Koittanut tota Pioa ja sen toimintoja opetella ja onhan tos paljon kaikkee mitä ei ymmärrä
Tälläi käsi esim
SB: $50 (100 bb)
BB: $14.83 (29.7 bb)
UTG: $77.74 (155.5 bb)
MP: $114 (228 bb)
Hero (CO): $63.73 (127.5 bb)
BTN: $81.27 (162.5 bb)
Preflop: Hero is CO with J

UTG folds, MP raises to $1, Hero raises to $4.50, 3 folds, MP calls $3.50
Flop: ($9.75) 6

MP checks, Hero bets $2.43, MP calls $2.43
Turn: ($14.61) 2

MP checks, Hero bets $10.22, MP calls $10.22
River: ($35.05) 2

MP checks, Hero bets $46.58 and is all-in, MP folds
Results: $35.05 pot ($1.06 rake)
Final Board: 6

MP mucked and lost (-$17.15 net)
Hero mucked J

Lähin miettii tota riveriä kuinka paljon tohon PIO bluffaa jne ja targetoinko tossa vihua vaan kippaan jotain JJ TT vai QT QJs vai maksaako PIO ne jne.
Lähin purkaa tota ensin equilabil niinkuin noita tehtiin vissiin oldschool kun ei ollut solvereita jne
Joku sellanen mielikuva mulla on ollut että valuee pitäs olla se 70% ja bluffei 30% (en tiedä pitääkö paikkaansa)
Mut tohon turniin kun tuun niin mul on käytännössä melkein koko 3b range tohon floppiin vielä mukana. Ja paljon sit varmaan joutuu tohon checkkaileenkin. Kelasin että mun valuet on edelleen noi yliparit,Qx (poislukien QTs ei värinvedot jotka vois lyödä sinne checkback ja call/value river rangeen) ja pääsin 54 comboon. Siihen sit 30% bluffii ois 16 komboo ja luonnolliset bluffit ois sit avautuneet värinvedot turnilla jotka tumman sinisiä ni päästään 67 ja puuttuvat 3 kehittelin tohon KJs ympärille jotka blockkaa vihun Qx.
Jos noilla mennään sit riverille. Niin haluan edelleen valuttaa noista valueista suurimman osan. Kelailin että KQ ois itellä jossain pienemmän sizen valuessa(en tiedä miks) mut siis tyyliin trips,AQ KK AA nyt ainakin painetaan.
Ni jääkö tosta nyt sit liki 38 comboa valueta riverin shoveen. Ja jos tol 30% bluffii mennään niin bluffiin sit joku 11 comboo. Joten sieltä ajattelin sit et koittasin bluffaa noita värinvetoja ja KJs jotka blockkaa vaan eniten sitä vihun Qxs.
Aattelin että mähän tän nyt hienosti mietin ja avasin PION
PIOn bluffit olikin sit AKs aina ja AJs 40%. Eikä sit oikein muuta.
Onx täs nyt oldschool jotenkin hukassa?
Mua hämää myös kun tää ip range näyttää noita comboja noin vähän tonne riveriin
Mitä mä nyt teen täs tavallaan väärin? Jääkö mulla joku aihio täyttämättä? Tos edellises kuvas kuitenkin näkyy noita samoja valuekäsiä punasel. Sit tos allaris 8,5comboa ja bluffit on tyyliin 1,5 comboo sen 1,5:8= 17% bluffii
Jotain mä en täs käsitä mut en oo viel tajunnut mikä se on. Palikkamatikal ainakaan ei ole helppo miettiä näitä

Ja tos vielä vihun tilanne riverillä joka oli yks kysymyksistä mitä halusin tarkastella. Ton mukaan QTs ois maksu. Jotenkin kelaisin että jengi tossa foldailis jopa sitä. Jolloin haluttas ehkä bluffaa sit enemmän,en tiedä.