It's not how you start, it's how you finish!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Re: 100 pyttyä

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 09 Tammi 2021, 11:51

Ilman muuta 50 € voidaan hyvään tarkoitukseen livauttaa.

Pari viikkoa varmasti riittää. Edellytys, että lapset hoidossa muutaman päivän ja Sharkie mökillä / kylpylässä emännän kanssa. Lisäksi muutaman päivän yksin onkimassa / pilkillä.

Eikä saa saa siältää yhtään pokeria, pörssiä tai kryptoja.
nikkipe

Vakooja

Viesti Kirjoittaja Vakooja » 09 Tammi 2021, 17:18

Lomassa satasella mukana Nikkipen ehdoilla.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2021, 19:16

Eilinen meni aivan koomassa koska sen lasten koulunkäynnin aloituksen takia ne unet meni vituiks ja nukuin joku 2h. Täs seuraava blogautus tulee ma-ti akselilla kun saan jäsenneltyä asiat päänsisällä jotenkin järkevästi ulos ja löydän siihen sopivan välin.

Lämmittää mieltä nää teidän viestit mut ei nyt tehdä tästä mitään rahankeräystä. Kortsuja saa kyllä lähettää niitä ei ole koskaan liikaa :drunk:
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 09 Tammi 2021, 19:31

Vaimo ilmoitti, että me pärjätään teinin ja muutaman muksun kanssa pari yötä Janakkalan kartanossa jos lapsenvahteja tarvitsee.
nikkipe

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2021, 22:08

Kokeillaas nyt purkaa tätä kun asiat velloo mielessä ilman et pystyn oikeestaan ajatteleen tai tekemään mitään muuta vaikka en varmaan nyt saa kaikkea kirjoitettua ulos niin paljon eri ajatuksia on nyt päässä ja mielessä jotka ei ole vielä oikein jäsentynyt oikein. Jos tää kirjoittaminen nyt purkais jotain ja loput kirjoittaa sit toiste

Elikkäs kaikki oikeestaan lähti siitä kun mun yks tytöistä on ihan älytön lukemaan ja koko ajan hokee että pitäs saada jotain luettavaa. Mietittiin että kumman geenit se on saanut vai tuliko se siitä kun lapsena sen suosikki oli MyLittlePonyn tarina Rainbow Dash-Lennokas lukutoukka. Joululomalla vein sit tytön kirjastoon ja sanoin että "sanot vaan niin isi käyttää sua jatkossa kirjastossa ei täs mee kuin alle tunti per kerta". No se otti sen joku 15 kirjaa ja sano sit torstaina et kaikki on luettu ja pitäs saada lisää. "Olin silleen et oot lukenut kirjan per pv tyyliin? Joo. ". No lupasin et käydään sit huomenna kirjastossa(pe).

Eilen sit nukuin pirun huonosti. Siihen aamuun mahtu kaikenlaista kun lapset läks taas kouluun ja meil on koira normaalisti ollut autotallis aamupv silleen et vanhin vie sen sinne ja haetaan sit pois parin tunnin jälkeen kun emäntä herää. Koska se ulisee sit ihan vitusti kun kiintynyt liiaks tohon tyttöön. No päätettiin sit kokeilla josko se ois viisastunut sitten viime kerran kun kokeiltiin et olis alakerras. Mulla nukkuessa kuitenkin korvatulpat ja kohina kone päällä niin pien vinkuminen ei ittee silleen haittais. Se oli ensin ihan rauhas mut sit hälinää aiheutti 2 nuorinta koululaista kun ne tajus että koirahan on nyt alakerrassa(normaalisti vanhemman tytön huonees 80% ajasta) niin ne alkoi sit touhuttaa ja leikkiä sen kanssa joka nyt luonnollisesti toi ääniä ja vaikutti unen saantiin. Mietin että en mä nyt jaksa 30min takia alkaa sit kuskaa koiraa munasillaan autotalliin että odotan siihen et nää 2 lähtee kouluun. Otin siinä vielä pari pilleriä Unisia jotka pitäs auttaa nukahtamiseen 2h säteellä.

Lapset läks kouluun ja koira katto jonkun aikaan sohvalle nousseena kun ne karkas horisonttiin ja sit alkoi se ulvonta kun se tajus että se on yksin. Vaik olin esim viereises huonees ja toin sinne sen sellasen pedin missä se makoileen et vois tulla siihen viereen. No jossain vaihees siihen sit heräs emäntäkin ja se meikä siirty yläkertaan.

Kirjoittelin koutsin (sanon nyt koutsiks jatkossakin käteiskoutsikaveria vaikkei meil enää varsinaista koutsausdiiliä sinällään oo kun en voi oikeita nimiä käyttää) kans skypessä erinäisistä asioista. Lopulta sit joskus 12 maissa olin et pakko kokeilla josko se uni tulis. Siinä 12-15 väliin nukuin pari tuntia ehkä kokonaisuudessaan erinäisissä pätkissä varmaan heräten joku 10-20x. Kello 15 eteenpäin yritin vielä nukkuu kun tiesin että ei peleistä tulis hevon vittuakaan jos yritän pelailla mut tyyliin pakko pelaa kun perjantai ja paremmat pelit kuin yleensä. Kello 17 mennessä en ollut nukkunut kuitenkaan yhtään vaan pyörinyt vaan sängys ja olin et pakko nousta sit. Olin menos pelaamaan 1-2h et saan edes jotain volaa aikaseks kun tyttö tuli et mennäänkö sinne kirjastoon.

No sit piti tehdä valinta ja lupaus on lupaus joten kuppi kahvia ja ajeleen lasten kanssa kirjastoon. Matkal kehuin tyttöö kuinka se on hyvä kun lukee ja jörkkämaisesti sanoin et "lukeminen kannattaa aina". Parempi lukeminen kuin et pelaa kännyl pelei tai kattoo jotain ohjelmia koko ajan.

3-vuotiaan kanssa kattelin iltasatu kirjoja kasan ja se jäi yhelle sohvalle siihen lukemaan kun menin kattoo mikä täl 9v kestää kun ei jo tuu. Siellä oli vaikeuksia löytää kirjoja tai kirjasarjoja mitä ei olis lukenut. "Isi luki pienenä nää kaikki Viisikot ne oli tosi jänniä".

"Ne on niin vanhoja "

"Mites nää Neiti Etsivät? Niitä on tosi paljon ja tytöt aina kehu niitä"

"Ketkä tytöt?"

"No meidän luokan tytöt,koulussa"

"Hei,siitä on 50vuotta!"

No ei tuntunut apu kelpaavan joten palasin sinne sohvalle istuun sen 2v kanssa. Mietin siinä että hei mähän luin aikoinaan ite tosin paljon kaikkea et ehkä se tyttö tullut sit isään. Nostin vähän katsetta ja siinä se sitten oli. Mun pahin painajainen ajattelin.

Sellasen pyörivällä hyllyllä otsikolla UUTUUDET loisti Uniikin kupoli.

Olin silleen et ei saatana. Olin kirjan julkasemisen jälkeen lukenut ne arvostelut kiinnostuneena obv koska molemmat kirjoittajat tuttuja. Tiesin heti tää pitäs kyl lukee mut en ehkä henkisesti pysty siihen. Joten laitoin sen mun TO DO LIST-alle ja siellä se on sitten pysynytkin.

Aattelin et tää nyt on merkki sit jostain. Vähän hävettää että en ostanut sitä vaan otin ilmaseks kirjastosta ilman et siitä menee osinkoja kirjoittajille mut kai sen näis rolleis saa anteeks. Olin silleen et otan sen nyt ja luen EHKÄ.

Lähettiin siitä sit himaan. Avasin softat vaikka emäntä sano et kassit roikkuu silmien alla että onko nyt taas mitään järkee mennä pelaamaan. Avasin 8 pöytää ja heti tuntu et ei helvetti liikaa kaikkee. Vähensin samantien 6 pöytään. Heti 2 biittii ja sain hyvis keskelle ja huonois ulos. Suljin pöydät tunnin jälkeen kun tajusin et virhe pelaa kun tapahtuu liikaa ja saa taistella hirveesti et pystyy keskittyyn ja pysyy hereillä. Evt oli 5binii up ja tulos breikis.

Menin sit kokeileen jos sais uudestaan unta joskus 21 jälkeen. Lapset toki metelöi just pahiten tohon aikaan kun pitäs leikit lopettaa ja mennä suihkuun ja nukkuun ja koittavat aina taistella sitä nukkumaan menoa vastaan. Joten ei yhtään hiljasta sisäl ja kaikki tulee korvatulppien ja kohinan ohi. Kävin suihkus ja menin sit porealtaaseen makoileen kun emäntä hoiti lapset nukkuun. Lämmin vesi ja hieronta saa yleensä siellä olon raukeeks ja tuntuu että alkaa väsyttää vaikkei olis muuten väsynyt edes. Koomailin siel jonkun aikaan ja meinasin nukahtaa sinne. Kun tulin pois niin olikin jotenkin piristävä vaikutus tällä kertaa kun pipo päässä siellä hengittänyt pakkasilmaa. Emäntä teki meille salaatit ja katottiin jakso Selviytyjiä siinä samalla kun syötiin ja puolenyön maissa alko väsyttää sit tosi paljon jo niin sanoin et koitan nyt nukkuu sit niin pääsis ehkä tollaseen päivärytmiin hyvällä säkällä jos nukkus aamuun.

Tällä kertaa nukahdin ja heräsin siinä aamu 4 maissa. Keitin kahvit ja istuin sängylle selaa kännyä kahvin kanssa ja aattelin et vedän nopee siinä yhden kupin ja otan toisen mukaan autotalliin ja aloitan pelaan ggllä. Siinä se Uniikki kuitenkin mulkoili yöpöydällä. No jos mä yhden kappaleen nyt luen ja katon miltä se tuntuu.

No join sen kupin kahvia ja hain toisen. Luin kappaleen loppuun. Tiedätte sen Miikan tyylin kirjoittaa. Onhan se tosi mukaansa tempaavaa. Siinä mä istuin aamukasi sohvalla lukemassa viimeistä kappaletta kun tyttö heräs kans. Siinä välissä kävi about se mitä pelkäsinkin. Välillä itkin ja kävin aikamoisia tunnetiloja läpi.

Tarinaan ois voinut monilta osin Danin tilalle muuttaa heron nimen ja rapin tilalle pokerin. Niin paljon siellä tunnistin samankaltaisuuksia monessa asiassa. Ainut erilaisuus mikä ei synkannyt oli tää "Filtterin läpi" osuus jossa oli esim Instagramista ja tykkäyksistä. Itelle selitettiin joululomalla mikä Insta on kun broidi laitto Instaan videota siitä kuinka nopeasti Brion labyrinttipelin voi pelaa päästä päähän. Aikoinaan opettelin hyppäyttämään sen kuulan reunojen yli niin se on alle sekunti tyyliin kun lähdöstä maalissa (voisin jakaa videon jos osaisin käyttää tota palvelua). Mut joo itelle toi face/twitter/insta/some on vähän silleen outo enkä oo siinä niin sisällä. Ainut on tää blogi johon toki hieman addikted varmaan samanlailla ja availee sitä siinä toiveissa että joku kirjoittanut jotain positiivista tms.

Päätin just että käyn tota kirjaa ehkä myöhemmin vielä tarkemmin läpi(pitää mennä kohta lukee lapsille iltasadut). Mut aikalailla se oli odotettu mut siinä oli odotettua enemmän sit kaikkia jeesi neuvoja mistä uskon että saan tosi paljon irti.

Yks mikä siinä nyt oli heti kärkeen mainittava oli positiivisuus ja kaverit. Itellä ollut kavereita jotka ollut tosi negatiivisia ja vetänyt vuosien varrella itteensä kans siihen mukaan kun koittanut jeesaa. Negatiivisuus ja sen ympärille vellominen ilman että se toinen kuitenkaan tekee sille asialle mitään on sit itelle tosi kuluttavaa ja sanotaankin että pitäs ympäröidä ihmisiä sit ni niillä positiivisille ihmisillä jotka tekee sulle hyvää.

Ni heti kirjan lukemisen jälkeen laitoin palautteen ensin Danille et on viittinyt jakaa tarinan ja toimia vertaistukena/jakanut tipsei mistä voi ite ammentaa. Sit laitoin Miikalle kans kiitokset huikeasta duunista kirjoittajana.
Sit muutamalle kaverille viestii siitä et ne on jaksanut tukee kuunnella mun kitinää täs viime aikoina. Erityisesti Mr.Moon
jolle oon ollut aika helvetin kateellinen viimeaikoina kun se on bitcoin raketissa kohti kuuta kun ite vilkutellut maassa kun ekana puhunut bitcoinin ilosanomaa täs 4vuotta ja sit kun se lähtee niin en oo kyydissä. Enkä oo omasta tiltistä/kateudesta saanut sit aikaseks olla onnellinen kaverin noususta tai menestyksestä.

Koutsille laitoin viestiä siitä kuinka se tukea muutenkin kun pelin kanssa. Tol kaveril ois niin paljon annettavaa jonain mental koutsina ja senkin elämästä sais kirjan helposti kirjoitettua mistä se on lähtenyt ja mitä se on tehnyt et päässyt sinne pokeriekosysteemin absoluuttiselle huipulle. Viestin jälkeen sieltäkin tuli heti iso setti taas laatukamaa treenaamiseen/kehittymiseen jne jotka copypastesin tonne mun noteseihin vanhojen viestien perään.

Yhelle toiselle kaverille laitoin viestiä kans kun välitti ja tarjos mökillään kalastusjuttuja tulevaisuudes kun valitin sosiaalisen elämän puutetta. Näin tehdään kun aikataulus osuu kohilleen ja jäät sulaa.

Monet muut myös iso kiitos ketkä koittanut jeesaa pelin tms kanssa esim Kpax,Kissy,Cerf,Zarkou,Joecool,Inflaatio jne. Sama nyt kaikki nää ketkä tänne kirjoittanut ja Nikkipe ja se parempi puolisko joka tarjos jo lastenhoitoapuakin. On tää sinällään aika mahtavaa.

Paljon mä saan myös viestejä tuntemattomilta jotka tsemppaa jne. Kiitos niistäkin. Olen lukenut ne mut nää viestit tyyliin et "jos tarttet juttukaveria" tms on itelle silleen vähän nyt et ei. Koska oon joutunut viime aikoina pettyyn muutamaan uuteen kaveriin jotka on sit kusettanut lopulta kun alkanut jauhaa jostain. Ja toisekseen mul on paljon kavereita ja sukulaisia jo nykyisellään johon en saa aikaseks pitää tarpeeks yhteyttä muuten kuin tietokoneen kautta viestitellen. Niin tavallaan aloittaa täysin uusia kaverisuhteita jotenkin tressais tähän saumaan vaan lisää.

tähän jatkuu sit myöhemmin-> käyn nyt laittaa lapsii nukkuun

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 09 Tammi 2021, 22:38

Hienoa että likka tykkää lukea! Ei helpolla tee pahaa, vaikka yliannostus. Vinkkinä muuten kierrätyskeskukset kirjastojen lisäksi. Oppii löytämään sieltä itseään miellyttävän kirjallisuuden alan.

Itsellä kanssa kolme tytärtä. Jokainen täysin eri puusta (toiv. siemen samasta), mutta toivoisin että kaikki olisivat uteliaita. Sama se mistä tietoa kaivaa, mutta yleinen uteliaisuus maailmaa kohtaan.

Mitä tohon Särjen tukipakettiin. Ajatus ihan kaunis, mutta jos Ikaros vetää jatkuvasti perse kiinni auringossa, mitä järkeä. Kantapää on arvokas opettaja.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2021, 22:46

Angelarch kirjoitti:
08 Tammi 2021, 18:23
Paljonko tienaat blogilla, koska miljoonia lukukertoja, &, monina aikoina olet suunnilleen Yksin pitänyt Sivuja Hengissä, jotka hengittävät paremmin kuin aikoihin, ...
Eipä niillä tuloilla oo kuuhun päässyt eikä maksamaan veroja vaikka ne on verottajalle vuosittain ilmoitettukkin. Siitä voinee jotain päätellä. Mutta tyhjää parempi kuitenkin.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2021, 22:50

Summerliu kirjoitti:
08 Tammi 2021, 21:10
Moro Mika,

Oon vältelly tänne kirjottamista, mut eikai se pahaa tee, tarkoitan vaan hyvää.

Sulla vaikuttaa olevan mitä ihanin perhe ja kaikki aikalailla hyvin. Kuvien ja tekstin perusteella, sulla saattanee stressitasot olla aika koholla. Ilmeisesti ravinto ja liikunta-asiatkaan ei ole parhaalla tolalla. Nukut parin tunnin pätkissä. Ja näin suomalaisena ei ois ihme jos geeneissäkin on jotain taipumuksia.

Musta ois valtavan kiva lukea miten kiekko lentää kymmenen vuoden päästäkin.

Aina voi antaa paskoja neuvoja ja esittää et on mikään seppä neuvomaan: Laita pelit kuukaudeksi kiinni. Käy kaks kertaa päivässä liikkumassa, askartele mukuloiden kanssa, jatka naimista. Jos ei tunnut sit paremmalta ja unikin maistu niin aina voi palata autotalliin ja vetää jofa päähän ja kuvitella olevansa Apollossa.

Sua on huolestuttanut toimeentulo. Eiköhän me saada vaikka joku saitin joukkorahotus sulle kiitoksena kaikesta. Mä lupaan vaikka 10€ joka kuu näin alkuun. :)

Jos kaipaat juttuseuraa tai haluat laittaa tilinumeron niin peliriiputus(at)gmail.com tavoittaa.

Oot mitä mahtavin mies, toivon sinulle kaikkea hyvää.
Kiitos viestistä ja tsemppiä myös omaan elämään. Oon lukenut blogin avauspostauksen ja silleen hengessä mukana mut energiat auttaa ittee kortilla niin saati sit jakaa siitä nyt muille. Siltikin monet aloittanut vuoden alussa nyt jonkun projektin ja aktiivisemmin kyselee kaikkea juttua ja oon koittanut jakaa. Vaikka tuntuu aika raskaalta.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2021, 22:52

Erotic Razz kirjoitti:
09 Tammi 2021, 22:38
Mitä tohon Särjen tukipakettiin. Ajatus ihan kaunis, mutta jos Ikaros vetää jatkuvasti perse kiinni auringossa, mitä järkeä. Kantapää on arvokas opettaja.
Joo ei missään nimes mitään tukipaketteja nyt tähän väliin. Mä koitan tehdä sen megan tänä vuonna siihen tähdätään vaikka siivet sulais raketista kun kuu lähestyy.

Sen tukipaketin aika on sitten kun talo on mennyt,perhe jättänyt ja vedän pussikaljaa jossain pusikossa.

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 09 Tammi 2021, 22:56

Joutuu arvostamaan ❤️😂

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 09 Tammi 2021, 23:21

Alkoi tänään naurattamaan, kun muistin että kerroin lapsille itsekeksimääni tarinaa, kun olivat pieniä, jossa olin ottanut jostain vanhasta lasten laulusta sen kohdan jossa oravat on kuuraketissa. Minun tarinassa keksijä on rakentanut metsään kaksi rakettia, joka toinen on hyville (oravat, siilit, linnut) ja toinen ilkeille (ketut ja sudet). Oravien pitää houkutella ne ilkeät sinne väärään rakettiin, joka lehtää kuuhun, mutta ei tule takaisin. Itse käyvät vain kiertoradalla ajelulla nauttimassa.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 09 Tammi 2021, 23:32

Jatketaan sitä tarinaa sitten

No koutsi kertoi omakohtasia kokemuksia tohon treenamiseen jne. Oon aina tehnyt sen vähän pöhkösti koko elämäni tyyliin. Junnuna kun oli huipul fudis/säbä niin olin sellai kukkakeppi niin tiedostin sen että sitä lihasta pitäs saada kroppaan jossain vaihees. Mut aina kun tein niin lihakset tuli kipeeks. Kukaan ei obv selittänyt miks kun ite joutu tekeen kaiken.

Se mieli meni sit aina siihen että en halua tehdä lihastreeniä kun siitä tulee lihakset kipeeks. Ja huomenna tai ylihuomenna on tärkeä peli jossa mahdollisuus kuroa voittaa ja tehdä paljon pisteitä ja lisää johtoa pistepörssissä tms. Eikä se onnistu todennäköisesti jos on lihakset kipeenä ja kankee olo. Se mitä mä sit tein oli et juoksin ihan vitusti päivänaikana. Olin sellanen kuivankesän orava ja lääkäri sano aina kun tulin vastaanotolle johonkin tarkistukseen "että sieltä se laihapoika lappalainen taas tulee". Aamulla kun heräsin juoksin kouluun ja söin matkalla aamupala leivän samalla. Koulua ennen kaveri kokoontu koulun pihaan ja pelattiin siinä fudista ennen kuin tunnin alkoi. Oli aina aivan pakko päästä pelaan. Huikein urheilusuoritus muistuu just noista peleistä kun Kopsan Pekka joka pelas aikuisiällä Peliitoissa lätkää oli mun parhaita kavereita ja niis koulun peleis yks aamu vedettiin semmonen maali jonka muistan ikuisesti. Vedettiin kahdestaan muita vastaan koko kentän läpi sellasta seinäsyöttö peliä yhdellä kosketuksella toiselta toiselle vihujen längistä monta kertaa et molemmat ties että jotain suuremmoista on nyt käsillä ja oltiin silleen että kun maali lähesty et voiko tää jatkuu loppuun saakka ja kun oltiin veskan kaa vastakkain ni vielä sekin saatiin pelattuun pois silleet et toinen kävi maaliviivalta tyrkkäseen pallon maaliin. Sen jälkeen maattiin maassa kippurassa nauraen ja vihut katto että mitä helvettiä just tapahtu.

Välitunnit aina pelattiin fudista. Koulun jälkeen juoksin himaan vaihtaan vaatteet ja juoksin kentälle pelaan fudista. Mutsi haki usein vihasena ennen hämärää kun en ollut käynyt syömässä kun ruoka aika tai sit kun käynyt syömäs ni illalla myöhään kun ei ois malttanut lopettaa ja mennä nukkuun. Olin kovassa juoksukunnossa,helvetin laiha tosin ja ihmettelin esim omaa pappaa joka oli ollut suomen kärkihiihtäjiä nuoruudessa että miten vitus sillä on sellai iso pallomaha. Ja päätin ettei musta ikinä tule sellasta. Vaikken nyt viel ole sellanen niin olen hyvää vauhtia matkalla kyllä siihen.

Se treenaaminen. Aivan saatanan vaikee saada ittensä tekee jotain kuntopiirii esim käsipainoilla. Vaikka tiedän että se ois kauheen hyvä ja vanhemmiten tosi tärkee estää kaikenmaailman juttuja et on lihankunto hyvällä tasolla. Mut mulle liikunta on aina ollut sellasta et se tulee sen halun kautta tehdä jotain asiaa mistä tykkää ja sen saa siinä samalla eikä niin et joku sanoo että tee näin tästä on apua ja auttaa sua pitkäs juoksus.

Sen takia esim toi kiekonheitto on tällä hetkellä itelle se varmaan kaikista optimaalisin liikuntamuoto. Tykkään siitä tosi paljon ja siinä tulee sitä kävelyä helposti se 5km per päivä kevät,kesä,syksy. Oon jonkun verran käynyt talvisin heitteleen mut ne neppailuradat on sit lyhkäsempiä eikä oo tullut käytyä enää joka päivä. Siks esim nyt kun emäntä läks kouluun syksyl ja tartti autoo siihen niin ite ei tullut oikein enää tehtyä mitään liikuntaa. Sit se auto oli usein käytössä iltaisin lapsien harrastuksiin kun ne koiran agilityhallivuorot ja kitara/kuvataide jne tunnit oli kateltu just sen mukaan mitä emännällä oli kurssei koulus jne.

No yllättäen se paino taas tos syksyl->tähän päivään nous sieltä jostain 82kg->89kg. Ja yllättäen se paha olo tulee siinä kyllä saman tien. Se ei tartte paljoo kun kaikki on raskaampaa. Sä et jaksa silleen. Hengittäminen ja liikkuminen tosi tuskallista. Kaikki paino tulee oikeestaan tohon vatsan ympärille pääasiassa. Mikä ei voi olla terveellistä sisäelimille kun vatsan ympärys joku 110cm+. En nyt voi kuvitella kuinka raskasta ja rasittavaa se on sit jollekkin tosi ylipainoselle kun itelläkin tuntuu älytön olo erossa heti kun tulee lisää painoa eikä liiku.

Ni siihen liikkumiseen. Aina kun sit samas spotis yritän aloittaa ja löydän sen jonkun motivaation. Teen sit 3-4päivää silleen et vedän HIIT treenin joka päivä. Samana päivänä sit lihankunto ohjelma silleen 3 osaan jaettuna että day 2 toinen ja day 3 kolmas lihasosa. Sit kun kierto alkaa alusta 4 päivänä joka vitun lihas on kipee. Et oo levännyt yhtään ja koitat muistella sitä nuoruutta kun jakso painaa aamusta iltaan. Ihan kuin sitä vanhasta muistista repis sen rytmin siihen kun ei oo liikkunut yhtään välillä 20-42v.

Koutsi näitä asioita paljon selittänyt ja opettanut. Oonhan mä oikeesti myös tiennyt miten tyyliin pitäs treenaa. Mut aina aloittanut aivan liian kovaa ja sit uupunut ja mennyt moti ja syönyt jäätelöä taas aamulla ja kattonut änäriä.

Mut nyt kun ollut tosi vaikee ees saada sitä alkua. Niin tos Uniikin kirjas yks tipsi heti et tekee jonkun 2viikon suunnitelma et koittaa nyt tehdä jonkun suoritteen tai tavata jotain kaveria tms. Niin tein nyt sit sen että teen yhden 15min HIIT treenin kun jaksan. Ja ajoin sit lopulta auton pois autotallista et pääsin sinne jemmattua spinning pyörää sotkee. Avasin selaimeen you...ja se ehdotti youporn ekana mut vahingossa sit ehkyin youtubeen ja sain sieltä ensin kuunneltua Ali in the jungle ja lämmittelin samal ja sit avattua 15min spinning hiit ohjelman jossa sua ohjataan polkeen eri nopeuksilla tasoja nousten samalla kun siinä kiivetään jotain Mallorcan vuorenseinämää ylöspäin. Ja voitte kuvitella kun ei oo mitään hengästyttävää tehnyt kuin pimeessä peiton alla kuin rasittavaa toi oli. Ja meinas känny lentää seinään sillä sekunnilla kun 30s rypistyksestä oli jälel joku 5sekuntia ja youtuben 20sekuntin mainokset alkoi siinä pyöriin. Mut lopulta maalissa ja jälkilämmittelynä vielä Ali in the jungle uudestaan soimaan ja kädet pystys tuuletteli. "its not how u start its how u finish". Mut vitun ylpee olin ittestäni tohon kohtaan.

Nyt emännän kans saunaan ja jotain ohjelmaa tähän väliin ja jatkan tätä tarinan kertomista varmaan sit aamuun saakka enempi mitä muita ajatuksia toi kirja herätteli.

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 09 Tammi 2021, 23:50

Tavoitteet määrittää treenin ja ruokavalion. Mieti ensin miltä haluat näyttää, millä rasvoilla ja mitä haluat kroppasi pystyvän tekemään, ennen kuin hyppäät minkään trendikkään treenin pariin.

Itse vetänyt koko ikäni urheilua eri muodoissa. Junnuna fudis oli päälaji, vähän kamppailua, punttia ja ihan kaikkea muuta kylkeen. Nykyään menee höntsä-fudis ja sali. Jengi luulee, että salilla pitää vaan vetää sitä penkkiä ja hauista, mutta nykysalit on niin hyvin varusteltuja, että voit duunaa ihan mitä vaan. Löydä oma juttusi. Oma treeni nykyään jotain voimailun ja bodailun välimaastoa, jossa lisämausteena itselle sopivat funktionaaliset suoritteet.

Ja jos sä sun paskamahasta haluat eroon, 90% safka, kymppi treeni.

uuno68

Viesti Kirjoittaja uuno68 » 10 Tammi 2021, 00:05

Lataa ilmainen adblock selaimeen, ni loppuu ne YouTuben mainokset👍

Summerliu

Viesti Kirjoittaja Summerliu » 10 Tammi 2021, 00:13

sharkie kirjoitti:
09 Tammi 2021, 22:50
Kiitos viestistä ja tsemppiä myös omaan elämään. Oon lukenut blogin avauspostauksen ja silleen hengessä mukana mut energiat auttaa ittee kortilla niin saati sit jakaa siitä nyt muille. Siltikin monet aloittanut vuoden alussa nyt jonkun projektin ja aktiivisemmin kyselee kaikkea juttua ja oon koittanut jakaa. Vaikka tuntuu aika raskaalta.
Kiitos ja tosiaan mulla tavallaan kaikki onkin paremmin kuin aikoihin, ja jokainen käyttää aikansa ja energiansa mikä tuntuu hyvältä ja tärkeältä. Siinä ei paljon kannata muuta kuunnella kuin itseään.

Mun voimavara on aina ollut positiivisuus. Halusin vaan jakaa sulle sitä ja näyttää sen miten tuntemattomatkin täällä välittää sun hyvinvoinnista. Eikä tosiaan ollut tarkoitus rahankeräystä laittaa pystyyn :-D vaan lähinnä herätellä se, et tavalla tai toisella aina on muukin vaihtoehto kuin pelata jos niin tahtoo. Ja näyttää se mitä oot antanut tälle yhteisölle ja se ettet oo varmasti koskaan yksin haasteissakaan.

Kiva lukea aina rehellistä tekstiä ja tunteiden avaamista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”