiat juossut vaan väärään suuntaan.

Ja tuntuu jotenkin aivan vitun vastenmieliseltä hinkkaa microja vaikka niitäkään ei biittaa tällä hetkellä varsinkaan tässä mielentilassa. En tiedä voiko tää johtua siitä että aloitin vähähiilarisen taas vähän aikaa sitten kun vaaka näytti liki 90kg.

Nukkunut oon nyt todella hyvin kun joululoman aikana perheen rytmit meni kans siihen että myöhään nukkumaan ja kaikki nukku kans myöhään. Huomenna tenavat aloittaa taas koulut niin sekin herkku loppuu. Mut ei tonkaan pitäs taas tilttauttaa etukäteen vaikka tietää mitä se nukkuminen tulee taas olemaan.

Muutenkin seksiä saanut aivan helvetisti ja perheolot jne jne helvetin hyvin. Ei pitäs siis olla mitään syytä sekoilla näiden asioiden puolesta. Silti käteises itseluottamus ihan dead heti kun avaa nl50 tai isomman. Joka osaltaan nyt tietenkin johtuu siitä että pelko perseessä sinne menee pelaan ylipäätään alirollattuna. Joka nyt on lähtökohtasesti aika vaikee siitä tilanteesta kääntää voitoksi.

Oikeesti myös tiedän mitä pitäis tehdä. Aloittaa kuntoileen ja rankaista ittestä se paska ulos jollain aerobisel tms ja avata se piosolver ja hinkata ne epävarmuuden pelistä pois. Mut mistä vitusta löytys se energia tekeen se kun samas asemas ollut tyyliin 15v eikä pelin opiskelu oo sinällään ikinä kiinnostanut. Varsinkaan yksin.

Mut joo,järkevää nyt ois pitää ainakin hetki happee mut en ole pitämässä. Mut en kyllä ryyppääkkään.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 07 Tammi 2021, 07:50

Yön aikana sai vähän purettua fiilistä tekemällä jotain muuta. Tyhjensin kiukaan kivistä ja tänään myöhemmin pitää latoa ne uudelleen. Mietin et jos sais saunan lauteet myös käsiteltyä parafiiniöljyl joku päivä. Joulukuusen riisuin koristeista ja tänään pitää sekin kantaa pihalle. En viittinyt sitä nyt yöllä tehdä kun ois pitänyt neulaset imuroida sit pois. Vaikka muut häiritsee mun unta ni koitan ite olla kyl öisin hiljaa. Tiskasin vielä pannut ja kattilat mitä ei voi laittaa tiskikoneeseen. Sen jälkeen katsoin tuoreimman HighStakesPokerin ja melkein pystyin vastustamaan Classic kerrossuklaan kutsuhuudon.

Sain ladattua nyt noi 24h vanhat tilttisessio kädet ja näkee vähän graafiakin kuinka sai kuukauden alun kustua nätisti

ekan viikon kädet(poislukien vika 24h)
Results.png

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 07 Tammi 2021, 13:03

Kuntoilu on ollut Tuhansia Vuosia ensimmäinen Lääke, kun saat sisäisen Systeemin päälle Mielesi / Kehosi kysyy Itseltään miksen ole tehnyt tätä aina, Lääke joka auttaa, &, varmasti parempia Tuloksia, ...

Sen tärkeyttä ei voi tarpeeksi sanella, jokaisen kohdalla, ...

Saat Raketin vielä kohdille, koska joka päivä joku raketti lähtee Maasta, ...
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

poker auntie

Viesti Kirjoittaja poker auntie » 07 Tammi 2021, 17:47

Olet monta kertaa valitellut takareisiäsi ja muistan hymähdelleeni, että jopas on hassu vaiva. Kunnes sitten eilen sain ensimmäistä kertaa saman vaivan, ja nyt kyllä ymmärrän, että harvinaisen kettumainen homma se onkin. Mulla siihen auttoi magnesiumsuihke, alun perin hankin sitä todella ärsyttäviin suonenvetoihin, jotka herättivät öisin vähän väliä. Suihketta saa kai ihan perusapteekeista, tilasin jostain tällaisen purkin: https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi ... cts/334876 Suihkeen hyvä puoli on myös se, että vaikutus on todella nopea, ja se on auttanut myös esim. olkapäähän, joka kipeytyi liiasta hiiren käytöstä.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Tammi 2021, 05:40

poker auntie kirjoitti:
07 Tammi 2021, 17:47
Olet monta kertaa valitellut takareisiäsi ja muistan hymähdelleeni, että jopas on hassu vaiva. Kunnes sitten eilen sain ensimmäistä kertaa saman vaivan, ja nyt kyllä ymmärrän, että harvinaisen kettumainen homma se onkin. Mulla siihen auttoi magnesiumsuihke, alun perin hankin sitä todella ärsyttäviin suonenvetoihin, jotka herättivät öisin vähän väliä. Suihketta saa kai ihan perusapteekeista, tilasin jostain tällaisen purkin: https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi ... cts/334876 Suihkeen hyvä puoli on myös se, että vaikutus on todella nopea, ja se on auttanut myös esim. olkapäähän, joka kipeytyi liiasta hiiren käytöstä.
Kiitos vinkistä!

Joulupukki toi mulle tollasen. Meinas itku tulla kun oon tollasta toivonut joskus ja nyt sai ekan joululahjan muutamaan vuoteen

Kuva

Ja on on muuten hyvä! Lihashuolto/hierontavasara siis tämä. Ite pystyy käymään hyvin tiettyjä lihaksia läpi mut noi takareidet ei oikein onnistu ni oon lapset palkannut siihen 2e/kerta :-D

Tos kaikki käkyt 24h puuttuen tän päivän RIO 6tables nl20 joku 3h mut sisältää 24-48h sitten siellä pelatut. Vähän vaikeesti selitetty mut kädet siel ladattavaks vasta 24h päästä jostain perkeleen syystä.
Results.png
Annoin mahdollisuuden vielä Olybetin käteispeleille kun Karhupingviini niitä mainosti. No ne perkeleen kalat oli yllättäen siellä normi pöydissä eikä fasteissa(SUPRISE :shock: ). nl25 mä siellä hakkasin ja jos pelit on tollaset niin hakkaan kyllä jatkossakin ihan mielelläni. Toi nl20/nl25 nyt näyttää olevan se taso jonka biittaa näissä rolleilla ja mielentiloissa jopa riolla niin pysytään hetki siellä.

Tänään koitin saada pakettia kasaan ja vedin vaan nutseilla ja ne sit agressiivisesti

GG Poker - $0.25 NL (6 max) - Holdem - 3 players
Hand converted by Holdem Manager 3

SB: $22.02 (88.1 bb)
Hero (BB): $55.61 (222.4 bb)
BTN: $25.00 (100 bb)

SB posts $0.10, Hero posts BB $0.25

Pre Flop: (pot: $0.35) Hero has 9Kuva 6Kuva
fold, SB raises to $0.50, Hero raises to $2.00, SB calls $1.50

Flop: ($4.00, 2 players) 6Kuva 7Kuva JKuva
SB checks, Hero bets $1.32, SB calls $1.32

Turn: ($6.64, 2 players) TKuva
SB checks, Hero bets $4.98, SB calls $4.98

River: ($16.60, 2 players) AKuva
SB checks, Hero bets $16.60, SB calls $13.72 and is all-in

Results: $44.04 pot ($0.00 rake)
Final Board: 6Kuva 7Kuva JKuva TKuva AKuva

Hero shows 9Kuva 6Kuva: (One Pair, Sixes)
(Pre 40%, Flop 21%, Turn 16%)

SB shows KKuva 7Kuva: (Flush, Ace High)
(Pre 60%, Flop 79%, Turn 84%)

SB wins $41.79

Oon vähän miettinyt tätä blogihommaa et rajottelis. Noi muut twitchaajat blogittaa tyyliin kerran viikos jonkun raportin ja hero laittaa sit tyyliin parin tunnin välein keskimäärin. Niin jos yrittäs kans vähän tehdä vähän samaan tyyliin raportin kerran viikos ja sen päälle sit jotain käden läpikäyntiä tms jos tulee oltua piolla tms tai elämäs tapahtuu oikeesti joku järisyttävä raketin moottorin käynnistys tai jotain. Tai kysyn jotain asiaa mihin tartten apua tai laitan jotain monariporukkaa tms. Mut ei nyt enää joka kerta itkis kun on paha olla.

Miljoonaan käteen pitäs saada se reilu 3000 kättä päivässä ja vaikka sen tänään sain tehtyä niin jostain pitäs saada tehokkuutta lisää. Samoin kyl focusta kun tänäänkin ihan liikaa jutteli kavereiden kanssa whatsapis käsistä/raketeista jne.

Jotenkin tätä sosiaalisuutta silti pitäs saada tähän elämään lisään kun ihan vitun tylsää istuu yksin tääl autotallissa koko talvi. Sen takiahan tulee kyl roikuttua whatsapis/skype kun se mun sosiaalinen elämä on pitkälti noissa pikaviestimissä.

Tos on viel mun uus runi biisi joka soi tänään repeatilla koko ajan kun pelasin

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Tammi 2021, 06:15

Mä sain kans tommosen hierontavasaran joululahjaksi. Kannattaa huomioida sen kans semmoinen juttu, että jos muija huomaa tolla sen kuulemma kaikkein yleisimmän käyttötarkoituksen niin voi olla vaikea saada sitä sen jälkeen omaan käyttöön :D Siis ihan noin niin kun naispuoliset kaverit vaan kerto.....

Jos muikkeli ei ole vielä kokeillut niin se muuten kuulemma toimii sit parhaiten sillä isoimmalla nopeudella ja siihen kannattaa laittaa esim. kumi ja liukkaria päälle ettei tuu palovammoja vääriin paikkoihin :D :D
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Tammi 2021, 08:43

:-D :-D :-D

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 08 Tammi 2021, 08:54

Takareisien kireyteen dynaamisia venytyksiä/jumppaa. Mulla on auttanut todella paljon yksi liike:
1) Selinmakuulle toinen jalka suoraksi ja toinen n 90 asteen kulmaan jalkapohja maahan.
2) Kuminauha suoran jalan alle.
3) Siitä heilautuksia ylös jalka suorana. Kuminauha tiukalla niin se auttaa jalkaa vähän pidemmälle, kun menisi luonnostaan.
4) 3x20 toistoa molemmille jaloille.

Lisäksi youtubesta löytyy takareisijumppia vaikka millä mitalla. Staattinen venyttely ei yleensä auta, tarvii dynaamisia harjotteita.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 08 Tammi 2021, 09:37

KarhuPingviini kirjoitti:
08 Tammi 2021, 06:15
Mä sain kans tommosen hierontavasaran joululahjaksi. Kannattaa huomioida sen kans semmoinen juttu, että jos muija huomaa tolla sen kuulemma kaikkein yleisimmän käyttötarkoituksen niin voi olla vaikea saada sitä sen jälkeen omaan käyttöön :D Siis ihan noin niin kun naispuoliset kaverit vaan kerto.....

Jos muikkeli ei ole vielä kokeillut niin se muuten kuulemma toimii sit parhaiten sillä isoimmalla nopeudella ja siihen kannattaa laittaa esim. kumi ja liukkaria päälle ettei tuu palovammoja vääriin paikkoihin :D :D
Mulla on myös tollanen, en tiedä onko muija sitä kokeillut mutta tuntuu kyllä hiukan liian kovalta tikkaukselta että ois kiva. Jos on kiva niin voi olla että Robert ei pääse enää tikkaamaan jos päättää kokeilla ja onkin hyvä :/

RamiRandom

Viesti Kirjoittaja RamiRandom » 08 Tammi 2021, 14:49

sharkie kirjoitti:
08 Tammi 2021, 05:40
Oon vähän miettinyt tätä blogihommaa et rajottelis.
Tämä olisi erittäin järkevä päätös. Joskus oot sanonut, että menee tunti tai pari kun kirjoittanut postia niin senkin ajan voisi käyttää varmasti paljon järkevämmin vaikka sen pelin opiskeluun tai ihan kehonhuoltoon. Tuskin se korvaus tästä blogista tulee kuitenkaan per posti niin fiksumpaa olisi joku viikkorapsa.

poker auntie

Viesti Kirjoittaja poker auntie » 08 Tammi 2021, 15:52

Oon vähän miettinyt tätä blogihommaa et rajottelis. Noi muut twitchaajat blogittaa tyyliin kerran viikos jonkun raportin ja hero laittaa sit tyyliin parin tunnin välein keskimäärin. Niin jos yrittäs kans vähän tehdä vähän samaan tyyliin raportin kerran viikos ja sen päälle sit jotain käden läpikäyntiä tms jos tulee oltua piolla tms tai elämäs tapahtuu oikeesti joku järisyttävä raketin moottorin käynnistys tai jotain. Tai kysyn jotain asiaa mihin tartten apua tai laitan jotain monariporukkaa tms. Mut ei nyt enää joka kerta itkis kun on paha olla.
Varmasti kannattaa kirjoitella vain oman jaksamisen mukaan. Blogi voi toimia hyvänä varaventtiilinä, varsinkin nyt kun koronan takia ei juurikaan voi tavata ihmisiä.Kuulun siihen suureen enemmistöön, joka käy täällä päivittäin lueskelemassa postauksia sen kummemmin kommentoimatta, ja arvostan todella sitä, että olet jaksanut jo vuosia kirjoittaa pohdintojasi muidenkin luettavaksi. Lisäksi on tullut ainakin mulle hyvää vertaistukea, kun huomaa että muillakin on kaikenlaisia vaikeuksia, joista kuitenkin aina noustaan. Omalla kohdallani viime vuosina esim. mun todettiin olevan yrittäjä ilman omaa yritystä ja minkäänlaista työttömyysturvaa, sitten tuli pankin rahanpesuepäily ja viimeisimpänä verotarkastus. Ja kaikki tämä ihan kunniallisen ammattini takia, jossa palkkiot vain satutaan maksamaan ulkomailta :tup:

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 08 Tammi 2021, 18:23

Paljonko tienaat blogilla, koska miljoonia lukukertoja, &, monina aikoina olet suunnilleen Yksin pitänyt Sivuja Hengissä, jotka hengittävät paremmin kuin aikoihin, ...
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

Summerliu

Viesti Kirjoittaja Summerliu » 08 Tammi 2021, 21:10

Moro Mika,

Oon vältelly tänne kirjottamista, mut eikai se pahaa tee, tarkoitan vaan hyvää.

Sulla vaikuttaa olevan mitä ihanin perhe ja kaikki aikalailla hyvin. Kuvien ja tekstin perusteella, sulla saattanee stressitasot olla aika koholla. Ilmeisesti ravinto ja liikunta-asiatkaan ei ole parhaalla tolalla. Nukut parin tunnin pätkissä. Ja näin suomalaisena ei ois ihme jos geeneissäkin on jotain taipumuksia.

Musta ois valtavan kiva lukea miten kiekko lentää kymmenen vuoden päästäkin.

Aina voi antaa paskoja neuvoja ja esittää et on mikään seppä neuvomaan: Laita pelit kuukaudeksi kiinni. Käy kaks kertaa päivässä liikkumassa, askartele mukuloiden kanssa, jatka naimista. Jos ei tunnut sit paremmalta ja unikin maistu niin aina voi palata autotalliin ja vetää jofa päähän ja kuvitella olevansa Apollossa.

Sua on huolestuttanut toimeentulo. Eiköhän me saada vaikka joku saitin joukkorahotus sulle kiitoksena kaikesta. Mä lupaan vaikka 10€ joka kuu näin alkuun. :)

Jos kaipaat juttuseuraa tai haluat laittaa tilinumeron niin peliriiputus(at)gmail.com tavoittaa.

Oot mitä mahtavin mies, toivon sinulle kaikkea hyvää.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 09 Tammi 2021, 10:43

Kyllä mäkin lähden rahoittamaan särjen 1kk lomaa johon liittyy liikunta, lasten kanssa touhuaminen ja paneminen. Lupaan 50€ mutta sillä ehdolla että käytetään kortsuihin. Tai lasten askartelutarviikeisiin tai mihin vaan paitsi pelaamiseen!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”